Alla kategorier Begravningsbyrå Västmanland Västerås Hultcrantz Begravningsbyrå

Hultcrantz Begravningsbyrå

Sturegatan 22, 722 13 Västerås — Visa karta

Välkommen till Hultcrantz Begravningsbyrå!

Vi är en auktoriserad begravningsbyrå som står för förtroende och trygghet i livets allra viktigaste skeenden. Vi hjälper dig med juridisk rådgivning när du ska bli sambo, köpa hus, gifta dig, bli förälder eller när en anhörig lämnat oss.

Hos oss på Hultcrantz Begravningsbyrå kan du på ett enkelt sätt i lugn och ro planera begravning online genom att välja vilken typ av ceremoni, begravningsform, gravplats, musik, programkort, kista, gravsten och mycket mer. Du kan förstås även göra detta tillsammans med din begravningsrådgivare som finns där och stöttar. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vårt motto är alltid omtanke i minsta detalj. Varmt välkommen till Hultcrantz Begravningsbyrå!
Öppet just nu

Begravning med tillbehör. Allt var till det bästa Läs mer
  • Ted S

2019-06-04

Ted S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Ett seriöst och proffsigt bemötande i samband med begravning och bouppteckning. Carina i Västerås blev vår entreprenör av en slump och hon agerade mycket proffsigt. Läs mer
  • 2019-06-04

Mats B skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Ville ha hjälp med allt
    Fungerat bra
    Bra bemötande trevliga Läs mer

Johan M skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Jag blev mycket bra bemött vid både min mors och fars begravningar, alla verkade genuint intresserade att göra det bra för min familj i sorgen efter mina föräldrar. Läs mer

Kjell E skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Ville ha hjälp med allt som hörde ihop med begravning av min hustru.
    Jag och mina barn blev bemötta värdigt och på ett positvt sätt.
    Personalen är medkännande och mycket kunnig.Vi kunde ej ha fått bättre hjälp i vår tid av stor sorg.
    Allt från förberedelser till bouppteckning har ordnats av Hultcrantz Begravningsbyrå.
    Om tillfälle ges kommer jag att rekommendera Hultcrantz.
    M.v.h.
    Kjell Eriksson Läs mer
  • Mona H

2019-06-03

Mona H skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravningsentreprenör.

Trevligt, proffesionellt och omtänksamt.

De hade mer att erbjuda i service o utförande än jag räknat med innan.

Gav ett mkt trevligt o stabilt intryck. Vi är mer än nöjda! Kommer rek. vidare! Läs mer

Gunilla R skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravning av mamma. Bra bemötande. Helt ok ,fick tid snart efter vår mamma gick bort för planering av begravning det mesta har fungerat bra. Var bara boendet där vår mamma var när hon gick bort som strulade med papper som inte blev inskickat. Läs mer
  • 2018-04-19

Anna S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Jättefint bemötande. Flexibla och tillmötesgående och alltid med respekt och ödmjukhet för situationen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Charlotte S

2012-12-18

Charlotte S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Det här är nog det värsta jag varit med om, jag rekommenderar verkligen inte denna begravningsbyrå. De svarar inte på brådskande mail, ger otydlig information och i slutändan känns det som att vi har gjort allting själva med allt vad det innebär att rensa upp i träsket efter en avliden person. Senast i raden av besvikelser från denna byrå är att de inte betalar räkningarna jag skickat vidare till dem, man kan ju tycka att de kunde kontakta mig och berättar varför räkningarna inte betalas. Nu hotas istället jag av inkasso eftersom all post är omstyrd till mig! Läs mer

Sturegatan 22, 722 13 Västerås