Alla kategorier Begravningsbyrå Västmanland Västerås Hultcrantz Begravningsbyrå

Hultcrantz Begravningsbyrå

Sturegatan 22, 722 13 Västerås — Visa karta

Välkommen till Hultcrantz Begravningsbyrå!

Vi är en auktoriserad begravningsbyrå som står för förtroende och trygghet i livets allra viktigaste skeenden. Vi hjälper dig med juridisk rådgivning när du ska bli sambo, köpa hus, gifta dig, bli förälder eller när en anhörig lämnat oss.

Hos oss på Hultcrantz Begravningsbyrå kan du på ett enkelt sätt i lugn och ro planera begravning online genom att välja vilken typ av ceremoni, begravningsform, gravplats, musik, programkort, kista, gravsten och mycket mer. Du kan förstås även göra detta tillsammans med din begravningsrådgivare som finns där och stöttar. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vårt motto är alltid omtanke i minsta detalj. Varmt välkommen till Hultcrantz Begravningsbyrå!
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Hultcrantz Begravningsbyrå

• 2018-04-19

Anna S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Jättefint bemötande. Flexibla och tillmötesgående och alltid med respekt och ödmjukhet för situationen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Charlotte S

2012-12-18

Charlotte S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Det här är nog det värsta jag varit med om, jag rekommenderar verkligen inte denna begravningsbyrå. De svarar inte på brådskande mail, ger otydlig information och i slutändan känns det som att vi har gjort allting själva med allt vad det innebär att rensa upp i träsket efter en avliden person. Senast i raden av besvikelser från denna byrå är att de inte betalar räkningarna jag skickat vidare till dem, man kan ju tycka att de kunde kontakta mig och berättar varför räkningarna inte betalas. Nu hotas istället jag av inkasso eftersom all post är omstyrd till mig! Läs mer

Sturegatan 22, 722 13 Västerås