Alla kategorier Begravningsbyrå Västmanland Västerås Hultcrantz Begravningsbyrå

Hultcrantz Begravningsbyrå

Sturegatan 22, 722 13 Västerås — Visa karta

Välkommen till Hultcrantz Begravningsbyrå!

Vi är en auktoriserad begravningsbyrå som står för förtroende och trygghet i livets allra viktigaste skeenden. Vi hjälper dig med juridisk rådgivning när du ska bli sambo, köpa hus, gifta dig, bli förälder eller när en anhörig lämnat oss.

Hos oss på Hultcrantz Begravningsbyrå kan du på ett enkelt sätt i lugn och ro planera begravning online genom att välja vilken typ av ceremoni, begravningsform, gravplats, musik, programkort, kista, gravsten och mycket mer. Du kan förstås även göra detta tillsammans med din begravningsrådgivare som finns där och stöttar. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vårt motto är alltid omtanke i minsta detalj. Varmt välkommen till Hultcrantz Begravningsbyrå!
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 25 kunder tycker om Hultcrantz Begravningsbyrå

• 2019-08-23

Lars-Göran L skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Mycket trevligt bemötande, bra information. Allt fungerade som det var tänkt. Läs mer
  • 2019-08-21

Eva J skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Vi är nöjda med Hultcrants begravningsbyrå, Haft en bra återkoppling under hela planeringen av begravningen Läs mer
  • 2019-08-19

Bo K skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Fantastiskt bemötande i alla frågor. Läs mer
  • 2019-08-08

Karl-Arne L skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Jag är nöjd med det sätt byrån genomförde sitt uppdrag.
    Jag har inge synpunkter på genomförandet.
    MVH

Carl Arne Lundqvist Läs mer
  • 2019-08-07

Carita V skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Fick hjälp att planera begravning. Tycker att vi fick saklig information och ett professionellt bemötande i alla kontakter som vi haft både före och efter begravningen. Läs mer
  • 2019-08-07

Britta M skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Hjälp med begravning.
    Mycket fint stöd och hjälp liksom bemötande. (Joel Kellerman.)
    Vi tyckte begravningen blev så vacker och fin och utformad som vi önskade.
    Fin hjälp med planeringen och allt annat. Det gick smidigt och kändes värdigt. Läs mer
  • 2019-08-05

Ingegerd E skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravning av min mor o allt omkring denna. Blev mycket bra bemött. Jag ger dem alltid mina bästa rekommendationer. Mina förväntningar var bra service viket de levde upp till. Läs mer
  • 2019-07-28

Liliana S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravningen sköttes exemplariskt. Bra bemötande i ett känsligt skede av livet. Läs mer
  • 2019-07-28

Ilse H skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Empatisk och effektiv begravningsbyrå. Läs mer
  • 2019-07-22

Suzanne L skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravning.

Mycket bra bemötande från Jacob i samtalet kring planering. Jag har tidigare planerat min pappas begravning hos Hultcrantz med en annan person - det här var mycket proffsigare och mer genomtänkt. Bra jobbat av Jacob.

Mycket bra stöd vid själv begravningen och mycket fint arrangemang av blommorna och kista.

Bra support från Jacob - lite synd att han inte talade om att han skulle vara ledig veckan innan begravningen och överlämningen inom byrån för vikarie fungerade inte till 100 procent. Det är den enda kritik jag har.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-07-21

Nina L skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Värdigt och personligt bemötande i svår stund.
    Man är ju rätt så ovetande om vad som förväntas när en anhörig dör, vi blev väl vägledda! Läs mer
  • 2019-07-17

Kjell D skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    trevligt och bra bemötande, begravningen genomfördes helt enligt våra önskemål. Läs mer
  • 2019-07-17

Åsa L skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Kontakten har gällt begravning. All service har varit utmärkt från trevligt bemötande från alla. Det har varit enkelt att komma i kontakt o få svar på ftrågor samt lämna information. Jag kände mig trygg under hela processen och under cermonien. Läs mer
  • 2019-07-12

Ola S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravningsentreprenad och
    upprättande av bouppteckning

Bra och korrent bemötande

Allt har skötts professionellt. Vi har fått bra rådgivning med oss som kund i fokus i både stort och smått.

Innan slutfakturering ringde de och stämde av att allt var ok vilket iallafall jag är lite ovan vid när man köper tjänster. Mycket positivt!!!! Läs mer
  • 2019-07-06

Ann-Louise S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravning
    Lugn o trevlig kille.
    Hade inte några speciella förväntningar, vi var i sorg o väldigt ledsna..
    Begravningen gick bra. Läs mer
  • 2019-07-04

Håkan S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravning
    Värdigt, empatiskt och professionellt Läs mer
  • 2019-06-05

Elisabeth I skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravning med tillbehör. Allt var till det bästa Läs mer
  • Ted S

2019-06-04

Ted S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Ett seriöst och proffsigt bemötande i samband med begravning och bouppteckning. Carina i Västerås blev vår entreprenör av en slump och hon agerade mycket proffsigt. Läs mer
  • 2019-06-04

Mats B skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Ville ha hjälp med allt
    Fungerat bra
    Bra bemötande trevliga Läs mer

Johan M skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Jag blev mycket bra bemött vid både min mors och fars begravningar, alla verkade genuint intresserade att göra det bra för min familj i sorgen efter mina föräldrar. Läs mer

Kjell E skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Ville ha hjälp med allt som hörde ihop med begravning av min hustru.
    Jag och mina barn blev bemötta värdigt och på ett positvt sätt.
    Personalen är medkännande och mycket kunnig.Vi kunde ej ha fått bättre hjälp i vår tid av stor sorg.
    Allt från förberedelser till bouppteckning har ordnats av Hultcrantz Begravningsbyrå.
    Om tillfälle ges kommer jag att rekommendera Hultcrantz.
    M.v.h.
    Kjell Eriksson Läs mer
  • Mona H

2019-06-03

Mona H skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravningsentreprenör.

Trevligt, proffesionellt och omtänksamt.

De hade mer att erbjuda i service o utförande än jag räknat med innan.

Gav ett mkt trevligt o stabilt intryck. Vi är mer än nöjda! Kommer rek. vidare! Läs mer

Gunilla R skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Begravning av mamma. Bra bemötande. Helt ok ,fick tid snart efter vår mamma gick bort för planering av begravning det mesta har fungerat bra. Var bara boendet där vår mamma var när hon gick bort som strulade med papper som inte blev inskickat. Läs mer
  • 2018-04-19

Anna S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Jättefint bemötande. Flexibla och tillmötesgående och alltid med respekt och ödmjukhet för situationen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Charlotte S

2012-12-18

Charlotte S skrev om Hultcrantz Begravningsbyrå
    Det här är nog det värsta jag varit med om, jag rekommenderar verkligen inte denna begravningsbyrå. De svarar inte på brådskande mail, ger otydlig information och i slutändan känns det som att vi har gjort allting själva med allt vad det innebär att rensa upp i träsket efter en avliden person. Senast i raden av besvikelser från denna byrå är att de inte betalar räkningarna jag skickat vidare till dem, man kan ju tycka att de kunde kontakta mig och berättar varför räkningarna inte betalas. Nu hotas istället jag av inkasso eftersom all post är omstyrd till mig! Läs mer

Sturegatan 22, 722 13 Västerås