Josephine Lantz

Josephine Lantz

Josephine Lantz är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Josephine Lantz har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Josephine Lantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.8. Josephine Lantz har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Josephine Lantz

Simon J
Enskede/ Enskededalen

Proffsig, trevlig, kommunikativ och kunnig mäklare, som var till stor hjälp vid försäljningen av min bostad.

Svar från Josephine Lantz

Stort tack för omdömet Simon! Har varit superkul att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet! Stort grattis till försäljning och köp! Vi ses i juni!! Bästa hälsningar Josephine

Ester P
Enskede/ Enskededalen

Josephine Lantz gjorde en väldigt bra beskrivning av lägenheten som vi sålde. Sällsynt välskriven! Hon har varit behjälplig på alla sätt, saklig, vänlig och kunskapsrik. Vi är så nöjda! Ester Pollack

Svar från Josephine Lantz

Tack Ester för de fina orden och omdömet. Så glad att höra att ni är nöjda och att det känts bra hela vägen, vilket är det viktigaste för mig. Jätte tack för att ni gav mig äran och möjligheten att sälja er fina lägenhet. vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Josephine

Sheida P
Skarpnäck

Trevlig och engagerad, det kändes tryggt att göra affären.

Svar från Josephine Lantz

Tack Sheida för ett fint omdöme och för förtroendet att jag fått förmedla lägenheten till er! Stort lycka till med försäljning av era bostäder. Ser fram emot att ses framåt sommaren för tillträde av er fantastiska lägenhet. Ni kommer få en underbar sommar med häng på terrassen!! :) Allt gott Josephine

Sebastian T
Årsta

Josephine var väldigt trevlig och hjälpsam genom hela processen. Som köpare gick allting smidigt från start till slut tack vare Josephine :)

Svar från Josephine Lantz

Tack så mycket för fint omdöme. Så härligt att du känner att processen såhär långt har varit smidig och att det känts bra från början till slut. Det är viktigt för mig att båda parter känner sig nöjda och att processen känns trygg och att du känt dig informerad genom hela processen :) Vi ses på tillträdet! Josephine

Mathieu Léonard D
Skarpnäck

Josephine has been extremely committed to help us as we had moved abroad, giving us very frequent updates, organizing viewings without us, preparing Hemnet ad, etc. This was a successful sale despite a very difficult context.

Svar från Josephine Lantz

Hi Mathieu! Thank you so much for your words and for giving me the opportunity to help you guys with selling your apartment. Very happy to hear that you are happy with how everything went out and that we found a nice buyer that will love their new apartment. Looking forward to see us in april! BR Josephine

Annelie E
Skarpnäck

Engagerad, mycket tillgänglig, problemlösare.

Svar från Josephine Lantz

Stort tack Annelie för det fina omdömet och för förtroendet. Kul att du är nöjd så här långt i processen och att få lära känna dig. Ni kommer trivas så bra i er nya fina lägenhet och när ni flyttar in i vår kommer balkongen gå att använda och hänga på!! :) Vi ses! Josephine

Daniel H
Årsta

Proffsig och tillmötesgående. Tydlig i kommunikationen och hade bra strategier för att nå målet

Svar från Josephine Lantz

Stort tack Daniel för det fina omdömet! Det värmer att höra att du är nöjd med hur affären gått såhär långt. Stort tack för ditt förtroende och för att jag fått hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) Vi ses snart! Josephine

Astrid S
Skarpnäck

En mäklare med stort engagemang! Trevlig och tydlig i alla kommunikation. Har känt mig trygg med min försäljning och rekommenderar Josephine varmt.

Svar från Josephine Lantz

Tack Astrid för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Så kul att höra att du känt dig trygg och nöjd genom affären från början till slut. Har varit ett stort nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din otroliga lägenhet och att få lära känna dig. Stort lycka till med ert husköp och hoppas ni kommer trivas på andra sidan stan :) På återseende! Varmaste hälsningar Josephine

Malin I
Skarpnäck

Jag är glad över att Josephine var vår mäklare. Hon guidade oss igenom hela processen med glans. Hon var väldigt snabb på att återkoppla. När vi hade frågor fick vi alltid hjälp. Tydlig och väldigt flexibel, lyhörd för vad vi tyckte/tänkte. Framför allt kände jag mig trygg med Josephine vilket för mig är väldigt viktigt.

Svar från Josephine Lantz

Tack Malin för att du tog dig tiden att ge mig ett så fint omdöme och för att ni gett mig förtroendet att sälja er fina lägenhet. Har varit en ära att få hjälpa till och det gör mig glad att du känner att det gått smidigt och att ni är nöjda! Stort grattis också till ert fina fina hus!!/ Vänligen Josephine

Thomas L

Mycket bra. Informativ - Hjälpsam och professionell

Svar från Josephine Lantz

Tack Thomas för det fina omdömet. Har varit ett nöje att få hjälpa er med er försäljning och att ni hittat ert drömhus! Tack för förtroendet! Vänliga hälsningar Josephine