Nina Strange

Nina Strange

Nina Strange är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Nina Strange har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Nina Strange har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Nina Strange har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Nina Strange

Rasol H
Jakobsberg

Hon var mycket hjälpsam och trevlig bemötande. Hon kunde svara på alla frågor som jag behövde veta om objektet.

Niklas F
Viksjö

Hon var jättebra och trevlig. Känds väldigt professionell men ändå trevlig och personlig. Mäklare från andra företag har känts sliskiga men alla ifrån HusmanHagberg och Nina speciellt har varit fantastiskt härliga att ha med att göra.

Esmeralda Alda Rikardsdotter S
Viksjö

Lyhörd, trevlig och kunnig! Vad som vägde stort för mig var den glada attityden tillsammans med en förmåga att lyssna in hos mig som säljare, som varit lite nervig genom processen. Snabba, trevliga och tydliga svar. Och så blev lägenheten såld snabbt också!

Fanny F
Viksjö

Jag har haft Nina Strange som mäklare och hon överträffade verkligen mina förväntningar, Jag är tacksam över att just Nina blev vår mäklare eftersom hon är en mycket driven och effektiv person som vill hjälpa en på bästa sätt. Hon hjälpte till att Sälja vår lägenhet väldigt snabbt. Rekommenderar verkligen att ha henne som mäklare.

Svar från Nina Strange

Hej Fanny. Tack för ditt fina omdöme om hur du upplevde säljarresan med mig på Husmanhagberg. Lycka till! Nina Strange

Christer A
Jakobsberg

Mycket professionell, tydlig och omhändertagande!

Svar från Nina Strange

Hej Christer. Jag uppskattar ditt förtroende om fina omdöme. Nina Strange :-)

Solveig Janette Elisabet B
Viksjö

Hon är så tillmötesgående, trevlig och väldigt bra på att förklara hur allt ska gå till. Det har känts tryggt att ha henne som mäklare även för mig som köpare.

Svar från Nina Strange

Hej Kickan. Det var en glädje att kunna hitta en bostad åt er som inte gungar så mycket :-) Hoppas ni ska trivas. Nina

Eva J
Kungsängen Tibble

Superduktig mäklare, jag är jättenöjd med henne så även min "assistent". Kan varmt rekommendera Nina Strange. Mvh Eva Johansson

Svar från Nina Strange

Eva, det var ett rent nöje att få delta på denna resa med dig och din ”assistent” efter 47 år så blev det ett nytt steg i livet. På återseende Nina

Rumeysa A
Kallhäll

väldigt trevlig med bra bemötande.

Svar från Nina Strange

Tack! Hoppas ni skall trivas i er nya gemensamma bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Robert Åke Kristofer S
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Trevligt bemötande. Stort engagemang för försäljningen. Högt intresse samt stor kunskap. Helt enkelt ett riktigt bra jobb. Kan varmt rekommendera Nina.

Tack snälla, hoppas ni skall trivas i ert nya boende :-) Mvh Nina

Ziad I
Jakobsberg

Jag blev bemött på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Mäklaren hade en verklig bra erfarenhet och jag är verkligen nöjd med. Mycket vänlig och förklarade på ett bra sätt på hur allting går till t ex köpet av lägenheten.

Svar från Nina Strange

Hej Ziad. Det var så roligt att vara dig behjälplig vid din första bostadsaffär. Hoppas du skall trivas bra :-) Mvh Nina