HusmanHagberg Jönköping

HusmanHagberg Jönköping

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Ring 036-667 70 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping! Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt....

551 omdömen om HusmanHagberg Jönköping

Sedan starten hos Reco 2019

Johan S
Jönköping Väster

Bra och smidig försäljning. Bra stöd och råd.

Per-Åke T
Barnarp

Det är proffsigt och seriöst. Är nöjd med arbetet med min försäljning 👍

Patrick R
Dalvik

Lina has been very professional. She went through all the details and explained all necessary topics to us.

Marie Jenni Elisabeth A
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Jag & min man var i behov av en uppdaterad värdering på vår bostadsrätt. Vi kontaktade Michel Cosic som genast erbjöd sin service till oss. En värdering gjordes på kvällstid då vi önskade detta Värderingen gjordes på ett proffesionellt och säkert sätt som gjorde att vi kände oss trygga med att ställa frågor & funderingar . Värderingen skulle sedan skickas till mailen redan dagen efter Vi vill tacka Michel för en trevlig stund & en stor kunskap av fastigheter Mvh Marie & Dan Andersson

Michel C gillar detta
Carl Peter Lars C
Torpa

Väldigt trevligt, proffsigt, kommunikativt o ärligt bemötande. Kändes väldigt personligt hela resan o väldigt bra samarbete.

Eivor Berit Christina V
Taberg

Jag är mycket nöjd med Michel Cosiic..

Oscar Å
Kungsängen

Bra bemötande. Tydliga så vi tänker på alla saker angående försäljning.

Gun Dagny H
Haga

Fungerade bra tog lite tid , men fixade det till slut.Duktig o påläst mäklare

Bo Olov Tonny T
Hjo

Med sitt sätt arbeta visade Nella att hon stod på både köparens och säljarens sida. Ett sådant bemötande skapar förtroende. Förtroende är en färskvara som man måste jobba med.hela tiden.

Olivia A
Huskvarna Söder

Proffesionellt bemötande och Michel var förstående för vad jag sökte. Hjälpsam, trevlig och tillgänglig!

Kudama A
Huskvarna

Väldigt duktiga fick bra hjälp av mäklaren hjälpa oss med bolån också, duktig, trevlig hjälpsam , ger bra tips , positivt, mycket erfarenhet Rekommenderar starkt , Tack för hjälpen Michel

Emma O
Huskvarna Söder

Lina var en riktig klippa! Ställde upp, var flexibel och stöttade mig under ett ganska jobbigt säljuppdrag.

Julia S
Kungsängen

Michel har varit engagerad och mycket lätt att ha att göra med. Mycket positiv erfarenhet av att anlita honom och Husmanhagberg.

Kerstin Gerd Elisabet F
Mariebo

Jag är mycket tacksam för all hjälp jag fått..Kan rekommendera Husman Hagbergs LinaNilsson Jönköping

Ninni G
Liljeholmen

Vi upplevde första kontakten som positiv och hon lyssnade på oss.

Andreas W
Mariebo

Lina var väldigt tillmötesgående och tog reda på alla våra frågor väldigt snabbt! Trevlig , saklig med ett högt driv.

Linus D
Jönköping Öster

Vi bytte mäklare efter en period till Husman Hagberg i Jönköping och Amanda Emme. Hon var otroligt lyhörd och hjälpsam redan vid ett första möte. Vi hade önskemål om bra kommunikation och återkoppling, vilket vi verkligen fick. Med hennes kunskaper inom ekonomi, styling och som mäklare var hon med i alla delar i försäljningen. Detta gav en stor trygghet och hon vet alltid vad som händer. Hon uppdaterade oss under hela processen och har ständig koll på marknaden och allt runt om kring. I en tuff marknad kämpade hon på med...

Maj-louise Å
Hagaberg

Lyhörd, engagerad, välinformerad, positiv, ödmjuk, omtänksam och flexibel

Daniel N
Ljungarum

Vår huvudsakliga kontakt under affären var Michel Cosic. Mycket bra bemötande. Saklig i sin beskrivning av objektet. Under hela affären väldigt trevlig. Som köpare kände man sig trygg. Han var ett stöd under hela processen. Bara gott att säga om honom. Kommer rekommendera de jag känner att om de ska sälja/köpa att ta kontakt med Michel.

Anneli T
Ljungarum

Mötes av mäklaren han var professionell i sitt bemötande vilket gjorde att man fick förtroendet för honom. Han var ärlig och rak i sitt sätt Inte svår att boka med eller att få tag i Mycket nöjd med Michel Cosic

Kjell N
Södra Munksjöstaden/Skeppsbron

Wilma som visade lägenheten vara trevlig, informativ och snabb i återkoppling. Tyvärr backade säljarna ut med kort varsel. Michel återupptog förhandlingar med säljarna och fick dem att ångra sig och acceptera vårt bud. Michel var personlig, tydlig och handlingskraftig. Vi är glada och imponerade över att han lyckades få till ett avtal.

Caroline F
Jönköping Öster

Efter missnöje med en tidigare mäklarbyrå så bytte vi till Husman Hagberg och Amanda Emme. Vi var tydliga med vad vi förväntade oss och Amanda har verkligen levt upp till det och varit vår trygga punkt från början till slut i den här processen. Vi har fått ovärderlig hjälp med allt från styling inför fotograferingen till alla frågor och funderingar som berör en försäljning. Kommunikationen har varit suverän och tillgängligheten likaså. I en svår och trög marknad så har Amanda visat ett stort engagemang, mycket tålamod, varit...

Anett P
Samset

Bra bemötande, hjälpsamma och alltid snabba på att svara.

Viveka H
Kålgården

Bra bemötande och trevlig. Uppdaterade oss under processen och känts tryggt. Snabba svar och återkopplingar.

Keyhan S
Huskvarna

5-star. Exceptionellt. Väldigt hjälpsamma och tillmötesgående mäklare. Lina Nilsson var mäklaren jag köpte lägenheten av, och det gick snabbt och lätt till. Inga huvudvärk. Jag rekommenderar Lina Nilsson. Jag måste även tacka Michel Cosic, en väldig bra och hjälpsam mäklare som jag fattade tycke och förtroende för ganska omgående. Keyhan

Anna K
Ljungarum

Michel Cosic har under hela processen varit professionell, sakkunnig och oerhört snabb på att återkoppla. Jag kan starkt rekommendera Michel och Husman Hagberg för en framtida trygg försäljning eller om du går i tankar att köpa ett objekt som Michel ansvarar för.

Mattias V
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Sålde vårt hus och köpte lägenhet på en vecka. Allt i gick i rekordfart. Enkelt smidigt med fantastisk hjälp av vår mäklare Amanda Emme🤩. Kan inte blir bättre. Rekommenderas starkt.

Ohans Z
Huskvarna Söder

Amanda är en riktigt professionell mäklare. Processen var jätte smidigt och hon hjälpte oss med allt som vi behövde. Rekommenderar henne starkt.

Anna Maria Evelina E
Samset

Amelie har varit väldigt engagerad under hela processen. Uppdaterar fortlöpande hur det går och svarar alltid snabbt på frågor och funderingar.

Tanja Lovisa V
Huskvarna

Fantastiskt engagemang från mäklare till oss köpare/säljare!

Henrik Gunnar H
Samset

Väldigt hjälpsamma och professionella.

Samir H
Samset

Vi hade Amelie som mäklare vid ett husköp och upplevde att vi hade en bra kontakt. Det var regelbundna uppdateringar, snabba svar och känslan av att Amelie gjorde allt för att en affär skulle gå igenom så bra som möjligt för samtliga parter, vilket den också gjorde. En mäklare som jag starkt rekommenderar att kontakta, både som säljare eller köpare. Driven, social och en av de trevligaste man mött!

Amela T
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Jönköping

Super härlig bemötande och hjälpsam med alla frågor kring köpet.

Emil B
Bymarken

Med en så engagerad och proffsig mäklare som Michel där han alltid gör sitt yttersta för att vi ska vara nöjda så kommer han absolut få hjälpa oss i framtiden om det blir nya bostadsaffärer.

Håkan L
Kungsängen

Mycke bra o väldigt positiv. Glad o proffsig.

Åsa S
Bymarken

Vår mäklare Michel Cosic på HusmanHaberg i Jönköping har återigen visat sig vara en toppklassig mäklare och vi är så nöjda och kommer absolut anlita HusmanHagberg igen vid ev framtida försäljning av bostad

Tack för fina ord Åsa och Emil :) Mvh Michel, HH

Rebecka S
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vi blev rekommenderade att välja Amanda och har från start fått ett proffsigt bemötande! Amanda har varit ständigt tillgänglig för frågor och funderingar, och varit hjälpsam, engagerad och flexibel. Vi är jättenöjda med hela processen!

Jenny J
Huskvarna

Mycket bra. Bra återkoppling och uppdatering av Michel. Bra tids planering inför visningar.

Julia G
Huskvarna

Mäklaren har hjälpt mig i de olika stegen och guidat mig på ett bra sätt.

Johnny D
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Jag är verkligen imponerad av Amandas engagemang! Hon är höll oss uppdaterade genom hela processen och gjorde allt hon kunde för att på bästa sätt sälja vår lägenhet. Ett proffs jag starkt rekommenderar!

Nathalie S
Torpa

Hade Amanda som mäklare. Bra bemötande, med realistiska förväntningar. Bra kommunikation under hela processen av att sälja lägenheten. Svarar snabbt på frågor eller funderingar som man har. Hjälpte till med inrednings tips till fotografering vilket uppskattades. Hade inga höga förväntningar på grund av hur ekonomin ser ut idag, men Amanda överträffade de förväntningarna stort. Hon gav aldrig upp!

Farzaneh N
Huskvarna Söder

Jag kan säga att mäklarens bemötande var jätte trevligt och snäll. Allt som en ny kund skulle jag veta förklarade honom bra. Och jag hoppas det ny bostaden ska fungera bra som det ses.

Thilda M
Liljeholmen

Vi har haft hjälp av Wilma att sälja vår lägenhet. Vi har vart så nöjda och Wilma har varit så hjälpsam och har uppdaterat oss inför och efter varje visning. Vi kunde inte fått bättre hjälp!

Per J
Torpa Söder

Professionellt bemötande och alltid tillgänglig. Mäklaren (Michael) också mån om att vi skulle bli nöjda med lägenhetsköpet och göra en bra affär.

Filip K
Torpa Söder

Vi blev bemötta väldigt väl. Mäklaren var smidig, smart och engagerad. Han sålde vår lägenhet snabbt till det pris vi önskade. Rekommenderas!

Linus K
Huskvarna Egnahem

Proffsigt smidigt och trevligt 👍

Tack för fina ord! 🙏 /Amelie

Gustav L
Ekhagen

Mäklaren var väldigt trevlig och bemötande var påläst om lägenheten och man fick en väldigt bra upplevelse på visningen

Emma Maria L
Huskvarna Egnahem

Smidig och tydlig kommunikation i varje steg, dessutom ett mycket trevligt bemötande hela vägen :)

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack för förtroendet, jättekul få hjälpa till både med ert köp och försäljning! 😊 /Amelie

Zhen Qing C
Ekhagen

Jag tycker att ni är bra jobbet

Anna L
Ekhagen

Hej jag tycker om husmanHagberg. Deras personen mäklaren Lina jobbarde mycket bra. Jag gillar henne. Tack Lina ! Mvh Anna