Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping HusmanHagberg HusmanHagberg Jönköping

HusmanHagberg Jönköping

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping

• 2019-02-27

Marita D skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har köpt en mindre lägenhet och väntar på att försäljning kommer ske snarast av vår lägenhet vi har nu. Mycket trevligt bemötande och känner stort förtroende. Mäklaren har även skickat ett mejl med inf om "vem hon är" och det känns mycket bra och förtroendeingivande. Är en mäklare som känner stort engagemang och därför kommer vi att rekommendera henne och denna mäklarbyrå vidare när vi kommer i dessa situationer. Känner att hon/de kommer att göra sitt yttersta för att alla kunder ska bli så nöjda som möjligt...... Läs mer
  • 2019-02-22

Alexander V skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt min bostad.
    Affären gick smidigt. Mäklarna var väldigt lätta att ha och göra med samt skötte sig väldigt proffsigt! Kan varmt rekomendera! Läs mer
    2019-02-22 Amelie S svarar Alexander V
    Hej Alexander! Tusen tack för dina fina ord om oss - det blir vi väldigt glada för :) Det var jätteroligt att få hjälpa till vid din försäljning. Ha en härlig dag!
  • 2019-02-08

Martina E skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Fantaskigt smidigt och bra upplevelse. Bäst när det väl gäller! :) Läs mer
    2019-02-22 Amelie S svarar Martina E
    Tack snälla Martina för dina ord! Jätteroligt att få hjälpa till att sälja er bostad :) /Amelie
  • 2019-01-31

Joakim T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt skött av Amelie hela processen.
    Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-01-31 Amelie S svarar Joakim T
    Hej Joakim, Jätteroligt att få förmånen att hjälpa er! Kul att ni är nöjda :) Lycka till med allt! Amelie
  • 2019-01-23

Elin S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Amelie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och hon överträffade verkligen våra förvätningar. Hon är en driven, engagerad och resultatinriktad mäklare. I sitt bemötande är hon professionell och kunde svara på alla våra frågor. Hon värnar om sina kunder och vill att affären ska bli den bästa både för säljare & köpare. Vi rekommenderar Amelie varmt! Läs mer
    2019-01-23 Amelie S svarar Elin S
    Hej Elin,
    Vad roligt att höra! Vi tycker att det var så himla roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet.
    Stort lycka till med nya boendet!
    Amelie

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping