HusmanHagberg Jönköping

Snittbetyg
4.8
Ring 036-667 70 Dela

Om företaget

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping! Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt....

527 omdömen om HusmanHagberg Jönköping

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 527 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Keyhan S
Huskvarna

5-star. Exceptionellt. Väldigt hjälpsamma och tillmötesgående mäklare. Lina Nilsson var mäklaren jag köpte lägenheten av, och det gick snabbt och lätt till. Inga huvudvärk. Jag rekommenderar Lina Nilsson. Jag måste även tacka Michel Cosic, en väldig bra och hjälpsam mäklare som jag fattade tycke och förtroende för ganska omgående. Keyhan

Anna K
Ljungarum

Michel Cosic har under hela processen varit professionell, sakkunnig och oerhört snabb på att återkoppla. Jag kan starkt rekommendera Michel och Husman Hagberg för en framtida trygg försäljning eller om du går i tankar att köpa ett objekt som Michel ansvarar för.

Mattias V
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Sålde vårt hus och köpte lägenhet på en vecka. Allt i gick i rekordfart. Enkelt smidigt med fantastisk hjälp av vår mäklare Amanda Emme🤩. Kan inte blir bättre. Rekommenderas starkt.

Ohans Z
Huskvarna Söder

Amanda är en riktigt professionell mäklare. Processen var jätte smidigt och hon hjälpte oss med allt som vi behövde. Rekommenderar henne starkt.

Anna Maria Evelina E
Samset

Amelie har varit väldigt engagerad under hela processen. Uppdaterar fortlöpande hur det går och svarar alltid snabbt på frågor och funderingar.

Tanja Lovisa V
Huskvarna

Fantastiskt engagemang från mäklare till oss köpare/säljare!

Henrik Gunnar H
Samset

Väldigt hjälpsamma och professionella.

Samir H
Samset

Vi hade Amelie som mäklare vid ett husköp och upplevde att vi hade en bra kontakt. Det var regelbundna uppdateringar, snabba svar och känslan av att Amelie gjorde allt för att en affär skulle gå igenom så bra som möjligt för samtliga parter, vilket den också gjorde. En mäklare som jag starkt rekommenderar att kontakta, både som säljare eller köpare. Driven, social och en av de trevligaste man mött!

Amela T
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Jönköping

Super härlig bemötande och hjälpsam med alla frågor kring köpet.

Emil B
Bymarken

Med en så engagerad och proffsig mäklare som Michel där han alltid gör sitt yttersta för att vi ska vara nöjda så kommer han absolut få hjälpa oss i framtiden om det blir nya bostadsaffärer.

Håkan L
Kungsängen

Mycke bra o väldigt positiv. Glad o proffsig.

Åsa S
Bymarken

Vår mäklare Michel Cosic på HusmanHaberg i Jönköping har återigen visat sig vara en toppklassig mäklare och vi är så nöjda och kommer absolut anlita HusmanHagberg igen vid ev framtida försäljning av bostad

Tack för fina ord Åsa och Emil :) Mvh Michel, HH

Rebecka S
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vi blev rekommenderade att välja Amanda och har från start fått ett proffsigt bemötande! Amanda har varit ständigt tillgänglig för frågor och funderingar, och varit hjälpsam, engagerad och flexibel. Vi är jättenöjda med hela processen!

Jenny J
Huskvarna

Mycket bra. Bra återkoppling och uppdatering av Michel. Bra tids planering inför visningar.

Julia G
Huskvarna

Mäklaren har hjälpt mig i de olika stegen och guidat mig på ett bra sätt.

Johnny D
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Jag är verkligen imponerad av Amandas engagemang! Hon är höll oss uppdaterade genom hela processen och gjorde allt hon kunde för att på bästa sätt sälja vår lägenhet. Ett proffs jag starkt rekommenderar!

Nathalie S
Torpa

Hade Amanda som mäklare. Bra bemötande, med realistiska förväntningar. Bra kommunikation under hela processen av att sälja lägenheten. Svarar snabbt på frågor eller funderingar som man har. Hjälpte till med inrednings tips till fotografering vilket uppskattades. Hade inga höga förväntningar på grund av hur ekonomin ser ut idag, men Amanda överträffade de förväntningarna stort. Hon gav aldrig upp!

Farzaneh N
Huskvarna Söder

Jag kan säga att mäklarens bemötande var jätte trevligt och snäll. Allt som en ny kund skulle jag veta förklarade honom bra. Och jag hoppas det ny bostaden ska fungera bra som det ses.

Thilda M
Liljeholmen

Vi har haft hjälp av Wilma att sälja vår lägenhet. Vi har vart så nöjda och Wilma har varit så hjälpsam och har uppdaterat oss inför och efter varje visning. Vi kunde inte fått bättre hjälp!

Per J
Torpa Söder

Professionellt bemötande och alltid tillgänglig. Mäklaren (Michael) också mån om att vi skulle bli nöjda med lägenhetsköpet och göra en bra affär.

Filip K
Torpa Söder

Vi blev bemötta väldigt väl. Mäklaren var smidig, smart och engagerad. Han sålde vår lägenhet snabbt till det pris vi önskade. Rekommenderas!

Linus K
Huskvarna Egnahem

Proffsigt smidigt och trevligt 👍

Tack för fina ord! 🙏 /Amelie

Gustav L
Ekhagen

Mäklaren var väldigt trevlig och bemötande var påläst om lägenheten och man fick en väldigt bra upplevelse på visningen

Emma Maria L
Huskvarna Egnahem

Smidig och tydlig kommunikation i varje steg, dessutom ett mycket trevligt bemötande hela vägen :)

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack för förtroendet, jättekul få hjälpa till både med ert köp och försäljning! 😊 /Amelie

Zhen Qing C
Ekhagen

Jag tycker att ni är bra jobbet

Anna L
Ekhagen

Hej jag tycker om husmanHagberg. Deras personen mäklaren Lina jobbarde mycket bra. Jag gillar henne. Tack Lina ! Mvh Anna

Per-Arne A
Jönköping Väster

Mycket trevlig och kunnig mäklare

Katarina A
Jönköping Väster

Trevlig & lung bemötande gav tips om en vägg som går att ta bort mycket bra info

Madeleine A
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vi är mycket nöjda med försäljningen av bostadsrätten på Lasarettsgatan i Jönköping. Mäklaren Lina Nilsson har stort engagemang och en positiv inställning i alla lägen.

Ann Märta Helen S
Ekhagen

Lina är en trevlig, lyhörd och proffsig mäklare, alltid glad och trevlig och kunnig. Lätt att ha att göra med.

Linnea B
Gamla Kålgården

Tycker Amelie är en superduktig mäklare. Smidig kontakt, flexibel, ärlig och koll på bostaden. 5/5!

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Stort lycka till med nya lägenheten Linnea, är övertygad om att du kommer stormtrivas! 😊 /Amelie

Carola S
Torpa

Proffessionalitet. Bra bemötande Roche snabb återkoppling.

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack för förtroendet Carola! Önskar dig stort lycka till med nya bostaden och i framtiden 😊 /Amelie

Rebecca H
Gamla Kålgården

Amelie överträffade våra förväntningar då Husman Hagberg lyckades sälja vår lägenhet på tre dagar off-market. Vi hade bra kommunikation hela vägen.

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack för förtroendet och stort lycka till i framtiden 😊

Rikard A
Gamla Kålgården

Väldigt bra mottagande av mäklaren och tack vare ett gott kontaktnät kunde vi få vår lägenhet såld snabbt och till ett bra pris.

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack för förtroendet och stort lycka till i framtiden! 😊 Amelie

Markus K
Dalvik

Jag har haft en mycket positiv upplevelse av HusmanHagberg i Jönköping. Jag upplever att Lina Nilsson har varit professionella, kunniga och engagerade i mitt ärende. De har varit lyhörda för mina önskemål och behov och har gett mig bra råd och vägledning genom hela processen. Jag känner mig trygg i deras händer och kan varmt rekommendera dem till andra som söker hjälp med bostadsaffärer i Jönköping.

Amanda Ulrika S
Samset

Amelie är en väldigt proffsig mäklare. Lyssnar in på våra önskemål och kämpar för att ge oss det bästa utfallet! Väldigt nöjda!

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack snälla för förtroendet och stort lycka till med nästa boende ☺️

Mihaela L
Dalvik

Väldigt bra och vänligt bemötande! Lätt att ha kontakt med mäklaren, vi fick snabbt svar på alla frågor. Mäklare kunde förstå och anpassa sig till våran behöv!

Robert L
Dalvik

We were treated well and had a positive experience overall.

Linda M
Ekhagen

Bra bemötande. Väldigt trevlig mäklare. Lätt att få kontakt med. Besvarar snabbt på frågor man har/hade. Kändes tryggt.

Maj-louise Å
Jönköping Väster

Alltid trevliga och serviceminded. Nu ska vi sälja vårt hus. Samma mäklare fixar det. Det säger väl allt.

Alicia F
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Jag och min sambo är otroligt nöjda med Mäklare Lina Nilsson som gjorde ett fantastiskt jobb i vår resa till vårt första köp. Från start var det tydlig kommunikation samt lättillgänglighet vilket ingav stor trygghet i processen. Vi har ingenting att anmärka på och är supernöjda med köpet.

Rosita H
Ekhagen

En mäklare med kompetens, marknadserfarenhet, driv och stort engagemang!

Annette J
Jönköping Väster

Superbra mäklare som är enormt engagerad och serviceinriktad. Hon bryr sig och månar om både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera henne.

Anders S
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Jönköping

De försökte så bea de kunde men övervärderade jordbruksfsstigheten en del. Kanske huvudkompetensen var lägenheter o villor?

Kent J
Torpa

Lina Nilsson har varit otroligt proffsig, tydlig och återkopplat på ett fantastiskt sätt genom hela försäljningen. Varit ett bra bollplank och verkligen sagt va hon tycker och känner på ett ärligt och rakt sätt, vilket jag uppskattat! Vet vem jag ringer nästa gång jag flyttar igen.

Karin Mathilda S
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vi är mycket nöjda med HusmanHagberg. Under hela processen har Lina jobbat hårt för att locka spekulanter till visning och snabbt svarat på frågor. Vi är glada att HusmanHagberg sålde vår lägenhet - och - med vinst i dessa tider.

Linus G
Torpa

Jag har blivit bemött väldigt bra av mäklaren från första dagen tills affär. Mäklaren har varit informativ och snabb på att svara på frågor även på obekväma tider vilket uppskattas. Hela upplevelsen har varit väldigt bra och allt har känts tryggt från start till affär.

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack så mycket Linus, hoppas du kommer att stor trivas i din nya bostad ☺️🙌. Allt gott! Mvh Michel, HusmanHagberg

Bo-Gunnar J
Torpa

Bra och kunniga ,trevligt bemötande ,ordning o reda.

Markus M
Kungsängen

Mäklaren hanterade våra förväntningar exceptionellt bra! Väldigt kunnig och har koll på marknaden hur den fungerar, rekommenderas starkt!

Erik G
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vi hade en väldigt bra upplevelse av vår försäljning med Wilma som mäklare. Allt sköttes mycket professionellt och gick betydlig fortare än vi förväntat oss. Försäljningen var lite ovanlig då vi sålde som förening och inte som privatperson, något som innebar en upplåtelse istället för en överlåtelse. I samband med detta uppstod problem som varken vi eller mäklaren kunnat förutse. Dessa problem löstes på bästa sätt och vi kände oss trygga genom hela processen. Rekommenderas starkt. /BRF Östbo 1

Filtrera omdömen