Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping HusmanHagberg HusmanHagberg Jönköping

HusmanHagberg Jönköping

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 31 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping

Johannes S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde en lägenhet och hade nöjet att ha Michel som mäklare. Han var driven och ivrig att få ut objektet på marknaden då han bedömde att det var rätt tidpunkt, detta visade sig vara rätt. Lägenheten var såld inom några dagar och det administrativa sköttes snabbt och effektivt.
    Jag visste inte vad jag förväntade mig innan jag skulle sälja men Michel höll mig hela tiden uppdaterad med hur allting fortskred, något som han tidigt sa att han ville vara noggrann med. Jag är väldigt nöjd med hans prestation dels för hans generella yrkeskompetens och dels möjlighet till flexibilitet. Läs mer

Inga Birgitta Linnéa T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har sålt ett vinterbonat fritidshus som ska användas som permanentboende.

En mycket engagerad mäklare, lätt att kommunicera med.

Våra förväntningar uppfylldes, bra visningar, bra annonser,
    bra dokumentation. Läs mer

Dalin M skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet på 42 kvadratmeter i Huskvarna. Mäklaren, Michel Cosic, har bemött mig med ett trevligt beteende och försett mig med viktig information om bostaden. Han har gjort det han kan, för att jag som köpare ska känna mig trygg och säker med köpet. Mäklaren är kunnig inom sitt område och har funnits tillgänglig vid behov av frågor. Ska ni köpa hus eller lägenhet i Jönköping, rekommenderar jag starkt Michel som mäklare! :) Läs mer
  • 2019-08-14

Fredrik Ö skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en villa ute på landet..
    Blev mycke bra bemött av mäklaren👍
    Jag tycker att de gick väldigt smidigt från visning till påskrivning av kontrakt.. Läs mer
  • 2019-08-12

Victor A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag hade turen att få Michel Cosic som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Är mycket nöjd med resultatet. Han är väldigt trevlig, flexibel, lättillgänglig och kunnig.
    Rekommenderar starkt ! Läs mer
  • 2019-08-12

Viktor H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag köpte en lägenhet i Vättersnäs av HusmanHagberg med hjälp av mäklaren Michel Cosic.
    Blev väldigt bra bemött av Michel, han ringde upp och höll kontakten bra med mig som köpare. När vi skrev kontraktet tog han tid från sin fritid att möta upp mig för att avsluta affären snabbt och smidigt! Läs mer

Jesper L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel Cosic har varit mycket engagerad och lyhörd vid försäljningen av vår bostadsrätt. Snabb försäljning (innan ordinarie visning) och ett försäljningspris helt enligt våra förväntningar! Läs mer

Astrid L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Mycket engagerad och lyhörd vid försäljning av vår bostadsrätt. Alltid snabb på att svara och hålla oss uppdaterade.
    Vi är helnöjda då försäljningen gick snabbt (såld innan ordinarie visning) och försäljningspriset helt motsvarade våra förväntningar. Läs mer

Cecilia J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Amelie Sjöbring på HusmanHagberg i Jönköping. Amelie har ett gott bemötande och är väldigt engagerad gentemot såväl säljare som köpare. Det vet jag då jag även köpt min nya lägenhet genom henne. Jag upplever henne som professionell och kunnig samt trevlig, ärlig och snabb i sin återkoppling. Läs mer
  • 2019-08-08

Daniel B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde en tvåa, till en början va kommunikationen lite seg men förståligt med semester-tider men lite frustrerande. Men efter det så har allting varit fantastiskt, service återkoppling och ett allmänt fantastiskt bemötande. Läs mer
  • Henric W

2019-08-08

Henric W skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Proffsigt bemötande, rak och ärlig kommunikation och tydlighet i förfarandet. Läs mer
    2019-08-08 Amelie S svarar Henric W
    Hej Henric, Vad roligt att du tycker det! Det har varit väldigt spännande att få hjälpa er i en så stor affär. Ha en fin dag! Michel
  • 2019-08-08

Karam Safaa A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Både Michel Cosic och Amelie sjöbring tog emot mig väldigt bra.
    Mycket bättre än förväntat. Läs mer
    2019-08-08 Amelie S svarar Karam Safaa A
    Hej Karam, vad roligt att höra! Stort grattis till ert köp av en fin bostad :) Amelie & Michel
  • Johannes S

2019-08-05

Johannes S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt en jättefin 3:a i Munksjöstaden Jönköping. Mäklaren har varit väldigt tillmötesgående och tagit sin tid. Även tydlig och gett oss en känsla av att processen blivit rättvis mot både köpare och säljare. Läs mer
    2019-08-08 Amelie S svarar Johannes S
    Vad kul att höra! :) Det var jätteroligt att få hjälpa er köpa denna superfina 3a! Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst! Amelie
  • Karl F

2019-07-02

Karl F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet på påsgatan 6 i Munksjöstaden. Jag är väldigt nöjd med hela köpprocessen ett extra stort tack till mäklaren Michel Cosic! Väldigt trevligt bemötande, en snäll och genuin person som låter en tas in tid att kolla på allt utan att stressa igång en affär. Stort tack till Husman Hagberg! Läs mer
  • 2019-06-24

Edin S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har sålt min lägenhet på 1rok, för ett pris jag inte trodde på - men det gjorde min mäklare genom hela processen!
    Eftersom jag gick till flera olika fastighetsmäklare, och förhandlade så var det Michel, på HusmanHagberg, som bemötte mig på bästa sätt! Han var väldigt duktig, pedagogisk i sin kommunikation. Med sin kommunikation var det enkelt att bygga upp en plan och bilda team-anda. Kort därefter gjorde att jag gick därifrån med ett leende på läpparna samt en underskrift som sa att ”Nu kör vi!”
    Michels lovord var inte på ett ”säljsnacks” anda, utan jag upplevde Michel som en genuin person som hade koll på saker o ting! Förväntningarna blev bättre än väntat och jag kan inget annat än rekommendera HusmanHagberg, samt Michel som mäklare! Tack för en bra affär och bra teamwork! Läs mer
  • 2019-06-24

Sanda S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Härligt bemötande och förståelse! Kanonbra jobb! Kommer rekommendera er framöver!

Mvh Läs mer
  • Emelie R

2019-06-12

Emelie R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Bostadsrätt men härligt läge i bra område, en pärla!
    Önskade en snabb och smidig affär, försäljningen motsvarade mina förväntningar helt och hållet och jag är supernöjd.
    Mäklaren (Amelie) förde en tydlig och strukturerad dialog med mig längs hela processen, jag kände att jag hade full insyn i hennes arbete kring mitt objekt och att vi tillsammans utformade en lösning som passade mig bra. Läs mer
  • 2019-06-05

Christina K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Det gick snabbare än vi trodde och vi är nöjda med affären! Läs mer
  • 2019-06-03

Jens I skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Hon är fantastisk! Är oerhört driven Läs mer
  • 2019-05-15

Joakim K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi köpte lägenhet. Mäklaren var, engagerad, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-14

Therese K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i Jönköping. Vi blev båda väldigt bra bemötta av vår mäklare som gjorde vårat köp en trevlig process. Han var väldigt tillmötesgående och trevlig!
    Det enda lilla minuset var att han kändes väldigt stressad vilket gjorde mig lite stressad och jag glömde av frågor. Annars var det en väldigt bra upplevelse! Läs mer
  • 2019-05-13

Matilda J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Stor fin totalrenoverad trea på Bymarken, ovanför Wallentins konditori. Vi hade kort om tid och ville få sålt så snabbt som möjligt, det gick fortare än vi trott och med såå bra löpande återkoppling från Amelie under hela processen!
    Flexibelt och smidigt precis som man vill ha det och med ett positivt bemötande vis varje kontakt. Hon överträffade våra förväntningar och fick till en snabb affär med en grym köpare som budade mer än vad vi trodde att vi skulle få vid försäljning. Supernöjda! Amelie rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-14 Amelie S svarar Matilda J
    Tack för de fina orden Matilda och tack för förtroendet! :)
    Så kul att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet!
    Hoppas du ska trivas i ditt nya boende. Kram Amelie
  • ARVIND R

2019-05-10

ARVIND R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi sålde en lägenhet med HusmanHagberg som blev långt över våra förväntningar.

- Bilder
    - Visning
    - Annonsering av lägenhet i digitala kanaler
    - Återkoppling från mäklare
    - Gediget säljarbete

Tack till Amelie med sina kollegor Läs mer
    2019-05-10 Amelie S svarar ARVIND R
    Hej och tusen tack för fina ord! :) Vad glada vi blir - Jag är jätteglad för förtroendet att sälja er fina lägenhet och vad roligt att det blev så bra resultat! Ha en fin helg, Amelie
  • 2019-05-08

Adi S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Underbart bemötande, hjälpsam och påläst.
    Amelie gör det lilla extra för allt ska kännas bra för mig som säljare. Lätt att prata med och väldigt noggrann. Rekommenderar varmt /Adi Läs mer
    2019-05-08 Amelie S svarar Adi S
    Hej Adi, Vad kul att höra och jättetack för förtroende att sälja din bostad! :) Hoppas du ska trivas i Stockholm. Varma hälsningar Amelie
  • 2019-04-07

Tommy F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt bostadsrätt i Jönköping på Kålgården. Läs mer
    2019-04-07 Amelie S svarar Tommy F
    Hej Tommy, tack för ditt omdöme! Jag är övertygad om att ni kommer trivas utmärkt i er nya, fina lägenhet :) /Amelie
  • 2019-04-01

Linnea L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en bostadsrätt och mäklaren har hjälpt till på alla möjliga sätt. Har fungerat bättre än jag trodde det kunde. Allting har varit superbra Läs mer
    2019-04-05 Amelie S svarar Linnea L
    Hej Linnea, Det var superkul att få hjälpa er att köpa er lägenhet :) Superfin är den också, jag är övertygad om att ni kommer trivas. Lycka till! /Amelie
  • 2019-02-27

Marita D skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har köpt en mindre lägenhet och väntar på att försäljning kommer ske snarast av vår lägenhet vi har nu. Mycket trevligt bemötande och känner stort förtroende. Mäklaren har även skickat ett mejl med inf om "vem hon är" och det känns mycket bra och förtroendeingivande. Är en mäklare som känner stort engagemang och därför kommer vi att rekommendera henne och denna mäklarbyrå vidare när vi kommer i dessa situationer. Känner att hon/de kommer att göra sitt yttersta för att alla kunder ska bli så nöjda som möjligt...... Läs mer
  • 2019-02-22

Alexander V skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt min bostad.
    Affären gick smidigt. Mäklarna var väldigt lätta att ha och göra med samt skötte sig väldigt proffsigt! Kan varmt rekomendera! Läs mer
    2019-02-22 Amelie S svarar Alexander V
    Hej Alexander! Tusen tack för dina fina ord om oss - det blir vi väldigt glada för :) Det var jätteroligt att få hjälpa till vid din försäljning. Ha en härlig dag!
  • 2019-02-08

Martina E skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Fantaskigt smidigt och bra upplevelse. Bäst när det väl gäller! :) Läs mer
    2019-02-22 Amelie S svarar Martina E
    Tack snälla Martina för dina ord! Jätteroligt att få hjälpa till att sälja er bostad :) /Amelie
  • 2019-01-31

Joakim T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt skött av Amelie hela processen.
    Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-01-31 Amelie S svarar Joakim T
    Hej Joakim, Jätteroligt att få förmånen att hjälpa er! Kul att ni är nöjda :) Lycka till med allt! Amelie
  • 2019-01-23

Elin S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Amelie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och hon överträffade verkligen våra förvätningar. Hon är en driven, engagerad och resultatinriktad mäklare. I sitt bemötande är hon professionell och kunde svara på alla våra frågor. Hon värnar om sina kunder och vill att affären ska bli den bästa både för säljare & köpare. Vi rekommenderar Amelie varmt! Läs mer
    2019-01-23 Amelie S svarar Elin S
    Hej Elin,
    Vad roligt att höra! Vi tycker att det var så himla roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet.
    Stort lycka till med nya boendet!
    Amelie

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping