HusmanHagberg Jönköping

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 67 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping

• 2020-02-17

Jennie O skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi sålde vår lägenhet på 2 rok. Vi valde att Michel skulle bli vår mäklare och det var ett bra val! Han är lyhörd, försökte nå både vårat mål och satte upp egna mål. Väldigt driven, lätt att få tag på och har svar på det mesta. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-02-14

Agnes B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde min lägenhet i Jönköping via HusmanHagberg. Fick ett jättefint bemötande av båda mäklare Amelie och stylist Amanda.
    Dock kunde jag önska lite mer återkoppling från mäklaren innan visning. Efter visning och under budgivning var allt toppen. Resultatet blev över förväntan! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-07

Sören S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har sålt en bostadsrätt i Huskvarna. Mäklaren var utmärkt. Gav ett stort förtroende, var noggrann och påläst. Mäklaren höll oss informerade och stöttade oss med nödvändig information inför fotografering och visning. Jag tror att både köpare och säljare var mycket nöjda med mäklaren Läs mer
  • 2020-02-06

Julia G skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel Cosic var en duktig mäklare, väldigt trevlig, hjälpsam och engagerad genom hela processen. Vi kände oss trygga med att han alltid var tillgänglig på telefon för frågor och funderingar. Vi är jättenöjda med vårat köp! Läs mer
  • 2020-02-05

Elin R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde bostadsrätt på kålgårdagatan 4b i Jönköping. Väldigt positivt bemött av Amelie. Utstrålar engagemang och kunnighet. Dock hade vi önskat närmare kontakt och input i början innan budgivningen men sen var hon fantastiskt på alla sätt och vis. Vi hade höga förväntningar men hon levde även upp till dem. Vi är supernöjda och kommer definitivt att rekommendera Amelie till andra. Läs mer
  • 2020-02-03

Gustaf F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Hela nu upplevelse med Amelie som min mäklare var typ precis som jag hoppats på för en rookie inom bostadsrättbranschen! Läs mer
  • Nada O

2020-02-01

Nada O skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Våran mäklare Michel rätt man på rätt plats. Stort engagemang , proffsigt beteende och presterade över vår förväntan. Kommer alltid att rekommendera honom med gott samvete. Stort Tack! Nada&Nebojsa Läs mer
  • 2020-01-31

Per R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt bostadsrätt , 3 rok a 78kvm.
    Mäklaren var väldigt intresserad och angelägen om att sälja vår bostad.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna vi hade.
    Mäklaren har haft god kommunikation med oss som säljare och hela tiden hållit oss underrättade om läget. Läs mer
  • 2020-01-30

Patrik H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Anlitade Husman Hagberg (Amelie) för en försäljning av bostadsrätt. Gjorde ett bra intryck och pitch vid första mötet och levererade sen ett slutresultat högre än vi hade hoppats på. Bra kontakt, problemfritt och överlag väldigt bra. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-21

Sebastian G skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-01-15

Shamnath T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    My broker is Michel Cosic. He have been very helpful and provide endless support throught out the process for buying the apartment recently. Me and my wife is very satisfied with his work so far and i would highly recommend to others who wish to do business with him. He helped us in all critical moments and we are very thankful to him for helping us to fulfill our dream. Läs mer
  • ARMIN K

2020-01-08

ARMIN K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel var väldigt engagerad och var alltid tillgänglig för kontakt samt för frågor. Gjorde sitt bästa och var alltid positiv till att vi skulle bli nöjda med vår försäljning. Kan verkligen rekommendera Michel för andra och kan också tänka mig att ta hjälp utav honom för framtida behov. Syns tydligt att Michel brinner för sitt jobb och lägger verkligen ner mycket tid. Läs mer
  • 2020-01-05

Lina N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Lätt att få kontakt med, vi nådde inte riktigt till målet med slutpriset men detta har mäklaren varit tydlig med sen start, att de skulle bli svårt vilket vi uppskattat! Rak och tydlig kommunikation genom hela affären. Känns genuin och intresserad och kör inte ”säljsnack”. Läs mer

Peter A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet av Michel Cosic. Utmärkt service och snabb respons. Läs mer

Ann S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt lägenhet. En trevlig, servicemind, och en personlig mäklare som verkligen ser och utgår från kunden och dess intresse. Lyhörd och vänlig. Arbetar snabbt och smidigt och återkoppla hela tiden med kunden. Kan bara vara så nöjd. Stort plus till er. Läs mer

Emil A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en bostadsrätt på Gräshagen.
    Mäklaren, Michel Cosic, bemötte oss bra och vi fick en bra känsla direkt.
    Jag förväntade mig att mäklaren hade bra koll på bostadsrätten och kunde svara på de frågor vi hade. Jag tycker att han levde upp till detta.
    I helhet tycker jag att Michel gjorde ett bra jobb och han var väldigt tydligt vilket gjorde det lättare för oss. Läs mer
  • 2019-11-27

Arvid J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Amelie visade stort engagemang och skötte hela processen med Bravur. Lägenhetsförsäljningen gick väldigt smidigt och snabbt ! Läs mer
  • Kamila S

2019-11-22

Kamila S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel är en riktig grym mäklare tack för vilken jag och min sambo fick köpa vår dröm lägenhet. Han var professionen och engagerad under hela processen, samt kontaktbart och väldig trevlig. Läs mer
  • 2019-11-06

Stephanie H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Ny ägare av en fantastisk lägenhet.
    Tack vare Amelie, en otroligt bra mäklare.
    Snabb affär och behövde knappt lyfta ett finger. Uppstod det något problem så gjorde hon allt för att lösa det.

Kan varmt rekommendera henne.
    Tusen tusen tack Amelie!

/Stephanie Läs mer
  • 2019-11-04

Edina N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde min bostadsrätt via Amelie på Husman Hagberg. Supertrevlig och driven tjej som är professionell och vet vad hon gör!
    Är supernöjd med försäljningen och kan inte annat än rekommendera Amelie! Topp topp! Läs mer
  • 2019-10-31

Fredrik V skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Proffsigt bemötande. Snabba svar. Ställer upp och är flexibel. Läs mer
  • 2019-10-26

Daniel N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt bostadsrätten Gillesgatan 6 Huskvarna. Min mäklare Michel Cosic har varit väldigt trevlig och hjälpsam gällande frågor jag har haft med bostadsköpet. Läs mer
  • Therese E

2019-10-20

Therese E skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har sålt en lägenhet på Ekhagen. Kunde inte ha blivit bemött på ett bättre sätt av en mäklare. Förväntningarna var väl inte så värst höga. Kändes väl mest som att vi skulle få träffa någon som va ute efter att få sälja och göra en vinst på det. Men vår mäklare var över förväntan, lyssnade, förklarade så man verkligen förstod, gav råd och var på samma nivå som oss säljare.
    Jag skulle starkt rekommendera vår mäklare för att han gjorde ett super bra jobb och vi är mer än nöjda med honom.
    Mäklare: Michel cosic
    /Bahij och Therese. Läs mer
  • 2019-10-13

Per Edwin Herbert K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi köpte en lägenhet o blev bemötta på ett proffesionellt sett av Jeff. Påläst och duktig på att förklara saker som rör allt kring ett bostadsköp för nybörjare som vi var. Vi anser att vi hade att göra med en ärlig och förstående mäklare som upplevdes vilja ha två nöjda parter på var sida om kontraktet. Vi skulle rekommendera Jeff till andra intressenter och vänder oss gärna till samma mäklare i framtiden! Läs mer
  • 2019-10-11

Sandra N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi sålde vår bostadsrätt med Jeff från Husmanhagberg i Jönköping, och hela processen var väldigt bekväm och smärtfri. Jeff visade alltid ett genuint engagemang och återkopplade alltid till oss när något hände i vår process. Jeff var väldigt professionell och trevlig. Vi skulle garanterat anlita honom igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-11

Leonora S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    sålde en 2:a på 59kvm 160 tkr över utgångspris efter en förhandsvisning bara efter 1 vecka, kontrakt skrevs samma kväll! vilket var över förväntan! professionell mäklare som är super driven, engagerad, flexibel och har stor passion för sitt jobb. jag skulle rekommendera alla att anlita amelie som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-10

Adnan B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag är väldigt nöjd och tacksam för att mäklaren ställer upp och hjälper till med allt, från privat visning till en kvällstid för att skriva under kontraktet. Läs mer
  • 2019-10-10

Dzenita B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Mycket professionellt bemötande , engagerad , snäll och rådgivande. Kan förmedla information på rätt bra sätt. Jag ock min man köpt en lägenhet i Jönköping men hade svårt att komma under arbetstid på visning. Mäklaren ordnat både visning och administrativt del med kontrakt på samma kväll. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • 2019-09-30

Frida E skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Blev utmärkt bemött av mäklaren. En fantastisk mäklare med stor passion för ditt jobb. Hon är proffsig i allt hon gör.
    Hade höga förväntningar och det levde hon upp till och lite till. Jag skulle rekommendera alla att anlita Amelie som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-17

Mariana T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Allt har varit fantastiskt bra Läs mer
  • 2019-09-12

Lars N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde en 1:a på 38m2. Hade tidigare ingen erfarenhet av varken sälja eller köpa bostäder. Jeff var väldigt duktig på förklara processen och gå igenom allt på ett pedagogiskt och tydligt sätt.

Jeff var återigen tydlig med vad jag kunde förvänta mig, och vad han förväntade sig av mig, vilket skapade ett bra partnerskap.

Överlag så var upplevelsen väldigt bra, allting gick smidigt och vart nöjd över slutresultatet! Läs mer
  • 2019-09-11

Jener L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Hela affären gick smidigt. Mäklaren var väldigt bra o bemötande Läs mer
  • 2019-09-09

Kent K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Trevligt bemötande, professionellt utförande och kommunicerade väl med mig som köpare till lägenheten under hela förloppet. Jag är nöjd som fått Amelie som mäklare då mina tidigare erfarenheter inte alltid varit lika positiva (mäklare som kört med tricks samt kommunicerat dåligt). Läs mer
  • 2019-09-07

Niklas M skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde precis nyligen med Husman Hagberg och kan bar lovorda deras professionalitet och bemötande. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-31

Lars Eric B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt min sommarstuga. Gick snabbt, fick trevligt bemötande och kände mig väl informerad genom hela processen! Väldigt nöjd med Husman Hagberg! Läs mer
  • 2019-08-27

Nida C skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel är genomgod, social, lättillgänglig, glad och en person med bra energi. Bemöter ens önskemål med att vara tillgänglig per telefon och som förmedlare mellan parterna. Rak på sak och inga konstigheter vid diskussioner. Är kunnig inom mäklarbranschen och har alltid haft ett svar på mina frågor. Läs mer

Johannes S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde en lägenhet och hade nöjet att ha Michel som mäklare. Han var driven och ivrig att få ut objektet på marknaden då han bedömde att det var rätt tidpunkt, detta visade sig vara rätt. Lägenheten var såld inom några dagar och det administrativa sköttes snabbt och effektivt.
    Jag visste inte vad jag förväntade mig innan jag skulle sälja men Michel höll mig hela tiden uppdaterad med hur allting fortskred, något som han tidigt sa att han ville vara noggrann med. Jag är väldigt nöjd med hans prestation dels för hans generella yrkeskompetens och dels möjlighet till flexibilitet. Läs mer

Inga Birgitta Linnéa T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har sålt ett vinterbonat fritidshus som ska användas som permanentboende.

En mycket engagerad mäklare, lätt att kommunicera med.

Våra förväntningar uppfylldes, bra visningar, bra annonser,
    bra dokumentation. Läs mer

Dalin M skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet på 42 kvadratmeter i Huskvarna. Mäklaren, Michel Cosic, har bemött mig med ett trevligt beteende och försett mig med viktig information om bostaden. Han har gjort det han kan, för att jag som köpare ska känna mig trygg och säker med köpet. Mäklaren är kunnig inom sitt område och har funnits tillgänglig vid behov av frågor. Ska ni köpa hus eller lägenhet i Jönköping, rekommenderar jag starkt Michel som mäklare! :) Läs mer
  • 2019-08-14

Fredrik Ö skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en villa ute på landet..
    Blev mycke bra bemött av mäklaren👍
    Jag tycker att de gick väldigt smidigt från visning till påskrivning av kontrakt.. Läs mer
  • 2019-08-12

Victor A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag hade turen att få Michel Cosic som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Är mycket nöjd med resultatet. Han är väldigt trevlig, flexibel, lättillgänglig och kunnig.
    Rekommenderar starkt ! Läs mer
  • 2019-08-12

Viktor H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag köpte en lägenhet i Vättersnäs av HusmanHagberg med hjälp av mäklaren Michel Cosic.
    Blev väldigt bra bemött av Michel, han ringde upp och höll kontakten bra med mig som köpare. När vi skrev kontraktet tog han tid från sin fritid att möta upp mig för att avsluta affären snabbt och smidigt! Läs mer

Jesper L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel Cosic har varit mycket engagerad och lyhörd vid försäljningen av vår bostadsrätt. Snabb försäljning (innan ordinarie visning) och ett försäljningspris helt enligt våra förväntningar! Läs mer

Astrid L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Mycket engagerad och lyhörd vid försäljning av vår bostadsrätt. Alltid snabb på att svara och hålla oss uppdaterade.
    Vi är helnöjda då försäljningen gick snabbt (såld innan ordinarie visning) och försäljningspriset helt motsvarade våra förväntningar. Läs mer

Cecilia J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Amelie Sjöbring på HusmanHagberg i Jönköping. Amelie har ett gott bemötande och är väldigt engagerad gentemot såväl säljare som köpare. Det vet jag då jag även köpt min nya lägenhet genom henne. Jag upplever henne som professionell och kunnig samt trevlig, ärlig och snabb i sin återkoppling. Läs mer
  • 2019-08-08

Daniel B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde en tvåa, till en början va kommunikationen lite seg men förståligt med semester-tider men lite frustrerande. Men efter det så har allting varit fantastiskt, service återkoppling och ett allmänt fantastiskt bemötande. Läs mer
  • Henric W

2019-08-08

Henric W skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Proffsigt bemötande, rak och ärlig kommunikation och tydlighet i förfarandet. Läs mer
    2019-08-08 Amelie S svarar Henric W
    Hej Henric, Vad roligt att du tycker det! Det har varit väldigt spännande att få hjälpa er i en så stor affär. Ha en fin dag! Michel
  • 2019-08-08

Karam Safaa A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Både Michel Cosic och Amelie sjöbring tog emot mig väldigt bra.
    Mycket bättre än förväntat. Läs mer
    2019-08-08 Amelie S svarar Karam Safaa A
    Hej Karam, vad roligt att höra! Stort grattis till ert köp av en fin bostad :) Amelie & Michel
  • Johannes S

2019-08-05

Johannes S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt en jättefin 3:a i Munksjöstaden Jönköping. Mäklaren har varit väldigt tillmötesgående och tagit sin tid. Även tydlig och gett oss en känsla av att processen blivit rättvis mot både köpare och säljare. Läs mer
    2019-08-08 Amelie S svarar Johannes S
    Vad kul att höra! :) Det var jätteroligt att få hjälpa er köpa denna superfina 3a! Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst! Amelie
  • Karl F

2019-07-02

Karl F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet på påsgatan 6 i Munksjöstaden. Jag är väldigt nöjd med hela köpprocessen ett extra stort tack till mäklaren Michel Cosic! Väldigt trevligt bemötande, en snäll och genuin person som låter en tas in tid att kolla på allt utan att stressa igång en affär. Stort tack till Husman Hagberg! Läs mer

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping