HusmanHagberg Jönköping

HusmanHagberg Jönköping

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 178 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping 2

• Henric H
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Jönköping City
    2021-05-07
    Bästa mäklarfirman i stan! Amelie Sjöbring Cimen är den mest engagerade mäklaren man kan hitta och hennes kollega Amanda Emme är även hon en stjärna. Tack för all hjälp med att sälja vår lägenhet!
    2021-05-06
    God och tydlig kommunikation från mäklaren!
    2021-05-06
    Full pott 10/10
    Supernöjd med hanteringen utav min lägenhet.
    2021-05-05
    Vi kontaktade mäklaren med väldigt kort varsel (1 tim) att vi önskade titta på vissa lägenheter. Mäklaren var väldigt tillmötesgående och tog emot oss, ringde och fixade så vi snabbt fick se några lägenheter. Proffsigt och serviceinriktat bemötande.
    Vi hade även kontakt med några andra mäklare men fick inte alls samma bemötande.
    • Torpa
    2021-05-05
    Amelie Sjöbring har allt en mäklare ska ha
  • MIKAEL H
    skrev om HusmanHagberg Jönköping
    2021-04-21
    Stort tack till Michel Cosic vid köpet av bostadsrätt. Snabb service och alltid tillgänglig!
    • Ljungarum
    2021-04-11
    Mycket trevligt bemötande, effektiv och snabb kommunikation.

Jättenöjd så här långt. :-)
    • Vättersnäs
    Har blivit bra bemött av husman Hagberg Lina Nilsson helt nöjd
    2021-04-09
    Vi har köpt bostadsrätt på Karlavägen 30B under veckan. Fick god hjälp av fantastiska mäklaren Michael Cosic som är skicklig, aktiv o snäll på alla sätt o viss o det va tack vare honom vi köpte det. Rekommenderar Michael
    • Torpa
    Amelie o Oktay är De bästa mäklarna som jag arbetat med sedan 1990
    Bemötande=Topp. Service=Topp Seriösa=Topp Uppföljning=Topp

PS En mäklare i Göteborg på H-H kontoret blåste min dotter på 400.000 Ds
    2021-04-09
    Jag har sålt en bostadsrätt via HusmanHagberg med hjälp av Michel. Mycket trevlig och super engagerad är han, rekommenderas starkt.
    • Bankeryd
    2021-04-09
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Michel. Han är ödmjuk och seriös och skötte försäljningen på bästa sätt. Försäljningspriset blev över förväntan och vi kan varmt rekommendera Michel.
    2021-04-09
    Har köpt lägenhet på Karlavägen 30b är mycket nöjd med mäklare som sålde vi fick all hjälp vi behövde vi tackar honom mycket bästa mäklare jag hitintills träffat 👍
    2021-04-06
    Sålde min lägenhet på Liljeholmen i Jönköping.
    Mina mäklare var Lina Nilsson och Michel Cosic och de var väldigt proffsiga under försäljningen.

De agerade med enkelhet , flexibilitet och kunnighet och jag kände mig trygg genom hela affären.

Kan verkligen rekommendera dessa två :)

/Tomas
    2021-03-27
    Michel Cosic på HusmanHagberg gjorde ett fantastiskt jobb för mig när jag sålde min bostadsrätt! Jag är väldigt nöjd med Michels insats. Engagerad, kunnig och höll mig uppdaterad hela vägen. Michel gör allt för att göra din försäljning lyckad.
    Rekommenderar starkt!!
    • Lekeryd
    2021-03-25
    Sålt villa, Trevligt och ett mycket bra bemötande.Jag är mycket nöjd.
    • Kaxholmen
    2021-03-24
    Köpt lägenhet och sålt hus.
    Mycket bra bemötande. Lite oklart vad alla mäklarens aktörer hade för roller och i vilka lägen de hade sina resp. roller.
    Inga tidigare erfarenheter av mäklare i skarpt läge. De förväntningar jag hade levde mäklaren upp till med råge!
    2021-03-21
    Proffsigt bemötande. Vi var väldigt nöjda. Tog reda på svar på alla våra frågor.
    2021-03-21
    Proffsigt och trevligt bemötande! Håller vad de lovar. Bra feedback under hela processen. Huset såldes snabbt och vi är helnöjda! Tack Lina Nilsson för ditt engagemang!
    2021-03-21
    Bostadsrätt. Bra bemötande. Flexibel med tider för visning och när vi skrev kontrakt. Tar reda på svar på våra frågor o svarar snabbt. Nöjda.
    2021-03-19
    Bostadsrätt såld på 76 kvm. Bra och trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Effektivt process.
    2021-03-18
    Sålt en bostadsrätt på två r o k. Blev bemött vänligt och professionellt. Mäklaren utgick från mina behov och önskemål. Rekommenderar varmt Husman Hagberg.
    • Gräshagen
    2021-03-18
    Proffsigt bemötande av Michel Cosic! Närvarande genom hela processen. Finns inget att klaga på när det kommer till Husmanhagberg. Vi är supernöjda! 🌟
    • Bankeryd
    2021-03-17
    Vår mäklare Michel Cosic sålde vårt radhus. Han levde upp till alla våra förväntningar! Proffesionell, ärlig och trevlig. Information löpande under säljprocessen vilket lugnade nervösa säljare.
    • Gräshagen
    2021-03-17
    Proffsigt, kunnig, flexibel, närvarande. Allt man vill ha av en mäklarfirma!
  • skrev om HusmanHagberg Jönköping
    2021-03-14
    2021-03-12
    Valde att använda HusmanHagberg när jag bestämde mig för att sälja min etta. Fick ett superproffsigt intryck av Amelie där hon förklarade olika säljstrategier och hur säljsprocessen kunde gå till. Mäklaren mötte mina förväntningar och jag kunde inte ha varit nöjdare. Amelie höll mig som säljare uppdaterad genom hela processen och levererade ett riktigt snabbt och bra resultat
    2021-03-10
    Bostadsrätt.
    Tillmötesgående och serviceinriktad, jag anmälde mitt intresse för att köpa en 1:a och inom 1 veckas tid var vi och tittade på 3st objekt, mycket bra service.
    • Jönköping Söder
    2021-03-08
    Jättebra! Verkligen kunniga och trevligt. Jeff va trevlig och ärlig
  • Jill C
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Kungsängen
    2021-03-01
    Jag har köpt en bostadsrätt. Gjorde en intresseanmälan efter att ha sett lägenheten på hemmet. Mäklaren kontaktade mig kort därefter vis telefon och vi bestämde tid för visning. I telefonsamtalet gav han mig grundläggande information om bostad och förening. Hade höga förväntningar har.
    Mäklaren bemötande var proffsigt, trevligt och han gav ett pålitligt intryck. Jag är mycket nöjd :)
    Upplevelsen av köp av bostad var fantastisk, glädje och spänning var känslor jag hade vid visning och köp.
    Fick god kontakt med mäklare och säljare vilket var över mina förväntningar.
    • Hisingstorp
    2021-02-25
    Stort tack till Lina som gjorde det omöjliga.
    Supertrevlig med bra kundbemötande.
    HusmanHagberg rekommenderas starkt.
    • Kungsängen
    2021-02-22
    Jag fick hjälp av Michel på Husman Hagberg att sälja min bostadsrätt på kungsängsvägen. Han får högsta betyg av mig. Han är engagerad, kunnig, lyhörd
    O vänlig
    Nancy
    • Huskvarna Petersberg
    2021-02-12
    Fantastiskt bra mottagande och väldigt trevlig mäklare, Michel Cosic. Hoppas att ha med han när jag säljer lägenheten när det blir dags. Han är den bästa mäklaren jag haft att göra med!
    • Bäckalyckan
    2021-02-07
    Amelie och Amanda gjorde ett jättebra jobb när vi sålde vår lägenhet. Vi var nöjda med slutpris och utfört arbete, bra hantering av spekulanter trots covid-restriktioner.
    Rekommenderar husmanhagberg som mäklarbyrå.
    • Barnarp
    2021-02-04
    Vi har köpt en bostadsrätt i radhusformat i ett plan vilket är vad vi har letat efter ett bra tag. Vi fick ett mycket bra bemötande som gjorde sitt till att det blev affär.
    2021-01-29
    Har verkligen fått bästa hjälpen med att köpa min bostadsrätt, hon var rätt man på rätt plats
    2021-01-28
    Amelie skötte en briljant försäljning åt oss, hon överträffade våra förväntningar och önskemål med hästlängder! Deras team är det enda jag kommer överväga i framtida köp eller försäljningar, att välja någon annan skulle kännas som en förlust redan!
    2021-01-22
    -------------------------------
    2021-01-17
    Bra bemötande trevlig mycket hjälpsam och förklara bra hur man ska göra vi va mycket nöjda kändes bra tryggt med han👍👍👍
    2021-01-15
    Michel cosic är verkligen rätt person får det jobbet han gör. Vi är verkligen väldigt nöjda med han som mäklare om vi köper eller säljer så är det han vi kommer att anlita skulle alla rekommendera honom. Tack för ett väldigt bra Jobb och lycka till i fortsättningen.
    2021-01-15
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vår försäljning. Michel Cosic från HusmanHaberg har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar.
    Vi kan verkligen rekommendera Michel Cosic som vi haft kontakt med, vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa lägenhet.
    2021-01-15
    Köpte bostadsrätt med hjälp av mäklaren som heter Michel Cozic o det var jätte trevligt bemötande o lätt förklaringen av honom .
    • Jönköping Söder
    2020-12-18
    - köpt en 3 rok med egen uteplats.
    - vänligt och trevligt bemött.
    - inga direkta förväntningar, förutom kunnig och påläst.
    - bra.
    2020-12-14
    Vi anlitade Amanda Emme när vi skulle sälja vår lägenhet. Hon visade ett stort engagemang och en fin närvaro i bemötandet till oss. Genom hela processen hade vi en god kommunikation där hon alltid uppdaterade oss om läget. Amanda är mån om sina kunder och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Skulle varmt rekommendera henne vidare.
  • Adi M
    skrev om HusmanHagberg Jönköping
    2020-12-14
    Sålde med hjälp av HusmanHagberg min nybyggda lägenhet på ritning i slutet av 2019. Fick varma rekommendationer för mäklaren jag valde. Jag fick bra information om hur lägenhetsförsäljningen skulle gå till, mäklaren var vänlig i bemötandet och var snabb i återkopplingen. Gick med på något lägre utgångspris än vad jag själv tänkte med tanke/förhoppning att få flera bud. Det slutade med jag sålde för enbart ett par tusenlappar över utgångspris, mycket på grund av att jag själv, via mäklaren, var tillräckligt jobbig och på så sätt kunde klämma ut lite extra pengar. Upplevde inte riktigt att mäklaren engagerade sig överdrivet mycket för att få upp priset. Jag hade sagt att jag ville ha lägenheten såld så fort som möjligt innan hyran började kicka in, samtidigt som jag var öppen för att vänta något vid tillräcklig info om framtidsutsikten på någon månads sikt. Jag stod med ensam budgivare och själv fick jag som oerfaren lite panik vilket gjorde att jag inte riktigt kände någon utväg än att tacka ja till budet, inte minst på grund av att mäklaren var ganska på (kändes som att han ville få ett snabbt avslut) och tyckte budet var såpass bra att jag skulle tacka ja. Sammantaget såldes lägenheten för ett helt OK belopp men inte mer än så. I stort sett likadan lägenhet i samma fastighet såldes av ett annat mäklarföretag två månader efter för ett avsevärt högre belopp.
    • Jönköping Väster
    2020-12-09
    Har köpt en bostadsrätt.
    En trevlig seviceminded mäklare
    Toppen !!!!
    Marie och Urban
    2020-11-29
    Hej, jag har köpt Törnrosgatan 73 för min första bostadsrätt. Min mäklare var Michel Cocik. Han var bra på många olika sätt.

Vi fick införmation i förhand om visning, förväntat pris och köp process. Michel var duktig med att meddella mig om lägenheten innan det var ut på hemnet. Han hjälpte mig med tydligt prisnivå som är intressant för säljaren. Han pratade med säljaren om mig (att vi var på många visningar och vi är en intresserad i lägenheten). Han hjälpe också med finansprocessen. När vi ville ha mer tid för handpenning, han förhandlade med säljaren på bra sätt. Han också rekommerade mig olika bank som kan ge bättre räntor. Mäklaren levde upp till många av mina förväntningar.

En sak som jag tänkte att kunde förbättras om han hade sätt ett möte med oss i förhand, som skulle hjälpa oss förstå bostandsmarknaden i Jönköping och vår förväntningar bättre Några vänner har sagt att det var inte bra tid att köpa och priserna kan gå ner nästa år, vilken gjörde oss tveksam i början av processen. Men efter påskrivning av kontrakt, Michel gav oss bekräftelse att det var ett bra köp. Jag kommer säkert rekomenndera honom till mina kontakter som ska köpa/sälja bostad.

Överallt, upplevelsen var bra. Men jag var väldigt rädd under processen föratt det var min första bostadsköp.
    2020-11-29
    Proffsiga mäklare som verkligen går att lita på. Rekommenderas varmt!
    Trevligt bemötande , snabb affär
    2020-11-27
    Michel är en utmärkt mäklare, absolut inge snack om saken. Oerhört professionell och seriös av sig, likaså hans insats genom hela försäljningsprocessen. Mottaglig, trevlig och rakt på sak är bara några få utav många bra egenskaper som beskriver Michel. Väldigt nöjd, 10/10!