HusmanHagberg Jönköping

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 268 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping 2

• Jönköping Öster
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket väl bemött av Michel Cosic, var med i hela processen och alltid tillgänglig vid frågor.
    Full koll på vad han gör och mån om både säljare och köpare.
    • Hagaberg
    2022-01-18 Verifierad kund
    Över förväntan! Snabbt och proffsigt. Vi är mycket nöjda!
    • Huskvarna
    2022-01-18 Verifierad kund
    Jag har varit kontakt med Michel Cosic vid två tillfällen och det var när jag köpte våran villa. När jag vid senare tillfälle såg denna bostadsrätt som var tillsalu kändes det väldigt skönt att det var Michel som var mäklare där också. Michel är en väldigt trevlig man som man gör sen snabb affär med inga frågetecken, går alltid att nå honom om man har frågor och vill ha svar. Jag och min man rekommenderar verkligen HusmanHagberg som Fastighetsmäklare då man kan känna sig trygg i hus/bostadsrättköp mvh Victoria &Fredrik
    • Hagaberg
    2022-01-17 Verifierad kund
    Proffsigt, respekt för både säljare och köpare. Mycket nöjd.
    2022-01-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och gick att fixa problemen snabbt med hjälp av bra samarbete med mäklaren. Mäklaren fick en att känna sig trygg och skötte allting bra.
    • Strömsholm/Haga
    2022-01-05 Verifierad kund
    Andra gången vi använder mäklare Amanda Emme och vi är mycket nöjda. Hon är kunnig, trevlig, alltid mkt uppdatering och är mycket förtroendeingivande. Bara gott att säga om henne.
    2021-12-29 Verifierad kund
    Allt var bra & smidigt. Kunnig & proffsig mäklare.
    2021-12-23 Verifierad kund
    Service i toppklass, försäljning inom 2 dygn på kommande objekt! Kan inte bli mer nöjd med service, teamwork och min försäljning.
  • skrev om HusmanHagberg Jönköping
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Vid försäljning av vårt hus fungerade allt perfekt. Mäklaren jobbade stort med att sälja vårt hus och lyckades få ut ett pris som vi är mycket nöjda med.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande med föredömlig service på alla sätt!
    2021-12-20 Verifierad kund
    Bemötande;
    Trevligt och positivt bemötande av mäklaren. God tillgänglighet och tydlig med vad hen vill.
    Förväntningar;
    - Snabbt agerande - Med beröm uppfyllt
    - Kundorienterad - Uppfyllt
    - Aktivt kommunikation med ev köpare - Med beröm uppfyllt
    - Tydlig annons - Uppfyllt
    - Kommunikation budgivning och avslut - Med beröm godkänd

Sammanfattning; hårt arbetande, energisk, alltid positiv och vi är nöjda med arbete/insats. Förbättringar; kan ses som något yvig i sitt agerande, glömde att kopiera in båda säljarna (vi är syskon), samspelet mellan stilist och mäklare glappade lite (men ordnades upp), språkligt med mail (men är väl lite arbetsskadad och har höga krav), kanske anpassning till säljare som är 50+ :)
  • JESPER L
    2021-12-15 Spontant omdöme
    Fått hjälp med både försäljning och värderingar. Alltid lika trevligt att prata med Michel! Grym service, bra kunskap och aldrig några problem. Rekommenderar stark!
    • Ekhagen
    2021-12-14 Verifierad kund
    Hon är underbar en ängel utan vingar .vad kan man säga om henne hon hjälper oss till o med våra bank lärande för att de ska gå snabbare tusen tack till Lina tack för allt.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jag heter imad Mourad och tycker att ni har varit bäst
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande av de 3 säljare jag har haft kontakt med.
    Hade inga specifika förväntningar vid köoet.
    Snabb och enkel affär
    Tydliga
    2021-11-25 Verifierad kund
    Snabb och enkel försäljning av min lägenhet som överträffade mina förväntningar
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra och vänligt sätt. Mäklaren var engagerad och gav snabb feedback.

Vi hade förväntningar att bostaden skulle säljas med ett högre pris än utgångspris och så blev det.

Vi hade förväntningar att försäljningen av lägenheten skulle gå ganska snabbt och så blev det.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Är otroligt nöjd med Michel Cosic!
    • Bankeryd
    2021-11-18 Verifierad kund
    Blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt av Michel Cosic.
    Kändes väldigt bra för mig och extra viktigt då de är mitt första lägenhetsköp!
    Michel är väldigt lätt att ha o göra med, han bidrar till en härlig miljö :)
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Huskvarna Petersberg
    2021-11-15 Verifierad kund
    Kompetenta mäklare som snabbt hanterade köpet
    • Huskvarna Petersberg
    2021-11-14 Verifierad kund
    Bra och proffsig hjälp de förklarar bra hur allt går till och levererar resultat
    2021-11-13 Verifierad kund
    Mäklaren mötte oss med respekt och visade på en stor kunnighet då det gäller husförsäljning.
    Våra förväntningar var att mäklaren skulle vara anträffbar eller återkoppla så snart som möjligt. Detta levde hon verkligen upp till. Ett stort plus för att hon inte presenterade sig som den bästa av alla (vilket vi varit med om med tidigare mäklare) Hon visade i praktiken vad hon gick för. Fick mycket bra betalt för vårt hus.
    • Bankeryd
    2021-11-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, vänlig och hjälpsam hela vägen. Kan rekommendera HusmanHagberg.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Hej, fantastiskt bra, proffesionellt och trevligt bemötande.
    Snabba svar.
  • Rosie Ambrocia J
    2021-10-31 Spontant omdöme
    Jag och min man fick jätte bra hjälp när vi sålde våran bostad. Michel Cosic var våran mäklare. Han är mycket professionell och ställer upp när man behöver hjälp med frågor som angående bostaden som vi köpte.

Vi är mycket tacksam för hans hjälp!

Vi kan starkt rekommendera Michel Cosic på Husmanhagberg som jätte bra fastighetsmäklare.
    • Kålgården
    2021-10-30 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående , vänliga proffsiga ! Det har varit en förnöjelse att köpa bostad av dom! Kan rekommenderas på det bestämdaste !
    • Huskvarna
    2021-10-30 Verifierad kund
    Engagerad mäklare som höll mig uppdaterad hela tiden.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Smidigt, snabbt, tydligt och enkelt. Perfekt bemötande och löpande bra information och kommunikation.
    • Vättersnäs
    2021-10-28 Verifierad kund
    Jag har blivit så bra bemött redan från första mötet. Då tittade jag på en lägenhet och budade. Dagen efter kom mäklare från HH och värderade min bostad, några dagar senare fotades den och har sedan funnits på HHs sida som kommande. Vid skarpt läge att sälja fanns mäklarna med goda råd, alltid tillgängliga att svara på frågor. Jag har en mycket positiv upplevelse av hela processen av att sälja genom HH.
    • Kålgården
    2021-10-26 Verifierad kund
    Jag bemöttes väl men eftersom jag är 72 år är jag inte van att hastigheten i en affär kunde vara så snabb. Lite tid att tänka efter, men erfaren nog att välja rätt.
    Effektiviteten hos mäklaren verkar hypersnabb i alla saker. Hade räknat med mer tid. Men jag var säker vad jag önskade.
    Effektiv, snabb, vänlig och kunnig. En duktig mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    2021-10-20 Verifierad kund
    Vi både sålde och köpte via HusmanHagberg. Både Lina och Michel har varit fantastiska mäklare! De förklarade alltid processen och var alltid tillgängliga under och efter hela processen. De svarade på alla våra frågor.

Vi kommer definitivt att anlita HusmanHagberg igen om vi säljer i framtiden.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Jag har blivit mycket bra bemött av mäklaren Michel, som har hjälpt mig genom hela processen på ett så bra sätt som möjligt. Han har varit öppen för frågor och funderingar, inga konstigheter alls.
    • Gamla Kålgården
    2021-10-15 Verifierad kund
    Vi kände oss väldigt trygga med Jeff, han skötte allting smidigt och var alltid anträffbar!
  • SOFIA B
    2021-10-13 Spontant omdöme
    Mäklaren Michel Cosic var tillmötesgående och alltid tillgänglig att kontakta. I och med att de var vårt första boende köp visade han förståelse för de och var mycket trevlig.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Jag är helnöjd med mäklaren och hennes bemötande från början till slut. Jag kände direkt att det var mina behov och förväntningar som i första hand låg till grund för förberedelserna inför försäljningen. Jag blev kontinuerligt uppdaterad på var vi var i processen. Ett professionellt bemötande när kontraktet skulle signeras och saklig information om händelseförloppet fram till överlåtelsen.
    2021-10-10 Verifierad kund
    Vi har haft bra kommunikation tillsammans med vår mäklare, Michel Cosic, under hela försäljningen. Michel var målfokuserad och bra engagerad för att sälja lägenheten. Samarbete och tips från fototeamet särskild de råden vi fick av Amanda Emme var utmärkt och mycket uppskattat.
    • Kungsängen
    2021-10-08 Verifierad kund
    Mycket bra visning vilket gjorde att vi kunde och vågade bestämma oss nästan direkt
    Mäklaren har hela tiden hållit oss informerade och alltid funnits tillgänglig för frågor
    2021-10-07 Verifierad kund
    Mycket bra. Bemötte oss bra och gav den hjälpen vi behövde. Vi är unga och detta va vårt första köp av bostad vilket mäklaren visade förståelse för.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Vi fick bra och proffsigt bemötande. Snabb återkoppling och bra tillgänglighet. Blev snabb affär vilket vi var väldigt nöjda med.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Då detta var mitt första bostadsköp så visste jag inte riktigt vad jag skulle vänta mig men fick en väldigt bra känsla när jag träffade mäklaren Lina Nilsson, hon var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Rekommenderar verkligen henne och när vi ev flyttar ifrån Höjdgatan i framtiden så vill jag gärna ha Lina som mäklare.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Sköttes väldigt proffsigt från början till slut. Snabb återkoppling och löpande information. Vi är mycket nöjda.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Mäklaren undanhöll och saknade information av högsta relevans. Var uppenbart upptagen med annan visning när denna budgivnings slutskede aviserats. Troligen stressad, då felaktig budinformation utgick i budslingan. Skapade allt annat än en känsla av fokus och trygghet på och kring affären.
    Hej Sebastian,

Vi svarade din sambo Rebecka här medan men svarar såklart dig samma som vi skrev till henne;

Hej,
    Efter telefonsamtalet med er ville vi ändå svara här också så att det inte är några som helst oklarheter.

Vi följer alltid säljarens önskemål och mäklarlagen vid en affär. Säljaren kan närhelst de önskar välja att ”avsluta” försäljningen, då de har fri prövningsrätt och således alltid bestämmer när, till vilket pris och till vem de säljer. Har säljaren instruerat att de önskar sälja inom 24 h från visning informerar vi naturligtvis om det till spekulanter. Sen kan säljaren alltid välja att avsluta tidigare eller senare, som ett led i deras fria prövningsrätt.

Vi informerar potentiella köpare om den information vi vet om och kan verifiera med säljare och/eller föreningen. Vet tex inte säljaren själv när renoveringar är gjorda eller av vem, försöker vi så långt det är möjligt att utreda om vi kan hitta upp den informationen genom förening eller tidigare ägare. Det är tråkigt att ni upplevt processen negativ men vi hoppas att detta svar kan bringa klarhet i hur regelverket ser ut juridiskt och begreppet god mäklarsed, som du nämnde, efterlevs i allra högsta grad och så också i er affär.

Vi önskar er lycka till i nya bostaden!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Vi upplevde mäklaren som väldigt pushig, har haft samma mäklare i tidigare budgivningar och även där stressade mäklaren på mycket vilket i senare skede visade sig vara helt onödigt då affären inte alls stängdes på 24 h utan som först indikerats.

Mäklaren saknade relevant info om lägenheten, kunde inte svara på när saker var renoverade/utbytta, om badrummet var fackmannamässigt gjort etc.

Mäklaren undanhöll viktigt information under pågående budgivning. Hade extra visningar efter att budgivning pågått något dygn utan att informera oss, jag är van vid att mäklare vanligtvis informerar om det och har en dialog.

Mäklaren valde att ljuga om att säljarna fortfarande letade hus fast de i själva verket redan köpt nytt objekt, oklart varför.

Mäklaren informerade inte om att säljarna kommer välja bud utifrån vilket inflyttningsdatum vi angett, framkom först precis i slutet av budgivningen och då utan info om vilka villkor som var aktuella utan bara att säljarna vid ett visst klockslag skulle välja bud utifrån vissa preferenser, vi visste inte vilka.

Ovan är säkerligen ingenting som inte är ok enligt god mäklarsed, jag har dock aldrig varit med om någon liknande i tidigare budgivningar/köp av objekt och kommer i den mån jag kan undvika detta mäklarhus.
    Hej Rebecka,

Vi önskar er lycka till i nya bostaden!
    2021-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb och smidigt i kontakten.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande av mäklaren, lätt att prata med fick förtroende.
    Försäljningen gick smidigt o snabbt.
    Tack!
    2021-09-14 Verifierad kund
    Vi gillade Lina från första stund! Hennes glada och trevliga bemötande gav oss en trygg känsla direkt från start. Hon är proffsig och seriös vilket vi värdesätter enormt. Vi strävade efter en snabb affär - vilket vi också fick.
  • Örjan H
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Torpa Söder
    2021-09-13 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra återkoppling under processen.
    Såld före visning.
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Barnarp
    2021-09-10 Verifierad kund
    Michel Cosic från Jönköping är en av de trevligaste och bästa mäklare vi träffat, han är mycket proffesionell och hjälpte oss med allt vi behövde,
    Så vi har redan rekomenderat honom och Husman Hagberg till våra vänner
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och kompetent mäklare som tills nu har levt upp till våra förväntningar. Vi är dock inte klara ännu med köpet och kommer därför att ha mer kontakt längre fram.
    Det hade varit bättre att få ge omdömet då hela affären är klar.
    2021-09-03 Verifierad kund
    Bra marknads uppfattning. Mäklaren nådde det uppsatta målet.