Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping HusmanHagberg HusmanHagberg Jönköping

HusmanHagberg Jönköping

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 12 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping

• 2019-05-15

Joakim K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi köpte lägenhet. Mäklaren var, engagerad, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-14

Therese K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i Jönköping. Vi blev båda väldigt bra bemötta av vår mäklare som gjorde vårat köp en trevlig process. Han var väldigt tillmötesgående och trevlig!
    Det enda lilla minuset var att han kändes väldigt stressad vilket gjorde mig lite stressad och jag glömde av frågor. Annars var det en väldigt bra upplevelse! Läs mer
  • 2019-05-13

Matilda J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Stor fin totalrenoverad trea på Bymarken, ovanför Wallentins konditori. Vi hade kort om tid och ville få sålt så snabbt som möjligt, det gick fortare än vi trott och med såå bra löpande återkoppling från Amelie under hela processen!
    Flexibelt och smidigt precis som man vill ha det och med ett positivt bemötande vis varje kontakt. Hon överträffade våra förväntningar och fick till en snabb affär med en grym köpare som budade mer än vad vi trodde att vi skulle få vid försäljning. Supernöjda! Amelie rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-14 Amelie S svarar Matilda J
    Tack för de fina orden Matilda och tack för förtroendet! :)
    Så kul att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet!
    Hoppas du ska trivas i ditt nya boende. Kram Amelie
  • ARVIND R

2019-05-10

ARVIND R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi sålde en lägenhet med HusmanHagberg som blev långt över våra förväntningar.

- Bilder
    - Visning
    - Annonsering av lägenhet i digitala kanaler
    - Återkoppling från mäklare
    - Gediget säljarbete

Tack till Amelie med sina kollegor Läs mer
    2019-05-10 Amelie S svarar ARVIND R
    Hej och tusen tack för fina ord! :) Vad glada vi blir - Jag är jätteglad för förtroendet att sälja er fina lägenhet och vad roligt att det blev så bra resultat! Ha en fin helg, Amelie
  • 2019-05-08

Adi S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Underbart bemötande, hjälpsam och påläst.
    Amelie gör det lilla extra för allt ska kännas bra för mig som säljare. Lätt att prata med och väldigt noggrann. Rekommenderar varmt /Adi Läs mer
    2019-05-08 Amelie S svarar Adi S
    Hej Adi, Vad kul att höra och jättetack för förtroende att sälja din bostad! :) Hoppas du ska trivas i Stockholm. Varma hälsningar Amelie
  • 2019-04-07

Tommy F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt bostadsrätt i Jönköping på Kålgården. Läs mer
    2019-04-07 Amelie S svarar Tommy F
    Hej Tommy, tack för ditt omdöme! Jag är övertygad om att ni kommer trivas utmärkt i er nya, fina lägenhet :) /Amelie
  • 2019-04-01

Linnea L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en bostadsrätt och mäklaren har hjälpt till på alla möjliga sätt. Har fungerat bättre än jag trodde det kunde. Allting har varit superbra Läs mer
    2019-04-05 Amelie S svarar Linnea L
    Hej Linnea, Det var superkul att få hjälpa er att köpa er lägenhet :) Superfin är den också, jag är övertygad om att ni kommer trivas. Lycka till! /Amelie
  • 2019-02-27

Marita D skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har köpt en mindre lägenhet och väntar på att försäljning kommer ske snarast av vår lägenhet vi har nu. Mycket trevligt bemötande och känner stort förtroende. Mäklaren har även skickat ett mejl med inf om "vem hon är" och det känns mycket bra och förtroendeingivande. Är en mäklare som känner stort engagemang och därför kommer vi att rekommendera henne och denna mäklarbyrå vidare när vi kommer i dessa situationer. Känner att hon/de kommer att göra sitt yttersta för att alla kunder ska bli så nöjda som möjligt...... Läs mer
  • 2019-02-22

Alexander V skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt min bostad.
    Affären gick smidigt. Mäklarna var väldigt lätta att ha och göra med samt skötte sig väldigt proffsigt! Kan varmt rekomendera! Läs mer
    2019-02-22 Amelie S svarar Alexander V
    Hej Alexander! Tusen tack för dina fina ord om oss - det blir vi väldigt glada för :) Det var jätteroligt att få hjälpa till vid din försäljning. Ha en härlig dag!
  • 2019-02-08

Martina E skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Fantaskigt smidigt och bra upplevelse. Bäst när det väl gäller! :) Läs mer
    2019-02-22 Amelie S svarar Martina E
    Tack snälla Martina för dina ord! Jätteroligt att få hjälpa till att sälja er bostad :) /Amelie
  • 2019-01-31

Joakim T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt skött av Amelie hela processen.
    Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-01-31 Amelie S svarar Joakim T
    Hej Joakim, Jätteroligt att få förmånen att hjälpa er! Kul att ni är nöjda :) Lycka till med allt! Amelie
  • 2019-01-23

Elin S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Amelie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och hon överträffade verkligen våra förvätningar. Hon är en driven, engagerad och resultatinriktad mäklare. I sitt bemötande är hon professionell och kunde svara på alla våra frågor. Hon värnar om sina kunder och vill att affären ska bli den bästa både för säljare & köpare. Vi rekommenderar Amelie varmt! Läs mer
    2019-01-23 Amelie S svarar Elin S
    Hej Elin,
    Vad roligt att höra! Vi tycker att det var så himla roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet.
    Stort lycka till med nya boendet!
    Amelie

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping