HusmanHagberg Jönköping

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

397 omdömen om HusmanHagberg Jönköping

Sedan starten hos Reco 2019
    2023-01-28 Verifierad kund
    Jag är hittills mycket nöjd med kontakten med mäklaren Michel Cosic och det arbete han utfört. Han har varit engagerad, tillgänglig och med kort varsel både visat objektet och svarat på de frågor jag haft.
    2023-01-27 Verifierad kund
    Michel är självklart den bäste mäklare i stan .Påläst ,duktig,engagerad ,på hugget,tillgängligt vilken tid på dygnet ,hjälpsam ,sträcker ett hand när man man är nöd .Vi känner fortroende och känt oss trygga med honom .
    Stor respekt får en guldsjärna och rekomanderar honom till alla vår kontakt nät .
    Du är bäst !!!!
    • Huskvarna Öxnehaga
    2023-01-26 Verifierad kund
    Vårt första möte med mäklaren Amelie var jättebra. Hon var engagerad redan från början och vi har haft ett jättestort förtroende för henne. Vi är också jättenöjda med Amanda som hjälpte oss vid fotograferingen och med frågor vi haft. Vi har fått bra information hela tiden och snabba svar på frågor från båda. Engagerade och drivna mäklare. Tack för all hjälp!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Bymarken
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mäklaren var påläst. Vi blev bra bemötta.
    • Bymarken
    2023-01-08 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta av Husman Hagberg och är nöjda.
    2022-12-27 Verifierad kund
    Jag hade en flerårig kontakt med mäklaren som ledde fram till en lyckad affär den dagen jag var redo att sälja.
    2022-12-26 Verifierad kund
    Det var väldigt bra bemötande och bli inte bättre.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Mäklaren med stora bokstäver AMANDA! Är den Bästa mäklare jag mött under alla mina år och förvärv. Med Glad positiv toppen personlighet, Lyhörd, Effektiv Problem lösare, Blixt snabb, Service minded, ja hon Har Talang, Tydlig, Bra respons, Kommunikation,... 10 av Tio🏆🏅. Rekommenderar för kunder som söker något över det Extra vid fastighets affär.
    • Bankeryd
    2022-12-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra mäklare, allt har gått smidigt och lugnt.
    • Forserum
    2022-12-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt och bra bemötande.

Vi hade ganska höga förväntningar och dessa förväntningar uppfylldes verkligen!

Mäklare Amelie Sjöbring. Väldigt engagerad mäklare som verkligen försökte få det att bli så bra det kunde bli. Höll alltid kontakten och meddelande vad som hände under försäljningen gång! Mycket bra utfört arbete med försäljning!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Forserum
    2022-12-14 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett väldigt trevligt bemötande. Hon visade upp huset på ett trevligt sätt med bra och tydlig info om huset och rummen men gav även tid för oss att gå runt och se själva. Hon var väldigt tillmötesgående och snabb på att svara vid budgivning och när vi skulle avsluta affären. Väldigt behjälplig och hade en tydlig genomgång när vi träffade säljaren och skulle skriva kontrakt.
    • Huskvarna
    2022-12-13 Verifierad kund
    Michel gav från början ett seriöst intryck, vilket höll i sig genom hela processen.
    Målmedveten och tät kommunikation så vi kände oss delaktiga.
    Kort sagt : bra och en trevlig erfarenhet
    2022-12-08 Verifierad kund
    Engagerad mäklare som återkopplade både före och efter varje visning.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med hur jag har blivit bemött av mäklaren, mäklaren har varit lyhörd för mina frågor och varit snabb på att återkomma vid kontakt.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Michel Cosic på HusmanHagberg Jönköping är en seriös mäklare som ställer upp och svarar på frågor med ett trevligt bemötande.

Han är en mäklare man gärna vill ha ett fortsatt samarbete med i framtiden.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Michel är trevlig, tillmötesgående och ger bra service. Svarar alltid i telefon och tar reda på våra frågor snabbt. Säljaren bor idag inte i bostaden så Michel gav oss en extra visning för att kunna mäta och se alla extra utrymmen.
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar av en mäklare.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Allt har fungerat mycket bra.
    Mäklaren har varit mycket behjälplig och vi har fått hjälp med att vi behövt.
    Tusen tack! Det var väldigt roligt att få vara behjälplig 🙏 HusmanHagberg Jönköping
    2022-12-03 Verifierad kund
    Blev bemöt på ett bra sätt, och kunnigt sätt.
    Hej,

Tack så mycket Helena :)
    2022-12-02 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Trevlig bemötande super nöjd
    2022-12-02 Verifierad kund
    Lina höll oss uppdaterade under hela uppdraget.
    Kan varmt rekommendera Lina. Och även Amanda som stylade våran bostad.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Korrekt, snabb, kunnig och saklig.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Blev uppringd efter att vi bokat visning och välkomnad på en tid som passade oss. Kunde svara på frågor vi hade. Öppen och lätt att prata med.
    Förklarade överlåtelsehandlingen på ett bra sätt. Mycket nöjd.
  • Petar P
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Huskvarna Norrängen
    Mycket bra!
    Mäklare Lina Nilsson gör sitt jobb mycket energiskt och professionellt
    • Tahe
    2022-11-23 Verifierad kund
    Vi kan starkt rekommendera Amelie som hade ett väldigt seriöst och proffsigt bemötande redan från start till försäljning.
    En väldigt engagerad och lösning fokuserad mäklare som är väldigt effektiv.
    Amelie löste allt väldigt snabbt, smidigt och allt var tydligt.
    Rekommenderas starkt!
    Tusen tack! Det var väldigt roligt att få vara behjälplig med er försäljning 🙏 HusmanHagberg Jönköping
    2022-11-23 Verifierad kund
    Mycket bra och smidig mäklare.
    Tack så jättemycket och tack för att jag fick hjälpa er :) 🙌 HusmanHagberg Jönköping
    2022-11-23 Verifierad kund
    Mäklarens bemötande var professionellt och smidigt. Är mycket nöjd med honom🙂
    • Ekhagen
    2022-11-17 Verifierad kund
    Snabb och bra försäljning.
    Trevlig och tillmötesgående
    2022-11-16 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt aktiv, informativ och snabb med återkoppling. Vi är nöjda med hur uppdraget sköttes i en svår tid för försäljning.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Bra bemötande och det slutade med en snabb affär
  • ARMIN K
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
    • Ljungarum
    2022-11-10 Verifierad kund
    Jag fick ett gott bemötande från start till slut och är riktigt nöjd med min mäklare. Jag kan varmt rekommendera Michel till andra försäljare där man ständigt känner sig prioriterad och där det alltid finns en positiv inställning från mäklarens sida.
    • Ekhagen
    2022-11-04 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och enkelt. Vi hade bra kontakt med våran mäklare, som hjälpte oss mycket genom hela processen.
  • skrev om HusmanHagberg Jönköping
    2022-10-30 Spontant omdöme
    Köpte bostad. Tillkom oväntad obligatorisk månadskostnad á 500kr. Styrelsen och HusmanHagberg är ornse om vems fel det är men jag får bara ta den ökningen på 26% av boendekostnaden.
    Säljaren hade dessutom skulder till föreningen, i papprerna stod motsatsen.
    Upptäckte därpå flera fel i lägenheten men det får man väl också leva med nu då. Så roligt!
    Ångrar rejält att jag betalt så mycket. Inte kul, man är inte exakt rik i 20års åldern.
    Hej Anastasija,

Det är beklagligt att föreningen inte haft bättre koll eller framförhållning på en avgiftshöjning. Inför en försäljning tar vi ALLTID in information från föreningen och säljarna, detta dubbelkollas också en extra gång av oss och säljaren får sedan godkänna annonsen. Detta då det är säljarens ansvar att information i annonsen är korrekt. I detta fall har vi fått underlag från föreningen och fått annonsen godkänt av säljaren. Att föreningen senare beslutar att, istället för att höja avgiften vilket många föreningar i dagsläget gör pga höjda räntor, lägga ett obligatoriskt tillägg på parkeringen och att det beslutet tas EFTER det att du har köpt har vi full förståelse för att det känns väldigt tråkigt.

Säljaren har inte skulder till föreningen, detta kontrolleras alltid hos föreningen i samband med försäljning och några sådana uppgifter har ej framkommit. Att en bostad är pantsatt hos banken betyder ej att man har skulder hos föreningen, utan det betyder endast att man har ett bostadslån hos banken vilket de allra flesta av oss har.

Om du upplever att bostaden är felaktig så kan man, inom 2 år, reklamera detta till säljaren. Gör i så fall det via mail. Hör gärna av dig om du önskar hjälp med detta eller mer information. Vi hjälper dig gärna vidare på bästa vis!
    2022-10-24 Verifierad kund
    Sakligt och samtidigt trevligt .En realistisk prisbild vilket det till slut blev.
    Förtroendeskapande och realistisk.
    • Huskvarna Brunstorp
    2022-10-08 Verifierad kund
    Sansat, trevligt, professionellt sätt utan konstigheter eller oväntade överraskningar.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Hon har varit proffsig. Kan svara på frågor. Kan sitt jobb.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Husmanhagberg hjälpte mig att sälja min bostad. Fantastiskt gäng som lyckades sälja min bostad för ett bra pris. Fick först kontakt med Michel Cosic som rekommenderade sin kollega Jesper Tengblad och Amelie att hjälpa mig med försäljningen av min bostad. Jesper har och Amelie har varit tydliga och bra redan från början till slut. Bra med återkoppling, lösningsorienterade och bra med råd. Jag kan varmt rekommendera gänget på HusmanHagberg.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Bra kommmunikation
    Proffesionellt beteende
    God kunskap
    Snabb återkoppling
    2022-09-29 Verifierad kund
    Lina var proffsig. Hon ringde upp inom 24h efter att jag anmält mig på hemsidan. Då jag satt i möte o inte kunde svara, skickade hon sms, och vi kom i kontakt några timmar senare. Hon hade tid för hembesök omgående. Hon kunde förklara säljprocessen på ett begripligt sätt som gjorde det lätt för mig att ta beslut i olika val. Hon lyssnade på mina tankar och idéer. Hon höll mig underrättad i det jag behövde veta. Jag tycker att hennes snygga och diskreta klädval vid visningarna var perfekt, det är lägenheten som ska skina o ta uppmärksamheten. Vid kontraktsskrivning så skapade hon en fin stämning. Sammanfattat så är jag supernöjd med Lina.
    • Gräshagen
    2022-09-25 Verifierad kund
    Otroligt närvarande mäklare. Återkopplar varje dag hur de än går. Är professionell emot köpare och säljare. Är väldigt nöjd med denna kontakt.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Engagerad mäklare som kommunicerade på effektiv och enkelt sätt som underlättade processen.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Fantastiska kunniga och tillmötesgående … supernöjd
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra service innan och efter affären
    • Lekeryd
    2022-09-13 Verifierad kund
    Michel Cosic är en bra mäklare!
    Som har ställt upp för oss i alla lägen. Vi skulle verkligen rekommendera Husman Hagberg till våra vänner.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Blev varmt bemött.
    Att få hjälp att sälja min lägenhet, vilket vi lyckades med.
    Mycket trevlig, engagerad, lätt att få tag på.
    Rekommenderas starkt.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Blev bra bemött och fick den informationen och service som man kan förvänta sig.

Hela processen är ju inte klar så vi får väl vänta med helhets bedömningen när allt är klart , men hittills nöjd.
    Tack
    2022-09-05 Verifierad kund
    Att ha Lina Nilsson som mäklare var fantastiskt, alltid ett gott humör och väldigt tillmötesgående.
    Mycket hjälpsam och en person man kan lita på till 100% att göra ett grymt jobb!!
    Är väldigt tacksam över att ha haft Lina som mäklare!!
    2022-09-04 Verifierad kund
    Det var en stor och professionell upplevelse, agenten hjälpte oss som köpare att förstå informationen om platsen och säljarens perspektiv, vi är mycket glada och nöjda.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Lina tog emot oss professionellt och empatiskt. Vi kände oss trygga i att ha henne som mäklare och rekomenderar henne varmt.

Att sälja vår lägenhet var inte en enkel resa, många visningar under ett ostadigt ekonomiskt klimat, men under hela den resan var Lina och hennes kollegor där i vårt och tort och ställde upp.

Kärlek till er alla på Husmanhagman :)
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevlig personal!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Professionell, engagerad och kunnig. Nöjda med allt!