HusmanHagberg Jönköping

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 96 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping

• 2020-06-11

MARGIT B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Såå nöjda med snabb o lätt försäljning, Michel Cosic är en mycket duktig o proffesionell mäklare, kan verkligen rekomendera Läs mer

Johan T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpte en etta i behov av renovering. Saklig, lugn, fokuserad och snabb på att återkoppla under processen. Läs mer

David J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en villa i barkeryd 3

Bemötandet var bra tycker jag, då han tog sin tid och visade upp huset

Förväntningarna var kanske inte jättehöga, men blev positivt överraskad hur fint huset var, då vi tyckte att bilderna var lite mörka. Och mäklaren gjorde ett bra jobb tycker jag.

Upplevelsen var bra, hela vägen. Läs mer

William S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Bästa mäklaren i jönköping. Bästa mäklaren i jönköping. Bästa mäklaren i jönköping Läs mer
    Amelie S gillar detta
  • 2020-06-08

Henrik K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och seriöst bemöt utav mäklaren, De tog kontakt med mig samma dag som jag visade intresse för bostaden.

Jag tycker att mäklaren tog sig tid med att svara på de funderingar som jag hade om bostaden och köpet.

Men de får helt enkelt topp betyg och nu ska de även få i uppdrag att sälja min nuvarande bostad. Läs mer
  • 2020-06-03

Åsa L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Bemötandet, engagemanget, återkopplingen och kunnigheten har varit utmärkt igenom hela affären! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera HusmanHagberg och mäklare Michel Cosic. Läs mer
  • 2020-05-20

Erwan D skrev om HusmanHagberg Jönköping
    I bought an apartment with Michel. Michel has shown his professionalism and expertise. Given my disability to speak Swedish, Michel explained to me all the essential step with patience and understanding. As a noticeable drawback, I would underline the impossibility to visit the common laundry of the building that is a good indicator of the housing association organization. Therefore, I would suggest to book the laundry room during visit times and to make it accessible to any potential buyers. However, the communication was professional and even human. These Michel's prominent qualities were significant advantages in the trust that I entitled to him. All in all, I would definitely recommend him for his qualitative work. Läs mer
  • 2020-05-19

Hilma K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde min bostadsrätt och fick hjälp av Michel Cosic på Husman Hagberg. Fick ett toppen bemötande från början och under hela processen var han proffsig, driven och såg till att löpande uppdatera om vad som pågick! Supernöjd och kan varmt rekommendera om man ska sälja :) Läs mer
  • 2020-05-18

Michaela R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpte en 2a på 60 kvadrat av Husman Hagberg där Michel Cosic var mäklare. Han gjorde ett super jobb och såg alltid till att man var med på allt som pågick i processen. Allt som allt, jättenöjd! Läs mer
  • Mathias J

2020-05-13

Mathias J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Kan inte annat göra än att rekommendera Amelie och HusmanHagberg. Proffsig, lyhörd och engagerad. Topp betyg från oss ⭐️ /M & F Läs mer
  • 2020-05-08

Algot L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    sålt en etta på gånglåten. bra bemötande från mäklaren gjorde ett bra jobb med försäljningen mycket nöjd. rekomederar michel cosic på husman hagberg i jönköping vid försäljning. Läs mer
  • 2020-05-07

Anders Stefan U skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi är mycket nöjda med Michel Cosic, Amanda och Jespers bemötande av vårat köp av sommarstuga och försäljning av vårat hus. Allt sköttes proffsigt och snabbt.
    Hälsningar Anders Ulriksson Läs mer
  • 2020-05-07

Marie K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt sommarstuga utanför Jönköping. Och sålt ett hus i Jönköping.
    Mäklaren har varit väldigt förtroendeingivande.
    Både ur köpande och säljande perspektiv.
    Han har definitivt levt upp till förväntningarna.
    Han finns alltid där och svarar på frågor.
    Känner trygghet. Läs mer
  • 2020-05-04

Alina J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Superproffsigt och bra bemötande från Amelie som sålde vår lägenhet innan dem kom ut på marknaden. Skulle varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-05-04

Sargon E skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Fortsätt som ni gör! Mkt bra och professionellt bemötande. 👌🏼 Läs mer
  • 2020-04-16

Michal R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Allt bra, bara vara mer tålamod Läs mer
  • 2020-04-16

Hans Mikael H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt hus på Knipphammargatan i Norrahammar.
    Mäklaren Michel Cosic på Husman Hagberg i Jönköping var mycket trevlig och tillmötesgående men framförallt hade han en helt otrolig energi och gjorde verkligen sitt bästa för kunden. Så jag kan varmt rekommendera Michel till er som står i säljtankar. Läs mer
  • 2020-04-09

Amanda R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt villa.
    Blev bemött på ett bra sätt. Visningen var bra då mäklaren gav oss utrymme att se oss omkring själva, men var när till hands om vi hade frågor. Var ärlig i sina svar vilket såklart uppskattas.
    Förklarade hela kontrakt-processen på ett bra sätt som gjorde att det var lätt att förstå. Läs mer
  • 2020-04-05

Annelie A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi fick hjälp av Michel Cosic att sälja vår bostadsrätt. Han var mycket tillmötesgående och driven.
    Vi var mycket nöjda med Michel som mäklare, han jobbade på bra så vi fick det vi ville för vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-04-03

Ninorta Y skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag och min fästmän köpte vår första bostad tillsammans med hjälp av Michel Cosic.
    Vi blev bemötta väldigt bra och vi är mycket nöjda med den hjälp som vi fått. Läs mer
  • 2020-03-27

Diana P skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Toppen bra! Så otroligt proffsigt jobbat av Amelie Läs mer
  • 2020-03-26

Gustav C skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Otroligt proffsigt hanterade av våran försäljning av våran lägenhet på Pelargatan 3. Upplevde att Amelie och Amanda många extra steg utöver det normal för att bidraga rollen lyckad affär Läs mer
  • 2020-03-25

Malin Stina Matilda A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet. Vi fick ett välkomnande på visningen och information kring objektet vi fick den tid vi önskade samt att återkopplingen sköttes på ett professionellt sätt. Vi kände ett förtroende och blev aldrig pressade till avslut utan en bra dialog som gav resuötat i en snabb och smidig affär. Vi är nöjda med mäklarens utförda arbete kan varmt rekommenderas vidare. Läs mer
  • 2020-03-19

Hake F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag och min make anlitade Amelie Sjöbring vid försäljning av vår bostadsrätt. Vid processens inledande visade Amelie på en enorm marknadskännedom, djup kompetens om vår specifika bostad och en god portion ödmjukhet. Omedelbart kände vi förtroende och trygghet med att ha anlitat henne. Stylingen och fotograferingen av bostadsrätten var professionellt utfört. Försäljningen av bostadsrätten föranledde många visningar och intressenter. Amelie var ytterst professionell, tillmötesgående och tillgänglig gentemot samtliga involverade - i alla lägen. Amelie tog försäljningen från start till mål, bättre än vad någon annan mäklare hade kunnat göra. Det känns otroligt bra för oss att, på ett genuint och ärligt sätt, kunna säga att Amelie är det självklara valet av mäklare. Vi rekommenderar henne starkt och kommer alltid att anlita henne vid kommande bostadstransaktioner. Läs mer
  • 2020-03-18

Jesper K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har precis köpt min första lägenhet och fick Michel Cosic som mäklare. Han var väldigt trevlig och tillmötesgående, jag känner mig mycket nöjd med affären och har blivit väl bemött. Läs mer
  • 2020-03-08

William H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Trevligt bemötande av mäklaren Michel Cosic. Smidig att ha att göra med, rekommenderas starkt:) Läs mer
  • 2020-03-07

Yvonne P skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har precis köpt en bostadsrätt i Jönköping, en tvårummare i Ljungarum genom HusmanHagberg. Jag har bara positivt att säga om min mäklare Michel Cosic. Han hade svar på mina frågor och gav ett trevligt bemötande. Det blev en snabb affär vilket jag tyckte var bra, så jag inte behövde vänta. Jag är mycket nöjd med HusmanHagberg och Michel Cosic. Läs mer
  • 2020-02-26

Titti L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Trevligt bemötande och snabb feedback på frågor. Allt har gått smidigt och lätt. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2020-02-25

Isak K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Försäljning av en 2rok.
    Utmärkt mäklare som på ett bra och enkelt sätt förklarade hela försäljningen när vi träffades första gången för en värdering. Jeff var bra under hela försäljningen och smidig att bolla idéer och hade ett bra upplägg hur vi skulle göra allt för att hitta rätt köpare. Läs mer
  • 2020-02-17

Jennie O skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi sålde vår lägenhet på 2 rok. Vi valde att Michel skulle bli vår mäklare och det var ett bra val! Han är lyhörd, försökte nå både vårat mål och satte upp egna mål. Väldigt driven, lätt att få tag på och har svar på det mesta. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-02-14

Agnes B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde min lägenhet i Jönköping via HusmanHagberg. Fick ett jättefint bemötande av båda mäklare Amelie och stylist Amanda.
    Dock kunde jag önska lite mer återkoppling från mäklaren innan visning. Efter visning och under budgivning var allt toppen. Resultatet blev över förväntan! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-07

Sören S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har sålt en bostadsrätt i Huskvarna. Mäklaren var utmärkt. Gav ett stort förtroende, var noggrann och påläst. Mäklaren höll oss informerade och stöttade oss med nödvändig information inför fotografering och visning. Jag tror att både köpare och säljare var mycket nöjda med mäklaren Läs mer
  • 2020-02-06

Julia G skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel Cosic var en duktig mäklare, väldigt trevlig, hjälpsam och engagerad genom hela processen. Vi kände oss trygga med att han alltid var tillgänglig på telefon för frågor och funderingar. Vi är jättenöjda med vårat köp! Läs mer
  • 2020-02-05

Elin R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde bostadsrätt på kålgårdagatan 4b i Jönköping. Väldigt positivt bemött av Amelie. Utstrålar engagemang och kunnighet. Dock hade vi önskat närmare kontakt och input i början innan budgivningen men sen var hon fantastiskt på alla sätt och vis. Vi hade höga förväntningar men hon levde även upp till dem. Vi är supernöjda och kommer definitivt att rekommendera Amelie till andra. Läs mer
  • 2020-02-03

Gustaf F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Hela nu upplevelse med Amelie som min mäklare var typ precis som jag hoppats på för en rookie inom bostadsrättbranschen! Läs mer
  • Nada O

2020-02-01

Nada O skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Våran mäklare Michel rätt man på rätt plats. Stort engagemang , proffsigt beteende och presterade över vår förväntan. Kommer alltid att rekommendera honom med gott samvete. Stort Tack! Nada&Nebojsa Läs mer
  • 2020-01-31

Per R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt bostadsrätt , 3 rok a 78kvm.
    Mäklaren var väldigt intresserad och angelägen om att sälja vår bostad.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna vi hade.
    Mäklaren har haft god kommunikation med oss som säljare och hela tiden hållit oss underrättade om läget. Läs mer
  • 2020-01-30

Patrik H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Anlitade Husman Hagberg (Amelie) för en försäljning av bostadsrätt. Gjorde ett bra intryck och pitch vid första mötet och levererade sen ett slutresultat högre än vi hade hoppats på. Bra kontakt, problemfritt och överlag väldigt bra. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-21

Sebastian G skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-01-15

Shamnath T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    My broker is Michel Cosic. He have been very helpful and provide endless support throught out the process for buying the apartment recently. Me and my wife is very satisfied with his work so far and i would highly recommend to others who wish to do business with him. He helped us in all critical moments and we are very thankful to him for helping us to fulfill our dream. Läs mer
  • ARMIN K

2020-01-08

ARMIN K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel var väldigt engagerad och var alltid tillgänglig för kontakt samt för frågor. Gjorde sitt bästa och var alltid positiv till att vi skulle bli nöjda med vår försäljning. Kan verkligen rekommendera Michel för andra och kan också tänka mig att ta hjälp utav honom för framtida behov. Syns tydligt att Michel brinner för sitt jobb och lägger verkligen ner mycket tid. Läs mer
  • 2020-01-05

Lina N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Lätt att få kontakt med, vi nådde inte riktigt till målet med slutpriset men detta har mäklaren varit tydlig med sen start, att de skulle bli svårt vilket vi uppskattat! Rak och tydlig kommunikation genom hela affären. Känns genuin och intresserad och kör inte ”säljsnack”. Läs mer

Peter A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet av Michel Cosic. Utmärkt service och snabb respons. Läs mer

Ann S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt lägenhet. En trevlig, servicemind, och en personlig mäklare som verkligen ser och utgår från kunden och dess intresse. Lyhörd och vänlig. Arbetar snabbt och smidigt och återkoppla hela tiden med kunden. Kan bara vara så nöjd. Stort plus till er. Läs mer

Emil A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt en bostadsrätt på Gräshagen.
    Mäklaren, Michel Cosic, bemötte oss bra och vi fick en bra känsla direkt.
    Jag förväntade mig att mäklaren hade bra koll på bostadsrätten och kunde svara på de frågor vi hade. Jag tycker att han levde upp till detta.
    I helhet tycker jag att Michel gjorde ett bra jobb och han var väldigt tydligt vilket gjorde det lättare för oss. Läs mer
  • 2019-11-27

Arvid J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Amelie visade stort engagemang och skötte hela processen med Bravur. Lägenhetsförsäljningen gick väldigt smidigt och snabbt ! Läs mer
  • Kamila S

2019-11-22

Kamila S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel är en riktig grym mäklare tack för vilken jag och min sambo fick köpa vår dröm lägenhet. Han var professionen och engagerad under hela processen, samt kontaktbart och väldig trevlig. Läs mer
  • 2019-11-06

Stephanie H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Ny ägare av en fantastisk lägenhet.
    Tack vare Amelie, en otroligt bra mäklare.
    Snabb affär och behövde knappt lyfta ett finger. Uppstod det något problem så gjorde hon allt för att lösa det.

Kan varmt rekommendera henne.
    Tusen tusen tack Amelie!

/Stephanie Läs mer
  • 2019-11-04

Edina N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde min bostadsrätt via Amelie på Husman Hagberg. Supertrevlig och driven tjej som är professionell och vet vad hon gör!
    Är supernöjd med försäljningen och kan inte annat än rekommendera Amelie! Topp topp! Läs mer
  • 2019-10-31

Fredrik V skrev om HusmanHagberg Jönköping