HusmanHagberg Jönköping

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping!

Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt. Letar du bostad i Barnarp, Ekhagen, Flahult, Haga, Hovslätt, Mariebo, Rosenlund, Smedbyn eller Öxnehaga. Låt då någon av våra kompetenta mäklare på HusmanHagberg Jönköping ta hand om din försäljning. Vi värderar din bostad, helt kostnadsfritt. Klicka bara på den gröna knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan. Välkommen!

Läs vad 117 kunder tycker om HusmanHagberg Jönköping

• 2020-10-22

Anders L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Effektiv, snabb och proffsigt bemötande. Fantastisk service Läs mer
  • 2020-10-22

Albertas M skrev om HusmanHagberg Jönköping
    För att köpa ett nytt bostad jag behövde att sälja den gammal bostad. Jag fick hjälp av samma mäklare för båda affärer och blev jätte gläd av detta. Michel Cosic var hela tiden tillgänglig (även sent på kvällarna) och hjälpte med alla krångliga regler och med många ikke standard situationer. Han överträffade alla mina förväntningar och hela tiden var positivt. Han är brinnande mäklare som jag kan starkt rekommendera till alla som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-10-19

Veronica H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt med hjälp av Michel. Michel är en engagerad, närvarande mäklare med stort tålamod. Min försäljningsprocess var lång av privata skäl och jag har fått hjälp med allt jag behövt längs vägen. Läs mer
  • 2020-10-12

Mesout G skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Michel Cosic är en jätte kompetent och ödmjuk mäklare. Det är jätte lätt att kommunisera och komma överens med honom. Han är realist och tar rätta beslut från första början med värderingen av din fastighet. Han håller det han lovar. Läs mer
  • 2020-10-05

Thomas S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde lägenhet, gick bra. Mäklaren var trevlig, lyhörd och va bra på att informera om uppdateringar och var lätt och få tag i när man hade frågor. Mycket bra bilder och annonsering också Läs mer
  • 2020-10-02

Julia Marie Helen W skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt ett småhus. Blev bra bemött men mäklaren var okunnig på området där huset såldes därmed gavs lite fel förväntningar. Läs mer

Jim Dennis N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Väldigt god tillgänglighet och bra bemötande. Läs mer

Fatima B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Väldigt trevliga och måna om mig som säljare och som köpare. Kollar upp och återkommer snabbt om man har frågor. Allt har känts väldigt bra i kontakten med dem. Läs mer

Jonas L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har sålt en brf i Jönköping.
    Mäklaren åtog sig uppdraget med bravur, proffsigt och med en hög servicegrad.
    Rekommenderar gärna mäklaren till andra köpare/säljare Läs mer
  • 2020-09-08

Anna B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Var på några visningar med Michel Cosic och köpte sedan en bostadsrätt. Tillmötesgående och kunnig, gav alltid snabb info och bra förslag. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-08-28

Lena L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi blev hela vägen mycket väl bemötta av mäklarna. De var tillmötesgående och vi fick känslan av att de verkligen gjorde allt för oss.
    De levde upp till våra förväntningar och hela affären gick så smidigt och snabbt. Ett stort tack till Lina och Amanda! Läs mer
  • 2020-08-18

Christoph S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi köpte hus den 12 juni 2020 och sålde vår lägenhet på en förhandsvisning genom Amelie Cimen. Amelie var mycket professionell mäklare. Hon gick igenom hela säljprocessen med oss innan och vi kände oss trygga med henne hela vägen. Försäljningspriset får vår lägenhet översteg sedan våra förväntningar. Amelie får högsta betyg från oss. Läs mer
  • 2020-08-18

Mattias G skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en 1a, min första och allt gick smidigt tillväga. Fick ett trevligt bemötande och han levde upp till mina förväntningar. Överlag fick jag en bra upplevelse och är nöjd med Husmanhagberg. Läs mer
  • 2020-08-17

Elsa G skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt 2 rums lägenhet. Blev bra bemött av mäklaren. Rak o tydlig utan krusiduller. Läs mer

Fanny Helena Lilly P skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde vår villa via Amelie på HusmanHagberg Jönköping och är otroligt nöjda.
    Både med engagemang, bemötande och framför allt slutpris.
    Rekommenderar verkligen! Läs mer

Patrik J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Allt vart kanon profisonelt o man kände sig väl bemött Läs mer

Johan S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Proffesionellt bemötande från mäklaren Amelie.
    Supernöjd! Läs mer

Mustafa N skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi köpte en lägenhet på Kungsängen och bemöttes av mäklaren Michel på ett trevligt sätt och han var väldigt tillmötesgående.

Mäklaren visade oss olika saker som kan va bra att veta om lägenheten och vi fick gott om tid på oss att se lägenheten.

Vi förväntade oss inte så mycket så vi var nöjda med vår affär som gick fort och smidigt ! Läs mer

Nashea Z skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag köpte en lägenhet på Västerliden 3B. Jag fick ett trevligt bemötande av mäklare Michel Cosic. Han hade svar på alla mina frågor och kan starkt rekommendera honom som mäklare.
    Med andra ord är jag väldigt nöjd med Husmanhagberg och Michel Cosic Läs mer

Laila J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpte lägenhet i Jönköping. Mkt engagerad och professionell mäklara (Amanda Emme) All eloge till henne. Läs mer

Theeraphob A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde min lägenhet genom Michel cosic på husmanhgberg. Blev väldig bra bemött och snabb smidig affär genomfördes. Hade en bra feeling och det var över mina förväntningar 👍🏼 Läs mer
  • 2020-06-11

MARGIT B skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Såå nöjda med snabb o lätt försäljning, Michel Cosic är en mycket duktig o proffesionell mäklare, kan verkligen rekomendera Läs mer

Johan T skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpte en etta i behov av renovering. Saklig, lugn, fokuserad och snabb på att återkoppla under processen. Läs mer

David J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en villa i barkeryd 3

Bemötandet var bra tycker jag, då han tog sin tid och visade upp huset

Förväntningarna var kanske inte jättehöga, men blev positivt överraskad hur fint huset var, då vi tyckte att bilderna var lite mörka. Och mäklaren gjorde ett bra jobb tycker jag.

Upplevelsen var bra, hela vägen. Läs mer

William S skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Bästa mäklaren i jönköping. Bästa mäklaren i jönköping. Bästa mäklaren i jönköping Läs mer
    Amelie S gillar detta
  • 2020-06-08

Henrik K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och seriöst bemöt utav mäklaren, De tog kontakt med mig samma dag som jag visade intresse för bostaden.

Jag tycker att mäklaren tog sig tid med att svara på de funderingar som jag hade om bostaden och köpet.

Men de får helt enkelt topp betyg och nu ska de även få i uppdrag att sälja min nuvarande bostad. Läs mer
  • 2020-06-03

Åsa L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Bemötandet, engagemanget, återkopplingen och kunnigheten har varit utmärkt igenom hela affären! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera HusmanHagberg och mäklare Michel Cosic. Läs mer
  • 2020-05-20

Erwan D skrev om HusmanHagberg Jönköping
    I bought an apartment with Michel. Michel has shown his professionalism and expertise. Given my disability to speak Swedish, Michel explained to me all the essential step with patience and understanding. As a noticeable drawback, I would underline the impossibility to visit the common laundry of the building that is a good indicator of the housing association organization. Therefore, I would suggest to book the laundry room during visit times and to make it accessible to any potential buyers. However, the communication was professional and even human. These Michel's prominent qualities were significant advantages in the trust that I entitled to him. All in all, I would definitely recommend him for his qualitative work. Läs mer
  • 2020-05-19

Hilma K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålde min bostadsrätt och fick hjälp av Michel Cosic på Husman Hagberg. Fick ett toppen bemötande från början och under hela processen var han proffsig, driven och såg till att löpande uppdatera om vad som pågick! Supernöjd och kan varmt rekommendera om man ska sälja :) Läs mer
  • 2020-05-18

Michaela R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpte en 2a på 60 kvadrat av Husman Hagberg där Michel Cosic var mäklare. Han gjorde ett super jobb och såg alltid till att man var med på allt som pågick i processen. Allt som allt, jättenöjd! Läs mer
  • Mathias J

2020-05-13

Mathias J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Kan inte annat göra än att rekommendera Amelie och HusmanHagberg. Proffsig, lyhörd och engagerad. Topp betyg från oss ⭐️ /M & F Läs mer
  • 2020-05-08

Algot L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    sålt en etta på gånglåten. bra bemötande från mäklaren gjorde ett bra jobb med försäljningen mycket nöjd. rekomederar michel cosic på husman hagberg i jönköping vid försäljning. Läs mer
  • 2020-05-07

Anders Stefan U skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi är mycket nöjda med Michel Cosic, Amanda och Jespers bemötande av vårat köp av sommarstuga och försäljning av vårat hus. Allt sköttes proffsigt och snabbt.
    Hälsningar Anders Ulriksson Läs mer
  • 2020-05-07

Marie K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt sommarstuga utanför Jönköping. Och sålt ett hus i Jönköping.
    Mäklaren har varit väldigt förtroendeingivande.
    Både ur köpande och säljande perspektiv.
    Han har definitivt levt upp till förväntningarna.
    Han finns alltid där och svarar på frågor.
    Känner trygghet. Läs mer
  • 2020-05-04

Alina J skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Superproffsigt och bra bemötande från Amelie som sålde vår lägenhet innan dem kom ut på marknaden. Skulle varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-05-04

Sargon E skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Fortsätt som ni gör! Mkt bra och professionellt bemötande. 👌🏼 Läs mer
  • 2020-04-16

Michal R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Allt bra, bara vara mer tålamod Läs mer
  • 2020-04-16

Hans Mikael H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Sålt hus på Knipphammargatan i Norrahammar.
    Mäklaren Michel Cosic på Husman Hagberg i Jönköping var mycket trevlig och tillmötesgående men framförallt hade han en helt otrolig energi och gjorde verkligen sitt bästa för kunden. Så jag kan varmt rekommendera Michel till er som står i säljtankar. Läs mer
  • 2020-04-09

Amanda R skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Köpt villa.
    Blev bemött på ett bra sätt. Visningen var bra då mäklaren gav oss utrymme att se oss omkring själva, men var när till hands om vi hade frågor. Var ärlig i sina svar vilket såklart uppskattas.
    Förklarade hela kontrakt-processen på ett bra sätt som gjorde att det var lätt att förstå. Läs mer
  • 2020-04-05

Annelie A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi fick hjälp av Michel Cosic att sälja vår bostadsrätt. Han var mycket tillmötesgående och driven.
    Vi var mycket nöjda med Michel som mäklare, han jobbade på bra så vi fick det vi ville för vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-04-03

Ninorta Y skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag och min fästmän köpte vår första bostad tillsammans med hjälp av Michel Cosic.
    Vi blev bemötta väldigt bra och vi är mycket nöjda med den hjälp som vi fått. Läs mer
  • 2020-03-27

Diana P skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Toppen bra! Så otroligt proffsigt jobbat av Amelie Läs mer
  • 2020-03-26

Gustav C skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Otroligt proffsigt hanterade av våran försäljning av våran lägenhet på Pelargatan 3. Upplevde att Amelie och Amanda många extra steg utöver det normal för att bidraga rollen lyckad affär Läs mer
  • 2020-03-25

Malin Stina Matilda A skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet. Vi fick ett välkomnande på visningen och information kring objektet vi fick den tid vi önskade samt att återkopplingen sköttes på ett professionellt sätt. Vi kände ett förtroende och blev aldrig pressade till avslut utan en bra dialog som gav resuötat i en snabb och smidig affär. Vi är nöjda med mäklarens utförda arbete kan varmt rekommenderas vidare. Läs mer
  • 2020-03-19

Hake F skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Jag och min make anlitade Amelie Sjöbring vid försäljning av vår bostadsrätt. Vid processens inledande visade Amelie på en enorm marknadskännedom, djup kompetens om vår specifika bostad och en god portion ödmjukhet. Omedelbart kände vi förtroende och trygghet med att ha anlitat henne. Stylingen och fotograferingen av bostadsrätten var professionellt utfört. Försäljningen av bostadsrätten föranledde många visningar och intressenter. Amelie var ytterst professionell, tillmötesgående och tillgänglig gentemot samtliga involverade - i alla lägen. Amelie tog försäljningen från start till mål, bättre än vad någon annan mäklare hade kunnat göra. Det känns otroligt bra för oss att, på ett genuint och ärligt sätt, kunna säga att Amelie är det självklara valet av mäklare. Vi rekommenderar henne starkt och kommer alltid att anlita henne vid kommande bostadstransaktioner. Läs mer
  • 2020-03-18

Jesper K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har precis köpt min första lägenhet och fick Michel Cosic som mäklare. Han var väldigt trevlig och tillmötesgående, jag känner mig mycket nöjd med affären och har blivit väl bemött. Läs mer
  • 2020-03-08

William H skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Trevligt bemötande av mäklaren Michel Cosic. Smidig att ha att göra med, rekommenderas starkt:) Läs mer
  • 2020-03-07

Yvonne P skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Har precis köpt en bostadsrätt i Jönköping, en tvårummare i Ljungarum genom HusmanHagberg. Jag har bara positivt att säga om min mäklare Michel Cosic. Han hade svar på mina frågor och gav ett trevligt bemötande. Det blev en snabb affär vilket jag tyckte var bra, så jag inte behövde vänta. Jag är mycket nöjd med HusmanHagberg och Michel Cosic. Läs mer
  • 2020-02-26

Titti L skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Trevligt bemötande och snabb feedback på frågor. Allt har gått smidigt och lätt. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2020-02-25

Isak K skrev om HusmanHagberg Jönköping
    Försäljning av en 2rok.
    Utmärkt mäklare som på ett bra och enkelt sätt förklarade hela försäljningen när vi träffades första gången för en värdering. Jeff var bra under hela försäljningen och smidig att bolla idéer och hade ett bra upplägg hur vi skulle göra allt för att hitta rätt köpare. Läs mer

Klostergatan 23, 553 17 Jönköping