Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg Kristianstad Jenny Kristiansson Åkesson
Jenny Kristiansson Åkesson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunders förväntningar och därför presterar jag alltid mitt yttersta i varje affär. Mitt mål är alltid att få nöjda och trygga kunder, hela vägen genom en av livets största och kanske viktigaste affär. Kundens behov står alltid i centrum hos mig, tillsammans med hög servicegrad och tillgänglighet. Min passion är att få göra alla mina kunder nöjda!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt motto är alltid att ge den service och kunskap som jag själv önskar om man hade varit kund. Så med egenskaper som god servicekänsla, lyhördhet, målmedvetenhet och engagemang ser jag till att kundens bostadsaffär blir precis så bra som den skall vara, framgångsrik. Nöjda kunder är mitt driv.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar är jag med min familj och så ofta jag bara kan följer jag med barnen på deras aktiviteter. Att ge sig ut på en löprunda ligger också på min topp lista. Läs mer

Läs vad 8 kunder tycker om Jenny Kristiansson Åkesson

• Jimmie N
    Jimmie N köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-01-13

Hedentorp/Helgedal
    Blev väldigt bra bemött av Jenny, hade svar på frågor man hade och om de va så att hon inte kunde svara direkt så tog hon reda på det och hörde av sig direkt! Trevlig o jordnära. Vill både köparen och säljarens bästa!
    Man kände att man va i trygga händer! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Anders R skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2018-10-19

Sålt ett äldre hus i behov av behov av modernisering.
    Har lämnat korrekt information och haft en tydlig plan hur försäljningen skulle ske.
    Det har fungerat helt perfekt.
    Allt med tider och planering.
    Mer än nöjd.😀 Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Martin H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2018-10-03

4:a
    126m²
    Köpt bostadsrätt i Balsby. Vi fick ett väldigt gott bemötande och ett förtroende för mäklaren direkt. Vi har fått bra hjälp och information hela vägen och har fortfarande. Vi får snabba svar på våra frågor och en mycket bra service. Vi har bara gott att säga om Jenny.

Mvh Martin o Malin Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2018-09-30

46m²
    Parkstaden/Egna Hem
    Jag har köpt brf, en 2:a på 46 m2. Jenny har bemött mig på ett bra sätt och kan rekommendera henne för en framtida säljare. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Malin Johanna S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2018-09-29

Hedentorp/Helgedal
    Vi sålde vår villa och fick ett professionellt och ett personligt bemötande på samma gång! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Björn K köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

64m²
    Söder
    Mycket trevligt och bra bemötande! Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Linnéa B sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

64m²
    Söder
    En fantastiskt energisk, framåt, avslappnad, rolig och professionell person och mäklare som med stort engagemang hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Jenny och är vårt självklara alternativ i framtida val! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Felicia J köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

Hedentorp/Helgedal
    Både köpt hus och sålt lägenhet med Jenny. Härligt bemötande, påläst, pigg och allert som mäklare.
    Mycket nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos HusmanHagberg Kristianstad