Jenny Kristiansson Åkesson
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-27
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunders förväntningar och därför presterar jag alltid mitt yttersta i varje affär. Mitt mål är alltid att få nöjda och trygga kunder, hela vägen genom en av livets största och kanske viktigaste affär. Kundens behov står alltid i centrum hos mig, tillsammans med hög servicegrad och tillgänglighet. Min passion är att få göra alla mina kunder nöjda!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt motto är alltid att ge den service och kunskap som jag själv önskar om man hade varit kund. Så med egenskaper som god servicekänsla, lyhördhet, målmedvetenhet och engagemang ser jag till att kundens bostadsaffär blir precis så bra som den skall vara, framgångsrik. Nöjda kunder är mitt driv.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar är jag med min familj och så ofta jag bara kan följer jag med barnen på deras aktiviteter. Att ge sig ut på en löprunda ligger också på min topp lista. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Jenny Kristiansson Åkesson

• Sara Katarina R köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-05-13

Åhus - Täppet
    Proffsig, engagerad och väldigt hjälpsam!

Ödmjuk och lyhörd.

Proffsig mäklare med en härlig personlighet, som fick oss att känna trygghet i affären vid vårt husköp. Läs mer
  • Per Erik Jimmy B sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-27

Tollarp
    Vi har både köpt och sålt hus med Jenny som mäklare. Förväntningarna var att vi skulle behöva göra så lite som möjligt för att få så mycket betalt som möjligt, så snabbt som möjligt. Samt att vi skulle bli bra bemötta och känna oss trygga i våra livs största affärer. Vi vill ge Jenny högsta betyg för att hon har uppfyllt dessa förväntningar och mer därtill. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Thi Lien D sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-20

Viby
    Bästa mäklaren!
    Hon vill inte bara sälja utan försöker gärna få ut så mycket som möjligt åt kunden. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Hanna W köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-15

Viby
    Helt fantastisk människa och mäklare! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Ann Malin S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-01-15

Öllsjö
    Har sålt en villa.
    Jenny var kanon på alla sätt och vis.
    Positiv, kunnig tjej och gav stort förtroende. Kan glatt rekommendera henne. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Rinor B köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-01-15

Öllsjö
    Jag och min sambo har köpt hus.
    Jenny gjorde ett fantastiskt jobb och vi kände oss trygga. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Tamara K köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-12-19

-Ett hus
    -Trevligt
    -Väl informerad, sakkunnig, tillgänglig. Att ha förståelse. Allt var uppnått.
    -Positivt Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Tomislav K köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-12-16

Vi har köpt en villa i Vä,Kristianstad och fått på köpet en jätteduktig mäklare som har förklarat och gått igenom alla viktiga och mindre viktiga grejer i process,visat tålamod,varit behjälplig..När vi var tveksama och ville avstå från villan då visade hon att hon regerade över situation och hon fann en perfekt lösning med en klausul i avtalet som löste allt.Båda parter var jättenöjda med lösningen och ja,vi köpte villan,slutligen! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Elisabet Jolanta A köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-12-16

Professionell bemötande. Kunnig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Anna C sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-12-15

Tack Jenny för varmhjärtad bemötande, engagemang och proffsighet! Du lyssnar, kommunicerar och är ständigt tillgänglig.
    Bättre mäklare for man leta efter! Läs mer

Senaste försäljningarna

Karlins väg