Jenny Kristiansson Åkesson

Jenny Kristiansson Åkesson

4.7 i betyg av 50 omdömen
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunders förväntningar och därför presterar jag alltid mitt yttersta i varje affär. Mitt mål är alltid att få nöjda och trygga kunder, hela vägen genom en av livets största och kanske viktigaste affär. Kundens behov står alltid i centrum hos mig, tillsammans med hög servicegrad och tillgänglighet. Min passion är att få göra alla mina kunder nöjda!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt motto är alltid att ge den service och kunskap som jag själv önskar om man hade varit kund. Så med egenskaper som god servicekänsla, lyhördhet, målmedvetenhet och engagemang ser jag till att kundens bostadsaffär blir precis så bra som den skall vara, framgångsrik. Nöjda kunder är mitt driv.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar är jag med min familj och så ofta jag bara kan följer jag med barnen på deras aktiviteter. Att ge sig ut på en löprunda ligger också på min topp lista.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 50 Läs vad Jenny Kristiansson Åkesson

• Jag har sålt en bostadsrätt i Kristianstad. Har endast fått positivt och glatt bemötande. Jenny förklarar processen tydligt och bra och har fått svar på de frågor jag haft. Hon svarar även snabbt på både telefon, sms och mejl, vilket har uppskattats. Då jag inte sålt någon bostad innan var allt nytt för mig, har hela tiden känt mig trygg med att allt blir rätt och att de blir en bra affär för mig. Inget att klaga över, super nöjd! Har även varit på en husvisning där Jenny var mäklare, så har sett hur hon arbetat under visning, en kort presentation om objektet sen får man kolla ifred. Glad, svarar på frågor man har och återkopplar snabbt. Precis så jag vill ha det på visning.
    Josefine M sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-10-05
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Centrum - Söder
    2020-10-05
  • Vi har sålt en sommarstuga i Åhus. Fastnade direkt för Jennys sätt när vi träffades första gången, hon var ärlig och mycket seriös, föreställde inte sig utan var så naturlig vilket jag tycker är viktigt. En bra egenskap som Jenny hade var att hon lät oss alltid bestämma men gav oss viktiga råd på vägen och efter att vi hade sagt vad vad vi tyckte, så sa hon vad hon tyckte, och så bollade vi det fram och tillbaka tillsammans, en mycket bra egenskap. Hon var också kunnig och positiv hela tiden och man kunde lätt nå henne när vi behövde. Vi är mycket nöjda med Jennys arbete och kommer absolut att rekommendera henne till våra vänner. .
    Lillemor Anne A sålde sin stuga med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-09-18
    • 60.0 m²
    • Åhus - Äspet
    2020-09-18
  • Har sedan februari varit på 14 visningar sammanlagt med olika mäklare. Så skulle vilja påstå att jag har stött på en hel del olika typer av mäklare. Konstigt nog ingen från HusmanHagberg men det var värt väntan. Kan med handen på hjärtat säga att Jenny är den mest varma och omtänksamma mäklaren jag har träffat. Hon har varit underbar både under visningen och nu efter. Man känner verkligen att hon bryr sig om sina kunder och vill deras bästa. Kommer definitivt prata gott om HusmanHagberg till andra. Och jag kommer rekommendera Jenny.
    Heidi J köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-09-16
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Centrum - Söder
    2020-09-16
  • En snabb affär; från visning genom budgivning till kontrakt på fem dagar! Såklart tack vare snabb hantering av Jenny!
    Malin N köpte sin stuga med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-09-13
    • 60.0 m²
    • Åhus - Äspet
    2020-09-13
  • Har varit hjälpsam och tillgänglig men verkade lite stressad på visningen. I övrigt gjort vad en mäklare ska och gjort det bra.
    Elin L köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-08-01
    • 138.0 m²
    • Everöd
    2020-08-01
  • Vi köpte en tomt i Yngsjö, Lövvägen6 och Jenny var snabb för att återkomma med svar på våra frågor. Jag tycker att Jenny har utfört sitt jobb utmärkt även efter köptet med de frågor vi har haft. Väldigt duktig! Mvh Malin Nyman
    2020-07-25
    • 30.0 m²
    2020-07-25
  • Jenny har gjort ett utmärkt jobb när hon hjälpte oss att köpa en stuga i Yngsjö
    Finn N köpte sin stuga med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-07-23
    • 30.0 m²
    2020-07-23
  • Villa: Jenny är open minded, positiv, ser möjligheter ur flera inkännande synpunkter för säljare som köpare. Hon har blicken för det lilla extra som inredning inför fotografering till prospekt. Att kunna läsa av människor, för rätt människor i rätt hus. Vi sålde ett gammalt hus med anor från 1800 - talet, till nästa ägare som också vurmar för att behålla det genuina. Det kändes viktigt att lämna över huset till någon likasinnad som kommer ta väl vara om det. Vid själva budandet var Jenny tydlig, konkret och effektiv samt kom med goda råd. Tusen tack Jenny Kristiansson Åkesson för allt.
    Alina Julia Marie Ö sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-07-16
    • 138.0 m²
    • Everöd
    2020-07-16
  • Bra stöd och proffsigt bemötandet!
    Dan Niklas Ingemar N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-07-09
    • 143.0 m²
    • Fjälkinge
    2020-07-09
  • Jenny har på ett förtroendeingivande och tryggt sätt guidat oss genom vår husförsäljning. Det tog fyra veckor från värdering till kontraktsskrivning och Jenny har under denna tid varit väldigt engagerad, tillgänglig och lyhörd. Det tillsammans med en positivitet, kunnighet och rak kommunikation har gjort att hela processen känts rolig och säker. En mäklare med hjärtat på rätta stället. Vi är supernöjda!
    Ida Sofia R sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-07-07
    • 143.0 m²