Jenny Kristiansson Åkesson

Jenny Kristiansson Åkesson

Jenny Kristiansson Åkesson är mäklare på HusmanHagberg Kristianstad

Jenny Kristiansson Åkesson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Jenny Kristiansson Åkesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Kristiansson Åkesson har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunders förväntningar och därför presterar jag alltid mitt yttersta i varje affär. Mitt mål är alltid att få nöjda och trygga kunder, hela vägen genom en av livets största och kanske viktigaste affär. Kundens behov står alltid i centrum hos mig, tillsammans med hög servicegrad och tillgänglighet. Min passion är att få göra alla mina kunder nöjda!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt motto är alltid att ge den service och kunskap som jag själv önskar om man hade varit kund. Så med egenskaper som god servicekänsla, lyhördhet, målmedvetenhet och engagemang ser jag till att kundens bostadsaffär blir precis så bra som den skall vara, framgångsrik. Nöjda kunder är mitt driv.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar är jag med min familj och så ofta jag bara kan följer jag med barnen på deras aktiviteter. Att ge sig ut på en löprunda ligger också på min topp lista.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 93 Läs vad Jenny Kristiansson Åkesson

• sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Tosteberga
    2022-07-01 Verifierad kund
    En superengagerad mäklare och som kändes proffsig från första stund. Vi fick genast en bra känsla för att hon skulle kunna hjälpa oss på allra bästa sätt.
    Svarade snabbt och bra på våra frågor.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Hon har gjort allting som vi tycker är bra för oss
    2022-06-17 Verifierad kund
    Fick ett gott intryck vid första mötet.
    Kan inte anmärka på något.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Kulltorp
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jenny var vänlig och professional och hjälpte oss genom processen att köpa hus. Vi är mycket nöjda med upplevelsen.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi fick ett fantastiskt bemötande. Hon var verkligen proffsig. Väldigt kunnig och har har ett stort kundfokus.
    • Kulltorp
    2022-06-10 Verifierad kund
    Proffsigt, vänligt, kunnigt och bästa.

Vi har varit helt nöjd med kontakt och hennes erfarenhet. Hon hjälpte guida oss genom husköpet och allt som behövs. Över förväntningarna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Söder
    2022-05-05 Verifierad kund
    Korrekt och affärsmässig enkelt uttryck fantastiskt nöjd
    • Österslöv
    2022-04-26 Verifierad kund
    Vi har fått ett trevligt och professionellt bemötande. Vi upplever Jenny som kunnig och behjälplig.
    • Österslöv
    2022-04-26 Verifierad kund
    Professionell och ödmjuk. Snabb och enkel kontakt både via mail och telefon. Känner mig trygg med Jenny som mäklare.
    • Centrum/Östermalm
    2022-04-17 Verifierad kund
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för att använda Jenny. Hon var proffsig från första kontakt, gav ett varmt intryck och visade stor kompetens. Vi fick kontinuerliga uppdateringar genom hela processen och kände alltid oss trygga. Hon gjorde det där lilla extra och det genererade ett mycket gott resultat. Nästa gång vi säljer kommer vi självklart använda Jenny igen.