Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg Kristianstad Jenny Kristiansson Åkesson
Jenny Kristiansson Åkesson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunders förväntningar och därför presterar jag alltid mitt yttersta i varje affär. Mitt mål är alltid att få nöjda och trygga kunder, hela vägen genom en av livets största och kanske viktigaste affär. Kundens behov står alltid i centrum hos mig, tillsammans med hög servicegrad och tillgänglighet. Min passion är att få göra alla mina kunder nöjda!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt motto är alltid att ge den service och kunskap som jag själv önskar om man hade varit kund. Så med egenskaper som god servicekänsla, lyhördhet, målmedvetenhet och engagemang ser jag till att kundens bostadsaffär blir precis så bra som den skall vara, framgångsrik. Nöjda kunder är mitt driv.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar är jag med min familj och så ofta jag bara kan följer jag med barnen på deras aktiviteter. Att ge sig ut på en löprunda ligger också på min topp lista. Läs mer

Läs vad 18 Läs vad Jenny Kristiansson Åkesson

• Gun Inga-Lill Irene L sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-05-20

Centrum/Östermalm
    Glad. Noggrann. Uppdaterar läget även om det inte hänt något. Kunnig på området.
    Sålt en villa. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Sven N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-05-01

Fritidshus mycket vänligt och positiv bemötande
    Visade god kunnighet och gav snabbt svar samt var behjälplig vid behov. Läs mer
  • Eva Monica E sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-04-27

Hammar
    Jag har sålt en villa.
    Jenny var mycket hjälpsam och trevlig och vi hade bra kommunikation. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Sara J köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-04-26

Bjärlöv
    Köpte ett hus. Hon har ett professionellt bemötande, kunnig och snabb på att svara på frågor både via mail och sms. Väldigt proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Jan Tomas S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-04-25

Yngsjö / Yngsjöstrand
    Anlitade Husman Hagberg för försäljning av fritidshus. Fick ett bra bemötande och en mäklare (Jenny) som visade stort engagemang och kunnande. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Carina K köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-04-02

Hammar
    Köpt hus. Trevlig och professionell. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Timur U sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-03-15

Hammarslund
    Fantastisk bemötande och proffsig förhållningssätt Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Emma Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-02-04

Centrum
    Köpt en lägenhet med ett rum på 36kvm i Kristanstad av Jenny. Var privat visning vilket kändes bra då det blev lugnare och man verkligen fick tid att titta ordentligt på lägenheten. Jennys bemötande var superbra och hela processen överträffade mina förväntningar. Allt har gått smidigt än så länge. Läs mer
  • Oscar N
    Oscar N sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-02-04

Centrum
    Jag har sålt min lägenhet via HusmanHagberg och första bemötandet var väldigt bra av Jenny, hon va glad positiv och peppad på att sälja! Ja kände direkt att jag fick höga förväntningar på de hon skulle göra även om de fanns en oro att ingen skulle vilja köpa min lägenhet. I helhet så tycker jag att hon gjorde ett sjukt proffsigt och snabbt jobb, alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Sjukt nöjd! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Anders M köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-01-30

Centrum/Östermalm
    Köp av Lasarettboulevarden 5. Behjärtansvärt bemötande från start vilket borgade för ett mycket gott samarbete. Alla förväntningar infriades. Det blev ett enkelt och friktionsfritt köp. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sveagatan