Jenny Kristiansson Åkesson

Jenny Kristiansson Åkesson

Jenny Kristiansson Åkesson är mäklare på HusmanHagberg Kristianstad

Jenny Kristiansson Åkesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Kristiansson Åkesson har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunders förväntningar och därför presterar jag alltid mitt yttersta i varje affär. Mitt mål är alltid att få nöjda och trygga kunder, hela vägen genom en av livets största och kanske viktigaste affär. Kundens behov står alltid i centrum hos mig, tillsammans med hög servicegrad och tillgänglighet. Min passion är att få göra alla mina kunder nöjda!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt motto är alltid att ge den service och kunskap som jag själv önskar om man hade varit kund. Så med egenskaper som god servicekänsla, lyhördhet, målmedvetenhet och engagemang ser jag till att kundens bostadsaffär blir precis så bra som den skall vara, framgångsrik. Nöjda kunder är mitt driv.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar är jag med min familj och så ofta jag bara kan följer jag med barnen på deras aktiviteter. Att ge sig ut på en löprunda ligger också på min topp lista.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 68 Läs vad Jenny Kristiansson Åkesson

• sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Tollarp
    2021-07-08
    Proffsigt med en personlighet. Jordnära och öppen.
    När vi hade bestämt oss för att sälja huset så tog vi kontakt och träffade 4 olika mäklare.
    Det var väldigt lätt att välja Jenny som den som vi ville skulle representera oss vid en försäljning. Hon är helt i en egen division jämfört med dom andra tre som vi träffade.
    Var såklart med vid fotografering men även vid besiktning. Kort tidsplan för försäljningen och snabbt avslut.
    Mycket bra jobbat!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Egna Hem
    2021-07-01
    Tillmötesgående
    Lyssnande
    Ordning och reda samt struktur
    Med i hela processen från start till mål
    Snabb feedback vid frågor
    Positiv och glad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Egna Hem
    2021-07-01
    Mycket trevligt bemötande. Gav ett professionellt intryck.
    Var aktiv under vårt besök, informerade och lyssnade, vi kände oss omhändertagna.
    Helt klart den trevligaste visningen vi varit på under året.
    Det är med glädje vi kan rekommendera Jenny att ta hand om ev fastighetsaffärer.
  • Emma L
    • Gärds Köpinge
    2021-06-16
    Vi har både köpt och sålt bostad med Jenny och kunde inte bett om en bättre mäklare! Vi fick direkt stort förtroende för henne och har känt oss trygga och glada genom hela processen. Jenny blandar sitt enorma kunnande om marknaden med en härlig dos av humor och personlighet. Säljer vi igen kommer vi absolut anlita henne, och dessutom rekommendera henne till familj och vänner!
    • Centrum/Östermalm
    2021-06-08
    Påläst
    Tydlig
    Lätt att kommunicera
    Bra återkoppling
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Tollarp
    2021-06-08
    Köpt hus
    Fantastisk mäklare, väldigt hjälpsam o svarar/ringer upp varje gång man har nån fråga. Helt klart bäst! :)
    • Bjärlöv
    2021-06-07
    Vi sålde vårt hus med Jenny och vi är väldigt nöjda!
    Jenny visade intresse för vårt objekt och vår försäljning. Var effektiv och alltid glad och trevlig.

Kan varmt rekommendera Jenny till alla som vill sälja eller köpa bostad!
    • Åhus - Täppet
    2021-05-25
    Mycket bra mäklare. Seriös och trevlig!
    • Hammarslund
    2021-04-29
    Köp av villa i Kristianstad. Noggrann mäklare som skapar förtroende och lugn genom professionell hantering. Snabb kommunikation. Jenny är dessutom väldigt trevlig. Rekommenderas.
    • Sommarlust
    2021-03-26
    Har köpt en bostadsrätt! Mäklaren Jenny hade tydlig kommunikation, ett vänligt bemötande och var behjälplig vid inköp av första bostaden. Mina förväntningar gick i uppfyllelse då hon var första mäklaren som kollade på mig och frågade om mina behov. Övriga mäklare har sett mer på mina föräldrar och tilltalat dem. Upplevelse har i helhet varit bra, tydlig och trygg!