Jenny Kristiansson Åkesson

Jenny Kristiansson Åkesson

Jenny Kristiansson Åkesson är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Jenny Kristiansson Åkesson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Jenny Kristiansson Åkesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Kristiansson Åkesson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Jenny Kristiansson Åkesson

Lea Inkeri B
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Österäng

Vänlig, tillmötesgående, engagerad.

Jörn M
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Knislinge

Hvordan blev du behandlet af mægleren: jag blev utrolig godt behandlet av Jenny, vid första mötet och i andre också, vänlig och leende. Hvilke forventninger havde du, og hvordan levede mægleren op til dem? Jag förväntede mig en rättvis mäkler, vilket Jenny uppfyllde.

Marie Helén H
Viby

Det har varit mycket bra förståelse för mina önskemål. Mycket kunnig, bra bemötande. Jättebra bra information innan försäljning och mycket bra genomgång av kontrakt med köparen. Mycket kompetent mäklare. Kommer rekommendera henne.

Annika E
Immeln

Jag har bara gott att säga om Jenny. Jag har aldrig tidigare sålt någon fastighet så det kändes lite pirrigt i början. Men Jenny lotsade mig genom försäljningsprocessen lugnt och tryggt.Vi sålde fastigheten snabbt och till ett bra pris. Jag är mer än nöjd.

Adrian B
Immeln

Jenny är helt fantastisk mäklare! Bara positivt från oss. Rekommenderas starkt.

Gustaf A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Väldigt trevligt bemötande och pigg/alert. Hon är lätt att få tag på och håller en uppdaterad lagom mycket. Hon är väldigt inriktad på att sälja och sorterar väldigt snabbt ut de som har ett intresse eller inte. Effektivt arbete. Vid alla tillfällen som vi har mötts har klädsel mm. gett ett fräscht och professionellt intryck. Kroppsspråk och ögonkontakt har varit väl bemött samt lyssnar och tar till sig åsikter mm. Hon har defenetivt levt upp till förväntningarna och har inget emot att samarbeta med framtida projekt.

Jerry M
Åhus - Vanneberga

Vi upplevde att vi fick svar på alla våra frågor och snabba svar. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick när vi skulle köpa vårt hus.

Amir S

Väldig enkel att kommunicera med och väldigt bra bemötande. Bra känsla!

Jonas Kristian F
Kulltorp

Mycket bra service och professionellt hanterat hela väg. Kan varmt rekommendera Jenny

Richard Valter T
Åhus

Jenny har varit en extremt professionell guide genom hela processen och har tagit hand om oss som säljare på ett mycket bra sätt. Känslan av trygghet, flexibilitet och lyhördhet för våra behov har varit genomgående högt. Vi rekommenderar Jenny till alla som vill sälja sin bostad.