Andreas Gerdin
Registrerad mäklare sedan 2020
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-05 - 2020-04

Läs vad 3 Läs vad Andreas Gerdin

• Anne N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-29

Södermalm Katarina
    Andreas var för oss som köpare väldigt kundorienterad och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare och kan varmt rekommendera honom och HusmanHagberg. Läs mer
    Andreas G gillar detta
  • Christer B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-23

Södermalm Hornstull
    Andreas sålde en bostadsrätt åt oss. Processen blev mycket smidig och prisutfallet var inom det förväntade spannet. Andreas skötte allt prickfritt och transparent genom sin tillgänglighet, noggrannhet och förtroende. Han förmedlar trygghet, lugn och visar personligt engagemang. Vi kan verkligen rekommendera honom som mäklare. /Christer & Eva Läs mer
    Andreas G gillar detta
  • Lina F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

2020-04-23

Södermalm Hornstull
    Utmärkt!
    Har är väldigt noggrann. Jag som köpte en egen lägenhet för första gången hade lite svårt att förstå alla termer. Men han var duktig att förklara på ett sakligt sätt så man förstår.
    Trevlig. Väldigt hjälpsam och mån om att vi som säljare och köpare skulle vara trygga. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tobaksspinnargatan