Andreas Gerdin

Andreas Gerdin

Andreas Gerdin är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Andreas Gerdin har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Andreas Gerdin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Gerdin har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Andreas Gerdin

Sedan starten hos Reco 2020
Johan E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Mariatorget

Andreas är mycket lyhörd och arbetade snabbt och effektivt för att få affären in hamn. Vi är mycket nöjda

Alma E
Södermalm - Mariatorget

Andreas var otroligt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen. Vi uppskattade verkligen att ha kontakt med just Andreas.

Lars W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Hornstull

Andreas är en hängiven och kundorienterad mäklare som efter ett antal mäklarbyten fick ihop en lyckad försäljningen av min lägenhet. Jag rekommenderar honom starkt till dig söm ska sälja din bostad.

August A
Södermalm - Skanstull

Andreas är en jätteduktig mäklare och jag är väldigt nöjd med jobbet han gjorde med min lägenhetsförsäljning.

Rebecka S
Södermalm - Hornstull

Valde Andreas som mäklare för att sälja min lägenhet tack vare det professionella, engagerade och lyhörda intryck han ingav under våra första möten. Förväntningar som sedan uppfylldes under processen. Rakt igenom tydlig och transparent kommunikation vilket gjorde att jag kunde känna mig trygg i min försäljning.

Mats G
Södermalm - Hornstull

Andreas agerade mycket proffsigt och samtidigt personligt. Kom snabbt tillbaka med svar på våra frågor. Tom mitt under påskhelgen

Maximillian K
Södermalm - Kvarnberget

Andreas var helt enkelt bäst när det kom till att sälja min lägenhet! Jag kände mig trygg genom hela processen och allt gick otroligt smidigt. Hans professionalism och engagemang gjorde verkligen skillnad. Jag kan varmt rekommendera Andreas till alla som söker en mäklare. Tack så mycket för din fantastiska service!

Anton C
Södermalm - Hornstull

Andreas är en pålitlig och erfaren mäklare som hanterar säljprocessen tryggt och smidigt för samtliga parter.

Emma T
Södermalm - Skanstull

Genuint trevlig, duktig på att sälja (utan att vara ”säljig”) personlig och hjälpsam. Kan tipsa vidare om Andreas!

Anette K
Södermalm - Zinkensdamm

Andreas Gerdin är mycket trevlig och lugn , ger ett kompetent och seriöst intryck! Andreas lyssnar med stort intresse och kommer med bra input i våra dialoger. Försäljningen har gått snabbt, varit väl förberedd, enkel hantering för vår del, snabb återkoppling, mycket bra bilder på objektet samt objektbeskrivningen. Vi är väldigt nöjda med hur Andreas har arbetat med försäljningen av vår fastighet, han har mer än väl levt upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera Andreas Gerdin.