Läs vad 21 Läs vad Andreas Gerdin

• 2021-01-23
    Supertrevlig mäklare! Tar sin tid att förklara detaljer, har varit tryggt genom köpet!
    Upplevde Andreas som en noggrann, ärlig och hjälpsam mäklare.
    Aylin Ö
    • 22.0 m²
    • Södermalm - Sofia
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2021-01-22
    Andreas Gerdin har sålt min lägenhet om 22 kvm. Han fick uppdraget eftersom han ringde mig vid rätt tillfälle och höll kontakt utan att besvära mig. Han är kunnig, tillförlitlig och väldigt sympatisk. Jag litade fullständigt på honom och blev aldrig besviken.
    Horst
    Horst N
    Horst N
    • 22.0 m²
    • Södermalm - Sofia
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
  • 2021-01-05
    Lägenhet på södermalm.
    Andreas är väldigt trevlig och känns ärligt med det han säger.
    Marcus Z
    • 2:a
    • 57.0 m²
  • 2020-12-20
    Andreas var väldigt engagerad under hela processen att sälja min lägenhet. Andreas var lättillgänglig och öppen för att bolla frågor vilket har varit väldigt uppskattat av mig. Inför försäljningen av min bostad var Andreas väldigt bra på att ta kontakt och hitta spekulanter vilket ledde till en jättebra affär! Jag fick också användbara tips inför visning och allt runtomkring. Det har varit en väldigt smidig och trevlig process att sälja min bostad tack vare Andreas engagemang och transparens.
    Tanya I
    Tanya I
    • 30.0 m²
  • 2020-12-09
    Andreas ingav ett lugnt och mycket trevligt bemötande. Mycket bra
    Annika R
  • 2020-12-08
    Vid mitt köp av bostadsrätt på Södermalm blev jag väl bemött av Andreas. Han är väldigt serviceminded och man märker att han vet hur man hanterar kunder. Jag hade inte så mycket förväntningar, mer än att jag ville ha en smidig, trygg och snabb affär vilket Andreas uppfyllde i försäljningsprocessen.
    Alice R
  • 2020-12-07
    Jag sålde min lägenhet via Andreas på HusmanHagberg.
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet och servicen. Andreas är glad & trevlig, servicminded och snabb med att svara både i telefon och på mail. Jag kan absolut rekommendera honom som mäklare.
    Emma A
  • 2020-12-02
    Andreas var toppenbra.
    Ett trevligt bemötande och engagerad, som tillslut ledde till en bra bostadsaffär.
    Annica S
    • 30.0 m²
  • 2020-11-12
    Mycket gott, vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande under hela processen, från visning till kontrakt.
    Maud P
    Maud P
    • 3:a
    • 78.0 m²
  • 2020-11-05
    Jag upplevde Andreas som mycket kompetent och professionell. Han var engagerad, inkännande, tydlig och hade superkoll. Jag kände tillit under hela försäljningsprocessen och ger honom mina bästa rekommendationer. Tack Andreas!
    Carmen C
    Carmen C