Andreas Gerdin

Andreas Gerdin

Andreas Gerdin är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Andreas Gerdin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 8 omdömen sedan 2020-04-23. Andreas Gerdin har haft 4 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

8 omdömen om Andreas Gerdin

• Köpt min första lägenhet på Södermalm. Proffesionellt och lugnt bemötande på både visningen och den efterföljande processen. Andreas var transparent, saklig och snabb i sin kommunikation som medlare och jag kan inte annat än att rekommendera honom, 10/10. Finns inget att klaga på!
    Samuel E köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2020-09-28
    • 2:a
    • 39.0 m²
    2020-09-28
  • Andreas sålde en lägenhet åt oss på Södermalm. Processen från start till mål var mycket smidig. Andreas var alltid tillgänglig och tillmötesgående, transparent och med en mycket positiv attityd. Med tanke på vår särskilda situation gällande Covid 19 och snabba ändringar förmedlade Andreas trygghet och lugn under hela perioden. Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare. Inger & Johan
    2020-09-09
  • a nice peeson, gentillman and a good agent sailer.
    Agron T köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2020-08-24
    • 2:a
    • 40.8 m²
    2020-08-24
  • Toppen Firma, extremt trevlig, hjälpsam och kompetent personal.
    Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2020-06-17
    • 1.5:a
    • 43.0 m²
    • Södermalm Katarina
    2020-06-17
  • Mycket lätt att ha att göra med, hög tillgänglighet och serviceinriktad. /Köpare
    Christofer I köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2020-06-14
    • 5:a
    • 133.5 m²
    • Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    2020-06-14
  • Andreas var för oss som köpare väldigt kundorienterad och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare och kan varmt rekommendera honom och HusmanHagberg.
    Anne N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2020-04-29
    • 1.5:a
    • 43.0 m²
    • Södermalm Katarina
    2020-04-29
  • Andreas sålde en bostadsrätt åt oss. Processen blev mycket smidig och prisutfallet var inom det förväntade spannet. Andreas skötte allt prickfritt och transparent genom sin tillgänglighet, noggrannhet och förtroende. Han förmedlar trygghet, lugn och visar personligt engagemang. Vi kan verkligen rekommendera honom som mäklare. /Christer & Eva
    Christer B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Södermalm Hornstull
    2020-04-23
  • Utmärkt! Har är väldigt noggrann. Jag som köpte en egen lägenhet för första gången hade lite svårt att förstå alla termer. Men han var duktig att förklara på ett sakligt sätt så man förstår. Trevlig. Väldigt hjälpsam och mån om att vi som säljare och köpare skulle vara trygga.
    Lina F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • 3:a
    • 67.0 m²