Andreas Gerdin

Andreas Gerdin

Andreas Gerdin är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Andreas Gerdin har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Andreas Gerdin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Gerdin har haft 32 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 62 Läs vad Andreas Gerdin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Högalid
    2021-09-20
    Trevlig och hjälpsam, alltid tillgänglig med fokus på både säljare och köpare. Informativ på ett hjälpsamt sätt, både för säljare och köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Gerdin en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    2021-09-20
    Toppenfint och tryggt samarbete med Andreas vid försäljning av min lägenhet!
    • Södermalm - SoFo
    2021-08-11
    Försäljningen av min bostad skedde snabbt och smidigt! Andreas är en mycket inlyssnande och förstående mäklare som bejakar mina intressen/förväntningar/krav. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare, Andreas levererade ett mycket bra samarbete med toppresultat!!
    2021-08-02
    Mycket nöjd med Andreas! Han har varit seriöst och kunnig under hela processen.
    2021-08-02
    Mycket trevlig, hjälpsam och proffsig!
    • Södermalm - Zinkensdamm
    2021-07-19
    Vi hade en positiv känsla efter att ha samarbetat med Andreas redan från dag 1. Han gav oss bra råd inför fotograferingen, prospektet och strategi för visning. Han höll även tät kontakt med oss under hela processen och informerade oss om varje steg. Andreas hade stort tålamod och vi fick snabba svar på alla våra frågor och funderingar. Han jobbade målinriktat med att få till rätt pris för vår bostad. Vi uppskattade verkligen hans personlighet och engagemang. Andreas är en mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    2021-07-08
    Andreas gav ett gott intryck från första mötet. Han kändes kunnig, trygg och flexibel och hade gott tålamod!
    Han mötte våra förväntningar och gjorde att det hela kändes som en enkel affär. Skönt, friktionsfritt och proffsigt.
    2021-07-07
    Har varit en snabb, professionell och trevlig process. Andreas har varit tillgänglig för snabba lösningar och gjort sitt jobb utan anmärkning.
    2021-07-07
    Andreas är kunnig, proffsig och väldigt bemötande. Genuint trevlig.

Andreas hjälpte oss igenom försäljningsprocessen med goda råd och var alltid tillgänglig. Han sprängde våra förväntningar med stor marginal. Boooom! Vi känner att han gjort allt för att maximera vår försäljning och vi är extremt glada och tacksamma.
    2021-07-04
    Andreas är väldigt trevlig, engagerad och professionell. Jag fick snabba svar och tydlig information. Det var en smidig process och jag är jättenöjd. Kan varmt rekommendera Andreas.