Ilona Bergqvist

Ilona Bergqvist

Ilona Bergqvist är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Ilona Bergqvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Ilona Bergqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Ilona Bergqvist har haft 54 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

109 omdömen om Ilona Bergqvist

Helena L
Köpte sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå

Tycker Ilona skötte vår affär fantastiskt bra, värnade om både säljare och köpare. Ilona var både glad och tillmötesgående. Frågor som uppkom hos oss tog hon snabbt reda på om hon inte redan visste svaret.

Leif Anders O
Sålde sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Holmsund

Engagerad, punktlig och pålitlig

Robert L
Köpte sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå

Trevlig och kompetent ställde upp med det mesta och var hjälpsam.

Hantang Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Mariehem

She is very kind, which made my home-buying experience unforgettable and wonderful.

Malin Anneli Therése S
Sålde sitt hus med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Tavelsjö

Ilona var påläst och förberedd inför våra möten. Genom hela processen har hon gett 100%. Jag kände mig trygg med henne som mäklare.

John Anders G
Sålde sitt hus med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Tavelsjö

Mycket kompetent och skicklig Mäklare! Väl påläst vid första mötet vilket ger ett stort förtroende. Ordning och reda med goda tips och råd inför försäljning

Jonathan Paul K
Köpte sin stuga med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå

Ilona was very helpful, working around my schedule and doing everything she could to make purchasing a home with her as easy as possible. She is a very professional agent and would recommend her highly.

Joakim P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Öst På Stan

Ilona är en kompetent och erfaren mäklare med stort engagemang och entusiasm! Jag rekommenderar henne varmt till den som står inför beslutet att välja mäklare.

Karolina P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Öst På Stan

Väldigt nöjd och tacksam för all hjälp och professionellt utfärdat arbete.

Mattias L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ilona Bergqvist en del av HusmanHagberg Umeå
Mariehem

Har haft kontakt med Ilona både som säljare och köpare. Noggrann, engagerad och alltid väldigt trevlig. Rekommenderas varmt!