Lars Östblom

Lars Östblom

Lars Östblom är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Lars Östblom har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Lars Östblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Östblom har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har ett glödande intresse för affärer, bostäder och människor, vilket gör att yrket som fastighetsmäklare passar mig perfekt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag får ofta höra att energi, hängivenhet och service personifierar mitt arbete och person. Detta tillsammans med min långa erfarenhet gör att jag vet vilka förutsättningar som krävs för att skapa lyckade bostadsförsäljningar, både i uppgående eller stagnerande marknader.

Vad gör du helst på fritiden?
Förutom att umgås med familjen så gör mitt brinnande idrottsintresse att en stor del av den lediga tiden ägnas till olika idrottsrelaterade aktiviteter.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag fortfarande drömmer om att bli rockstjärna. Än är det inte försent…

92 omdömen om Lars Östblom

Anton L
Vasastan Sibirien

Väldigt proffesionellt bemötande genom hela processen. Tydlig tidsplan som vi kom överens om tillsammans som blev perfekt. Stort tack för en lyckad försäljning.

Eric S
Vasastan Odenplan

Lars har hjälpt oss genom 4 lägenhetsförsäljningar och dessutom varit ett bollplank under 3 bostadsköp. Vi har ett extremt stort förtroende för honom och kan varmt rekomendera honom för alla som är intresserade av att anlita en seriös mäklare.

Per Olof L
Vasastan Hagastaden

Mycket bra bemotande. Snabba svar Mycket kunnig map omrade/lagenhet. har foljt upp bra sedan kopet. Flexibel map fullmakt och kunde andra system da forsta inte fiungerade. MVH Per

Hans H
Vasastan Hagastaden

Jag har redan bedömt Lars Ö för mäklande i december.

Filip Mrdjen M
Vasastan Hagastaden

Väldigt långsam på att svara. Och svarar aldrig när man ringer. Frågade om det fanns lägenheter som skulle komma till salu i samma byggnad och han sa nej. Och efter jag köpt lägenheten så kom det lägenhet i samma byggnad till salu dagen efter. Opålitlig

Svar från Lars Östblom

Hej Filip! Det var tråkigt att du upplever allt på det viset, jag beklagar detta! Speciellt eftersom du dagarna efter köpet verkade mer än nöjd med hela processen och att du var tacksam för allt extraunderlag samt bilder jag skicade till dig att använda i uthyrningsprocessen. Om jag missat något inkommande samtal så ber jag naturligtvis om ursäkt för detta. Gällande ytterligare försäljningar i huset så fanns det vid tillfället för ditt köp ingen annan kommande försäljning. Direkt efter ditt köp så kontaktade en kund dock...

Hans P
Vasastan Hagastaden

Rak o tydlig bra information om hur budgivningen går

Henrik H
Vasastan Norrmalm

Rekommenderar Lars starkt, proffsig och kommunikativ. Bra balans mellan stöd för processen och självförtroende i sin yrkesroll. Väl genomförd försäljning från start till mål.

Mathilda M
Vasastan Norrmalm

Lars var kanon genom hela affären. Väldigt kunnig, trygg, trevlig och tillgänglig. Kommer absolut höra av mig till honom igen vid en eventuell bostadsaffärer och kan varmt rekommendera honom.

Hans H
Vasastan Hagastaden

Professionellt effektiv, vederhäftig och trevlig!

Johannes O
Vasastan Hagastaden

Framåt och driven mäklare som får en att känna sig trygg när man ska ta stora bostadsbeslut. Förväntningarna var inte att skriva på papper samma dag men Lars gjorde så att man kände sig trygg i att ta ett snabbt beslut. Lars hade kunskap om fastigheten och var tydlig genom hela processen. Från första mötet utanför fastigheten tills att papperna var påskrivna var Lars genom hela processen positiv, framåt och tillmötesgående. Jag kan starkt rekommendera Lars som mäklare. 5 av 5 på alla plan.