Lars Östblom

Lars Östblom

Lars Östblom är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Lars Östblom har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Lars Östblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Östblom har haft 23 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har ett glödande intresse för affärer, bostäder och människor, vilket gör att yrket som fastighetsmäklare passar mig perfekt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag får ofta höra att energi, hängivenhet och service personifierar mitt arbete och person. Detta tillsammans med min långa erfarenhet gör att jag vet vilka förutsättningar som krävs för att skapa lyckade bostadsförsäljningar, både i uppgående eller stagnerande marknader.

Vad gör du helst på fritiden?
Förutom att umgås med familjen så gör mitt brinnande idrottsintresse att en stor del av den lediga tiden ägnas till olika idrottsrelaterade aktiviteter.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag fortfarande drömmer om att bli rockstjärna. Än är det inte försent…

Försäljningar

2021-12 - 2022-11

Läs vad 84 kunder tycker om Lars Östblom

• Vasastan Hagastaden
    2022-11-30 Verifierad kund
    Professionellt effektiv, vederhäftig och trevlig!
    • Vasastan Hagastaden
    2022-11-14 Verifierad kund
    Framåt och driven mäklare som får en att känna sig trygg när man ska ta stora bostadsbeslut.

Förväntningarna var inte att skriva på papper samma dag men Lars gjorde så att man kände sig trygg i att ta ett snabbt beslut.

Lars hade kunskap om fastigheten och var tydlig genom hela processen. Från första mötet utanför fastigheten tills att papperna var påskrivna var Lars genom hela processen positiv, framåt och tillmötesgående.

Jag kan starkt rekommendera Lars som mäklare. 5 av 5 på alla plan.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Effektiv och transparent. Bra kommunikation genom hela processen.
    • Vasastan/Hagastan
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket engagerad och duktig, mina varmaste rekommendationer
    2022-05-25 Verifierad kund
    Inlyssnande, pålitlig och ambitiös.
    • Vasastan/Hagastan
    2022-04-12 Verifierad kund
    Proffsigt och positivt bemötande. Lars levde upp till våra höga krav och levererade en mycket bra tjänst. Kan verkligen rekommendera honom vidare.
    • Vasastan Norrmalm
    2022-03-14 Verifierad kund
    Lars är engagerad, kunnig, taktiskt duktig, erfaren, trevlig och tillgänglig. Med andra ord den PERFEKTA mäklaren att ha vid din sida i en försäljningsprocess. Kommer definitivt aldrig sälja med någon annan än Lars och kan inte rekommendera mer att anlita honom! 🔥🚀
    • Vasastan Rödabergen
    2022-03-11 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd och man förstår att han kan det här yrket. Slipad helt enkelt. Lättillgänglig och återkopplade bra. Vi hade möjligtvis högre förväntningar på priset men det känns trots alla turer väldigt skönt att vi fick ett avslut.
    2021-11-07 Verifierad kund
    Lars var proffsig, tydlig och trevlig genom hela processen.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och tydlig kommunikation. Precis vad vi önskade av vår mäklare.