Madeleine Christov

Madeleine Christov

Madeleine Christov är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Madeleine Christov har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Madeleine Christov har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Christov har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Madeleine Christov

Sedan starten hos Reco 2020
Anne-Marie G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Östermalm Nedre Gärdet

Har inga speciella kommentarer då besöket var kort, hade läst annonsen mkt noga o var näst intill övertygad om att vi ville köpa lgh. Trevligt bemötande på alla sätt o bra kommentarer som förstärkte viljan att köpa.

ELISABETH L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Östermalm Nedre Gärdet

Bättre än bäst på allt. Snabb och ärlig återkoppling. Kom med många bra idéer. Alltid steget före.

Sofie B
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Det var andra gången vi sålde med Madeleine och vi är återigen mer än nöjda! Hon är genuin och gör både köpare och säljare trygga. Hon gav bra rådgivning inför försäljningen och skötte hela processen proffesionellt och flexibelt.

Maria E
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Madeleine är väldigt professionell. Hon är pålitlig, har ett trevligt och tryggt bemötande. Hon är absolut en av de bästa mäklare jag har varit i kontakt med. Jag kan varmt rekommendera henne!!

Anna S
Vasastan Birkastan

Gott och hjälpsamt bemötande vid första lägenhetsköpet. Känns tryggt och får support då jag ej kan lämna jobbet på dagarna.

Fredrik N
Vasastan

Madeleine är väldigt professionell i sin roll och alltid positiv och hjälpsam. Hon levererar alltid mer än vad man förväntar sig och jobbar stenhårt och metodiskt för att få ett bra resultat både mot köpare och säljare. Supernöjd med Madeleine och rekommenderar henne varmt.

Carl E
City Norrmalm Vasastan

Professionell, trevlig och ger ett bra intryck till både köpare och säljare. Hon höll oss väl uppdaterade under hela processen och kom med goda råd. Vi är mycket nöjda och hade valt Madeleine igen!

Svar från Madeleine Christov

Tack så mycket Carl. Något jag strävar efter i varje affär. Har varit ett nöje att få samarbeta med er och jag ser framemot fler i framtiden. Önskar er all lycka i er nya bostad och hoppas att ni kommer att trivas lika bra där sen. mvh, Madeleine

Henrietta E
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Vi har både köpt och sålt via Madeleine och vi har varit supernöjda båda gångerna. Duktig, trevlig, seriös, informativ och förtroendegivande mäklare. Rekommenderar starkt Madeleine. 10 poäng!!! ⭐️

Svar från Madeleine Christov

Tack Henrietta för de värmande och glädjande orden. Jag är glad att jag kunde hjälpa er att hitta er drömbostad och sedan med er försäljning. Det har varit ett stort nöje och jag ser framemot fler kommande samarbeten. Allt gott! mvh, Madeleine

Max N
Vasastan Birkastan

Duktig, påläst, flexibel & hög social kompetens. Uppdaterade mig som köpare ofta och kontinuerligt om budgivningen & processen. Madeleine fick mig att känna mig supertrygg genom hela affären.

Svar från Madeleine Christov

Hej Max och tack för de fina orden. Glädjer mig att höra att ni kände er trygga i processen och med mig som mäklare. Jag hoppas ni kommer att trivas lika bra som säljarna gjort i er nya bostad sen. mvh, Madeleine

Eva E
Östermalm

Noggrann, kunnig och driven. Korrekt och trevligt bemötande vilket ger trygghet både för säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Madeleine !

Svar från Madeleine Christov

Tack för det fina omdömet Eva. Trygghet och stort engagemang är några av mina ledord och det glädjer mig att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi hörs och ses. Allt gott! mvh, Madeleine