Ikus AB

Läs vad 5 kunder tycker om Ikus AB

• Karim R

2020-08-28

Karim R skrev om Ikus AB
    Bästa trafikskolan i Stockholm!
    Fick mitt Efterlängtad A kort och är mycket nöjd.
    Ärliga, flexilbla, trevliga och mycket professionella... tack Mensur för dina tips och ditt tålamod👍🏽

Funderar ni på att ta körkort?... Ikus trafikskolan hjälper dig hela vägen till drömmen.

Tack ännu en gång Ikus gänget
    Hls
    Karim Läs mer
    Nybrons Trafikskola AB
    4.7 / 5 i betyg — 254 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jättenöjd med min utbildning hos Nybrons Trafikskola AB. Supertrevlig och professionell personal! Väldigt flexibla och svarade snabbt när ma"
  • 2020-07-10

HAMZA G skrev om Ikus AB
    Ikus trafikskolan är en av dem bästa trafikskolorna i Stockholm tog båda bil körkort och mc körkort hos ikus dem tar hand om än väl och är 100% ärliga med allt fick otroligt stöd från trafiklärarna innan provet att det inte va några problem och lärarna är alltid där och stöttar än på alla moment Läs mer
  • 2018-10-08

Edin G skrev om Ikus AB
    Jag är väldigt nöjd. Fick mycket hjälp med att lägga upp ett intensivt schema för att kunna ta MC körkortet på kort tid. Övningskörde enbart på Ikus Trafikskola med Mensur som handledare. Mensur är mycket duktig och pedantisk och ger hela tiden konstruktiv kritik på sådant som inte är optimalt. Detta gör att man snabbt utvecklas och blir mycket väl förberedd för uppkörningen som jag klarade på första försöket utan anmärkningar.

Tack Ikus trafikskola Läs mer
    Körkortsspecialisterna AB
    4.9 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2020
    "Helt fantastiska! Tog knappa 4 månader för mig att skaffa körkort och då hade jag inte ens möjlighet att köra varje vecka! Teorin & körprove"
  • 2015-05-20

Saliem G skrev om Ikus AB
    dåligt bemötande av en av de kvinnliga ägarna skulle aldrig rekommendera skolan till någon. Läs mer
  • Tomas L

2013-04-30

Tomas L skrev om Ikus AB
    En väldigt bra, rekommenderad körskola helt enkelt. Läs mer
    Din Körskola i Huddinge & Flemingsberg
    5.0 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "Billigt och mycket bra körskola. Alla trafiklärare är mycket kunniga och lär jätte bra. Rekommenderas starkt!"

Bästa Trafikskolorna nära Ikus AB:

stefan l stefan l tycker:
“klarade uppkörning och teori p...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte