Ikus AB

4.4

9 omdömen om Ikus AB

Suncica Z
Escreveu sobre Ikus AB

Väldens bästa trafikskola!!! Har testat 2 trafikskolor tidigare och var inte alls nöjd innan jag hittade den här! Trafiklärarna är så himla duktiga, tålmodiga och älskar att föra vidare sin kunskap! Speciellt trafikläraren Azmir, som hjälpt mig hela vägen fram till mitt mål att få körkort! 🙏🏼

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Henry C
Escreveu sobre Ikus AB

Rekommenderar verkligen IKUS trafikskola. Trevlig personal i reception och mycket hjälpsamma med allt som behövs för att klara körkortet. Rekommenderar verkligen läraren Raymond starkt för er som vill ha en avslappnad och trygg lärare. Stort tack för all hjälp och engagemang 🤗 Vi ses i trafiken ;) Allt gott!

Afsaneh R
Escreveu sobre Ikus AB

Jag är glad att jag valde att ta körkort hos Ikus AB trafikskola. Stort tack till trafikskolans alla trafiklärare och Angelina som har hjälpt mig i min väg mot körkortet, speciellt STÖRST tack ska gå till min trafiklärare Azmir. Azmir är trevlig och lugn lärare som på ett väldigt pedagogiskt och informativt sätt gjorde hela körkorts upplevelsen lärorikt dock roligt. Återigen Tack så hemskt mycket Azmir för din tålamod, alla dina tips och din tid 😊🤗

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

VITO ROBERTO M
Escreveu sobre Ikus AB

Körskoleläraren Azmir hjälpte mig tålmodigt att ta mitt körkort. Tack vare Azmirs tips, klarade jag uppkörningen. Det framkom några specifika moment under uppkörningen (som att köra långsamt bredvid lastbil vid motorvägsinfart), som trafikinspektören anmärkte vara väldigt bra. Trafikinspektören anmärkte också att jag har blivit väl skolad. Jag skulle alltså rekommendera Ikus trafikskola.

Karim R
Escreveu sobre Ikus AB

Bästa trafikskolan i Stockholm! Fick mitt Efterlängtad A kort och är mycket nöjd. Ärliga, flexilbla, trevliga och mycket professionella... tack Mensur för dina tips och ditt tålamod👍🏽 Funderar ni på att ta körkort?... Ikus trafikskolan hjälper dig hela vägen till drömmen. Tack ännu en gång Ikus gänget Hls Karim

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3442 omdömen 4.5 av 3442 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

HAMZA G
Escreveu sobre Ikus AB

Ikus trafikskolan är en av dem bästa trafikskolorna i Stockholm tog båda bil körkort och mc körkort hos ikus dem tar hand om än väl och är 100% ärliga med allt fick otroligt stöd från trafiklärarna innan provet att det inte va några problem och lärarna är alltid där och stöttar än på alla moment

Edin G
Escreveu sobre Ikus AB

Jag är väldigt nöjd. Fick mycket hjälp med att lägga upp ett intensivt schema för att kunna ta MC körkortet på kort tid. Övningskörde enbart på Ikus Trafikskola med Mensur som handledare. Mensur är mycket duktig och pedantisk och ger hela tiden konstruktiv kritik på sådant som inte är optimalt. Detta gör att man snabbt utvecklas och blir mycket väl förberedd för uppkörningen som jag klarade på första försöket utan anmärkningar. Tack Ikus trafikskola

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 415 omdömen 4.9 av 415 omdömen
Badge2023

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Saliem G
Escreveu sobre Ikus AB

dåligt bemötande av en av de kvinnliga ägarna skulle aldrig rekommendera skolan till någon.

Tomas L
Escreveu sobre Ikus AB

En väldigt bra, rekommenderad körskola helt enkelt.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1552 omdömen 4.8 av 1552 omdömen

Mycket bra, pedagogisk och trevliga, tog uppgradering av Mc till A tung😊

Pierre michael robin L Pierre michael robin L