Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
J Bil Täby

J Bil Täby

Omdömen totalt
7
Snittbetyg
1.0

7 omdömen om J Bil Täby

Visar 7 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Åsa Kristina S
Wrote about J Bil Täby

Jätteotrevlig bemötande. Jag skulle boka service och däckbyte. Han la på luren när jag ifrågasatte att de skulle ha över 600:- för däckbytet!!!! Jag försökte ringa upp igen men inget svar. För många år sedan blev jag dessutom lurad. När jag sa att jag måste ringa min son som är bilkunnig så gav han sig direkt. Fy fn vilket vidrigt ställe!l

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Thomas Eric H
Wrote about J Bil Täby

Lämnade in mitt min nya bil pga återkallelse. Vid bokningen kom vi överens om att jag skulle komma kl XX och att felet skulle åtgärdas medan jag väntade. Vid inlämningen uppmärksammar jag rådgivaren på detta och frågar hur lång tid det väntas ta, det var en enkel kontroll. ”Två timmar” svaret kommer snabbt och verkar inte bygga på analys. Jag motfrågar men från ett kort svar som inte hjälper mig. Detta är på anläggningen i Täby och jag ska efter besöket till Kista för att arbeta med kom kompanjon. Vi har ingen tidsmarginal... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Stig Göran K
Wrote about J Bil Täby

Lämnade in min Hyundai Ioniq 2018 för felsökning pga tydligt missljud i motorn, backkamera som inte fungerar (men som jag själv bytt till ny, hjälpte dock ej) samt AC som lagt av. Får killgissningar och en räkning på över 5000 för "felsökningarna". Missljudet i motorn drog man till med berodde på ett vinddrag i en repa i spoilern, rent sjukt svar eftersom ljudet var extremt tydligt i alla farter och varierar med varvtalet. Backkameran? Rekommenderar byte av kamera - eh, det hade jag ju redan gjort! ACn... antagligen kondensorn... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Nils Jacob Didrik W
Wrote about J Bil Täby

Jag köpte en begagnad bil som var 2 år gammal där det uppdagades röklukt, det såldes vinterdäck som var sönder, hjuloket var trasigt och behövde repareras, de hade inte lagt hjulbultarna för sommardäcken i bilen (16st) och sedermera inte ville stå för kostnaden för hjulbultarna och accepterade inte reklamationsärendet och påstår att de visst fanns. Ärendet är nu hos ARN. Köp inte bil via J Bil Täby.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Kim W
Wrote about J Bil Täby

Förmodligen Sveriges sämsta företag. De ljuger konstant om avtalet vad gäller leasing och skiter fullständigt i sina kunder.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Nils Esbjörn S
Wrote about J Bil Täby

Köpte 241004 en Mazda 2,5 år gammal CX30 av försäljningschef Simon. Vid byte till de medlevererade V-hjulen visade det sig att ventilerna som mäter däcktryck inte synkade mot bilens frekvensområde vilket medför ständigt larm med stor irritation. Efter ett tidskrävande verkstadsbesök där jag blev rätt nonchalant bemött och en extra uppföljning på en auktoriserad Mazda verkstad konstaterades att ventilerna måste bytas. Här slutar plötsligt JBIL (Simon) att svara på sms/mail? Så himla lågt av JBIL att ducka och inte ta... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jonathan Emil Göran T

Köpte ny bil som hade några små problem som skulle åtgärdas. Simon våran säljare bokade in tid på verkstaden och lackering. Det var : Smörja upp dragkrok och kontrollera p-sensorer, uppdatera bilens programvara, byta länkarm, byta torkarblad och lacka vänster bak. Fick återkoppling av simon att bilen är klar så jag åkte upp för att hämta den. När vi kom upp märkte vi att dragkroken inte var åtgärdad, bilen var inte uppdaterad och dom hade inte bytt torkarblad. Påtalade detta till Simon som bad mig åka ner till verkstaden... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share

Filtrera omdömen