JF Platt

JF Platt

Ring 076-893 93 19 www.jfplatt.se

För JF Platt är det viktigaste att hålla högsta möjliga kvalitet på såväl underarbete som på det färdigställda resultatet.

3 omdömen om JF Platt

Anders E
Skrev om JF Platt

Engagerad och noggrann. Vi är jättenöjda med badrummet.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Dan B
Skrev om JF Platt

JF Platt har kaklat två badrum och kök samt lagt klinker i entré och tvättstuga i vårt nybyggda hus. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Jf Platt gick omsorgsfullt igenom hela jobbet och försäkrade sig om att vi var nöjda med de lösningar som dom föreslog innan arbetet påbörjades. Vi använder oss också av JF Platt för alla kakel- och klinkerarbeten i den byggfirma som jag arbetar i. Kan varmt rekommenderas.

Marie K
Skrev om JF Platt

Totalrenovering av badrum på ca 5 km. Allt var klart på 10 dagar, avtalad tid var 15 dagar. Uppstädat o fint varje dag o allt arbete utfört till största belåtenhet. Alla dokument erhölls o betalning enligt avtal. Vi är otroligt nöjda!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen