JR Elektriska

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga — Visa karta

JR Elektriska drivs av Johan Rejsby som själv har över 10 års erfarenhet som elektriker och alla som arbetar här har gedigen erfarenhet av elbranschen. Vi följer självklart de regler och föreskrifter som beskriver hur elinstallationer ska utföras, för din och vår egen säkerhet. Vi jobbar efter devisen att varje utfört arbete skall vara en rekommendation för kommande uppdrag, därför är kvalitén i allt vi gör väldigt viktig. För att du som kund ska uppleva ett personligt och genuint engagemang från vår sida så är vi alltid lyhörda och flexibla, tveka inte att
kontakta oss gärna för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er.

Läs vad 106 kunder tycker om JR Elektriska

• Anna W
    Anna W skrev om JR Elektriska
    Effektiv proffessionell yrkesmässigt såväl i bemötande.
  • Gunnel I
    Gunnel I skrev om JR Elektriska
    Mycket bra service och hjälp med elektriska installationer. Kom på utsatt tid och var mycket hjälpsam
  • Marie M
    Marie M skrev om JR Elektriska
    Professionellt och snabbt utfört.
  • Linnea W
    Linnea W skrev om JR Elektriska
    Jag är väldigt nöjd med min kontakt med Johan. Han var proffsig, ärligt, trevlig och kompetent. Han gav bra underlag och råd till mig för att jag skulle kunna bestämma om hur stora ingrepp jag ville göra i min lägenhet, och hur mycket det skulle kosta. Arbetet utfördes på ett mycket bra sätt. Jag är väldigt nöjd - kommer definitivt att anlita JR Elektriska igen och rekommenderar dem till alla!
  • Jan-erik W
    Jan-erik W skrev om JR Elektriska
    Felsökning, konsultation och byte av dimmer.
  • Alena H
    Alena H skrev om JR Elektriska
    det kändes tryggt och trevligt och kan tänka mig att rekommendera företaget till mina vänner.
  • Mirjam J
    Mirjam J skrev om JR Elektriska
    Jag är väldigt nöjd. Johan kom i tid, var engagerad och arbetade effektivt. Allt var super.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om JR Elektriska
    Mycket proffsig! Väl utfört arbete med tydlig a
    prisuppgifter. 😊😊😊
  • Anna-marie E
    Anna-marie E skrev om JR Elektriska
    Snabb återkoppling. Trevligt bemötande. Rekommenenderas varmt.
  • Carina L
    Carina L skrev om JR Elektriska
    Lättbokad, tydlig debitering information och på plats i tid
    Dessutom klok och trevlig!
  • Bengt P
    Bengt P skrev om JR Elektriska
    Bra bemötande. Verkar kunna sin sak.
  • Mats N
    Mats N skrev om JR Elektriska
    Johan som driver JR Elektriska är inte bara kompetent och proffesionell utan även en hjälpsam och trevlig kille. Innan åkte ut på plats så hjälpte han mig mailledes att svara på vad för slags installation jag kunde tänkas behöva och vad jag behövde förbereda med. Väl på plats så höll han mig informerad under installation så att jag fick förstå vad han gjorde samt vara med och ha synpunkter på de estetiska och funktionella bitarna han gjorde. Utöver detta så var priset också humant sett till kvalitet och professionalitet.
    Jag rekommenderar JR Elektriska mycket varmt och jag kommer definitivt nyttja dem igen vid framtida behov.

//Christian
  • Klaes B
    Klaes B skrev om JR Elektriska
    Bara goda upplevelser om företaget och Johan som var hemma hos oss och gjorde en rad småelektriska saker inomhus.
    Vill ge betyget 4 (rekommenderas)
  • Magnus H
    Magnus H skrev om JR Elektriska
    Behövde hjälp att dra om el i mitt hus när vi renoverade upp det i våras. Hade flertalet firmor på plats, den ena mindre seriös än den andra. Därför blev jag mycket glad när jag fick kontakt med JR Elektriska - Seriös, kompetent och proaktiv i förslag hur vi skulle göra. Dessutom väldigt snabb på återkoppla samt ett attraktivt totalpris. Vi hade en mycket bra dialog under hela arbetets gång och jag kan säga att jag utan tvekan kommer rekommendera andra att ta kontakt med JR Elektriska, klasskillnad mot andra i branschen!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om JR Elektriska
    Snabb i kommunikationen från första början.
    Superpunktlig, kom fem i utsatt tid. Snabb, noggrann och dessutom trevlig.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om JR Elektriska
    En duktig och pålitlig elektriker som hittar lösningar på alla problem!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om JR Elektriska
    Snabbt svar med tidbokning, kom på utlovad tid, bra utfört arbete.
    Jättenöjd!
  • Bodil T
    Bodil T skrev om JR Elektriska
    Proffsigt bemötande och utfört arbete.
  • Gunnel T
    Gunnel T skrev om JR Elektriska
    Det var endast ett pytteärende. Att göra ett nytt uttag för en router. Snabb hantering, gott och korrekt bemötande. God lösning. God info i tid att jag hade att betala för två arbetstimmar - trots att jobbet väl endast tog 15 minuter. Inte det jag som pensionär uppskattar mest. Men jag hade haft chans att anlita annan.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om JR Elektriska
    Utmärkt trevlig och proffsig service. Desstom på överenskommen tid
  • Tithi H
    Tithi H skrev om JR Elektriska
    Mkt bra. Snabbt. Flexibelt och tillmötesgående. Felet fixat. Faktura skickat enligt överenskommelse
  • Anna K
    Anna K skrev om JR Elektriska
    Installerat lampor. Bytt dimmer. Mycket nöjd!
  • Jennie B
    Jennie B skrev om JR Elektriska
    Trevligt & proffsigt bemötande! Jag är mycket nöjd med resultatet. Varma rekommendationer.
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om JR Elektriska
    Byte av trasig dimmer och lagning av strömbrytare. Snabbt och bra gjort, inga anmärkningar alls!
  • Robin Å
    Robin Å skrev om JR Elektriska
    Väldigt trevlig och utförde jobbet fort och snyggt. Jag kunde göra en del förarbete själv och sen kom Johan och kopplade in allt och såg till att det funkade.
  • Isa G
    Isa G skrev om JR Elektriska
    Trevlig, kom i tid och utförde jobbet bra.
  • Klara H
    Klara H skrev om JR Elektriska
    Mycket nöjd med allt förutom att det tog lång tid att få en tid. Mycket bra resultat och snabbt och smidigt utfört!
  • Jan J
    Jan J skrev om JR Elektriska
    Mycket bra bemötande. Väl utfört arbete.
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om JR Elektriska
    Snabbt svar med tidsbokning, effektivt och bra genomfört.
    Jättenöjd!
  • Bo B
    Bo B skrev om JR Elektriska
    Bra råd, mycket bra genomförande, trevligt bemötande.
  • Elizabeth E
    Elizabeth E skrev om JR Elektriska
    Trevligt och bra bemötande. Har köpt delar och tjänster för att ersätta slitna och ej fungerande el-delar. var noga med tidsåtgången. Enda negativa var att han sa att det var färdigt innan han testat. När jag sedan testade fungerade det inte, och då visade det sig vara flera fel.
  • Lars S
    Lars S skrev om JR Elektriska
    Bra utfört arbete. Trevlig framtoning.
  • Erik H
    Erik H skrev om JR Elektriska
    JR Elektriska kan jag verkligen rekommendera.
    Att någon sätter mindre än fem förstår jag inte, finns ingenting mer att önska av en elektriker.

Duktig, strukturerad, kommunikativ, håller tiden man kommit överens om (inte för mycket begärt kan man tycka men den erfarenheten har jag inte med andra hantverkare.

Jag hade kanske ett lite speciellt uppdrag förutom installation och kabeldragning. Johan monterade/installerade ett tjugotal z-wave qubino moduler för Automation (se www.zwavesweden.se).
    Riktigt bra med elektriker som är insatt i ny teknologi, det blev riktigt bra med full automation av ljusbilder osv.

Kan absolut rekommendera JR Elektriska!
  • Per L
    Per L skrev om JR Elektriska
    Trevlig och noggrann person som är flexibel och gör ett bra arbete
  • Dotan D
    Dotan D skrev om JR Elektriska
    Bra bemötandet och bra service som hjälpte oss spara pengar med att han fixade problemet på ett billigt sätt.
  • Jens R
    Jens R skrev om JR Elektriska
    Har använt JR elektriska och dem är kanon i alla lägen. Kunniga, lyhörda och effektiva. Lite väntetid dock men så är det ju när man vill ha hjälp av duktiga personer, dem brukar vara ganska bokade. Kan varmt rekommendera.
  • Stephane L
    Stephane L skrev om JR Elektriska
    Mkt bra bemötande, proffsigt utfört arbete, lätt att kommunicera med och håller tider m.m
  • Anna G
    Anna G skrev om JR Elektriska
    Fått hjälp med uppsättning lampor samt montering dimmer. Mycket nöjd! Trevligt artigt och kompetent hjälp.
  • Bo W
    Bo W skrev om JR Elektriska
    Fick till slut ett gediget arbete utfört med bra personlig kontaktyta!
  • Anna L
    Anna L skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande och jobbet blev gjort till rimligt pris.
  • Christina T
    Christina T skrev om JR Elektriska
    Kom i tid och fackmannamässigt jobb till en fast prislista.
  • Lottie L
    Lottie L skrev om JR Elektriska
    Bra service och vettiga priser. Även bra på rådgivning och konkreta tips. Vi kommer definitivt att anlita JR Elektriska när vi behöver det i framtiden...
  • Britt E
    Britt E skrev om JR Elektriska
    Johan Rejsby är en trevlig och kunnig yrkesman. Han lyssnar på kundens önskemål och utför sitt uppdrag med största belåtenhet. Jag rekommenderar JR Elektriska å de varmaste!

Vänliga hälsningar
    Britten Enander
    Frejgatan 89
    11326 Stockholm
  • Leif D
    Leif D skrev om JR Elektriska
    Trevlig och professionell. Rekommenderas!
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om JR Elektriska
    Proffsigt bemötande och utfört arbete.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om JR Elektriska
    Vi är rakt av supernöjda med allt från snabba svar på mail, flexibilitet, punktlighet, utfört arbete (inkl. att göra sitt bästa för att inte väcka sovande bebis) och ambitionen att hitta den mest kostnadseffektiva lösningen för oss. Rekommenderas starkt!
  • Victor A
    Victor A skrev om JR Elektriska
    Inkoppling av spishäll + ugn.
    Super smidigt, hade tid med kort varsel, bra pris.
  • Mats W
    Mats W skrev om JR Elektriska
    Gjorde ett mycket bra jobb och var väldigt mån om att vi var nöjda med resultatet.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om JR Elektriska
    Bra bemötande och trevlig elektriker. Fick hjälp med att sätta upp ny takkontakt.
  • Björn R
    Björn R skrev om JR Elektriska
    Mycket duktig kille som funderar en stund innan han skrider till verket vilket resulterar i rätt lösning till rätt pris. Kunden får det optimala för pengarna

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga