JR Elektriska

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga — Visa karta

JR Elektriska drivs av Johan Rejsby som själv har över 10 års erfarenhet som elektriker och alla som arbetar här har gedigen erfarenhet av elbranschen. Vi följer självklart de regler och föreskrifter som beskriver hur elinstallationer ska utföras, för din och vår egen säkerhet. Vi jobbar efter devisen att varje utfört arbete skall vara en rekommendation för kommande uppdrag, därför är kvalitén i allt vi gör väldigt viktig. För att du som kund ska uppleva ett personligt och genuint engagemang från vår sida så är vi alltid lyhörda och flexibla, tveka inte att
kontakta oss gärna för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er.

Läs vad 164 kunder tycker om JR Elektriska

• Mattias W
    Mattias W skrev om JR Elektriska
    Strålande arbete, punktlig, lätt att ha att göra med och glad! Läs mer
  • Joel U skrev om JR Elektriska
    Väldigt fint arbete och är inte rädd att komma med egna förslag där det behövs. Snabbt och effektivt utfört. Behöver jag mer elarbeten utförda vet jag helt klart vart jag skall ringa. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om JR Elektriska
    Kunde inte ha varit mer nöjd - snabb uppföljning, väl utfört arbete, och flexibel vad det gällde vårt schema. Kommer att anlita JR Elektriska igen för framtida arbeten! Läs mer
  • Hoshang E
    Hoshang E skrev om JR Elektriska
    Tydligt,punkligt,god kunskaper om sitt jobb,trevligt. Läs mer
  • Patrik Viktor D skrev om JR Elektriska
    Otroligt proffsigt bemötande och hantverk. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Richard P skrev om JR Elektriska
    Vänligt och kompetent. Utmärkt! Läs mer
  • Flaviano M skrev om JR Elektriska
    Snabb, bra och trevligt. Fina och rena lösningar till kabeldragningar. Tydligt kommunikation både via email och telefon. Materialkostnad kändes lite dyr, men har inte jämfört med andra elektriker så kanske brukar det vara så. En lite konstruktiv kritik skulle det vara att plocka bort kabelspill som har hamnat på golvet iaf de stora bitarna.

Rekomenderas utan tvekan! Läs mer
  • Stéphane E skrev om JR Elektriska
    Har fått hjälp med några ZWave brytare och dimmer. Johan kommer i tid, ställer rätt frågor och levererar som ingen annan kan! Lätt att arbeta med och jätte kunniga! Läs mer
  • Jonas Karl E skrev om JR Elektriska
    Snabb! Noggrann. Tillmötesgående! Vi är så nöjda! Läs mer
  • Lars Tommy N skrev om JR Elektriska
    Tillmötesgående. Kompetent. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Björn Olof L skrev om JR Elektriska
    teknisk kunniga, kunde kanske gjort en bättre behovsanalys i ett tidigare skede. Läs mer
  • Nils Andreas D skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande och löste våra problem både med bastuaggregat och spottar. Läs mer
  • Lars Olov W skrev om JR Elektriska
    Bra, han tycktes kunna sitt Jobb och informerade om vad han gjorde.

Lars Olov Läs mer
  • Arne Micael B skrev om JR Elektriska
    Mycket trevligt bemötande.
    Proffsigt och lösningsorienterat arbete.
    (Med inslag av sång..)

Kommer definivt använda dem igen Läs mer
  • Jan Mikael J skrev om JR Elektriska
    Duktig så bra att det blir lång väntan. Håller rent o snyggt gör ett bra jobb.
    Tyvärr inte gratis men man kan inte få allt.
    Bra ledning o även goda kontakter. Läs mer
  • Johanna O skrev om JR Elektriska
    Johan utförde jobbet med bravur - ett krångligt och omfattande jobb fixades snabbt och han återkopplade under hela processen kring de frågetecken som fanns. Noga med att göra snygga kabeldragningar och noga med att offerten höll - trots att jag tror att det tog längre tid än han väntat sig. Han verkar som en duktig och ärlig hantverkare. Kan rekommendera varmt. Läs mer
  • Anja B skrev om JR Elektriska
    Vi är väldigt nöjda. Det var lätt att komma i kontakt, lätt att boka tid och ett serviceinriktat bemötande och ett jättebra arbete. Läs mer
  • Helena O skrev om JR Elektriska
    Snabbt och smidigt, kändes som ett rimligt pris. Vi är helt nöjda. Läs mer
  • Erik A skrev om JR Elektriska
    Behövde laga/byta en dimmerkontakt hemma som slutat fjädra. Fick JR Elektriska rekommenderat och kan bara hålla med.

- Lätt att komma i kontakt med.
    - Kom som planerat.
    - Trevligt bemötande
    - Löste uppgiften.
    - Fakturan enligt estimat. Läs mer
  • Torun L skrev om JR Elektriska
    Jättebra råd/information innan beställning samt tydlig information om prisbild. Snabb service och fick hjälp med aktuellt problem och hann även få råd hur jag skulle gå vidare/planera andra "el-områden". Läs mer
  • Johan R skrev om JR Elektriska
    Snabbt, proffessionellt och utmärkt hantverk. Läs mer
  • Tove G skrev om JR Elektriska
    Vi är mycket nöjda med JR Elektriska. Johan var punktlig, tillmötesgående och kompetent. Utförde arbetet utan anmärkningar och plockade utan fint efter sig. Vi skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
  • Mats B skrev om JR Elektriska
    Jag är mycket nöjd med arbetet som är utfört . noggrann kommer med förslag och vet vad han gör. Läs mer
  • Davy G skrev om JR Elektriska
    Bara plus! Snabb, skicklig, ärlig och oerhört trevlig. Läs mer
  • Helen C skrev om JR Elektriska
    Jag kan varmt rekommendera JR Elektriska för trevligt bemötande och noggrant utförda jobb såväl inomhus som utomhus.
    /Helen Crafoord Läs mer
  • Reinhold L skrev om JR Elektriska
    Behövde hjälp med montering av spis och passade samtidigt på med att ordna med ett antal nya elkontakter. Arbetet utfördes snabbt och smidigt. En duktig elektriker. Får jag nytt behov av elektriker kommer jag att kontakta honom direkt. Läs mer
  • Inger B skrev om JR Elektriska
    Jättenöjd!

Tillmötesgående gällande kundens behov. Läs mer
  • Bengt M skrev om JR Elektriska
    Var faktiskt lite orolig hur uppdraget skulle gå och har flyttat fram det några gånger. Allt från bokning, ankomst, rådgivning, genomförandet och faktura gick hur bra som helst. Uppskattar fackmän som avråder runt onödigt dyra installationer och kommer med smidigare och billigare lösningar. Nu är det dags igen och nu ser jag faktiskt fram emot nästa uppdrag... Läs mer
  • Bengt A skrev om JR Elektriska
    Mycket mycket bra överlag.
    Behövde hjälp att byta dimmer i mitt badrum. Mejlade och fick svar inom utlovad tid. Tydligt och bra, inga konstigheter. Löpande mejlkonversation redde ut mina frågetecken.
    En olyckligt försening meddelades dock i god tid och Johan fixade sedan alltsammans på ca en kvart. Perfekt. Läs mer
  • Karl B skrev om JR Elektriska
    Installation av lampa och dimmer. Läs mer
  • Karl H skrev om JR Elektriska
    Mycket bra i alla avseenden, prisuppgift, utförande och fakturans utformning. Läs mer
  • Mats A skrev om JR Elektriska
    Snabba svar, kom i tid och utförde jobbet snabbt och till överenskommen kostnad. Läs mer
  • Niklas V skrev om JR Elektriska
    Noggrann och pålitlig elektriker med bra kvalitetskänsla, kommunikativ Läs mer
  • Sara H skrev om JR Elektriska
    Bra. Gjorde det de skulle. Läs mer
  • Mattias J skrev om JR Elektriska
    Mycket omtänksam och kunnig elektriker som var mån om att inte orsaka onödiga kostnader. Mycket nöjd! Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om JR Elektriska
    Snabbt, bra pris och ett väl utfört arbete! Läs mer
  • Åse G skrev om JR Elektriska
    Ohyggligt trevliga och proffsiga. Kom på utsatt tid och levererade på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Katrin N skrev om JR Elektriska
    Väldigt profesionell elektriker, kom med egna förslag.
    Handlade om eldragning i badrummet! Läs mer
  • Magdalena S skrev om JR Elektriska
    Punktlig, trevlig och duktig elektriker. Vi hade flera olika elproblem. Han hittade de olika felen och åtgärdade dem utan problem.
    Vi kan verkligen rekommendera Johan på JR Elektriska. Läs mer
  • magdalena b skrev om JR Elektriska
    Mycket duktig proffsig och snabb! Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om JR Elektriska
    Jag fick hjälp med att montera en ljuslist ovanpå ett gammalt skåp. Allt fungerade bra, inga problem överhuvudtaget. Läs mer
  • Frida B skrev om JR Elektriska
    Utmärkt. Tydliga besked om priset, vänligt bemötande och snabb utförande. Läs mer
  • Manuela J
    Manuela J skrev om JR Elektriska
    Kom i tid, bra dialog kring vad som skulle göras, kom med egna idéer o förslag. Snyggt o snabbt genomfört gjort. Läs mer
  • Anton B
    Anton B skrev om JR Elektriska
    JR E kom, såg, och åtgärdade enligt beställning. Väldigt nöjd med jobbet och väldigt trevligt bemött av hantverket. (Är alltid ett nöje att se proffs göra saker). Läs mer
  • Miriam A skrev om JR Elektriska
    Jätte fint bemötande . Jag fick hjälp med precis det jag önskade; uppsättning av lampor och lagning av kontakter.
    Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Anders R skrev om JR Elektriska
    Allt fungerade perfekt, både tid, utfört arbete och fakturahantering. Läs mer
  • kerstin H skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande, utförde jobbet på överenskommen tid. Fick idéer till förbättringar. Läs mer
  • John T skrev om JR Elektriska
    Mycket bra bemötande från första samtalet till slutförande.
    Tjänsten var att dra ny el i befintliga kanaler samt installera armatur.
    Var i tid, utförde arbetet på utsatt tid och höll rent och snyggt under hela tiden. Läs mer
  • Sara B skrev om JR Elektriska
    Bra service!
    Trevligt bemötande, kunnig, informativ. Läs mer
  • Ninnie B skrev om JR Elektriska
    Jag kan starkt och varmt rekommendera Johan som en proffsig, omsorgsfull elektriker med mkt gott bemötande. Lyssnade in och utförde ändringar enligt mina önskemål med perfekt resultat! Läs mer

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga