JR Elektriska

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga — Visa karta

JR Elektriska drivs av Johan Rejsby som själv har över 10 års erfarenhet som elektriker och alla som arbetar här har gedigen erfarenhet av elbranschen. Vi följer självklart de regler och föreskrifter som beskriver hur elinstallationer ska utföras, för din och vår egen säkerhet. Vi jobbar efter devisen att varje utfört arbete skall vara en rekommendation för kommande uppdrag, därför är kvalitén i allt vi gör väldigt viktig. För att du som kund ska uppleva ett personligt och genuint engagemang från vår sida så är vi alltid lyhörda och flexibla, tveka inte att
kontakta oss gärna för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er.

Läs vad 130 kunder tycker om JR Elektriska

• Mattias J
    Mattias J skrev om JR Elektriska
    Mycket omtänksam och kunnig elektriker som var mån om att inte orsaka onödiga kostnader. Mycket nöjd!
  • Martin K
    Martin K skrev om JR Elektriska
    Snabbt, bra pris och ett väl utfört arbete!
  • Åse G
    Åse G skrev om JR Elektriska
    Ohyggligt trevliga och proffsiga. Kom på utsatt tid och levererade på ett mycket bra sätt.
  • Katrin N
    Katrin N skrev om JR Elektriska
    Väldigt profesionell elektriker, kom med egna förslag.
    Handlade om eldragning i badrummet!
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om JR Elektriska
    Punktlig, trevlig och duktig elektriker. Vi hade flera olika elproblem. Han hittade de olika felen och åtgärdade dem utan problem.
    Vi kan verkligen rekommendera Johan på JR Elektriska.
  • magdalena b
    magdalena b skrev om JR Elektriska
    Mycket duktig proffsig och snabb!
  • Anna A
    Anna A skrev om JR Elektriska
    Jag fick hjälp med att montera en ljuslist ovanpå ett gammalt skåp. Allt fungerade bra, inga problem överhuvudtaget.
  • Frida B
    Frida B skrev om JR Elektriska
    Utmärkt. Tydliga besked om priset, vänligt bemötande och snabb utförande.
  • Manuela J
    Manuela J skrev om JR Elektriska
    Kom i tid, bra dialog kring vad som skulle göras, kom med egna idéer o förslag. Snyggt o snabbt genomfört gjort.
  • Anton B
    Anton B skrev om JR Elektriska
    JR E kom, såg, och åtgärdade enligt beställning. Väldigt nöjd med jobbet och väldigt trevligt bemött av hantverket. (Är alltid ett nöje att se proffs göra saker).
  • Miriam A
    Miriam A skrev om JR Elektriska
    Jätte fint bemötande . Jag fick hjälp med precis det jag önskade; uppsättning av lampor och lagning av kontakter.
    Kan varmt rekommendera.
  • Anders R
    Anders R skrev om JR Elektriska
    Allt fungerade perfekt, både tid, utfört arbete och fakturahantering.
  • kerstin H
    kerstin H skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande, utförde jobbet på överenskommen tid. Fick idéer till förbättringar.
  • John T
    John T skrev om JR Elektriska
    Mycket bra bemötande från första samtalet till slutförande.
    Tjänsten var att dra ny el i befintliga kanaler samt installera armatur.
    Var i tid, utförde arbetet på utsatt tid och höll rent och snyggt under hela tiden.
  • Sara B
    Sara B skrev om JR Elektriska
    Bra service!
    Trevligt bemötande, kunnig, informativ.
  • Ninnie B
    Ninnie B skrev om JR Elektriska
    Jag kan starkt och varmt rekommendera Johan som en proffsig, omsorgsfull elektriker med mkt gott bemötande. Lyssnade in och utförde ändringar enligt mina önskemål med perfekt resultat!
  • Nandini H
    Nandini H skrev om JR Elektriska
    Rekommenderar varmt . Grundlig och pedagogisk genomgång av just min situation och därefter hjälp med installation av jordfelsbrytare, samt utbyte av uttag till jordade. Allt gick så otroligt smidigt. Det var tryggt och proffsigt - både utförande och bemötande. Jag kommer att rekommendera JR Elektriska till både min brf samt familj och vänner.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om JR Elektriska
    Mycket bra bemötande affärmässig och lösningsorienterad
  • Anna E
    Anna E skrev om JR Elektriska
    Johan på JR Elektriska hjälpte oss hemma med att sätta upp spottar i tak samt göra en genomsyn av elen i kåken. Allt utfördes på ett proffsigt och serviceinriktat sätt. Jag kan varmt rekommendera JR Elektriska.

Med vänlig hälsning // Anna & Jonas
  • Estniska Lekskolan
    Estniska Lekskolan skrev om JR Elektriska
    Vi är mycket nöjda med JR Elektriska.
    Fick nya armaturer i tre rum och resultatet överträffade våra förväntningar!
    Rekommenderar varmt!
  • David S
    David S skrev om JR Elektriska
    Bra, snabbt och proffsigt jobb. Rekommenderas!!
  • Diana V
    Diana V skrev om JR Elektriska
    Bra service, snabb åtgärd.Inga konstigheter.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om JR Elektriska
    Beställde elinstallation till nybyggt Attefallshus. Eftersom det var jag själv som byggde Attefallshuset var det svårt att estimera när de olika delarna var klara. JR Elektriska var smidig/flexibel att arbeta med givet de förutsättningarna samt att jag fick en hel del bra tips på vägen vilket sparade mig en hel del tid.
  • Catrin S
    Catrin S skrev om JR Elektriska
    Mycket kunnig och serviceminded elektriker! Gav snabb och proffsig service. Rekommenderas varmt!
  • Anna W
    Anna W skrev om JR Elektriska
    Effektiv proffessionell yrkesmässigt såväl i bemötande.
  • Gunnel I
    Gunnel I skrev om JR Elektriska
    Mycket bra service och hjälp med elektriska installationer. Kom på utsatt tid och var mycket hjälpsam
  • Marie M
    Marie M skrev om JR Elektriska
    Professionellt och snabbt utfört.
  • Linnea W
    Linnea W skrev om JR Elektriska
    Jag är väldigt nöjd med min kontakt med Johan. Han var proffsig, ärligt, trevlig och kompetent. Han gav bra underlag och råd till mig för att jag skulle kunna bestämma om hur stora ingrepp jag ville göra i min lägenhet, och hur mycket det skulle kosta. Arbetet utfördes på ett mycket bra sätt. Jag är väldigt nöjd - kommer definitivt att anlita JR Elektriska igen och rekommenderar dem till alla!
  • Jan-erik W
    Jan-erik W skrev om JR Elektriska
    Felsökning, konsultation och byte av dimmer.
  • Alena H
    Alena H skrev om JR Elektriska
    det kändes tryggt och trevligt och kan tänka mig att rekommendera företaget till mina vänner.
  • Mirjam J
    Mirjam J skrev om JR Elektriska
    Jag är väldigt nöjd. Johan kom i tid, var engagerad och arbetade effektivt. Allt var super.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om JR Elektriska
    Mycket proffsig! Väl utfört arbete med tydlig a
    prisuppgifter. 😊😊😊
  • Anna-marie E
    Anna-marie E skrev om JR Elektriska
    Snabb återkoppling. Trevligt bemötande. Rekommenenderas varmt.
  • Carina L
    Carina L skrev om JR Elektriska
    Lättbokad, tydlig debitering information och på plats i tid
    Dessutom klok och trevlig!
  • Bengt P
    Bengt P skrev om JR Elektriska
    Bra bemötande. Verkar kunna sin sak.
  • Mats N
    Mats N skrev om JR Elektriska
    Johan som driver JR Elektriska är inte bara kompetent och proffesionell utan även en hjälpsam och trevlig kille. Innan åkte ut på plats så hjälpte han mig mailledes att svara på vad för slags installation jag kunde tänkas behöva och vad jag behövde förbereda med. Väl på plats så höll han mig informerad under installation så att jag fick förstå vad han gjorde samt vara med och ha synpunkter på de estetiska och funktionella bitarna han gjorde. Utöver detta så var priset också humant sett till kvalitet och professionalitet.
    Jag rekommenderar JR Elektriska mycket varmt och jag kommer definitivt nyttja dem igen vid framtida behov.

//Christian
  • Klaes B
    Klaes B skrev om JR Elektriska
    Bara goda upplevelser om företaget och Johan som var hemma hos oss och gjorde en rad småelektriska saker inomhus.
    Vill ge betyget 4 (rekommenderas)
  • Magnus H
    Magnus H skrev om JR Elektriska
    Behövde hjälp att dra om el i mitt hus när vi renoverade upp det i våras. Hade flertalet firmor på plats, den ena mindre seriös än den andra. Därför blev jag mycket glad när jag fick kontakt med JR Elektriska - Seriös, kompetent och proaktiv i förslag hur vi skulle göra. Dessutom väldigt snabb på återkoppla samt ett attraktivt totalpris. Vi hade en mycket bra dialog under hela arbetets gång och jag kan säga att jag utan tvekan kommer rekommendera andra att ta kontakt med JR Elektriska, klasskillnad mot andra i branschen!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om JR Elektriska
    Snabb i kommunikationen från första början.
    Superpunktlig, kom fem i utsatt tid. Snabb, noggrann och dessutom trevlig.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om JR Elektriska
    En duktig och pålitlig elektriker som hittar lösningar på alla problem!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om JR Elektriska
    Snabbt svar med tidbokning, kom på utlovad tid, bra utfört arbete.
    Jättenöjd!
  • Bodil T
    Bodil T skrev om JR Elektriska
    Proffsigt bemötande och utfört arbete.
  • Gunnel T
    Gunnel T skrev om JR Elektriska
    Det var endast ett pytteärende. Att göra ett nytt uttag för en router. Snabb hantering, gott och korrekt bemötande. God lösning. God info i tid att jag hade att betala för två arbetstimmar - trots att jobbet väl endast tog 15 minuter. Inte det jag som pensionär uppskattar mest. Men jag hade haft chans att anlita annan.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om JR Elektriska
    Utmärkt trevlig och proffsig service. Desstom på överenskommen tid
  • Tithi H
    Tithi H skrev om JR Elektriska
    Mkt bra. Snabbt. Flexibelt och tillmötesgående. Felet fixat. Faktura skickat enligt överenskommelse
  • Anna K
    Anna K skrev om JR Elektriska
    Installerat lampor. Bytt dimmer. Mycket nöjd!
  • Jennie B
    Jennie B skrev om JR Elektriska
    Trevligt & proffsigt bemötande! Jag är mycket nöjd med resultatet. Varma rekommendationer.
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om JR Elektriska
    Byte av trasig dimmer och lagning av strömbrytare. Snabbt och bra gjort, inga anmärkningar alls!
  • Robin Å
    Robin Å skrev om JR Elektriska
    Väldigt trevlig och utförde jobbet fort och snyggt. Jag kunde göra en del förarbete själv och sen kom Johan och kopplade in allt och såg till att det funkade.
  • Isa G
    Isa G skrev om JR Elektriska
    Trevlig, kom i tid och utförde jobbet bra.

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga