Rekommenderat företag 2016 - JR Elektriska
Rekommenderat företag 2015 - JR Elektriska

JR Elektriska

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga — Visa karta

JR Elektriska drivs av Johan Rejsby som själv har över 10 års erfarenhet som elektriker och alla som arbetar här har gedigen erfarenhet av elbranschen. Vi följer självklart de regler och föreskrifter som beskriver hur elinstallationer ska utföras, för din och vår egen säkerhet. Vi jobbar efter devisen att varje utfört arbete skall vara en rekommendation för kommande uppdrag, därför är kvalitén i allt vi gör väldigt viktig. För att du som kund ska uppleva ett personligt och genuint engagemang från vår sida så är vi alltid lyhörda och flexibla, tveka inte att
kontakta oss gärna för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er.

Läs vad 68 kunder tycker om JR Elektriska

• Bo W
    Bo W skrev om JR Elektriska
    Fick till slut ett gediget arbete utfört med bra personlig kontaktyta!
  • Anna L
    Anna L skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande och jobbet blev gjort till rimligt pris.
  • Christina T
    Christina T skrev om JR Elektriska
    Kom i tid och fackmannamässigt jobb till en fast prislista.
  • Lottie L
    Lottie L skrev om JR Elektriska
    Bra service och vettiga priser. Även bra på rådgivning och konkreta tips. Vi kommer definitivt att anlita JR Elektriska när vi behöver det i framtiden...
  • Britt E
    Britt E skrev om JR Elektriska
    Johan Rejsby är en trevlig och kunnig yrkesman. Han lyssnar på kundens önskemål och utför sitt uppdrag med största belåtenhet. Jag rekommenderar JR Elektriska å de varmaste!

Vänliga hälsningar
    Britten Enander
    Frejgatan 89
    11326 Stockholm
  • Leif D
    Leif D skrev om JR Elektriska
    Trevlig och professionell. Rekommenderas!
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om JR Elektriska
    Proffsigt bemötande och utfört arbete.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om JR Elektriska
    Vi är rakt av supernöjda med allt från snabba svar på mail, flexibilitet, punktlighet, utfört arbete (inkl. att göra sitt bästa för att inte väcka sovande bebis) och ambitionen att hitta den mest kostnadseffektiva lösningen för oss. Rekommenderas starkt!
  • Victor A
    Victor A skrev om JR Elektriska
    Inkoppling av spishäll + ugn.
    Super smidigt, hade tid med kort varsel, bra pris.
  • Mats W
    Mats W skrev om JR Elektriska
    Gjorde ett mycket bra jobb och var väldigt mån om att vi var nöjda med resultatet.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om JR Elektriska
    Bra bemötande och trevlig elektriker. Fick hjälp med att sätta upp ny takkontakt.
  • Björn R
    Björn R skrev om JR Elektriska
    Mycket duktig kille som funderar en stund innan han skrider till verket vilket resulterar i rätt lösning till rätt pris. Kunden får det optimala för pengarna
  • Anne T
    Anne T skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande och punktlig. Bra arbete.
  • Patrik E
    Patrik E skrev om JR Elektriska
    Superkunniga högservice och flexibla.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om JR Elektriska
    Vi är mycket nöjda med JR Elektriska som har ett gott och snabbt kundbemötande. Uppdraget utfördes professionellt och med en trevlig samarbetsvillig attityd. Det gällde avstängning och flyttning av kontakter samt upphängning av armatur. Vi skulle inte tveka att anlita JR Elektriska igen.
  • Göran H
    Göran H skrev om JR Elektriska
    Behövde hjälp med montering av två taklampor samt flyttning av ett vägguttag. Vi fick snabb, effektiv och vänlig service.
  • Hannah N
    Hannah N skrev om JR Elektriska
    Superbra service. Snabb och trevlig.
  • Joakim O
    Joakim O skrev om JR Elektriska
    Toppenfirma! Trevlig och snabb kommunikation. Professionellt och engagerat utförande. Kommer anlita dem igen när behov uppstår
  • Rebecca V
    Rebecca V skrev om JR Elektriska
    Vi fick hjälp med att dra om all el på vår övervåning samt installera nya uttag och dimmer. Vi är väldigt nöjda med JR elektriska. Johan var väldigt bra och lättsam att ha och göra med. Han var flexibel när vi hade missat att vi behövde en elräkning innan vi kunde göra klart taket och hjälpte oss snabbt. :) Vi kommer definitivt ring Johan när vi behöver mer hjälp med elen.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om JR Elektriska
    En kunnig elektriker som satte dit en jordfelsbrytare Jag blev mycket nöjd och kommer att anlita dom igen
  • Peter E
    Peter E skrev om JR Elektriska
    Kan varmt rekommenderas, snabb och kunnig.
  • Simon H
    Simon H skrev om JR Elektriska
    Vi har Köpt JR Elektriskas tjänster för eldragning vid 2 tillfällen:

El i kök och hall
    El i våtrum samt byte från proppskåp till automatsäkringar.

Förtroendeingivande i första mötet OCH i genomförandet. Ger goda råd och tänker utanför sin uppgift som sakkunnig genom att ge praktiska och estetiska råd.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om JR Elektriska
    Tillmötesgående och proffsig!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om JR Elektriska
    Bra, snabbt och proffsigt utfört arbete
  • Ken J
    Ken J skrev om JR Elektriska
    Vi fick hjälp med att dra ny el i hela lägenheten och även nya kontakter och strömbrytare. Mycket trevligt bemötande och snabb men ändå noggrant utfört.
  • Sussi K
    Sussi K skrev om JR Elektriska
    Lite omständligt, men bra leverans och trevligt bemötande
  • Elin H
    Elin H skrev om JR Elektriska
    En elektriker man kan lita på. Håller det han lovar. Gjort ett mycket bra jobb även om det var något bökigare än vad han hade trott. Kan varm rekomendera JR Elektriska. Kommer själv att nyttja honom nästa gång behov finns.
  • Max W
    Max W skrev om JR Elektriska
    Hade ett litet jobb som jag behövde hjälp med. Fick snabbt svar och hjälp inom en dag. Trevligt bemötande och verkade mycket kunnig.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om JR Elektriska
    Sökte hjälp med en ljusarmatur som inte fungerade samt några mindre elrelaterade problem i lägenheten. Johan löste problemen snabbt, med bra kvalitet och till ett helt ok pris.
  • Lars-olof G
    Lars-olof G skrev om JR Elektriska
    Två mindre reparationer som båda utfördes snabbt och proffsigt. Den ena resulterade även i att takmonterade spottar "dömdes ut" givet obefintlig isolering och därmed brandrisk. D.v.s. uppskattad information.
  • Lars L
    Lars L skrev om JR Elektriska
    Elinstallationer.
    Johan är en bra elektriker som kan sina grejor och jobbar effektivt.
  • Eva W
    Eva W skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb. Nästa gång jag behöver hjälp av en elektriker så kommer jag att ringa samma firma igen.
  • Björn E
    Björn E skrev om JR Elektriska
    Mycket bra service av elektriker som fixade lampbrytaren
  • Maria K
    Maria K skrev om JR Elektriska
    Bemötande var trevligt, fick snabb hjälp, samma dag då jag råkat borra i en elledning och jordbryt grejjen slog ut. Väntar på att fler tjänster ska utföras, men en lång väntetid, men gissar att det är så med bra hantverkare.
  • Eva R
    Eva R skrev om JR Elektriska
    Bra, byte av halogenspots till ledljus under mina köksskåp - det var helt och OK, vad jag förväntade mig.
  • Christine E
    Christine E skrev om JR Elektriska
    Bra bemötande.
    Foto skulle jag ha haft för att visa hur det ser ut till elektrikern för att förbereda mig på vilken ar natur jag kunde köpa.
    Installationen gick bra och jag blev nöjd.
  • Johannes Å
    Johannes Å skrev om JR Elektriska
    Hjälpsam och kompetent! Kan rekommenderas!
  • Claes L
    Claes L skrev om JR Elektriska
    Proffsigt bemötande, duktiga elektriker, klart i tid, betalade enligt ö.k.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om JR Elektriska
    Johan var mycket proffsig och kunnig!
  • Erica A
    Erica A skrev om JR Elektriska
    Så rara, vänliga och hjälpsamma
  • Albert I
    Albert I skrev om JR Elektriska
    Jättebra service och supertrevliga
  • Yngve P
    Yngve P skrev om JR Elektriska
    Mycket seriös. Kunnig och med ett vänligt bemötande när han installerade vår tvättmaskin på ett mycket trångt och "knepigt" utrymme.
  • Jan B
    Jan B skrev om JR Elektriska
    Trevligt bemötande! Uppdraget var ganska litet; installation av nya väggkontakter och dimmer. Effektivt och professionellt utfört till helt rimlig kostnad. Vi uppskattar enkelheten i det lilla företaget där man kan göra upp om villkoren och tala direkt med den som ska utföra arbetet.
    Vi kommer att anlita Johan Rejsby igen nästa gång vi behöver hjälp med elektriska installationer och vi rekommenderar honom gärna.

Jan V Bergqvist
  • Katarina C
    Katarina C skrev om JR Elektriska
    Mycket bra utfört arbete, bemötande mm de va allt man kunde önska sig plus lite till. Rekommenderar JR till alla som har behov av en elektriker. Kom på utsatt tid vilket man även uppskattar samt utförde arbetet enligt ök
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om JR Elektriska
    Bra bemötande och exakta besked om tidpunkt. En taklampa, dimers och ett extra eluttag fixades. Jag är nöjd.
  • Leif N
    Leif N skrev om JR Elektriska
    Bra att ha med att göra och vi är mycket nöjda med resultatet. Tack!
  • Martin Z
    Martin Z skrev om JR Elektriska
    Mycket professionellt och snabbt arbetat. Hjälper gärna kunden att diskutera fram lösningar.
  • Karin N
    Karin N skrev om JR Elektriska
    Trevliga, duktiga och proffsiga, bara +++++++++++++++
  • Petter S
    Petter S skrev om JR Elektriska
    Jr. kom med kort varsel och löste ett mindre eljobb på ett proffessionellt sätt
  • Matilda J
    Matilda J skrev om JR Elektriska
    Smidigt och gick strålande. Proffsigt och positivt!

Skiftesvägen 15, 163 43 Spånga