JT Städfirma AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 3 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Helga M
Skrev om JT Städfirma AB

Ett mycket professionellt och personligt bemötande. Chefen för företaget överträffade mina redan högt ställda förväntningar. Vi kom överens om hur ofta städningen skulle utföras och extra tjänster som fönsterputs, gardinhantering och balkongstädning. Allt utförs enl överenskommelsen punktligt och utmärkt. Lägenheten skiner!

Willmar S
Skrev om JT Städfirma AB

Det var en underbar upplevelse att se hur lägenheten blev ren och glänsande. Personalen var mycket trevlig och samtidigt effektiv. En mycket positiv erfarenhet till ett bra pris.

Svar från JT Städfirma AB

Hej Wilmar, Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Var trevligt att du är nöjd med vår insatsen, det är alltid våran nöje att vi kunde delar glädje till någon som behöver oss. Tack för att ni anlitar oss! Vänliga hälsningar, Julie

Torbjörn D
Skrev om JT Städfirma AB

JT Städfirma och dess grundrare Julie är en liten, engagerad och kunnig städfirma. De är flexibla, noggranna och alltid kundorienterade. Vi har använt dem i många år nu och har tipsat många andra familjer att anlita dem vilket de gjort och varit nöjda med. Mina varmaste rekommendationer.

Svar från JT Städfirma AB

Hej Torbjörn! Tack för att du tagit tid att lämna omdömen. Vi har hela deras familjen som stamkund från början när enskildfirma startades 2014 hittills. Tack för ett otroligt stöd vi fått från er genom att rekommendera oss till dina vänner. Tack för att ni är fortfarande nöjd med städning varje gång. Tack en gång till för att du litar på oss! Vänliga hälsningar, Julie

Filtrera omdömen