StädhjälpSkåneMalmö

Städhjälp

13 rekommenderade städhjälpsfirmor i Malmö

• E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik
  • Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Lars-Göran Å
    Lars-Göran Å: Fönsterputsningen var helt OK. Dock kunde monteringen av spröjsar efter putsningen varit bättre.
  • Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Per L
    Per L: Snabb och bra service till vettiga priser.
  • Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag, både hemstädning och hantverkarjobb. Vi erbjuder kvalitet och mångårig expertis!
    Annika K
    Annika K: Pålitlighet- högsta betyg Noggrann- högsta Vänlig o hjälpsam - högsta betyg Bra service från företaget Vi har städhj...
  • TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité i Skåne. Kontinuerligt kompetensutveckling för personalen och god kommunikation med kunderna.
    Rosalina D
    Rosalina D: De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)
  • Nicklas N
    Nicklas N: Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska s...
  • Välkommen till Ultra Clean! Vi är städfirman som fokuserar extra på kundnöjdhet och kvalitet. Kontakta oss så sköter vi din städning.
    Lennart T
    Lennart T: Snabbt rena fönster och skrapat bort något som jag inte fick bort.
  • Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Claudia E
    Claudia E: Precis börjat med Easyclean. De gör ett bra jobb, lätt att få kontakt med Marija.
  • Åsa M
    Åsa M: Efter byggstädningen jag blev mycket nöjd.Personalen var mycket trevlig och bemötande.Lokalen var rent och fint och stor...
  • Välkommen till Perfekt Städ! Vi erbjuder RUT-tjänster som städning, trädgårdsskötsel och fönsterputsning. Kontakta oss för en offert!
    Marcus H
    Marcus H: Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt by...
Visa sida: