Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Kiro Praktiken

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, 117 33 Stockholm — Visa karta

Här på Kiro Praktiken får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage. Vi börjar alltid första besöket med att tillsammans gå igenom dina besvär och din historia. Därefter gör vi kiropraktiska, ortopediska och neurologiska tester för att reda ut vilken behandling som behövs. Samförstånd är det viktigaste här på kliniken och självklart följs allting upp.

Ta en titt på hemsidan för att läsa mer om alla behandlingar. Vi har öppet tisdagar, torsdagar och fredagar och du kan boka online. Varmt välkommen hit!

Läs vad 72 kunder tycker om Kiro Praktiken

• Gittan R
    Gittan R skrev om Kiro Praktiken
    Hos Kiro Praktiken får jag behandling när jag har fått, exempelvis en låsning i ryggen. I samband med regleringen får jag även en genomgång av hela kroppen. Behandlingen avslutas med massage. När jag lämnar Karin på Kiro Praktiken så "flyger" jag ut:) Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Kiro Praktiken
    Karin är toppen! Professionell och varm i sitt bemötande! Läs mer
  • Emily M
    Emily M skrev om Kiro Praktiken
    Jag rekommenderar varmt Karin Dernulf på Kiropraktiken. Generösa tider och en mycket effektiv och professionell behandling. Läs mer
  • Sverre B
    Sverre B skrev om Kiro Praktiken
    Jag har alltid fått ett varmt och vänligt välkomnande till Praktiken.
    Justering av rygg, med efterföljande massage har givit mig en rygg som har blivit vänligare och vänligare mot mig genom åren.
    Det liniment som jag köpt är synnerligen effektivt.
    Sammanfattningsvis är jag oerhört nöjd med att vara kund hos
    Kiro Praktiken Läs mer
  • Anni A
    Anni A skrev om Kiro Praktiken
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Otroligt skicklig kiropraktiker och även en mycket bra massös. Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Kiro Praktiken
    Jag har känt Karin sedan slutet av 1990 talet. Vi hyrde in Karin som ett led i förvaltningens förebyggande hälso- och friskvårdssatsning då vi var en förvaltning med mycket stillasittande kontorsarbete. Karin har varit oerhört populär, kunnat erbjuda hjälp, generös, stödjande, stimulerande samt skapade "andningspauser" för många vilket medförde att hennes tider alltid var fullbokade. Tiderna förändrades och förvaltningen kunde inte behålla Karin. Det var ändå många som inte ville sluta
    med Karins tjänster och har nu gått hos Karin privat vilken jag är en av dem. Besöken hos Karin är alltid välkomnande ibland lite småprat men inte ett måste men besöken gör mig gott för både kropp och själ. Läs mer
  • Kirsti F
    Kirsti F skrev om Kiro Praktiken
    Jag har varit kund hos Kiro Praktiken i sex års tid. Först på arbetsplatsen på Liljeholmen och sedan kund på lokalen vid Långholmsvägen. Behandlingarna är på bästa nivå och utföraren är kunnig och professionell i sitt arbete. Efter en halvtimmes behandling går jag därifrån som en annan människa med en lättnad i hela kroppen.
    Jag har alltid blivit väldigt väl bemött i entrén och känner mig välkommen. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Kiro Praktiken
    Jag är alltid nöjd både till kropp å själ när jag varit på Kiropraktikern. Läs mer
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Kiro Praktiken
    Väldigt bra behandlat och jätte trevlig och glad person. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Kiro Praktiken
    Jag går regelbundet, en gång i månaden, till kiropraktiken. Jag får massage som hjälper mig att släppa spänningar framför allt i nacke och axlar men även resten av ryggen. Jag är jättenöjd och tror jag hållit på i 7 eller 8 år och tänker inte sluta. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Kiro Praktiken
    Kiro Praktiken är ett företag som verkligen vet hur kroppen fungerar. Förutom att Karin är mycket trevlig och serviceinriktad så är Karin mycket skicklig i sin yrkesroll och jag har fått stor hjälp av henne då jag lider av reumatism. Hon vet vad hon kan göra samt inte göra och hur hon med enkla medel kan underlätta min smärta. Det bästa av allt är att hon avslutar alltid sin behandling med lite massage. Om någon frågar mig om råd rekommenderar jag alltid Kiro Praktiken! Läs mer
  • Petter B
    Petter B skrev om Kiro Praktiken
    Grym på yrsel och nacke!
    Rekommenderar varmt!
    Proffsig, tillgänglig och trevlig!
    Kommer att återkomma Läs mer
  • Linda R
    Linda R skrev om Kiro Praktiken
  • Hans A
    Hans A skrev om Kiro Praktiken
    Kiro Praktiken har hjälpt mig de senaste 15 åren med kiropraktik och masserat stela muskler. Jag går in på behandling med smärta och kommer ut som en ny människa. Jag vill varmt rekommendera Kiro praktiken för den som har problem med smärta eller helt enkelt få en ordentlig massage. Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Kiro Praktiken
    Utmärkt service. Kunnig, varm och proffsig. Läs mer
  • Carin D
    Carin D skrev om Kiro Praktiken
    Proffsigt och varmt bemötande. Fick massage av överkropp och ansikte. Kanske bästa någonsin. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Kiro Praktiken
    På Kiropraktiken blir man väl omhändertagen. Själv har jag fått utmärkt hjälp m rösten och spända muskler i hals och nacke. Lokalen är ombonad och atmosfären trygg och varm. Läs mer
  • Christine V
    Christine V skrev om Kiro Praktiken
    Här fick jag snabb och proffsig hjälp med min onda rygg. Karin knäckte enkelt till mig så det kändes bättre och gav bra råd. Läs mer
  • Egil H
    Egil H skrev om Kiro Praktiken
    Inget för mej . Tror att det inte är normalt att knakar brakar i kroppen
    Kan vara ok om man här ramlat mm.
    Egil Läs mer
    2018-02-01 Karin D svarar Egil H
    Hej Egil!
    Tack för din kommentar. Normalt ska kroppen kunna röra sig mjukt och följsamt. Men när någonting stör kroppens rörlighet och funktion så har forskning faktiskt visat att de kiropraktiska justeringarna (knakningarna) hjälper kroppen tillbaka till till god funktion. Sen kan det självklart vara olika hur olika personer upplever det beroende på vad de sökt hjälp för.
    Vänliga hälsningar, Karin
  • Gittan R
    Gittan R skrev om Kiro Praktiken
    Karin Dernulf på Kiro Praktiken har gett mig den absolut bästa behandlingen jag kan tänka mig. Jag har haft besvär med låsningar i nacke och bröstrygg och hon ger en helhetsbehandling som är gudomlig! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Kiro Praktiken
    Personlig hjälp när ryggen gör ont eller avkopplande massage. Oavsett vilket så får jag professionell hjälp! Läs mer
  • Isabel B
    Isabel B skrev om Kiro Praktiken
    Bästa kiropraktorn i stan! Knäcker och masserar som ingen annan. Läs mer
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Kiro Praktiken
    Proffsigt och inkännande bemötande. Som kund tjänar jag mig trygg efter en behandling på Kiropraktiken. Kan varmt rekommendera andra att besöka och få en behandling hos Karin på Kiropraktiken. Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Kiro Praktiken
    Fick hjälp med låsta axlar och skulderblad efter att ha burit tungt. Bemötes varmt och proffesionellt från början till slut.
    Kunde åka på semester och slippa besvär under denna tid.
    Bra, mycket bra. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Kiro Praktiken
    Bra mottagning med varmt välkomnande och kunnig personal. Läs mer
  • olof o
    olof o skrev om Kiro Praktiken
    Proffsigt bemötande stor kunskap ,mycket nöjd med behandlingen Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Kiro Praktiken
    Extremt bra och professionellt bemötande. Mår alltid så bra efteråt Läs mer
  • Annika F
    Annika F skrev om Kiro Praktiken
    Karin Dernulf är ett superproffs! Trevligt bemötande och jag har alltid känt mig trygg under besöket. Jag kan varmt rekommendera Karin. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Kiro Praktiken
    Mycket personligt och trevligt bemötande, utomordentligt proffsig behandling av min sneda rygg. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Karin D
    Karin D skrev om Kiro Praktiken
    KiroPraktiken har erbjuder bra hjälp vid ryggbesvär och nackspärr. Så skönt att få massage av dessa händer. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Michelle M
    Michelle M skrev om Kiro Praktiken
    Känner mig alltid så lugn och trygg i den mysiga atmosfären. Mycket proffisionellt bemötande och varmt omhändertagande. Vill varmt rekommendera! Läs mer
  • ann-charlotte e
    ann-charlotte e skrev om Kiro Praktiken
    Trevligt bemötande. Fick reda på att jag har början till atros och fick rekommendation att kontakta Adolf Fredriks fysiocenter för att där börja i atrosskolan Läs mer
  • Maj H
    Maj H skrev om Kiro Praktiken
    Kiropraktiken erbjuder en skönt lindrande massage; av en kunnig & omtänksam kiropraktider. Rekomenderas med eftetryck.
    Vänligen Maj H. Läs mer
  • Alejandro N
    Alejandro N skrev om Kiro Praktiken
    Väldigt kunnig i sitt yrke...har varje gång efter långvarig svår nackspärr blivit botad dagen efter behandlingen... rekommenderas! Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Kiro Praktiken
    Karin förstod direkt var spänningen satt i min rygg och löste upp låsningen i min bröstrygg, rekommenderar för kiropraktik! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Kiro Praktiken
    Jag blev lyssnad på och fick den behandling jag just då behövde (rygg och axlar främst, men även avslutning med mer helkroppsmassage.) Jag upplevde dig som lyhörd, trevlig och tillmötesgående. Tack. Läs mer
  • kia k
    kia k skrev om Kiro Praktiken
    Ett fantastiskt litet ställe, där Karin med magiska händer får spänningar att släppa och värk att lindras. Fin och lugn oas trots att det ligger mitt i hornstullsbullrets hjärta. Läs mer
  • Mia G
    Mia G skrev om Kiro Praktiken
    Alltid trevligt bemötande, bra behandling som hjälper mot det onda och stela i nacken och ryggen.
    Lever upp till mina förväntningar och lyckas att fixa min problem så jag mår bättre... Läs mer
  • Gunvor S
    Gunvor S skrev om Kiro Praktiken
    Rogivande för både muskler, kropp och själ! Läs mer
  • Jennyfer T
    Jennyfer T skrev om Kiro Praktiken
    Går på massage en gång i månaden och det är fantastiskt. Blir trevligt bemött, härliga lokaler och underbar massör. Läs mer
  • Roland S
    Roland S skrev om Kiro Praktiken
    My key bra bemötande, trevlig och lugn personal, gav en mycket bra behandling med nästan omedelbar positiv effekt. Försökte inte kränga på mig onödiga behandlingar och återbesök. Kommer absolut gå tillbaka när det behövs. Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Kiro Praktiken
    Proffsigt och kunnigt bemötande och behandling. Läs mer
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Kiro Praktiken
    Känner mig alltid trygg hos Karin. Oavsett vilka besvär jag kommer med vet jag att hennes lyhördhet och kompetens gör att behandlingen blir verksam och jag går nöjd därifrån. Läs mer
  • Stephan G
    Stephan G skrev om Kiro Praktiken
    Bemötandet är högklassigt och motsvarar mina förväntningar. Läs mer
  • helen K
    helen K skrev om Kiro Praktiken
    Kompetent och serviceinriktad kiropraktor.
    Proffsiga behandlingar rakt igenom.
    Jag får regelbundet behandlingar för nacke, rygg och fotproblematik och kan nu träna regelbundet utan smärtor. Önskar du en effektiv behandling rekomenderar jag varmt ett besök på hos Karin på KiroPraktiken. Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Kiro Praktiken
    Kiro praktiken har hjälpt mig med min rygg och nacke i 10 års tid.
    Man får alltid ett professionellt och vänligt bemötande där, och de hjälper alltid till med att ordna en tid snabbt vid akuta besvär.
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Kiro Praktiken
    Varmt bemötande, kunnig och erfaren terapeut, professionell behandling och ett gott resultat.
    Kan inte bli bättre! Läs mer
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Kiro Praktiken
    Hjälp med ömmande axel. Blev mycket bättre efteråt. Läs mer
  • Börje D
    Börje D skrev om Kiro Praktiken
    Jag fick hjälp och råd när jag hade problem med "falsk ischias" och blev mycket nöjd med besöken. Läs mer
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Kiro Praktiken
    Fantastiskt trevligt och professionellt bemötande. Har alltid fått exakt hjälp med besväret/ skadan. Enkel hantering som ligger i tiden med bokning, betalning etc. Garanterat en av Stockholms bästa kiropraktorer. Läs mer

Långholmsgatan 16-18, 117 33 Stockholm