Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Kiro Praktiken

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, 117 33 Stockholm — Visa karta

Här på Kiro Praktiken får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage. Vi börjar alltid första besöket med att tillsammans gå igenom dina besvär och din historia. Därefter gör vi kiropraktiska, ortopediska och neurologiska tester för att reda ut vilken behandling som behövs. Samförstånd är det viktigaste här på kliniken och självklart följs allting upp.

Ta en titt på hemsidan för att läsa mer om alla behandlingar. Vi har öppet tisdagar, torsdagar och fredagar och du kan boka online. Varmt välkommen hit!

Läs vad 99 kunder tycker om Kiro Praktiken

• 2019-01-21

Per W skrev om Kiro Praktiken
    Fick en mycket gedigen och hållbar behandling av bland annat min onda nacke. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-20

Alexandra B skrev om Kiro Praktiken
    Väldigt trevligt och proffsig kiropraktor som jag gärna rekommendera till kompisar. Läs mer

Therese B skrev om Kiro Praktiken
    Jag var på röstmassage på Kiropraktiken och fick en fantastisk behandling! Läs mer

Marie A skrev om Kiro Praktiken
    Professionellt bemötande och duktig kiropraktor. Läs mer

Helena I skrev om Kiro Praktiken
    Massage samt vård av rygg. Överträffade mina redan höga förväntningar! Kände mig trygg hela tiden och tidigare oro för min kropp försvann. Kan varmt rekommendera Karin Dernulf. Läs mer

Christina E skrev om Kiro Praktiken
    Bra service, lätt att få tid och trevligt bemötande och kunnig personal Läs mer

Gabriella L skrev om Kiro Praktiken
    Köpte revoice- behandling
    Fin stämning redan i väntrummet med finstämd musik.
    Väl bemött och välgörande behandling. Kunnig personal. Läs mer

Claudia O skrev om Kiro Praktiken
    Vore bra med bättre beskrivning av behandlingen innan så att man vet vad man kan förvänta sig. Tyckte inte om behandlingen alls. Läs mer
    2019-01-23 Karin D svarar Claudia O
    Hej Claudia,
    Vad tråkigt att du inte tyckte om behandlingen. En behandling kan förändras under tiden den pågår beroende på vad personen söker för och vad jag finner. Därför kanske inte alltid beskrivningen stämmer med det som blir. Jag tar till mig av dina ord och kanske ska försöka bli tydligare under behandlingens gång.
    Hälsningar Karin

Agneta B skrev om Kiro Praktiken
    Ryggbesvär, utmärkt, professionellt och vänligt bemötande. Jag mådde mycket bättre efteråt. Läs mer

Hanna J skrev om Kiro Praktiken
    Ett professionellt men ändå personligt bemötande där jag kände mig väl omhändertagen, lyssnad på och hjälpt. Läs mer

Sophie B skrev om Kiro Praktiken
    Karin är alltid trevlig och professionell. Känner mig trygg hos henne. Läs mer

Sara Å skrev om Kiro Praktiken
    Karin är kompetent och har ett varmt bemötande. Rekommenderas mycket! Läs mer

Pia R skrev om Kiro Praktiken
    Kiropraktik massage laser
    Jättenöjd, min dotter går hos samma kiropraktor Läs mer

Ingela R skrev om Kiro Praktiken
    Jättebra massage/ behandling. Bra lokal o trevligt bemötande Läs mer
  • Gustaf J

2019-01-17

Gustaf J skrev om Kiro Praktiken
    Otroligt proffsigt bemötande, Karin är vänlig och enormt trygg. Alla tummar upp! Läs mer
  • 2018-09-20

Helena Z skrev om Kiro Praktiken
    Karin är otroligt kunnig och ger ett jättefint bemötande. Efter bara en röstbehandling känner jag mig mycket mer avspänd i käkarna, nacken och axlarna. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2018-07-14

Alice C skrev om Kiro Praktiken
    Jag hade fått ett underbart bemöttande.
    Nu mår jag definetift betre Läs mer
  • 2018-07-08

baltsar A skrev om Kiro Praktiken
    Jag blev väl bemött och omhändertagen. Efter att jag varit där och fått övningar, tips och vägledning så ser jag nu stora förbättringar av mitt problem! Läs mer
  • Magnus K

2018-07-06

Magnus K skrev om Kiro Praktiken
    Känns som jag gått på Röstmassage hos och känt Karin i flera år men det är bara 3-4ggr...Det säger verkligen mkt om henne som person och känslan/atmosfären när man är där. Hon har varit en ovärderlig hjälp för mig och min röst de få ggr vi setts hittills. På sätt och vis så ska man väl inte önska att man ska behöva gå dit eftrsm det ju betyder att man har problem.... men man kan ju gå dit för lite ”underhåll” och definitivt i förebyggande syfte. 😃 Varm och hjälpsam och väldigt duktig på det hon gör! Läs mer
  • 2018-07-06

Katarina H skrev om Kiro Praktiken
    Massage och kiropraktiks behandling för smärta och spänningar i tunga, käke, nacke och axlar. Efter genomgång av flera ställen i övre delen av kroppen känns allt bättre och jag fick flera tips om hur jag kan jobba vidare på egen hand. Rekommenderas varmt, jag har redan bokat återbesök. Läs mer
  • 2018-05-05

Christina P skrev om Kiro Praktiken
    Jag var jättenöjd, hon masserade verkligen igenom musklerna så att när jag gick därifrån kände jag mig så mycket ”lättare” och mer avspänd. Läs mer
  • Kristina B

2018-03-30

Kristina B skrev om Kiro Praktiken
    Avslappnande massage,efter problem med andnings teknik.Har inte så mycket att jämföra med.Har varit där flera gånger.Upplever att jag blir piggare efter besöket hos kiropraktikern/Kristina Läs mer
  • 2018-03-29

Lina M skrev om Kiro Praktiken
  • 2018-03-29

Anders L skrev om Kiro Praktiken
    Trevligt bemötande och god hjälp! Läs mer
  • 2018-03-28

Hans B skrev om Kiro Praktiken
    Kunnig yrkesskicklighet i sin yrkesutövning som resulterade i rätt behandling för mina besvär. Därtill ett trevligt bemötande som stärker mig att kunna slappna av under behandlingen.
    Behandling av rygg och Axel med gott resultat. Som visar vad jag skrivit. Läs mer
  • 2018-03-27

Inga-Lo D skrev om Kiro Praktiken
    Det var mila första gång som jag gick direkt och fick kiropraktik över huvud taget. Karin var trevlig och bemötande. När jag gick därofrån kände jag mig mycket mindre stel, och mer lätt i stegen. Läs mer
  • 2018-03-27

Erica L skrev om Kiro Praktiken
    Jag kom till Karin på rekommendation av min logoped men jag har fått hjälp med hela mig. Rygg, axlar, hals och även mentalt. Karin är fantastisk! Inte bara som naprapat utan som människa. Läs mer
  • 2018-02-05

Gittan R skrev om Kiro Praktiken
    Hos Kiro Praktiken får jag behandling när jag har fått, exempelvis en låsning i ryggen. I samband med regleringen får jag även en genomgång av hela kroppen. Behandlingen avslutas med massage. När jag lämnar Karin på Kiro Praktiken så "flyger" jag ut:) Läs mer
  • Eva M

2018-02-05

Eva M skrev om Kiro Praktiken
    Karin är toppen! Professionell och varm i sitt bemötande! Läs mer
  • 2018-02-04

Emily M skrev om Kiro Praktiken
    Jag rekommenderar varmt Karin Dernulf på Kiropraktiken. Generösa tider och en mycket effektiv och professionell behandling. Läs mer
  • Sverre B

2018-02-02

Sverre B skrev om Kiro Praktiken
    Jag har alltid fått ett varmt och vänligt välkomnande till Praktiken.
    Justering av rygg, med efterföljande massage har givit mig en rygg som har blivit vänligare och vänligare mot mig genom åren.
    Det liniment som jag köpt är synnerligen effektivt.
    Sammanfattningsvis är jag oerhört nöjd med att vara kund hos
    Kiro Praktiken Läs mer
  • 2018-02-02

Anni A skrev om Kiro Praktiken
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Otroligt skicklig kiropraktiker och även en mycket bra massös. Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • 2018-02-02

Marie S skrev om Kiro Praktiken
    Jag har känt Karin sedan slutet av 1990 talet. Vi hyrde in Karin som ett led i förvaltningens förebyggande hälso- och friskvårdssatsning då vi var en förvaltning med mycket stillasittande kontorsarbete. Karin har varit oerhört populär, kunnat erbjuda hjälp, generös, stödjande, stimulerande samt skapade "andningspauser" för många vilket medförde att hennes tider alltid var fullbokade. Tiderna förändrades och förvaltningen kunde inte behålla Karin. Det var ändå många som inte ville sluta
    med Karins tjänster och har nu gått hos Karin privat vilken jag är en av dem. Besöken hos Karin är alltid välkomnande ibland lite småprat men inte ett måste men besöken gör mig gott för både kropp och själ. Läs mer

Kirsti F skrev om Kiro Praktiken
    Jag har varit kund hos Kiro Praktiken i sex års tid. Först på arbetsplatsen på Liljeholmen och sedan kund på lokalen vid Långholmsvägen. Behandlingarna är på bästa nivå och utföraren är kunnig och professionell i sitt arbete. Efter en halvtimmes behandling går jag därifrån som en annan människa med en lättnad i hela kroppen.
    Jag har alltid blivit väldigt väl bemött i entrén och känner mig välkommen. Läs mer

Kerstin B skrev om Kiro Praktiken
    Jag är alltid nöjd både till kropp å själ när jag varit på Kiropraktikern. Läs mer

Alexandra B skrev om Kiro Praktiken
    Väldigt bra behandlat och jätte trevlig och glad person. Läs mer

Maria F skrev om Kiro Praktiken
    Jag går regelbundet, en gång i månaden, till kiropraktiken. Jag får massage som hjälper mig att släppa spänningar framför allt i nacke och axlar men även resten av ryggen. Jag är jättenöjd och tror jag hållit på i 7 eller 8 år och tänker inte sluta. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Caroline M skrev om Kiro Praktiken
    Kiro Praktiken är ett företag som verkligen vet hur kroppen fungerar. Förutom att Karin är mycket trevlig och serviceinriktad så är Karin mycket skicklig i sin yrkesroll och jag har fått stor hjälp av henne då jag lider av reumatism. Hon vet vad hon kan göra samt inte göra och hur hon med enkla medel kan underlätta min smärta. Det bästa av allt är att hon avslutar alltid sin behandling med lite massage. Om någon frågar mig om råd rekommenderar jag alltid Kiro Praktiken! Läs mer

Petter B skrev om Kiro Praktiken
    Grym på yrsel och nacke!
    Rekommenderar varmt!
    Proffsig, tillgänglig och trevlig!
    Kommer att återkomma Läs mer

Linda R skrev om Kiro Praktiken

Hans A skrev om Kiro Praktiken
    Kiro Praktiken har hjälpt mig de senaste 15 åren med kiropraktik och masserat stela muskler. Jag går in på behandling med smärta och kommer ut som en ny människa. Jag vill varmt rekommendera Kiro praktiken för den som har problem med smärta eller helt enkelt få en ordentlig massage. Läs mer
  • 2017-12-13

Helena B skrev om Kiro Praktiken
    Utmärkt service. Kunnig, varm och proffsig. Läs mer
  • 2017-12-09

Carin D skrev om Kiro Praktiken
    Proffsigt och varmt bemötande. Fick massage av överkropp och ansikte. Kanske bästa någonsin. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2017-12-09

Madeleine S skrev om Kiro Praktiken
    På Kiropraktiken blir man väl omhändertagen. Själv har jag fått utmärkt hjälp m rösten och spända muskler i hals och nacke. Lokalen är ombonad och atmosfären trygg och varm. Läs mer
  • 2017-12-08

Christine V skrev om Kiro Praktiken
    Här fick jag snabb och proffsig hjälp med min onda rygg. Karin knäckte enkelt till mig så det kändes bättre och gav bra råd. Läs mer
  • 2017-12-07

Egil H skrev om Kiro Praktiken
    Inget för mej . Tror att det inte är normalt att knakar brakar i kroppen
    Kan vara ok om man här ramlat mm.
    Egil Läs mer
    2018-02-01 Karin D svarar Egil H
    Hej Egil!
    Tack för din kommentar. Normalt ska kroppen kunna röra sig mjukt och följsamt. Men när någonting stör kroppens rörlighet och funktion så har forskning faktiskt visat att de kiropraktiska justeringarna (knakningarna) hjälper kroppen tillbaka till till god funktion. Sen kan det självklart vara olika hur olika personer upplever det beroende på vad de sökt hjälp för.
    Vänliga hälsningar, Karin
  • Gittan R

2017-12-07

Gittan R skrev om Kiro Praktiken
    Karin Dernulf på Kiro Praktiken har gett mig den absolut bästa behandlingen jag kan tänka mig. Jag har haft besvär med låsningar i nacke och bröstrygg och hon ger en helhetsbehandling som är gudomlig! Läs mer
  • 2017-10-31

Anna H skrev om Kiro Praktiken
    Personlig hjälp när ryggen gör ont eller avkopplande massage. Oavsett vilket så får jag professionell hjälp! Läs mer
  • 2017-10-22

Isabel B skrev om Kiro Praktiken
    Bästa kiropraktorn i stan! Knäcker och masserar som ingen annan. Läs mer
  • 2017-10-22

Ingrid L skrev om Kiro Praktiken
    Proffsigt och inkännande bemötande. Som kund tjänar jag mig trygg efter en behandling på Kiropraktiken. Kan varmt rekommendera andra att besöka och få en behandling hos Karin på Kiropraktiken. Läs mer

Långholmsgatan 16-18, 117 33 Stockholm