Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Kista Hårgäng

Kista Hårgäng

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

På vår salong i Kista Galleria kan du få hjälp med det mesta inom hårvård. Vi klipper såväl traditionella som trendiga frisyrer, färgar och slingar samt permanentar och gör håruppsättningar. Samtliga frisörer som arbetar här är erfarna och välutbildade och gör alltid sitt yttersta för att du ska bli nöjd.

Läs vad 17 kunder tycker om Kista Hårgäng

• Nima R
    Nima R skrev om Kista Hårgäng
    Tyvärr inte alls nöjd. Har varit 2 gånger och vilka dåligt varje gång. Lite bättre kundservice samt hålla tider böttre och inte låta kunden vänta 30min trots bokad tid. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Kista Hårgäng
    Personalen är trevliga men tyvärr ingen bra kvalite på klippningen. Håret är snett klippt och hade schampo kvar i håret. Läs mer
  • Ulrika P
    Ulrika P skrev om Kista Hårgäng
    Blev dåligt klippt och hårdhänt behandlad i föningen. Brände hårbotten flera gånger och när jag sa att det brände blev frisören arg och undrade vad det var för fel på mig. Har varit stamkund i många år och ofta varit nöjd, särskilt med pojkklippningarna, men damklippning på nordiska hår är frisörerna sämre på generellt och nu var det andra gången jag fick en manlig frisör som klippte dåligt pga att han inte klarar språket och kommunikationen, som inte förstår vad kunden säger och man får ta andra frisörer till hjälp. Språket är viktigt. Liksom kundbemötandet. Där ger jag bottenbetyg. Vår familj går inte dit mer. Läs mer
  • rebecka n
    rebecka n skrev om Kista Hårgäng
    jäkligt trevliga grabbar som jobbar här.
    Rekommenderar skarpt! Läs mer
  • Solinn S
    Solinn S skrev om Kista Hårgäng
    Jag blev nöjd med mitt hår och det blev som jag ville ha den. Läs mer
  • Angela A
    Angela A skrev om Kista Hårgäng
    Bra och trevlig kund bemötande! Allt går snabbt och smidigt. Nöid med min klippning (frisyr) varje gång jag lämnar salongen. Super bra!! Läs mer
  • Sejla S
    Sejla S skrev om Kista Hårgäng
    Proffsiga trevliga kvalitémedvetna. Tack Fadi och gänget. Läs mer
  • Sanaz S
    Sanaz S skrev om Kista Hårgäng
    BÄSTA FRISÖRERNA I HELA SVERIGE!! Läs mer
  • Sanita S
    Sanita S skrev om Kista Hårgäng
    Resultat blir alltid toppen likaså servicen. Läs mer
  • Shabnam S
    Shabnam S skrev om Kista Hårgäng
    Rekommenderar starkt! Bra service, super nöjd med både klippning och färg:) Läs mer
  • Nicole N
    Nicole N skrev om Kista Hårgäng
    Salongen är underbar! Och servicen är så bra och personalen som arbetar där är så trevliga och jätte duktiga på sitt jobb när det gäller hår och naglar rekommenderar denna salong till alla mina vänner och deras vänner osv.
    mvh Nicole Läs mer
  • Neda N
    Neda N skrev om Kista Hårgäng
    Trevlig personal, bra bemötande, Läs mer
  • Sanela S
    Sanela S skrev om Kista Hårgäng
    Bästa salongen i Kista med Fadi Läs mer
  • Hedy L
    Hedy L skrev om Kista Hårgäng
    Jag har alltid fått ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Julie O
    Julie O skrev om Kista Hårgäng
    Jag hade bokat tid men jag satt och väntade i en soffa 20 min utan att få någon reaktion från personalen. Jag fick säga till för de verkade inte ha skrivit upp mitt namn någonstans. Efter ett tag bad chefen en frisör att ta hand om mig. Jag skulle färga håret och klippa topparna. Jag bad frisören kolla i ett kort som en frisörska hade skapat förra gången jag var där, så att han skulle välja rätt färg osv. Men jag fick ingen kontakt med honom. Antigen kunde han inte svenska eller så var han inte seviceminded för 5 öre. Han drog bara iväg och letade efter kortet i kortsamlingen. Han kom tillbaks flera gånger och frågade efter mitt efternman. Han verkade inte hitta kortet, så han bad sin chef om hjälp. De stod och dividerade ca 10 min och tjafsade i ett språk som jag inte förstod. Sen kom de tillbaks och sade att de skulle fixa det ändå. När jag frågade chefen om han hade hittat kortet så sade han nej, men varför är du så stressad? Jag förklarade för honom att jag hade väntat över en halv timma nu och att jag var väldigt missnöjd över det. Han ignorerade det, talade om för sin kollega vilken färg han skulle lägga i mitt hår och gick iväg. Frisören lade färgen i håret och försvannn utan att säga nåt. Efter ett tag kom en annan frisörska och tvättade ur färgen. Jag satt där några minuter utan att veta vem som skull ta hand om mig. Så höll det på hela tiden. Det var totalt 5 olika frisörer som höll på med mitt hår. Helt oacceptabelt! Sista frisören som fönade mitt hår hade hårfönen på max och brände mitt hårbotten att jag skrek. Jag vet inte hur jag kunde hålla mig och stå ut med så mycket som jag gjorde. Det tog enorm lång tid mellan behandlingarna och jag kände mig inte alls uppskattad som kund. När jag gik till kassan för att betala sade jag tll chefen att jag var väldigt missnöjd och att jag ville ha någon form av kompensation. Han sade att jag skulle få 10% rabatt men jag fick ändå betala samma summa som tidigare så där blev jag lurad. Jag kände att jag hade inget tålamod eller energi kvar och säga till och gick bara därifrån. Efter omständigheterna blev håret bra, men jag kommer aldrig mer någonsin komma tillbaka dit. Välj nåt annat ställe om du vill känna dig välkommen och uppskattad som kund. Ingen förtjänar att bli behandlad så där.... Läs mer
  • Eva Margareta A
    Eva Margareta A skrev om Kista Hårgäng
    Trevlig salong i centrum.
    Kul att man får tycka till. Jag gillar att klippa mig hos killen som äger salongen. blir alltid nöjd Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Kista Hårgäng
    Bra bemötande och trevlig personal! Jag blev nöjd och kommer att komma tillbaka. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Sickla Strand 66, 13134, NACKA