Kista Hårgäng

Kista Hårgäng

Ring 08-750 55 25 kistahargang.sk11.se
3.9

På vår salong i Kista Galleria kan du få hjälp med det mesta inom hårvård. Vi klipper såväl traditionella som trendiga frisyrer, färgar och slingar samt permanentar och gör håruppsättningar. Samtliga frisörer som arbetar här är erfarna och välutbildade och gör alltid sitt yttersta för att du ska bli nöjd.

17 omdömen om Kista Hårgäng

Nima R
Skrev om Kista Hårgäng

Tyvärr inte alls nöjd. Har varit 2 gånger och vilka dåligt varje gång. Lite bättre kundservice samt hålla tider böttre och inte låta kunden vänta 30min trots bokad tid.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 287 omdömen 4.6 av 287 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Marie S
Skrev om Kista Hårgäng

Personalen är trevliga men tyvärr ingen bra kvalite på klippningen. Håret är snett klippt och hade schampo kvar i håret.

Ulrika P
Skrev om Kista Hårgäng

Blev dåligt klippt och hårdhänt behandlad i föningen. Brände hårbotten flera gånger och när jag sa att det brände blev frisören arg och undrade vad det var för fel på mig. Har varit stamkund i många år och ofta varit nöjd, särskilt med pojkklippningarna, men damklippning på nordiska hår är frisörerna sämre på generellt och nu var det andra gången jag fick en manlig frisör som klippte dåligt pga att han inte klarar språket och kommunikationen, som inte förstår vad kunden säger och man får ta andra frisörer till hjälp. Språket...

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
rebecka n
Skrev om Kista Hårgäng

jäkligt trevliga grabbar som jobbar här. Rekommenderar skarpt!

Solinn S
Skrev om Kista Hårgäng

Jag blev nöjd med mitt hår och det blev som jag ville ha den.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 301 omdömen 4.6 av 301 omdömen

Angela A
Skrev om Kista Hårgäng

Bra och trevlig kund bemötande! Allt går snabbt och smidigt. Nöid med min klippning (frisyr) varje gång jag lämnar salongen. Super bra!!

Sejla S
Skrev om Kista Hårgäng

Proffsiga trevliga kvalitémedvetna. Tack Fadi och gänget.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Sanaz S
Skrev om Kista Hårgäng

BÄSTA FRISÖRERNA I HELA SVERIGE!!

Sanita S
Skrev om Kista Hårgäng

Resultat blir alltid toppen likaså servicen.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1051 omdömen 4.8 av 1051 omdömen

Shabnam S
Skrev om Kista Hårgäng

Rekommenderar starkt! Bra service, super nöjd med både klippning och färg:)

Nicole N
Skrev om Kista Hårgäng

Salongen är underbar! Och servicen är så bra och personalen som arbetar där är så trevliga och jätte duktiga på sitt jobb när det gäller hår och naglar rekommenderar denna salong till alla mina vänner och deras vänner osv. mvh Nicole

WAU Jakobsbergsplatsen

4.6/5 i betyg av 595 omdömen 4.6 av 595 omdömen

Natalie W Natalie W
Hedy L
Skrev om Kista Hårgäng

Jag har alltid fått ett trevligt bemötande.

Julie O
Skrev om Kista Hårgäng

Jag hade bokat tid men jag satt och väntade i en soffa 20 min utan att få någon reaktion från personalen. Jag fick säga till för de verkade inte ha skrivit upp mitt namn någonstans. Efter ett tag bad chefen en frisör att ta hand om mig. Jag skulle färga håret och klippa topparna. Jag bad frisören kolla i ett kort som en frisörska hade skapat förra gången jag var där, så att han skulle välja rätt färg osv. Men jag fick ingen kontakt med honom. Antigen kunde han inte svenska eller så var han inte seviceminded för 5 öre. Han...

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Eva Margareta A
Skrev om Kista Hårgäng

Trevlig salong i centrum. Kul att man får tycka till. Jag gillar att klippa mig hos killen som äger salongen. blir alltid nöjd

Karin H
Skrev om Kista Hårgäng

Bra bemötande och trevlig personal! Jag blev nöjd och kommer att komma tillbaka.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen