Klipp 61

Sankt Eriksgatan 61, 112 34 Stockholm — Visa karta

Birger Jarlsgatan 55, 11145, STOCKHOLM
Folk Stockholm
Sören C:
Klippning - nöjd kund sedan många år.

Frisörer nära Klipp 61:

Rörstrandsgatan 32, Stockholm
Cupcake Hairstyling i Stockholm har funnits sedan 2010. Passionerade frisörer me... Läs mer ›
anna d:
finns inga ord för den professionella servicen som jag fick! Hade tidigare varit på en salong (nämner inget namn!) och råkat ut för ett fruk...

Karlbergsvägen 37, Stockholm
Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionel... Läs mer ›
Maggie M:
Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Scheelegatan 12, Stockholm
Välkommen till Rosa Alejandria | HAIR & ART, du hittar oss på Kungsholmen i Sto... Läs mer ›
Maria V:
Bra hårklippning och blekning, trevligt familjärt ställe. Lite för dålig hårtvätt. Kändes som om håret inte sköljdes ordentligt.

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Johanna A:
Jätteduktig och trevlig! Blev rekordnöjd med min slingning/toning och kommer absolut gå till Martina även nästa gång!

Läs vad 4 kunder tycker om Klipp 61

• Krille
    Krille skrev om Klipp 61
    Mer ointresserad och kass frisör får man leta efter.
    Har varit och klippt mig på både dyra och billiga ställen. Oftast har resultatet blivit detsamma.
    Men detta ställe skulle jag inte ens vilja fått 500:- för att klippt mig.
    Lagom till jul och nyår, så har han klippt mitt hår för kort och ojämnt när jag sa klipp till det lite.

Rekommenderas om du ska raka av ditt hår. Annars gå inte hit.
  • Vasile L
    Vasile L skrev om Klipp 61
    Frisören är bra, priset är ok, men salongen är extremt - extremt smutsig. ...hår och smuts överallt, mycket gamla och "trötta" instrumenter. Jag undrar bara hur svårt kan det vara att använda lite vatten och desinfektionsmedel mellan två kunder?
  • Noel H
    Noel H skrev om Klipp 61
    Precis som Jakob har jag också klippt mig hos dyrare frisörer, och visst, det är lite fräschare och mer påkostat, men resultatet har egentligen aldrig blivit märkbart bättre än på en lite billigare drop-in salong. Just denna var exceptionellt billig.

150kr för att bli snygg i håret på cirka tjugo minuter är helt perfekt, jag hann till och med klippa mig på lunchen!

Stark trea nästan en fyra! Rekommenderas!
    Jakob J gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Klipp 61
    Klipp 61 är en riktigt trevlig och bra frisör som endast tar 150 kronor för en klippning.

Jag har tidigare provat att gå och klippa mig på betydligt dyrare frisörer och såklart blivit nöjd, men när jag senare försökt att fixa samma frilla hemma har det 99 procent av gångerna blivit pannkaka!

Bättre att betala 150 kronor för en frisyr som är lätt att styra upp än att betala 600 för en frisyr som ser snygg ut i två timmar.
    Noel H gillar detta

Sankt Eriksgatan 61, 112 34 Stockholm