Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås Klippstugan i Västerås AB

Klippstugan i Västerås AB

Kopparbergsvägen 15, 722 13 Västerås — Visa karta

Klippstugan i Västerås AB,Sigma Varuhuset,frisör västerås,barnklippning,frisörsalong,håruppsättningar,frisörförbundet,salong,hårfärgning,plattång,hårsalonger,hårsalong,naglar,hårtips,frisersalong,hårtrender,hudvård,uppsättningar,frisör
Torsgatan 1, 11223, STOCKHOLM
Frisör Martina Segerstedt
Johanna A:
Jätteduktig och trevlig! Blev rekordnöjd med min slingning/toning och kommer absolut gå till Martina även nästa gång!

Frisörer nära Klippstugan i Västerås AB:

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköte... Läs mer ›
Johanna F:
Äntligen en frisör som förstod hur jag ville ha håret! Verkligen supernöjd med både blonda slingorna och klippningen. Jag har sedan jag flyt...

Läs vad 1 kund tycker om Klippstugan i Västerås AB

• Christian S
    Christian S skrev om Klippstugan i Västerås AB
    Har klippt mig här till och från på drop-in under många år och aldrig varit missnöjd. Frisörskorna är väldigt proffsiga och trevliga.
    En del kanske tycker att det är dyrt här men då de ligger mitt i stan, är väldigt etablerade och seriösa (betalar skatt till skillnad från många andra) tycker jag deras prissättning är fullt rimlig. Man får ofta vad man betalar för också.

Kopparbergsvägen 15, 722 13 Västerås