Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås Klippstugan i Västerås AB

Klippstugan i Västerås AB

Kopparbergsvägen 15, 722 13 Västerås — Visa karta

Klippstugan i Västerås AB,Sigma Varuhuset,frisör västerås,barnklippning,frisörsalong,håruppsättningar,frisörförbundet,salong,hårfärgning,plattång,hårsalonger,hårsalong,naglar,hårtips,frisersalong,hårtrender,hudvård,uppsättningar,frisör
Karlbergsvägen 37, 11327, Stockholm
Eleven Store
Maggie M:
Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Frisörer nära Klippstugan i Västerås AB:

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköte... Läs mer ›
Yvonne W:
Linda är bra på att lyssna in och göra sitt bästa för att jag skall bli nöjd. Dessutom är hon en glad och mycket trevlig tjej:)

Läs vad 1 kund tycker om Klippstugan i Västerås AB

• Christian S
    Christian S skrev om Klippstugan i Västerås AB
    Har klippt mig här till och från på drop-in under många år och aldrig varit missnöjd. Frisörskorna är väldigt proffsiga och trevliga.
    En del kanske tycker att det är dyrt här men då de ligger mitt i stan, är väldigt etablerade och seriösa (betalar skatt till skillnad från många andra) tycker jag deras prissättning är fullt rimlig. Man får ofta vad man betalar för också.

Kopparbergsvägen 15, 722 13 Västerås