Talkoo

4.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Talkoo

• 2020-05-14

Sture W skrev om Talkoo
    Alltid trevligt bemötande och alltid saklig information som var lätt att förstå sig på!
    Info inkl ekonomi hoppas jag ni nu tagit emot.
    Jag kommer att rekommendera er till vänner och bekanta ⭐⭐🌟⭐🌟 Läs mer
  • 2020-05-14

Karin W skrev om Talkoo
    Till en början var allt bra, de gjorde hembesök och lämnade offert snabbt. Efter det vet jag inte vad som hände. Jag fick inte svar på mina mail, när jag ringde och frågade så var det som om att de inte visste vad jag pratade om, trots hembesök och offert. Vi fick till ett datum till slut för flytt och städ, och personalen ojade sig över tiden, så vi blev oerhört stressade över om de skulle hinna allt innan vi behövde vara ute ut huset. Har vi fått ok på datum så förutsätter man ju att allt ska hinnas på denna tid? Själva flytten gick hyfsat smidigt och snabbt. Men jag tror att samtliga personer som jobbade med flyttem skadade sig på något sätt. Det skulle nog behövas mer utrustning alt utbildning, det är väl inte rimligt att personalen skadar sig på jobbet? Städningen gick snabbt, lite för snabbt eftersom några skåp och ett rum hade missats helt och hållet. Genomstressat tror jag är ordet som sammanfattar det hela. Jag tycker att jobbet som utförts var okej, inte mer än så. Lägger man till att kommunikationen mellan mig och företaget var kass så blir slutbetyget "okej", men jag kommer nog inte rekommendera företaget vidare pga ovannämnda orsaker. Läs mer
  • 2020-05-13

Marlene E skrev om Talkoo
    Jag anlitade Talkoo för flyttstädning och jag blev mycket nöjd med det utförda arbetet. Läs mer
Bud

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte