Kungälv Bilcenter AB

Läs vad 18 kunder tycker om Kungälv Bilcenter AB 2

• DANI S
    skrev om Kungälv Bilcenter AB
    2021-04-13
    Väldigt bra service och trevlig bilaffär. Från första kommunikation till några dagar efter köpet har vi haft en bra och seriös dialog kring köpet. Väldigt lösningsorienterade och kundorienterade också till skillnad från flera andra bilfirmor man besökt och handlat ifrån. Byter eller köper ny bil minst vartannat år så har kommit i kontakt med flertalet firmor under åren
    och tycker nog Kungälv Bilcenter håller toppnivå! Extra tack till Momo som varit super på alla sätt.
    2021-04-07
    Fick köpa min dröm bil hos Kungälvs bilcenter fick jätte bra bemötande av personalen och köpet gick så snabbt utan krångel.
    Rekommenderar starkt
    Tack Kungälvs bilcenter
    2021-04-06
    Mycket trivlig personalen bra service mycket nöjd med bilköpet 💯👍
    Hej, Tack så mycket för ditt förtroende hos oss, Varmt välkommen åter Med vänliga hälsningar Kungälv Bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB
    2021-03-26
    Enkla att tala med trevlig försäljare. Och bra service.
    2021-03-21
    Jättetrevligt bemötande,trevlig personal...bara plus!
    2021-03-05
    Kom in för att köpa bil, allt var över förväntan! Är super nöjd med bemötande och service från personalen!
    2021-03-05
    Mycket bra bemötande av personal på plats, trevlig och kunnig personal, tack för snabb och smidig affär med min nya bil!
    2021-03-05
    Tack för en snabb och smidig affär, super nöjd med erat bemötande bilen slog alla förväntningar, när frugan önskar ny bil är det er jag vänder mig till igen! Åter igen tack!
    2021-03-05
    Kan varmt rekomendera Kungälvs Bilcenter! Ska ni köpa ny bil så borde ni vända er till dessa gubbar och prata med Säljaren Michel! Dom har alltid kunden i fokus :)
    Bra kundservice
    Snabb och smidig affär.
    Hej, Det glädjer oss att du kom in och valde din nya bil just hos oss! Tack för ett smidigt bilköp och vi hoppas på att mötas igen när det är dags för nästa bilköp! Mvh Kungälv Bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB
    2021-03-05
    Grym personal och bemötande på plats när familjebilen köptes.
    2021-03-05
    Köpte mig en bil hos dom för ett tag sen och blev väldigt bra bemött utav personalen, förväntade mig trevlig och hjälpsam personal och de fick jag verkligen
    2021-03-05
    Snabb och bra service planerade in ett besök under stängd dag och fick hjälp direkt! Super nöjd!
    Hej Michel Tack själv för ditt förtroende till oss och de glädjer oss att du blivit nöjd med Din nya bil! MVH Kungälv Bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB
    2021-03-04
    Jag köpte en bil bra bemötande och ett gott intryck .
    Hej Gunnar Tack själv, kul att du är nöjd med din bil och med oss! på återseende MVH Kungälv Bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB
  • Marcus R
    skrev om Kungälv Bilcenter AB
    2021-03-04
    Sjysst av dom att hålla öppet en dag när det var stängt bara för att hjälpa mig.
    Rekommenderar denna firma jättemycket.
    Hej Vi jobbar ständigt med att alla våra kunder skall vara nöjda och vi vid planering kan alltid öppna för en trevlig och nöjd kund, tack för ditt förtroende till oss och förhoppningsvis ses vi när det är dax för ny bil igen. MVH Kungälv Bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB
    2021-03-04
    Ķöpte en Audi som var fin
    Fick fint bemötande och service av säljaren Lucas

Ingvar
    Hej Trevligt att du var både nöjd med bilen och våran säljare Lucas. Tack för en smidig och trevlig affär på återseende MVH Kungälv Bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB
    2021-03-04
    Köpte en Mercedes Cls 350d, bilen var bättre förväntad än bild, mycket bra service och kundbemötande. Mycket nöjd med bilen. Rekommenderas!
    Hej Tarek ! Kul att den var bättre än förväntat, tack för en trevlig affär med många skratt vi hoppas att du förblir super nöjd med ditt nya Monster! MVH Kungälv bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB
    2021-03-04
    Mycket trevligt bemötande i bilhallen och hela affären blev löst på en gång.
    Hej Tack för dom fina varma orden, vi jobbar för att alla kunder skall bli nöjda och vi hoppas att du återkommer vid nästa bilköp MVH Kungälv Bilcenter AB Kungälv Bilcenter AB