Kungsholmen Auto Center

Kungsholmen Auto Center

Välkommen till Kungsholmen Auto Center! Vi arbetar med allt inom underhåll, reparation och full service. Vi kan därför utföra avancerade felsökningar i komplexa system. Vårt mål är att fungera som ett alternativ till de stora märkesverkstäderna fast till ett lägre pris, utan att för den skull tumma på kvaliteten. Vi kan hjälpa...

25 omdömen om Kungsholmen Auto Center

Patrick mikael P
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Mycket bra service med byte av kamrem och vattenpump på en ovanlig bildmodell till ett rimligt pris. Kommer att återvänt dit med förtroende.

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1099 omdömen 4.8 av 1099 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Pelle N
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Jag har anlitat Kungsholmens Auto Center de senaste 10 åren för all service på min bil. De är alltid supertrevliga, de är hederliga och pålitliga. Gör toppenbra jobb till bra priser, och man får alltid en tid snabbt. Bästa bilverkstadennågonsin. /Pelle

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Pelle Tack för ditt förtroende till KUNGSHOLMENS AUTO CENTER önskar dig och hela familjen en trevlig helg

Lennart K
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Mkt bra! Väldigt nöjd återkommer gärna

Svar från Kungsholmen Auto Center

Lennart du är bäst. En trevlig helg för dig och familjen önskar personalen på Kungsholmens auto center.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Anders T
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Anlitade verkstaden vid plötsligt/akutfel. Väldigt tillmötesgående och proffsigt mottagande. Rekommenderas.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Anders En stor hälsning från personalen på Kungsholmens auto center.

Lars Åke P

Däckbyte Bra bemötande Helt enligt mina förväntningar Bra upplevelse

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Lars Tack för att du litar på oss och vårt arbete. Trevlig helg.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

per M
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Väldigt trevliga och kunniga.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Per Vi på Kungsholmens auto center önskar dig en trevlig helg.

Linda S
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Alltid snabb och bra service till bra pris.

Svar från Kungsholmen Auto Center

goddag Linda Tack för din rekommendation och ha en trevlig helg.

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 197 omdömen 4.9 av 197 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Bengt L
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Byte av bromsskivor sköttes alldeles utmärkt. Jag blev bemött på ett mycket bra sett, leverans av jobbet enligt överrenskommelse. Mycket prisvärt.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Bengt En trevlig helg önskar vi dig.

Maria S
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Vänligt bemötande och hjälpsamma. Bra service!

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Maria Tack för ditt inlägg och en en trevlig helg önskar vi dig.

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2359 omdömen 4.8 av 2359 omdömen

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Miguel S
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Använt firman sen jag köpte bil för många år sedan. Däckförvaring/byte, service, tvätt och allt annat. Alltid kanon!!

Svar från Kungsholmen Auto Center

Miguel min vän Du är själv en affärsman och anser hur viktigt är att hålla kunderna nöjda,och vi personalen på Kungsholmen auto center har alltid strävat efter det.

Lena W
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Trevligt bemötande och superbra service

Svar från Kungsholmen Auto Center

Lena det är alltid roligt jobba när man har kunder som dig. trevlig helg.

KW Bilservice i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 445 omdömen 4.6 av 445 omdömen
BadgeFourYears

Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!

Janette J Janette J
Leif S
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Innehavaren av verkstaden, ”Magic”, har ett ett trevligt bemötande och är lätt komma överens med. Arbetet som var beställt genomfördes som avtalat och till ett pris som känns rätt. Då verkstaden dessutom ligger bra till geografiskt för mig har jag all anledning att återkomma.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Leif Tack för dit inlägg ock hoppas på återseende.

Mats H
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Däckbyte på ett smidigt sätt och med trevligt bemötande.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Det finns ingenting i värden för en affärsman bättre än nöjda kunder. Ett stor tack.

Speedy Bilservice Nynäshamn
4.8/5 i betyg av 723 omdömen 4.8 av 723 omdömen

Fick den tid jag önskade. Det arbete jag beställde blev utfört under den lovade tiden. Vad kan jag mer begära . Priset helt enl. Ök. Brukar

Robert F
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Bra och vänligt bemötande. Flexibel och kunnig personal som levererar i tid.

Anders S
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Bytte till vinterdäck och lagade skada på en dörr. Är kund sen många år och har stort förtroende för företaget. Allt gick som förväntat.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Anders vi på kungsholmens Auto Center glada att du gav oss tillfälle at jobba på din bil.Här passar vi på att anonsera våra dygnet runt kund service .Det innebär att vi är redo att ryka ut och hjälpa våra kunder ifall dem får fåroväntade problem med bilen

Speedy Bilservice Eskilstuna
4.6/5 i betyg av 671 omdömen 4.6 av 671 omdömen

Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!

AGNETA SOFIA L AGNETA SOFIA L
Hans G
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Däcksbyte av sommardäck till vinterdäck.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Tjäna Hans Tack för din rekommendation och en trevlig vinter för dig och din familj önskas från Kungsholmens auto center .

Sara G
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Mycket kunnig personal. Behövde byta däck snabbt och personalen ställde upp och tog emot mig en lör när verkstaden normalt är stängd. Har haft mina däck hos dem i 3 år. Det har funkart alldeles utmärkt och fått hjälp snabbt varje gång.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Anders B
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Lätt att hitta och boka tid för däckbyte. Trevligt bemötande och klartiden för bytet stämde med den utlovade.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Anders Vi att Kungsholmens Auto Center är väldigt glada att ha lyckats genomföra ett arbete som du begärde o tackar dig för att ge tid o bedöma oss. Vi att KAC önskar dig en trevlig vinter o hoppas Att vi kan vara till tjänst i fortsättningen

Bo S
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Vänligt, hjälpsamt och gjorde vad dom skulle

Svar från Kungsholmen Auto Center

Tack så mycket ska du ha från oss på kungsholmen auto center . vi strävar efter för att bli bättre o kunna göra bra ifrån oss.

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Hasse R
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Trevlig och kunnig personal Intresserad av fordonet och ger information om kommande behov av jystering eller bytte Service och tvättar vid önskan Långvarig kund med fordon som gillar säker drift. 😁

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Hasse tack för att du gav oss personalen på kungsholmen auto center ett sånt ömdömme . vi hoppas kunna betjäna dig lika bra som alltid även i framtiden.

Baha D
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Killarna på verkstan är mycket hjälpsamma och trevliga och hittar på bra lösningar till ev. problem. Jag utnyttjar deras däckhotell och får mina däckbyte där och får bilen tvättad samtiden. Jag har gjort reparationer som service, bromsbyte, hjullager och annat. Helt och hållet är jag mycket nöjd.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Baha. jag ska tala om dig att du är en av favorit kunder och vi personalen på Kungsholmens auto center ser fram emot att kunna bli bättre o bättre

Speedy Bilservice Östermalm
4.8/5 i betyg av 2182 omdömen 4.8 av 2182 omdömen

tackar för hjälpen med bilen inför helgen.

Malin N
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Super nöjd med deras service! Lämnade och hämtade bilen samma dag! Den är som ny. Tack!!!

Svar från Kungsholmen Auto Center

Tack Malin Väldigt glad att vi lyckades genomföra ett arbete som tillfredsställer våra kunder .

Jimmy A
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Kungsholmens Autocenter har skött min bil i 20 år till full belåtenhet. Alltid vänliga och tillmötesgående. Bra priser.

Svar från Kungsholmen Auto Center

Hej Jimmy Jag får tacka dig för din rekommendation . Det är alltid ett nöje ta hand om din älskade bil ock jag är väldigt glad att vi löste det problem din bil hade och hoppas på en långvarig kund relation

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1061 omdömen 4.7 av 1061 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
maya V
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Har anlitat autocenter under många år för min gamla Golf, årsmodell 95. Alltid toppenservice! Generöst och personligt. Mycket bra priser! I år var det många större och mindre reparationer som gjordes- bilen såg ut som ny! Godkänd besiktning u.a. två år i rad! En verkstad utöver det vanliga. Tack!

Svar från Kungsholmen Auto Center

Kära Maya ,åsikter som dina är väldigt viktiga för mig för att kunna stå fokus genomföra ett bra arbete. jag tackar för ditt inlägg och ha en trevlig helg.

Adde T
Skrev om Kungsholmen Auto Center

Jätte bra service, humana priser. Trevlig ärlig bilverkstad som är kunnig inom sin bransch

Svar från Kungsholmen Auto Center

tack Adde för din rekomendation och önskar dig en trevlig vinter. förresten glöm inte ringa o få tid för din vinterdäck byte

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å