Länna Bilcenter AB

Länna Bilcenter AB

Ring 08-544 900 02 www.lannabilcenter.se
3.0

Länna Bilcenter är en auktoriserad Mitsubishi anläggning!

2 omdömen om Länna Bilcenter AB

Michael E
Skrev om Länna Bilcenter AB

Jag var å tittade på en bmw som var intressant jag provkörde den å tyckte den kändes bra så jag tog ner priset på den ifrån 79000 kr till 65000 kr så dom sålde den får 65000 kr jag vart nöjd så bilen vart min tack så mycket

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Filip W
Skrev om Länna Bilcenter AB

helt värdelös kundservice + skit bilar, undvik den här bilhandlaren

Per Henrik Walter R
Skrev om Länna Bilcenter AB

Lämna Bilcenter sålde en bil med fel de lovade att de skulle fixa innan jag hämtade bilen, när jag väl kom dit så påstod de att de hade låtit Kia märkesverkstad tittat på bilen och det felmeddelande och det skulle enligt Kia inte ha varit ett fel utan bara ett felmeddelande utan orsak. Med ett ODBC-verktyg kunde jag senare se att det faktiskt var ett fel, men varje gång man kontaktar Länna Bilcenter så säger de att de ska ta mitt nummer och återkomma men det sker aldrig. De verkar ha som rutin .ed tanke på alla andra liknande...

ANN-MARIE S
Skrev om Länna Bilcenter AB

Har alltid blivit bemött på ett trevligt och positivt sätt, inga problem alls. Jag har varit kund där under de senaste fem åren, både i verkstan och i bilförsäljningen.

TOMMY S
Skrev om Länna Bilcenter AB

Helt fantastiskt! Underbart trevlig personal, både Richard och Pelle som jobbar som säljare. Rekommenderar detta ställe varmt, de är rakryggade och tar sitt ansvar om något oväntat skulle inträffa, vilket det gjorde i mitt fall. lätta att prata med och har bemött mig på ett sätt som är över förväntan, både över telefon och i butik. Fick en bra känsla redan från början, härliga människor med en vilja att hjälpa. Kommer absolut vända mig hit igen när det är dags för nästa bilköp. Tusen tack ska ni ha! Rekommenderas varmt!

Serge G
Skrev om Länna Bilcenter AB

Skulle aldrig rekommendera köpa bilar från Länna Bilcenter AB! Jag har blivit lovat att få blinkers skickat till mig efter jag köpt Volvo V70 hos dom. De är riktig skojare, hittat på massor orsaker först och sedan glömt göra det han lovat ganska snabbt. Jag har aldrig fått min blinkers dock kostar det bara ca 700 kr. Köp aldrig från Länna Bilcenter AB!

Donna S
Skrev om Länna Bilcenter AB

Idag har vi varit tittat på en bil på Länna bilcenter. Lämnat in våran bil för provkörning. Säljaren fick mina nycklar för att testa min bil. Jag fick nycklar för en bil som jag har varit intresserad av. Affären uteblivit men vi glömt att lämna deras bilnycklar. Säljaren har glömt att fråga om sina nycklar också. När vi kom hem märkte jag att jag har deras nycklar i min ficka. Då åkt jag till posten och skickat deras bilnycklar med rekommenderat brev tillbaka till Länna bilcenter. Jag bor 8 mil bort från Skogås.Sen...