Låsborgen

4.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Låsborgen

• 2013-12-19

Erik P skrev om Låsborgen
    Kompetenta!!! Vi hade blivit bestulna på våra nycklar till företaget.
    Trots att de var fullbokade hela dagen så kom dom och bytte ut våra lås (efter arbetstid)mot normal dagstaxa.
    Trevligt bemötande och snyggt utfört.
    Vi är jättenöjda och vi har fortsatt att anlita dom och vi är väldigt nöjda.
    En firma med brett kunnande
    rekommenderas varmt Läs mer
  • Reco tipsar!
    Elkontakten Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 107 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade Marcus och Elkontakten för att byta all el, uttag och elcentral i vårt nyinköpta radhus. Marcus var väldigt enkel att ha att gör"
  • 2012-10-24

Johanna H skrev om Låsborgen
    Vår bostadsrättsförening har vid två tillfällen anlitat detta företag, vid båda tillfällena har de misslyckats totalt. Första gången blev vi utlåsta från vårt förråd, när vi behövde hämta utrustning vi hade där. Denna gång kommer vi inte in i gymmet för att de inte ens efter påtalande har lyckats aktivera vår nyckel. Uruselt! Hur svårt kan det vara? Läs mer
  • 2010-03-18

Karin A skrev om Låsborgen
    Mycket god service, kom på utsatt tid och installerade mitt nya lås perfekt till bra pris (jämfört med en annan leverantör). Flexibla betalningslösningar och mycket trevligt bemötande - bara att rekommendera. Hälsningar från en nöjd kund. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Din Elektriker i Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 92 omdömen
    Badge2017
    "Snabb service, väldigt trevlig personal som gör ett fantastiskt jobb, kort sagt bäst i stan! Michael Grip Järfälla"
    Michael G
  • 2008-11-04

Karin E skrev om Låsborgen
    Trevligt bemötande & mycket kompetent personal.
    kände mig mycket trygg i deras händer.
    Kanske inte dom biligaste men i mina ögon dom bästa.

Karin Eriksson Läs mer

Bästa elektrikerna i Stockholm: