Låsborgen AB

4.0

4 omdömen om Låsborgen AB

Erik P
Skrev om Låsborgen AB

Kompetenta!!! Vi hade blivit bestulna på våra nycklar till företaget. Trots att de var fullbokade hela dagen så kom dom och bytte ut våra lås (efter arbetstid)mot normal dagstaxa. Trevligt bemötande och snyggt utfört. Vi är jättenöjda och vi har fortsatt att anlita dom och vi är väldigt nöjda. En firma med brett kunnande rekommenderas varmt

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Johanna H
Skrev om Låsborgen AB

Vår bostadsrättsförening har vid två tillfällen anlitat detta företag, vid båda tillfällena har de misslyckats totalt. Första gången blev vi utlåsta från vårt förråd, när vi behövde hämta utrustning vi hade där. Denna gång kommer vi inte in i gymmet för att de inte ens efter påtalande har lyckats aktivera vår nyckel. Uruselt! Hur svårt kan det vara?

Karin A
Skrev om Låsborgen AB

Mycket god service, kom på utsatt tid och installerade mitt nya lås perfekt till bra pris (jämfört med en annan leverantör). Flexibla betalningslösningar och mycket trevligt bemötande - bara att rekommendera. Hälsningar från en nöjd kund.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 216 omdömen 4.8 av 216 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Karin E
Skrev om Låsborgen AB

Trevligt bemötande & mycket kompetent personal. kände mig mycket trygg i deras händer. Kanske inte dom biligaste men i mina ögon dom bästa. Karin Eriksson