LIGAB

LIGAB

www.ligab.se

LIGAB Bygg är en av de ledande i Stockholm när det kommer till badrumsrenovering, köksrenovering och totalrenovering mot privatpersoner. Vi kan erbjuda en helhetslösning och ett brett utbud av tjänster inom renovering och bygg. Vi gör det enkelt för dig att renovera och bygga utan dolda kostnader. Från ett offertbesök till...

10 omdömen om LIGAB

Johanna M

Ligab gjorde Totalrenovering av vår lägenhet där badrum, kök, golv och målning ingick. Väldigt bra kommunikation med projektledare och kontoret hela vägen. Det var en omfattande renovering och projektledaren informerade löpande vad som sker och extra tid som krävdes vid extra jobb som vi beställde under arbetsprocessen. Vi kände oss trygga hela vägen. Jätte fint resultat blev det med.

Susanne O

Vill ge LIGAB högsta betyg i rekommendationer. Bra pris, otroligt trevliga, mycket bra utförande utav arbetet (lagning/byte utav golv i köket) samt utan några förseningar. LIGAB levde upp till alla våra förväntningar och lite till. Vi kommer definitivt att anlita detta företag igen för reparation utav fastighet.

Dan G
Skrev om LIGAB

Ligab utförde renovering av badrum i ett försäkringsärende. Bra kommunikation, fint resultat och behjälpliga när saker inte går som de ska. Rekommenderas.

Simone O

Vi anlitade LIGAB för vår badrumsrenovering. Deras bemötande har varit proffesionellt från offert till slutförandet av badrummet. Detsamma gäller även utsedd projektledare och hantverkare. Trots lite hinder på vägen, höll de sig inom planerad tidsram.

ASHK PETER D

Vi anlitade LIGAB för renovering av vårt lilla badrum. De genomförde projektet inom utlovad tid på ett föredömligt sätt. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet. LIGAB var exemplariska i sin kommunikation med oss och gav oss kontinuerligt all information vi efterfrågade. De svarade alltid inom några timmar på våra frågor och gav tydliga svar. Alla i deras team hade ett mycket trevligt och professionellt bemötande. På slutbesiktningen hade extern besiktningsman ingenting att anmärka på. Vi kan starkt rekommendera LIGAB och kommer att anlita dem igen.

Karin L
Skrev om LIGAB

Ligab har utfört en större renovering i vår villa som innefattade stambyte i hela huset, byte av all el och total renovering av två badrum samt kök och hall. Företaget var mycket seriöst från början till slut. Offerten var realistisk och motsvarade väl den slutliga kostnaden. De problem som alltid uppstår under en större renovering löste de på ett bra och smidigt sätt. Även tidsplanen hölls nästan på dagen. Slutresultatet blev jättefint och vi är mycket nöjda. Det ända negativa jag kan påpeka var att vi inte alltid fick...

Andre G
Skrev om LIGAB

Trevlig och hjälpsam personal. Byggpersonalen hjälpte oss och mer därtill. Dom kommer renovera badrum nr 2 när det blir dags.

Erik B
Skrev om LIGAB

Proffsig firma med tydlig kommunikation, kunniga medarbetare och lyssnar på kunden.

Svar från LIGAB

Hej Erik! Tack för ditt omdöme och dina fina ord. Det glädjer oss att få slutföra ditt fina badrum och att du får njuta av den i många år framöver. mvh Jonathan med arbetslag.

Kristina H

Trevligt bemötande av alla inblandade, snabb återkoppling vid frågor..

Svar från LIGAB

Hej Kristina! Tack för ditt omdöme. Vi tackar för ditt förtroende för att vi fick renovera ditt badrum.

Anders B

Vi har renoverat sovrum och badrummet genom LIGAB och är väldigt nöjda. Snabb återkoppling på offert, bra struktur vad gäller arbetsupplägg, startup möten, planering och utförande. Kompetenta och trevliga hantverkare och en flexibilitet under projektet som uppskattats. Kommunikation från början till slut har även fungerat väldigt bra. Rekommenderas!

Svar från LIGAB

Hej Anders! Tack för din fina respons och ditt omdöme. Det glädjer oss att vi fått utföra ert fina badrum och sovrum som blev så fint. Mvh Jonathan med arbetslag