Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Lindholm Bil AB

Lindholm Bil AB

Albybergsringen 114, 137 69 Österhaninge — Visa karta

OBS! Nu har vi äntligen flyttat in vår nya billhall på Albybergsringen 114
137 69 Österhaninge! Vi har även auktoriserad Citroenverkstad i egna lokaler! Boka service? Ring 08-57027800
Letar du efter en ny bil av märket Citroën ? Då är du välkommen hit till oss på Lindholm Bil AB. Vi är en firma som funnits i branschen ända sedan 1980, och har alltid ett lager av både nya och begagnade bilar till bra priser och snabb leverans. Alla våra fordon är konditionsbesiktade av Besikta Bilprovning för högsta möjliga trygghet.

Är du företagare? Vi hjälper även till med att utforma tjänstebilsavtal och beräkna förmånsvärden om du behöver. Dessutom ger vi dig ett personligt prisförslag utformat efter dina behov.

Låt oss bli din nya billeverantör!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 43 kunder tycker om Lindholm Bil AB

• Michael F skrev om Lindholm Bil AB
    En begagnad bil.dom höll på att flytta så lite rörigt. Men nöjd ändå. Läs mer
  • Andreas F skrev om Lindholm Bil AB
    Köpt 2 begagnade Bilar vid 2 olika tillfällen. De har varit i bra skick & är nöjd med affärerna. Däremot saknades Servicebok till den ena, men Vi har löst Det Nu. Läs mer
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Lindholm Bil AB
    Jag köpte en BMW kombi.
    Jag var väntad så dom stod och väntade på mig.
    Förväntningarna var påstridiga men så vart de inte. Istället fick jag kolla och bedömma i lugn och ro.
    Allt gick väl som tänkt fram till efter papper var skrivna. Då en matta saknades i bilen så skulle detta fixas. Men rätt matta hittades inte så då la säljaren in en annan matta i bilen utan att säga något. Sen blev vi tvugna att be och få varudeklaration, stämpelbok, extra nycklarna m.m. då detta glömts bort. Blev alltså virrigt och mycket spring på slutet innan jag kände att vi kunde åka. I allmänhet är jag nöjd med bilen. Läs mer
  • Suzanne W
    Suzanne W skrev om Lindholm Bil AB
    Jag köpte en Subaru XV som. Jag blev vänligt bemött av personalen och fick god hjälp. Hela köpet gick smidigt. Det enda som jag möjligen kan anmärka på är att det lång tid innan jag fick instruktionsmanualen för bilen. Den skickades flera veckor efter köpet.
    På det hela taget är jag en nöjd kund. Läs mer
  • Roland E skrev om Lindholm Bil AB
    Cr Aircross.
    Trots löfte om 2-3 mån. leverans tog det 6 månader att få bilen.
    Innebär 3 års extra dyr skatt.
    OK bemött. Läs mer
    2018-11-08 Bengt L svarar Roland E
    Hej Roland, Vi kunde dessvärre inte göra något för att få fram bilen tidigare, den modell du valde har en enorm efterfrågan i hela Europa
    och lilla Sverige går inte alltid först i turordning! Beklagar detta!
  • Tommy B skrev om Lindholm Bil AB
    Fick ett mycket trevligt bemötande när jag kom dit. Personalen var trevliga, kunniga och hjälpsamma i vårt beslut att köpa bil. Kan varmt rekommendera denna bilhandlare. Läs mer
  • Isabelle P
    Isabelle P skrev om Lindholm Bil AB
    Köpte en Citroën bil. Bra bemötande och trevlig försäljare! Läs mer
  • Vesa H skrev om Lindholm Bil AB
    Bytte bil på stående fot... efter Internetannons
    Mindre företag med personligt bemötande Läs mer
  • Mikael A skrev om Lindholm Bil AB
    En seriös bilförsäljare där jag gärna köper en bil till. Läs mer
  • Anna S skrev om Lindholm Bil AB
    Leasing av bil. Serviceinriktade och lösningsorienterade. Trevliga. Tog kontakt i efterhand för att se så att vi var nöjda och så att allt fungerade som det skulle. Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Lindholm Bil AB
    Köpte bil, blev bra bemött, hade förväntat mig att få med en bil hem, det gick helt OK. Läs mer
  • Beefalo Steak B skrev om Lindholm Bil AB
    Proffsig kunnig personal som vet vad dom pratar om Läs mer
  • Stabilitet Ab S skrev om Lindholm Bil AB
    Ett mycket korrekt och trevligt bemötande från personalen på Lindholm Bil.
    Jag rekommenderar gärna vänner och bekanta att köpa bil där. Läs mer
  • Linda H skrev om Lindholm Bil AB
    Vilket företag!!! Toppen säljare, trevlig, rak och ärlig!! Tänk om alla säljare och företag funkade på detta viset!!
    Hoppas jag får göra fler affärer med dem i framtiden!! Läs mer
  • Mats H skrev om Lindholm Bil AB
    Jag köpte en bil och blev mycket trevligt bemött. Fick dessutom bilen levererad till södra Sverige utan kostnad. Har också haft trevliga kontakter med företaget efter köpet.
    Återkommer gärna! Läs mer
  • Olof Ö skrev om Lindholm Bil AB
    Snabb service. Trevligt bemötande Läs mer
  • Björn A skrev om Lindholm Bil AB
    Trevligt, tydligt och mån om upplevelsen. Läs mer
  • Pär W
    Pär W skrev om Lindholm Bil AB
    Vår familjen köpte på nytt en Subaru från Lindholm Bil. Vi är mycket nöjda med affären och på det sätt vi bemöts av dem.
    Hög servicegrad.
    Det uppskattas av oss. Vi kan starkt rekommendera dem.

Hälsningar Pär Westberg Läs mer
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Lindholm Bil AB
    Bra och hjälpsamma vid köp av en Mercedes-benz CDI 220. Skulle absolut rekommendera Lindholms till mina vänner. Läs mer
  • Margreth Maud R skrev om Lindholm Bil AB
    Gott bemötande, korrekt information, just förhandling och allt avtalat fullföljdes. Läs mer
  • Per Gunnar Stefan N skrev om Lindholm Bil AB
    Jag har fått mycket positivt hjälp och nu är allt nästan läst sej till det bästa Läs mer
  • Svante H
    Svante H skrev om Lindholm Bil AB
    Bytte min Forester 2011 mot en ny Forester 2017 hos Lindholm Bil AB. Samma utrustning, samma färg. Trevligt bemötande och ett hyggligt mellanpris. Korrekt hantering utan krångel. Så får man nöjda kunder!
    Svante Läs mer
  • Anders S skrev om Lindholm Bil AB
    Mycket bra bemötande ! Köpt en begagnad bil. Allt fungerade bra. Trevlig säljare, ringde och frågade efter ca en månad om allt var bra! Läs mer
  • Pontus Rickard B skrev om Lindholm Bil AB
    Mycket trevligt bemötande. Bilköpet genomfördes smidigt och professionellt. Rekommenderas. Läs mer
  • Mikael W skrev om Lindholm Bil AB
    Jag köpte en ny bil hos Lindholm Bil AB. Från början var de mycket ovilliga att ge en skriftlig offert på bilen. Dessutom levererade de inte överenskomna löften. Läs mer
  • Bertil T skrev om Lindholm Bil AB
    Köp av Subaru forester, snabb och bra affär inga bekymmer

Hel nöjd med bemötandet, Tack! Läs mer
  • Björn T skrev om Lindholm Bil AB
    Överlag bra. Inget utmärkande negativt el positivt. Läs mer
  • Maria W skrev om Lindholm Bil AB
    Vi åkte 25 enkel resa och tycker vi fick bra info om bilen på telefon innan. De reserverade även bilen tills vi kom och vi hade innan fått ett preliminärt inbytespris på den bil vi redan hade. Även extrapersonal fanns på plats för att vi snabbt skulle kunna genomföra köpet utan att behöva vänta. Läs mer
  • Kjell L skrev om Lindholm Bil AB
    Bra bemötande snabb leverans, rimligt pris även på inbyte. Synd att ni slutat älja Subaru vilket var den bilen jag köpte, har blivit en favorit i familjen :) Läs mer
  • Arno E skrev om Lindholm Bil AB
    Vänligt och proffsigt bemötande. Man kände sig trygg.
    (Behövdes, det var 18 år sedan förra bilköpet.) Läs mer
  • Janne S
    Janne S skrev om Lindholm Bil AB
    Smidig och bra bilaffär, mycket trevliga, seriösa och hjälpsamma. Gjorde mitt andra bilköp hos dom. Känner stort förtroende för Lindholm bil och rekommenderar starkt att kika förbi där!
    Kan inte komma på något som skulle kunna förbättras för köpupplevelsen. Läs mer
  • Arne A skrev om Lindholm Bil AB
    Vi köpte vår första Subaru för ca 12 år sedan. Det blev en Forester XT. Att det blev Lindholm Bil sammanhängde med att vi hade en granne som kört Subaru och köpt den i Haninge. Sedan har det blivit 4 Subaru till, en Outback, en XV, en Forester till och nu senast en Levorg. Vi har kört 4 -hjulsdrivet i drygt 15 år. En besvärlig garageinfart kräver 4-hjulsdrift om inte man vill skotta snö innan man kör in i garaget när rejält med nysnö fallit.
    Vi har alltid fått bra bemötande och bra värdering och förhandling när vi velat byta. Utlovade leveranstider och utfästelser har hållits och vägen fram till avslut har varit kort.
    Det har också varit lätt att nå säljarna och få korrigering om något varit fel. I vårt fall har det handlat om någon småsak, ett felmonterat inlastningsskydd som åtgärdades på direkten.
    Solen lyser dock inte varje dag. Den senaste Forestern "åt" enligt vår uppfattning framrutor, 5 st på 2 år. 4 fler än vi drabbats av under hela vårt bilägarliv. Intresset för att föra en konstruktiv diskussion kring möjliga anledningar till detta förhållande var högst begränsad. Det gäller å andra sidan M och försäkringsbolaget också. Men nog kände man sig utsatt som kund.
    Sammanfattningsvis så betraktar vi oss som mycket nöjda kunder. Lite märkligt kan jag dock tycka att det är att ett bilföretag som har en kund som byter bil ca vart 3:e år inte är mer på när de ser att tiden börjar löpa ut. Men det är å andra sidan inte något unikt för Lindholm Bil. Branschen verkar fungera på det sättet. Läs mer
  • Sven-göran S skrev om Lindholm Bil AB
    Vi köpte en bil via en mycket snabb affär. Tittade på bilen ca 30 min ena dagen, bestämde oss och hämtade bilen nästa dag. Kontakten med företaget var alltså mycket kort och därför svårt att ge ett omdöme. Den kontakt vi hade var dock mycket positiv och att vi blev kontaktade efter affären för en uppföljning uppskattade vi mycket. Läs mer
  • Sigrid Ulrika T skrev om Lindholm Bil AB
    Jag har köpt två bilar av Lindholm bil och är nöjd med allt.
    Från rekommendation om val av bil, service och hjälp vid köp samt fin service genom att besvara frågor efter köpen. Läs mer
  • Lena E skrev om Lindholm Bil AB
    Det lät mycket bra hela vägen fram till köpet.när vi kom tillbaka med ett problem med bilen då blev vi inte lika bra bemötta som innan köpet Läs mer
  • Branislav C skrev om Lindholm Bil AB
    Det var helt ok,Jag har redan köpt två nya bilar hos dom. Läs mer
  • Jeanette A skrev om Lindholm Bil AB
    Mycket Trevligt bemötande.
    Köpte en Helt ny SsangYong TIVOLI EX ,,, kontant.

( Smådetaljer kan alltid diskuteras)

Lindholmsbil kan jag varmt rekommendera att göra affärer med !

Mvh Jeanette Andersson Läs mer
  • Lars Vilhelm W skrev om Lindholm Bil AB
    Jag har under flera års tid alltid bemöts på ett positivt, ärligt och personligt sätt, även när det bara gällt enkla frågor, som har förklarats utan krusiduller. Mycket kompetent personal. Det är kul att "snacka med dom", inget lismande från deras sida! Till slut blev det byte av bil och köp av en ny Subaru Outback. Efter köpet kan konstateras att förväntningarna på Linholm Bil fortsatt infriats med råge, dom glömmer inte sina kunder. Ett kundorienterat företag som imponerar. Läs mer
  • Lau L skrev om Lindholm Bil AB
    Bra service. Kunning - och vänlig personal Läs mer
  • Claes M skrev om Lindholm Bil AB
    Vi var på väg till en annan bilförsäljare för att bara "titta", när vi hamnade fel hos Lindholms Bil AB. Efter bara ca en halvtimme hade vi köpt en för oss helt okänd SsangYoung till ett pris överstigande vår budget med ca 20.000 kr. Fortfarande tackar vi vår lyckliga stjärna för vilsegången, ty vi har aldrig tidigare varit så nöjda över en ny bil. Det tror jag att Lindholms förstod att vi skulle bli, varför de kunde sälja med egen säker förtröstan. Vi har gjort återbesök för att få klarhet i instrumentpanelen och känner att vi är välkomna med nya frågor. Vi har fullt förtroende för företaget som vi kommer att rekommendera om det passar sig ngn gång. Läs mer
  • Lennart M skrev om Lindholm Bil AB
    Eftersom det är min 5:te Subaru jag köpt av Lindholms bil är allt bara jättebra. Läs mer
  • Björn Olof S skrev om Lindholm Bil AB
    Tycker de har varit att göra med. Följer även upp köpet ett par månader efteråt för se att allt är bra med bilen och om man upptäckt något fel. Läs mer
  • Mikael H skrev om Lindholm Bil AB
    Jag har köpt och sålt mina bilar genom Lindholm Bil ABoch skälet att det alltid har fungerat smidigt, till rätt pris och på ett trevligt trevligt sätt! Att jag kommer tillbaka år efter år är väl en tydlig beskrivning av upplevelsen! Läs mer

Albybergsringen 114, 137 69 Österhaninge