Lindholm Bil AB

Lindholm Bil AB

96 omdömen om Lindholm Bil AB

Ramona S
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en bil hos Lindholms bil. Hade mailat först och fick ett trevligt bemötande redan där. När jag sen var på plats var det ett väldigt trevligt bemötande, skojfrisk och tillmötesgående personal. Väldigt trevlig bilfirma som är måna om sina kunder helt klart.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Helene Ä
Skrev om Lindholm Bil AB

Bästa bemötandet, bästa hjälpen, 10/10 i allt!

Monica L
Skrev om Lindholm Bil AB

Eftersom det är en firma som säljer bilar så var det en bil jag köpte. Konstig fråga. Blev bra bemött. Hade inga förväntningar. Allt var ok.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Mikael L

Trevligt och uppriktigt bemötande Håller vad dom lovar // Mikael

Hâkan B
Skrev om Lindholm Bil AB

Köp av begagnad bil via telefon. Mycket bra bemötande. När jag kom ner till Handen (45 mil enkel resa) motsvarar bilen exakt vad som förmedlades per telefon. Snabb och smidig utleverans vid hämtningen. Trevligt bemötande. Mycket bra.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Martin S
Skrev om Lindholm Bil AB

Trevliga och förtroendeingivande under hela köpprocessen.

Hans-peter M

Bil Helt ok Hade inga förväntningar Mycket nöjd

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Pontus P
Skrev om Lindholm Bil AB

Jag köpte en begagnad bil av Bengt på Lindholm Bil och jag är mycket nöjd! Nu vet jag var jag ska vända mig nästa gång jag ska köpa ny bil. 👍

Hans P
Skrev om Lindholm Bil AB

Toppenservice från seriöst företag, rekommenderas!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Pär S

Mycket nöjd 😊 trevligt bemötande

Marie N
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en Volvo V70. Blev trevligt bemött och bjuden på fika efter att ha åkt 50 mil för att köpa bilen. Personalen var väldigt trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar gärna denna firma till andra.

Per-erik A
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en Citroen DS5 och är väldigt nöjd med bilen och dess skick , över förväntan. Finare än på bilderna. Blev mycket bra bemött av säljaren på telefon innan besöket och när jag kom så kom säljaren och mötte mig , väldigt trevligt , man kände sig verkligen som en viktig kund. Efter en vecka så kom det fem trisslotter från företaget , vilket var över förväntan . Bilaffären känns trygg och jag känner att jag kan få hjälp om jag skulle behöva det. Tryggt bilägande. Dessutom snabb leverans av fordonet

ALBERINA M
Skrev om Lindholm Bil AB

Skulle vilja rekommendera Lindholm AB till alla som vill köpa en bil. Bilen var i toppskick, såg precis ut som på bilderna i annonsen vilket det inte brukar hos andra bilförsäljare enligt mig. Servicen 10/10. Otroligt kunniga, trevliga, tillmötesgående & tålmodiga. Plus på kanten var att pappa blev bästa kompis med er ;) Fullpott! :)

Svar från Lindholm Bil AB

Oj! Det värmer! Stort tack för en trevlig affär(:)

Daniel P
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom till plats, lite tråkigt men är ändå väldigt nöjd med bilen.

Svar från Lindholm Bil AB

Hej Daniel, Tack för feedback! Informera oss gärna om vad vi har missat så vi kan bättra oss till vi gör affär nästa gång(;)

Jan Axel M
Skrev om Lindholm Bil AB

Vilken service. Där skulle jag vilja jobba

Per S
Skrev om Lindholm Bil AB

Smidigt, tryggt och enkelt som det alltid bör vara när man ska köpa bil. Kan varmt rekommendera Lindholms Bil Trevliga okomplicerade säljare, Göran och Bengt. På återseende!

Göran L
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte begagnad bil. Utmärkt bemötande. Hade inga speciella förväntningar på just detta företag, åkte dit efter tips från ett liknande företag.

Nakisa H
Skrev om Lindholm Bil AB

Professional, honest and very nice! A big thank you!

Mikael T
Skrev om Lindholm Bil AB

Bra och smidig affär kunnig säljare

Peter L
Skrev om Lindholm Bil AB

Bilköp trevligt bemötande bra servis

Anders L
Skrev om Lindholm Bil AB

Jag köpte en Skoda Yeti. Fantastiskt bemötande som gjorde att jag slutade leta vidare. Jag kände att både jag och bilfirman gjorde en bra affär och att de var mycket professionella. Att få höra "Vi säljer bra bilar till trevliga människor " gör att man känner förtroende. Varje dag i veckan rekommenderar jag Lindholms Bil.

Jan H
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en Citroën Berlingo Electric av Säljare Bengt. Jag fick ett utmärkt bemötande, trots oannonserat besök på en lördag. Mina förväntningar var ganska lågt satta, pga. lördagsbesök. Jag rekommenderar Lindholm Bil AB fullt ut.

Petrus S

Begagnat bilköp. Bra bemötande

Lars Ove B
Skrev om Lindholm Bil AB

Vi köpte en sjusitsig Citroen Picasso. Trevligt kunnigt och ärligt bemötande! Rent och snyggt. Vi är mycket mycket nöjda med allt - bilen- servicen-kunskap-uppgifter-kontraktsskrivning-leverans. Vi kan varmt rekommendera Lindholm bil.

Andreas S
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en bil och blev väldigt bra bemött av säljarna. Bytte in min gamla bil och det gick väldigt smidigt.

Marianne K
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en två år gammal begagnad personbil. Lättsamt och servicevilligt bemötande. Väntade mig att kunna köpa en bra bil till hyggligt pris och bli bra bemött och så blev det. Ovanstående får väl anses vara min sammanfattning.

Janne S
Skrev om Lindholm Bil AB

Bra säljare. Snabb leverans. Trevliga lokaler. Läget dock något försvårande även om busslinje fanns.

Eva G
Skrev om Lindholm Bil AB

Letade efter en liten bil och hittade en Citroen C3 hos Lindholms bil. Provkörde och bestämde mig direkt. Trevligt och professionellt bemötande.

Stefan P
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte Citroen C4 Cactus 2018 Blev bemött helt korrekt. Mina förväntningar uppfylldes.

Peter Ä
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en y Citroen C5 Aircross, bra bemötande från personal.

Eva R
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en EOS 07 som jag såg på Bytbil.se och vi ringde torsdag em och pratade med en säljare och kom överens om att köpa och åka och hämta fredag, eftersom vi bor på Gotland så blev det båt och bilförsäljaren hämtade min man vid båten och vidare till bilaffären och såg på bilen och gjorde upp affären och vidare hem samma kväll med bilen och en nöjd köpare som väntade hemma på Gotland för att ta emot bilen EOS. Trevligt bemötande och fint genomförd bilaffär.

Springer Transport & Gräv Ab S

Proffs på att sälja å trevlig bemötande

Bernt K
Skrev om Lindholm Bil AB

cittra Mycket bra Att få ett sakligt bemötande och bli rekommenderad att köpa den bil som skulle passa oss bäst

Bjorn S
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte två bilar och är supernöjd och kan tänka mig att göra det igen när det är dags för nästa byte av bil.

Tomas H
Skrev om Lindholm Bil AB

Bemötandet och affären som helhet kändes proffsig och känslan nu efter köpet känns bra i magen. En trygg, bra och seriös bilaffär!

Märta B
Skrev om Lindholm Bil AB

Trevligt bemötande och smidig affär!

Lars K
Skrev om Lindholm Bil AB

Vi köpte en Citroen Cactus . Mycket trevligt bemötande framförallt av försäljaren Göran Ängsås och även övrig personal vi träffade . Det överträffade våra förväntningar. Även frågor efter köpet besvarades proffsigt och vänligt. Vi tackar samtidigt för trisslotter,mycket uppskattat Med vänlig hälsning Erika och Lars Konradsson

Lise-lott J
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en C3 Picasso 2013 årsmodell och eftersom jag var ute efter en C3 Picasso då min tidigare varit med om en krock. Hitta bilen på nätet och kan bara ge lovord till Lindholms Bil AB för den service och bemötande jag fick. Visste jag någon som behöver en bil skulle inte tveka att rekommendera denna firma. Känner mig mycket nöjd med mitt köp

Mikael E
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en Subaru Outback -18. Bra bemötande, trevliga säljare, inga konstigheter.

Josef I
Skrev om Lindholm Bil AB

Proffsigt och personligt bemötande.

Keijo L
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en Citroën c3 jättetrevligt bemötande och smidig affär. Allt har varit toppen!

Peter Lindmark Plåtslageri Ef P

Det var en trevlig säljare och bilen fungerar fortfarande så det känns bra.

Lennart Ö
Skrev om Lindholm Bil AB

Köpte en ny bil. Mycket väl bemött. Företaget svarade på mina förväntningar mycket väl.

Mona L
Skrev om Lindholm Bil AB

Jag har köpt en ny Ctroen C4. Jag fick ett lugnt, sakligt och informativt bemötande. Förväntningarna var att jag skulle köpa en bil som var lagom stor, lätt att köra och med lagom mycket ny teknik. Det införlivades och jag är jättenöjd med både bilen och bemötandet.

Lilian Gunilla Mari F
Skrev om Lindholm Bil AB

Bilen jag köpte levde upp till mina förväntningar snygg ren automat bra däck fungerat utmärkt och hoppas på många år tillsammans!! Bilen levde upp till mina förväntningar bilden på Blocket överensstämde med verkligheten. Företaget som sålde bilen blev jag mycket trevligt bemött av rekommenderar det gärna till andra! Trevliga försäljare har aldrig tidigare fått så mycket feedback från ett bilföretag Tusen Tack!

Per G
Skrev om Lindholm Bil AB

Vi köpte en bil och köpet fungerade utan problem. Vi upptäckte mindre justeringar som behövde åtgärdas kort tid efter köpet och det ordnades utan problem av Lindholms bil. Vi är mycket nöjda med affären.

Bo Harry Martin J
Skrev om Lindholm Bil AB

Bil Jeep Compass köptes Mycket väl Bra service som förväntat Allting mycket gott Hälsningar Bo Jacobsson

Kim M
Skrev om Lindholm Bil AB

Gjorde idag mitt förta bilköp med Lindholm Bil. Mycket trevligt att göra affär här, supernöjd och en given 5 i betyg. Proffesionella trevliga säljare. Bra bilar till bra priser. Mycket smidigt och tryggt att göra affärer med. Jag kan varmt rekommendera Lidholm bil och komma gärna tillbaka vid mitt nästa bilköp. Mvh , Kim M

Fredrik V
Skrev om Lindholm Bil AB

Fick ett trevligt bemötande, proffsig hjälp när det strulade lite och jag är jättenöjd

Per C

Helt fantastiska!! Jättebra kundmottagande