Alla kategorier Bilar Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Bromma Linus Bil AB

Linus Bil AB

Stationsvägen 12, 611 74 Tystberga

Linus bil är en märkes oberoende bilhandlare, här får du professionellhjälp med att både köpa och sälja din bil. Ring och boka tid så kan du även titta på bilar kvällstid och helger. Här anpassar man sig efter kunden!
Huddingevägen 305, 14137, HUDDINGE
Svenska Motorkompaniet
Carina L:
Allt funkade mycket bra. Alla papper i ordning och bra bemötande.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Linus Bil AB

• Edwina B
    Edwina B skrev om Linus Bil AB
    Toppen bemötande och fina bilar
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Linus Bil AB
    Räcker ju med googla Linus bil så fattar man ganska fort hur dåliga Linus bil är. Blev själv helt lurad på en BMW jag köpte av dom. 335 i . 2veckor efter jag köpt den började lampor att lysa. Lämnade in den på BMW verkstad. Visade sig det att den varit krockad. Inget som Linus bil hade talat om. Ringde då upp Linus bil, men dom svarade bara första gången. Sen aldrig mera när man ville prata med dom. Otroligt att dom får fortsätta hålla på. Googla dom så ser ni hur många dom lurat. Betyg= överkryssad dödskalle. Har också gett betyg på rejta. Lamporna som började lysa visade att min bil saknade airbags. På grund av att den varit krockad. Skulle kosta minst 50.000 . Önskar att jag hade googlat dom innan jag köpte min BMW av dom. Handlar hädanefter alltid mina bilar hos lokala seriösa bilhandlare .. Som man kan få kontakt med om nått skulle vara fel. Detta var 2009. Helt otroligt att dom får fortsätta hålla på att blåsa folk.
  • pelle s
    pelle s skrev om Linus Bil AB
    bilen går fortfarande och ingen skruvad mätare, deras lokalfråga, adress verkar dock vara en vanlig villa, och att dom som dom säjer "ska flytta till nya lokaler snart" verkar inte riktigt stämma. Men tycker man ett år eller 2 hör till kategorin snart så...