Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Tyresö Ljungman Bil AB

Ljungman Bil AB

Bansjövägen 9, 135 54 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Ljungman Bil!

Vi ligger belägna i Tyresö i södra Stockholm.
Vår ambition är att hjälpa våra kunder till ett tryggare bilköp och enklare försäljningar. Detta kan vi säkerställa genom att bilarna är noggrant testade och kontrollerade. Alla bilar säljes dessutom med den varudeklaration som konsumentverket utfärdat.

Vi samarbetar med VP, Carfax, Solid försäkringar, SVEA Ekonomi, Bilweb, Riddermark Bil AB, Fordonshuset och CrozDesigns.

Önskar du att köpa ny bil eller sälja din gamla så är du varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 10 kunder tycker om Ljungman Bil AB

• Carina L
    Carina L skrev om Ljungman Bil AB
    Efter att inte ha kört bil på 30 år, och MYCKET osäker på både bilkörning och bilköp kom jag i kontakt med Jesper, som driver Ljungman Bil AB. Redan från vår första kontakt var han mycket serviceinriktad, seriös och ärlig. Nu efter ca 6 månader har jag besiktigat min röda Toyota Aygo årsmodell 2012, som jag köpte av honom och den gick igenom bilbesiktningen utan ett enda fel! Tack Jesper, för att det finns bilhandlare som du! Du lyfter branschens rykte till topp! Läs mer
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Ljungman Bil AB
    Trevlig, kunnig och köpet kändes tryggt och enkelt. Bra service och personlig kontakt!
    Jämfört med de andra beg. biohandlare som jag besökt var Ljungmans mycket bättre!
    Tack Jesper för rikigt bra service och bemötande! Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Ljungman Bil AB
    Enkelt! En mycket behaglig upplevelse. Läs mer
  • Per Lowe A
    Per Lowe A skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte min bil av Ljungman bil och är jättenöjd. Fick ett seriöst intryck och har haft en god kontakt efter köpet.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Ljungman Bil AB
    Köpt en Peugeot 807. Vi blev väl bemötta av företaget. Tyvär fungerade inte fläkten som kyler motorn. Den lyckades vi reparera i Frankrike. Det stora problemet var när vi hamnade i bilkö då steg värmen till max. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Ljungman Bil AB
    köpte en Volvo v70 i toppskick! Jätte trevligt bemött och super bra service👍🏻 Han kom till tågstationen och mötte upp mig och min familj så vi skulle hitta lättare till honom och slippa krångla med buss. Kommer köpa bil igen av Ljungman bil AB

Med Hälsning Stefan, en jätte nöjd kund Läs mer
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte en bil.
    Han var väldigt uppriktig med fel som fanns på bilen.
    Nöjd med servicen jag fick. Läs mer
  • Elly G
    Elly G skrev om Ljungman Bil AB
    Jag köpte en Toyota auris
    Jag tucker att jag blev mycket bra bemött av säljaren
    Kommer verkligen att rekommendera honom till vänner och bekanta Läs mer
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Ljungman Bil AB
    Jag är mycket nöjd med både Ljumgmans Bil och mitt bilköp.
    Bra service och seriös säljare utan skitsnack!
    Väldigt behjälplig med frågor och genomgång av bil.
    Rekommenderar gärna andra att köpa bil ifrån Ljungman Bil AB

/ Hanna 😊 Läs mer
  • Ola C
    Ola C skrev om Ljungman Bil AB
    Enkelt, personligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd! Jag kommer definitivt att kontakta Ljungman Bil nästa gång jag ska sälja en begagnad bil.

/Ola Läs mer

Bansjövägen 9, 135 54 Tyresö