Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Tyresö Ljungman Bil AB

Ljungman Bil AB

Bansjövägen 9, 135 54 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Ljungman Bil!

Vi ligger belägna i Tyresö i södra Stockholm.
Vår ambition är att hjälpa våra kunder till ett tryggare bilköp och enklare försäljningar. Detta kan vi säkerställa genom att bilarna är noggrant testade och kontrollerade. Alla bilar säljes dessutom med den varudeklaration som konsumentverket utfärdat.

Vi samarbetar med VP, Carfax, Solid försäkringar, SVEA Ekonomi, Bilweb, Riddermark Bil AB, Fordonshuset och CrozDesigns.

Önskar du att köpa ny bil eller sälja din gamla så är du varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 16 kunder tycker om Ljungman Bil AB

• 2019-03-30

Christofer G skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte en bil av Jesper på Ljungmans bil mycket trevlig och behjälplig. Ringde dagen efter och kollade så vi kom hem säkert då det var snö oväder när vi skulle åka hem. Läs mer
  • Jonas W

2019-03-23

Jonas W skrev om Ljungman Bil AB
    Smidig affär. Jesper var hjälpsam och service minded. Bilen har rullat på som förväntat. Inget att klaga på! Läs mer
  • Diana D

2019-03-20

Diana D skrev om Ljungman Bil AB
    Vi köpte en Volvo som vi är mycket nöjda med. Supertrevligt bemötande, upplevde att Jesper som tog hand om oss var kunnig och väldigt ärlig om bilens ”historia” och om varenda liten, obetydlig skavank som bilen hade. Vi ska köpa fler bilar hos Ljungman. Mycket professionellt!
    //Diana o Mikael Läs mer
  • 2019-03-08

Rolf B skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte en bil från Ljungman Bil AB, är mycket nöjd och hade god kontakt med Jesper genom hela processen. Läs mer
  • John R

2019-01-31

John R skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte en Bmw 523iA -99,bilen var konsumentgranskad m protokoll,lovade mej även o ersätta om det skulle vara nåt uppenbart fel om jag skulle upptäcka ngt i efthand,hämtade mej på busstationen i trollbäcken. Bra Ljungman,jag hör av mej nästa gång jag kommer till sthlm så vi kan snacka lite skit! Mvh/John Läs mer
  • 2018-11-06

Margita H skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte en begagnad bil. Fick professionellt och omtänksamt bemötande. Extra önskemål tillgodosågs utan extra kostnader. Läs mer
  • 2018-08-20

Carina L skrev om Ljungman Bil AB
    Efter att inte ha kört bil på 30 år, och MYCKET osäker på både bilkörning och bilköp kom jag i kontakt med Jesper, som driver Ljungman Bil AB. Redan från vår första kontakt var han mycket serviceinriktad, seriös och ärlig. Nu efter ca 6 månader har jag besiktigat min röda Toyota Aygo årsmodell 2012, som jag köpte av honom och den gick igenom bilbesiktningen utan ett enda fel! Tack Jesper, för att det finns bilhandlare som du! Du lyfter branschens rykte till topp! Läs mer
  • Viktor P

2018-07-14

Viktor P skrev om Ljungman Bil AB
    Trevlig, kunnig och köpet kändes tryggt och enkelt. Bra service och personlig kontakt!
    Jämfört med de andra beg. biohandlare som jag besökt var Ljungmans mycket bättre!
    Tack Jesper för rikigt bra service och bemötande! Läs mer
  • 2018-07-08

Daniel S skrev om Ljungman Bil AB
    Enkelt! En mycket behaglig upplevelse. Läs mer
  • Per Lowe A

2018-07-07

Per Lowe A skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte min bil av Ljungman bil och är jättenöjd. Fick ett seriöst intryck och har haft en god kontakt efter köpet.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2018-07-06

Björn R skrev om Ljungman Bil AB
    Köpt en Peugeot 807. Vi blev väl bemötta av företaget. Tyvär fungerade inte fläkten som kyler motorn. Den lyckades vi reparera i Frankrike. Det stora problemet var när vi hamnade i bilkö då steg värmen till max. Läs mer
  • Stefan S

2018-07-05

Stefan S skrev om Ljungman Bil AB
    köpte en Volvo v70 i toppskick! Jätte trevligt bemött och super bra service👍🏻 Han kom till tågstationen och mötte upp mig och min familj så vi skulle hitta lättare till honom och slippa krångla med buss. Kommer köpa bil igen av Ljungman bil AB

Med Hälsning Stefan, en jätte nöjd kund Läs mer
  • Jimmy S

2018-07-05

Jimmy S skrev om Ljungman Bil AB
    Köpte en bil.
    Han var väldigt uppriktig med fel som fanns på bilen.
    Nöjd med servicen jag fick. Läs mer

Elly G skrev om Ljungman Bil AB
    Jag köpte en Toyota auris
    Jag tucker att jag blev mycket bra bemött av säljaren
    Kommer verkligen att rekommendera honom till vänner och bekanta Läs mer

Hanna Z skrev om Ljungman Bil AB
    Jag är mycket nöjd med både Ljumgmans Bil och mitt bilköp.
    Bra service och seriös säljare utan skitsnack!
    Väldigt behjälplig med frågor och genomgång av bil.
    Rekommenderar gärna andra att köpa bil ifrån Ljungman Bil AB

/ Hanna 😊 Läs mer

Ola C skrev om Ljungman Bil AB
    Enkelt, personligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd! Jag kommer definitivt att kontakta Ljungman Bil nästa gång jag ska sälja en begagnad bil.

/Ola Läs mer

Bansjövägen 9, 135 54 Tyresö