Ljungman Bil AB

Ljungman Bil AB

Ring 08-684 564 00 www.ljungmanbil.se

Välkommen till Ljungman Bil! Vi ligger belägna i Tyresö i södra Stockholm. Vår ambition är att hjälpa våra kunder till ett tryggare bilköp och enklare försäljningar. Detta kan vi säkerställa genom att bilarna är noggrant testade och kontrollerade. Alla bilar säljes dessutom med den varudeklaration som konsumentverket utfärdat....

27 omdömen om Ljungman Bil AB

Björn N
Skrev om Ljungman Bil AB

Bra bemötande, trevlig, förteoendeingivande,, nöjd med köpet.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Karin H
Skrev om Ljungman Bil AB

Från kontakt till genomfört köp: proffsigt, öppet, rappt, ärligt och personligt

Andreas L
Skrev om Ljungman Bil AB

Enkel o smidig bilaffär. De håller vad de lovar!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Mimmi N
Skrev om Ljungman Bil AB

Jesper svarar i telefon även efter avslutad affär. Seriös kille som jag kan rekommendera. //Nisse Kiruna

Fredrik P
Skrev om Ljungman Bil AB

Jesper är en grymt bra bilhandlare som vet vad han pratar om.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Christine P
Skrev om Ljungman Bil AB

Har inget ont att säga! Tyckte han kändes ärlig och kom dessutom och hämtade oss när vi skulle hämta bilen. Viktigaste är väl att bilen rullar utan några problem!

Anton P
Skrev om Ljungman Bil AB

Bara bra saker att säga. Varan var precis som den beskrevs, säljaren ärligt. Tveka inte

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1313 omdömen 4.6 av 1313 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Sara I
Skrev om Ljungman Bil AB

Väldigt tryggt och samlat bemötande. Jesper hjälpte mig på alla tänkbara sätt med mitt första bilköp. Jag fick försäkring, lån, skatt och ägarbyte fixat så det var bara att åka därifrån. ”Det är bara att ringa om du undrar något framöver”. Alla mina varmaste rekommendationer!

Mikael V
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte en golf kombi för lite mer än en månad sen. Jesper var väldigt tillmötesgående och trevlig. Han var ärlig om alla små skavanker på bilen. Har aldrig känt mig så trygg i ett bilköp förut skulle finnas fler såna försäljare som Jesper. Kan rekommendera varmt.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Jan G
Skrev om Ljungman Bil AB

Genuint trevlig säljare med rätt inställning och mån om att få en nöjd kund. Kan rekommenderas..

Marko P
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte en volkswagen touran av Jesper . Jesper var väldigt tillmötesgående och trevlig. Han var ärlig om alla små skavanker på bilen. Har aldrig känt mig så trygg i ett bilköp förut skulle finnas fler såna försäljare som Jesper. Vi är jättenöjda med vår nya bil och vi rekommenderar starkt Ljungman bil AB.

Christofer G
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte en bil av Jesper på Ljungmans bil mycket trevlig och behjälplig. Ringde dagen efter och kollade så vi kom hem säkert då det var snö oväder när vi skulle åka hem.

Jonas W
Skrev om Ljungman Bil AB

Smidig affär. Jesper var hjälpsam och service minded. Bilen har rullat på som förväntat. Inget att klaga på!

Diana D
Skrev om Ljungman Bil AB

Vi köpte en Volvo som vi är mycket nöjda med. Supertrevligt bemötande, upplevde att Jesper som tog hand om oss var kunnig och väldigt ärlig om bilens ”historia” och om varenda liten, obetydlig skavank som bilen hade. Vi ska köpa fler bilar hos Ljungman. Mycket professionellt! //Diana o Mikael

Rolf B
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte en bil från Ljungman Bil AB, är mycket nöjd och hade god kontakt med Jesper genom hela processen.

John R
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte en Bmw 523iA -99,bilen var konsumentgranskad m protokoll,lovade mej även o ersätta om det skulle vara nåt uppenbart fel om jag skulle upptäcka ngt i efthand,hämtade mej på busstationen i trollbäcken. Bra Ljungman,jag hör av mej nästa gång jag kommer till sthlm så vi kan snacka lite skit! Mvh/John

Margita H
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte en begagnad bil. Fick professionellt och omtänksamt bemötande. Extra önskemål tillgodosågs utan extra kostnader.

Carina L
Skrev om Ljungman Bil AB

Efter att inte ha kört bil på 30 år, och MYCKET osäker på både bilkörning och bilköp kom jag i kontakt med Jesper, som driver Ljungman Bil AB. Redan från vår första kontakt var han mycket serviceinriktad, seriös och ärlig. Nu efter ca 6 månader har jag besiktigat min röda Toyota Aygo årsmodell 2012, som jag köpte av honom och den gick igenom bilbesiktningen utan ett enda fel! Tack Jesper, för att det finns bilhandlare som du! Du lyfter branschens rykte till topp!

Viktor P
Skrev om Ljungman Bil AB

Trevlig, kunnig och köpet kändes tryggt och enkelt. Bra service och personlig kontakt! Jämfört med de andra beg. biohandlare som jag besökt var Ljungmans mycket bättre! Tack Jesper för rikigt bra service och bemötande!

Daniel S
Skrev om Ljungman Bil AB

Enkelt! En mycket behaglig upplevelse.

Per Lowe A
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte min bil av Ljungman bil och är jättenöjd. Fick ett seriöst intryck och har haft en god kontakt efter köpet. Rekommenderas verkligen!

Björn R
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpt en Peugeot 807. Vi blev väl bemötta av företaget. Tyvär fungerade inte fläkten som kyler motorn. Den lyckades vi reparera i Frankrike. Det stora problemet var när vi hamnade i bilkö då steg värmen till max.

Stefan S
Skrev om Ljungman Bil AB

köpte en Volvo v70 i toppskick! Jätte trevligt bemött och super bra service👍🏻 Han kom till tågstationen och mötte upp mig och min familj så vi skulle hitta lättare till honom och slippa krångla med buss. Kommer köpa bil igen av Ljungman bil AB Med Hälsning Stefan, en jätte nöjd kund

Jimmy S
Skrev om Ljungman Bil AB

Köpte en bil. Han var väldigt uppriktig med fel som fanns på bilen. Nöjd med servicen jag fick.

Elly G
Skrev om Ljungman Bil AB

Jag köpte en Toyota auris Jag tucker att jag blev mycket bra bemött av säljaren Kommer verkligen att rekommendera honom till vänner och bekanta

Hanna Z
Skrev om Ljungman Bil AB

Jag är mycket nöjd med både Ljumgmans Bil och mitt bilköp. Bra service och seriös säljare utan skitsnack! Väldigt behjälplig med frågor och genomgång av bil. Rekommenderar gärna andra att köpa bil ifrån Ljungman Bil AB / Hanna 😊

Ola C
Skrev om Ljungman Bil AB

Enkelt, personligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd! Jag kommer definitivt att kontakta Ljungman Bil nästa gång jag ska sälja en begagnad bil. /Ola