Lödde Städ

Lödde Städ

www.facebook.com

Välkommen till Lödde Städ – din pålitliga partner för högkvalitativ och skräddarsydd städservice! Vi erbjuder professionella lösningar för både privatpersoner och företag i Löddeköpinge med omnejd, bland annat regelbunden hemstädning, kontorsstädning och specialiserade rengöringstjänster. Vii använder effektiva städmetoder...

13 omdömen om Lödde Städ

Karin R
Skrev om Lödde Städ

Köpte storstädning och därefter städning. Mycket välstädat. Bra personal med vänligt bemötande. Mina förväntningar infriades om en välstädad lägenhet.

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Catharina W
Skrev om Lödde Städ

Blir alltid lika nöjd och glad när jag kommer hem till ett perfekt välstädat hem. Maria bemöter en alltid med ett leende och är otroligt hjälpsam. Jag har haft många städfirmor genom åren men aldrig varit lika nöjd som jag är med Lödde städ.

Matej B
Skrev om Lödde Städ

Vi har anställt lödde städ till veckostädningar. Jag kan starkt rekommendera lödde städ. Trevlig personal, och får mitt hem att se renare ut än vad det någon sin har gjort. Vi har anställt 4 olika städfirmor men lödde städ var dom som fick jobbet. Därför rekommenderar jag lödde städ

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Fatma A
Skrev om Lödde Städ

Väldigt trevliga båda 2. Extremt duktiga och extremt nöjd med alltid. Hemmet doftade och var riktigt fräscht. Städade väldigt, väldigt noggrant. Otroligt nöjd och tacksam.

Rosa K
Skrev om Lödde Städ

Super trevliga tjejer! Bokade en storstädning, bästa tjänsten jag gjort mig själv på länge. Rekommenderar verkligen lödde städ, bästa känslan att komma hem till ett rent hem. Mvh Rosa

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 266 omdömen 4.5 av 266 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Kristina P
Skrev om Lödde Städ

Lödde Städ möter alla förväntningar även för en som är kräsen när det kommer till städning. De är lyhörda, snabba och ordentliga. Superlätta, flexibla och en fröjd att ha att göra med. Tack ska ni ha för all hjälp hittills!

Joakim R

Mycket bra god service bra att boka Snyggt o Rent

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Linda L
Skrev om Lödde Städ

Vi har haft veckostädning från löddestäd nu i 8 månader, vi är alltid lika nöjda! Vi valde miljövänlig städning och det funkar utmärkt.

Alexandra P
Skrev om Lödde Städ

Vi är väldigt nöjda med Lödde städ! Vi har städning varje vecka. De gör alltid ett bra jobb, huset känns rent och välstädat varje gång. Vi uppskattar att det alltid är samma personer som kommer hit, det känns tryggt.

Daniel L
Skrev om Lödde Städ

Bra och trevliga och skulle det vara något så åtgärdar dom det omgående

Alexandra S
Skrev om Lödde Städ

Trevligt och proffsigt bemötande, noggranna och vi är alltid väldigt nöjda!

Thobias W
Skrev om Lödde Städ

Bra service och bra städning. Tar lite tid innan man lärt känna varandra och vad som är viktigt.

Inger S
Skrev om Lödde Städ

Städningen är klanderfri och personalen trevlig! Den enda lilla nackdelen är att de glömmer saker i lägenheten med jämna mellanrum. Tiden - och därmed fakturorna - varierar också litet svårbegripligt.