M27 Motor AB

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Juan E
Skrev om M27 Motor AB

Bra och tydlig affär med dem. Var bra på att förklara bilen jag var intresserad av och hjälpte till med garanti, försäkring och hemleverans. Det uppskattades verkligen av mig

Bozgeyik A
Skrev om M27 Motor AB

Så nöjd och glad vi gjort affär. Dem gör ett mycket bra seriös jobb 🙏🏻

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1321 omdömen 4.6 av 1321 omdömen

Ett trevligt bemötande och en hjälpsam person till ett köpe av bil Mvh Anita Wikström

Clary Anita V Clary Anita V
Nikola P
Skrev om M27 Motor AB

Super trevliga att göra ett bilköp med, väldigt bra bemötande, transparanta med bilens skick och håller vad de lovar vid överrenskommelse. Rekomenderat starkt!

Redon B
Skrev om M27 Motor AB

Riktigt bra service med professionella säljare, jätte nöjd och nästa bilköp blir definitivt hos M27 Motor!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Esmer Emelie D
Skrev om M27 Motor AB

Superbra bil, bra service och professionellt bemötande! Rekommenderar för alla som vill ha en bra bil för ett bra pris🤩

Sabri Yahya S
Skrev om M27 Motor AB

Bästa äger och personal de är jätte bra när du ta hand om kunderna 🌹♥️

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Engin Y
Skrev om M27 Motor AB

Köpte en Vw Caddy där för ett tag sen och blev bemött utav en super trevlig säljare redan vid entren, Bilen stämde exakt in på beskrivningen som fanns på blocket. Super nöjd med hela affären och fler köp kommer det garanterat att bli. Kan rekommendera M27 motor starkt

Isa Y
Skrev om M27 Motor AB

Grym Service och hjälpsamma personal. Rekommenderar starkt!

M27 Motor AB gillar detta
Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Mikail G
Skrev om M27 Motor AB

Hej Mustafa du har bästa firma valla jag äldsta dig

Suat S
Skrev om M27 Motor AB

Jätte trevliga och bra bemötande personer

Daler Ahmet B
Skrev om M27 Motor AB

Super trevliga personal väldigt service inriktade. Rekommenderar till alla.

Mo Elia L
Skrev om M27 Motor AB

Bästa bilfirman, Trevlig bemötande. Killarna var supertrevliga och hjälpsamma. Jag letade jättemycket för en sån bil men till slut så hittade jag den hos M27 Motor, rekommenderar stark👍