Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Mäklarhuset Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Primusgatan 73, 112 67 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset Essingen Fredhäll!

Vi har lång erfarenhet och har verkligen koll på vårt område. Det gör att vi kan hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden och guida dig till en trygg, enkel och lyckad fastighetsaffär.

Vårt mål är att du ska känna att bostadsmarknaden blir en mindre krånglig plats när du samarbetar med oss på Mäklarhuset. Vi erbjuder alltid fri värdering och rådgivning när det gäller din nuvarande bostad, vi vet var potentiella köpare i området finns och vilka objekt som snart kommer ut på marknaden.

Vi värderar och förmedlar alla typer av bostäder. Oavsett om det gäller bostadsrätt, villa, fritidshus, tomt eller kommersiell fastighet kan vi bistå dig i den stundande affären.

Läs vad 90 kunder tycker om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

• Samuel C
    Samuel C skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Bästa mäklaren i jag använt! Otroligt uppmärksam, engagerad och lyhörd. Älskar service, när man får mer än man förväntar sig. Det får man med Zolle i alla bemärkelser. Verkligen att rekomendera.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fick rekommendation om Zolle från en bekant.
    En extremt professionell och pålitlig mäklare med sinne för detaljer kring försäljning. Kändes helt rätt vid första mötet och timing/utgångspris/upplägg gav ett slutpris som sköt i taket.
    Otroligt nöjd!
  • Linda S
    Linda S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag kan verkligen rekommendera Zolle som mäklare.

Jätteduktig och verkligen engagerad! Vi kände oss väldigt trygga och välinformerade under hela proccessen och är mycket nöjda!
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är snabb, effektiv, påläst och proffsig rakt igenom. Det märks tydligt att han har passion för det han gör, en riktig stjärna!
    2017-06-02 Zolle B svarar Alexandra R
    Stort tack för din feedback Alexandra! Ett sant nöje att få representera din fina lägenhet. Du är välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med något. Allt gott! / Zolle
  • Manar R
    Manar R skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt professionell och ger ett pålitligt och kunnigt intryck. Dessutom väldigt tillmötesgående.
    2017-05-11 Jessica W svarar Manar R
    Tack Manar. Övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya bostad, den är så fin!
  • Stefannie S
    Stefannie S skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevligt bemötande, professionell, skötte hela försäljningsprocsessen galant!
    2017-05-11 Jessica W svarar Stefannie S
    Tack för omdömet Stefannie, ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen! :)
  • Philip N
    Philip N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Duktig och driven mäklare som lyssnar på kunden och kommer med bra råd! Rekommenderas starkt.
  • Christian A
    Christian A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle Baleng gjorde det ESNY inte lyckades med, nämligen att sälja vår lägenhet till ett förväntat pris. Zolle´s ödmjukhet och uppföljning genom försäljningen kunde inte ha varit bättre. Vi är oerhört glada att vi valde Zolle och kan starkt rekommendera Zolle vid försäljning av bostad. Tusen tack!
    2017-01-27 Zolle B svarar Christian A
    Stort tack för din feedback Christian! Vad skönt att vi kunde lösa affären på ett så smidigt och lyckat sätt - det glädjer mig att ni är nöjda med min insats. Hör av er om ni behöver input i ert sökande efter ny bostad, jag hjälper gärna till. Trevlig helg också! Allt gott/ Zolle
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är väldigt nöjd från början till slut med allt som rörde försäljningen. Allt gick väldigt smidigt och lägenheten var såld på 11 dagar från att vi la ut annonsen. Väldigt fina bilder i annonsen också.
    2017-01-27 Zolle B svarar Patrik I
    Kul att höra att du är nöjd Patrik! Hörs inför tillträdet, hoppas allt är bra annars. Trevlig helg! / Zolle
  • Jamal W
    Jamal W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Hej

Har anlitat Mäklarhuset och Zolle Baleng ett flertal gånger gällande försäljning av bostadsrätter. Väldigt proffsigt bemötande. Kommunikationen är rak och tydlig. Han är också väldigt tillmötesgående och effektiv. Kunderna och jag har alltid känt sig trygga med Mäklarhuset. Kommer definitivt anlita de igen. H/Jamal Wattar
    2017-01-25 Zolle B svarar Jamal W
    Hej Jamal! Stort tack för din feedback, uppskattar det. Tveka inte att höra av dig om jag kan bistå dig med något i fortsättningen. Vi hörs! Mvh/ Zolle
  • Philip A
    Philip A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket professionell, trevlig och kunnig!
    2017-01-11 Zolle B svarar Philip A
    Tack för din feedback Philip! Hör av dig om det är något jag kan göra för dig, och jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Allt gott/ Zolle
  • Andy
    Andy skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket nöjd med samarbetet med Zolle som tog väl hand om mig och löste en förändrat situation på ett mycket bra sätt.
    2017-01-09 Zolle B svarar Andy
    Tack för din feedback Andreas. Hoppas allt är gott i din nya lya, du är varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt! Gott nytt år!
  • Dan E
    Dan E skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica är professionell, rak, seriös, har ett trevligt bemötande, känns trygg och har ett lugn. Rekommenderas varmt.
    2016-12-15 Jessica W svarar Dan E
    Tack för omdömet Dan. Ha en riktigt God Jul så hörs vi i början av 2017! :)
  • Anette T
    Anette T skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevlig och professionell.
    Tack!
    2016-12-15 Jessica W svarar Anette T
    Tack Anette, övertygad om att ni kommer trivas.
    Må så gott och ha en riktigt god jul!
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    som kund så känner man sig trygg och omhändertagen, inga frågor som man ställer förblir obesvarade Både som säljare och köpare kanske detta är ett tillfälle i livet som man aldrig varit i kontakt med tidigare ,då kommer Jessicas lugn och kunskap väl till pass. Hennes proffsighet och vägledning är ovärderlig och att så småningom komma fram till ett resultat som man känner sig nöjd med är oerhört viktigt . i sin yrkesroll som mäklare får Jessica Winter högsta betyg av mig.
    2016-12-15 Jessica W svarar Kerstin F
    Tack snälla Kerstin för omdömet! Ett sant nöje att hjälpa er att sälja bostaden. Även Stort Grattis till köpet, verkar ha hittat en lägenhet med alla kriterier ni sökt efter. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi av framöver.
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica hanterade förmedlingen mycket professionellt trots en del strul och förseningar från vår sida. Trevlig atmosfär vid träffen med köparen och undertecknades av kontraktet. Vi är mycket nöjda.
    2016-12-15 Jessica W svarar Bengt F
    Tack för omdömet Bengt, det gläder mig att ni är nöjda.
    Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevlig och duktig mäklare som jag gärna skulle använda mig av igen.
  • Maria S
    Maria S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var professionell och väldigt smidig att arbeta med under hela processen. Alltid tillgänglig och kunde med lätthet hantera situationen när läget förändrades!
  • Alex A
    Alex A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Samarbetsvillig, snabb och får saker gjort. Är riktigt nöjd!
    2016-10-09 Zolle B svarar Alex A
    Tack för feedbacken Alex, och tack för ett lyckat samarbete! Tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Allt gott/ Zolle
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionell, lyhörd och en extremt bra mäklare. Jobbar aktivt genom hela processen. Bästa mäklaren jag mött på.
    2016-10-09 Zolle B svarar Joakim R
    Stort tack för feedbacken Joakim. Det gör mig väldigt glad att du är nöjd med hela processen, tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Mvh/ Zolle
  • Malin A
    Malin A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är proffsig, mycket trevlig och mån om dig som säljare.
    Han är duktig och vi gjorde en snabb affär vi är mycket nöjda med! Jag ger Zolle mina varmaste rekommendationer och kommer att använda honom även framöver vid nästa försäljning. Högsta betyg!
    2016-10-09 Zolle B svarar Malin A
    Tack för din feedback Malin, uppskattar det! Det är bara att höra av sig om jag kan hjälpa till med något i fortsättningen. Allt gott/ Zolle
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt engagerad, gjorde det lilla extra och ville ta egna initiativ med styling etc. som man inte hinner med själv. Bra på att uppfölja och var väldigt driven från titt på lägenhet tills försäljningen var klar. Fick mer för min lägenhet på östermalm än vad vi kom överens om som lägsta pris!
  • Markus H
    Markus H skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket kunnig och pålitlig. Rekommenderas varmt!
    2016-12-15 Jessica W svarar Markus H
    Hej Marcus,
    Hoppas verkligen du trivs i din nya bostad.
    Vill även passa på att önska en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt 2017!
  • Afshin Z
    Afshin Z skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är extremt kunnig inom sitt arbetsområde.
    Han bemötte mig som kund på ett super bra sätt och ingav ett stort förtroende
    2016-08-20 Zolle B svarar Afshin Z
    Hej Afshin! Tack för din feedback, uppskattar det. Tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något i fortsättningen. Allt gott! / Zolle
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Ambitiös, ödmjuk och pragmatisk. Riktig trevlig kille som vi kommer att anlita för framtida lägenhetsförsäljningar.
  • Katarina I
    Katarina I skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket alert och tillmötesgående. Mycket bra kommunikatör, har inga som helst negativa omdömen att lämna.
    2016-05-24 Jessica W svarar Katarina I
    Tack för omdömet Katarina! Finns på telefon om du har några funderingar! :)
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Hon var jättebra och vi är nöjda
    2016-05-24 Jessica W svarar Jimmy H
    Ett sant nöje att sälja er fina bostad! Vi hörs av framöver! :)
  • Frouzandeh G
    Frouzandeh G skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevligt bemötande bra information om objektet
  • Åke B
    Åke B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle har visat på ett professionellt sätt att hantera försäljningen av min bostad allt ifrån förberedelser till avslut. Jag rekommenderar Zolle varmt. Åke
  • Sarang C
    Sarang C skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Extremt bra framförhållning och absolut inga lurenderier.
  • Theodore L
    Theodore L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionellt bemötande
    Bra förhandlare
    Trevlig
    Punktlig
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket trevligt bemötande och seriöst intryck. Snabbt, tydligt, lätt och tryggt! Jag är mycket nöjd från början till slut! Rekommenderas!
  • Frederik P
    Frederik P skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jättenöjda, levererade precis det de lovade och sa sig göra.
    Lätt att få kontakt med och raka, bra svar på våra frågor.
  • Aksel W
    Aksel W skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket förtroendeingivande, bra kommunikation över status.
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tydlig och effektiv. Proffsig och trevlig.
  • Maria G
    Maria G skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket bra information och svar på faktafrågor vi hade. Vi blev kontinuerligt uppdaterade med info om läget.
  • Xian I
    Xian I skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Peter och Jag(Leif) kom väl överens och hade gemensamma värderingar i många frågor. Det enda jag kan tänka på som en förbättring är att Peter som till vardags säljer lägenheter kunde säga till kunden som är sällanköpare, tänk igenom en gång till innan du skriver på, om det är något du vill ha förändrat eller genomgånget. Det är så svårt att tänka på allt som köpare. Lättare för mäklaren som har det som yrke. Annars var allt bra. Bra stöd till oss som köpare
  • Kristofer P
    Kristofer P skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionell och duktig mäklare genom hela försäljningsprocessen
    2016-03-17 Jessica W svarar Kristofer P
    Tack för det fina omdömet Kristofer!
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Vi hade 7 mäklare som kom till oss, och vi fann att Jessica Winter gav det bästa förtroendet av alla. Alla mäklare var trevliga så klart, men Jessica utmärkte sig en aning. Vi är mycket nöjda så här långt, men affären är ju inte riktigt fullbordad än.

MVH
    Håkan Bergman
    2016-03-17 Jessica W svarar Håkan B
    Hej Håkan!
    Tack för förtroendet och för fina ord, kul att ni känner er nöjda! Vi hörs av när det börjar närma sig tillträde, ring om det är något. :)
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Supernöjd! Peter skötte om allt på ett väldigt professionellt sätt från början till slut och jag som uppdragsgivare kände mig aldrig orolig. Affären gick otroligt smidigt och jag kan inte annat än att vara jättenöjd med resultatet. Peter får mina absolut bästa rekommendationer! Mvh Mikael
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Peter är trevlig, flexibel och snabbfotad. Att sälja med Peter var ett bra val eftersom han var duktig på att skapa intresse för lägenheten och dessutom mycket flexibel att visa lägenheten för nya intressenter med kort varsel. Han bemötte oss som ganska petiga uppdragsgivare på ett mycket trevligt vis.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fick bra bemötande, Jessica var i stort sett alltid behjälplig.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fantastiskt mäklare, snabb och smidig affär! Super nöjd med henne.
  • Alexandra Y
    Alexandra Y skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Hjälpsam och svarar snabbt på frågor. Alltid vart tillgänglig via mail, sms och telefon.
  • Brf Körsbärsträdet 30
    Brf Körsbärsträdet 30 skrev om Peter Karlsson en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Vår bostadsrättsförening har anlitat Peter Karlsson vid flera tillfällen och är mycket nöjda med allt gällande försäljningarna. Utmärkt service, fantastiskt bemötande, snabb genomförande och högsta professionalism. Både säljare och köpare har varit mycket nöjda.
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Bra på alla sätt och vis med en glimt i ögat!
  • Adam A
    Adam A skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Ger ett vänligt, ärligt och professionellt intryck. Vidare så hjälpte mäklaren även till efter själva köpet samt tog reda på att jag inte hade någon erfarenhet av att köpa lägenheter, vilket för mig visade på "heder i sin yrkesroll".
  • Martin L
    Martin L skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Bara bra! Inga problem, allt har gått snabbt och smärtfritt.
  • Jakob K
    Jakob K skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Rappt, professionellt och trevligt bemötande.
  • Christian S
    Christian S skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är en nöjd kund. Bra bemötande, kontakt, tillgänglighet, tydlighet och avslut. Rekommenderas.

Primusgatan 73, 112 67 Stockholm