Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Mäklarhuset Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Primusgatan 73, 112 67 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset Essingen Fredhäll!

Vi har lång erfarenhet och har verkligen koll på vårt område. Det gör att vi kan hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden och guida dig till en trygg, enkel och lyckad fastighetsaffär.

Vårt mål är att du ska känna att bostadsmarknaden blir en mindre krånglig plats när du samarbetar med oss på Mäklarhuset. Vi erbjuder alltid fri värdering och rådgivning när det gäller din nuvarande bostad, vi vet var potentiella köpare i området finns och vilka objekt som snart kommer ut på marknaden.

Vi värderar och förmedlar alla typer av bostäder. Oavsett om det gäller bostadsrätt, villa, fritidshus, tomt eller kommersiell fastighet kan vi bistå dig i den stundande affären.

Läs vad 103 kunder tycker om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

• Paulina E skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Köpte en lägenhet på Evenemangsgatan i Solna. Blev mycket vänligt och proffsigt bemött. Zolle var kunnig och påläst, engagerad och återkom snabbt på mejl eller telefon under processen. Han överträffade mina förväntningar och var mycket bättre än många andra mäklare jag träffat. Läs mer
    2018-11-29 Zolle B svarar Paulina E
    Tack för rekommendationen Paulina, känns fantastiskt bra att du känner så. Du är välkommen att höra av dig om/ när det dyker upp någon fråga kring flyttprocessen. Allt gott så länge!
  • Nils v
    Nils v skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Oslagbar mäklare! Trevlig, kunnig och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2018-11-13 Zolle B svarar Nils v
    Tack Nils, uppskattar din feedback. Hoppas allt löser sig smidigt med flytten till er nya bostad. Hörs inför tillträdet. Allt gott så länge. / Zolle
  • Carola H skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Alltid trevlig och tillgänglig och profsig. Läs mer
  • Hanna G skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Sålt bostad i fredhäll. Zolle var tillmötesgående och förtroendeingivande. Ofta snabba svar på mail och kom med rådgivning under processen. Det enda negativa jag kan komma på är att han överlag kändes stressad vid våra samtal och ville snabbt avsluta, och att han kom precis på minuten till vår andra visning.
    Annars tipp topp! Läs mer
    2018-11-06 Zolle B svarar Hanna G
    Tack för feedbacken Hanna. Ska ta till mig det du skriver om att jag kändes stressad i våra samtal, det är givetvis inte alls min avsikt eller i linje med min ambitionsnivå. Vi hörs inför tillträdet, allt gott så länge!
  • Carl C skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Engagerad, strukturerad och professionell. Mycket nöjd. Läs mer
  • Damon R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är en grym mäklare som levererar och håller det han lovar. Skulle absolut rekommendera honom. Tack! Läs mer
  • Dean L
    Dean L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var grym under hela processen och levererade verkligen på det han utlovat.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-04 Zolle B svarar Dean L
    Tack för feedbacken Dean, uppskattar att du tog dig tid. Hörs vidare gällande köpet av ny bostad, jag håller utkik om något intressant dyker upp. Hörs inför tillträdet också. Allt gott så länge!
  • Caroline N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket lyhört, tillmötesgående och professionellt bemötande. God förmåga att lyssna och anpassa sin service optimalt. Zolle har en förmåga att skapa lugn, förtroende och tillit. Vi sålde liten tvåa på Stora Essingen mitt i sommar-stiltjen och det gick bra, vi fick det förväntade priset. Andra mäklare tvekade. En enda förveckling i hela processen - vid nyckel överlämnande och fotografering som berodde på ett missförstånd/av oss säljare missad läst email. Skulle anlita Zolle Baleng och Mäklarhuset igen, vid nästa tillfälle! Läs mer
    2018-08-24 Zolle B svarar Caroline N
    Tack för feedbacken Caroline, uppskattar det. Hoppas allt är väl i Spanien. Vi hörs inför tillträdet, hör av dig om du undrar något. Allt gott!
  • Marie-Louise A skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica är bra för hon är inte jobbigt "på" som många andra mäklare - lugn och saklig. Läs mer
    Jessica W, Zolle B gillar detta
  • Helena W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Zolle. Professionell och tillmötesgående. Allt mycket bra! Läs mer
  • Katarina J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag har sålt en bostadsrätt via Zolle och upplever Zolle som mycket proffsig och tillgänglig under hela processen. Jag har fått snabba svar på alla frågor och upplever att han har haft ett högt engagemang och överträffat mina förväntningar! Läs mer
  • Margareta K skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Proffsig, gjorde väldig positiv intryck på mig. Har mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-04-12 Jessica W svarar Margareta K
    Tack för orden Margareta, vi hörs av igen när det närmar sig tillträde. :)
    Jessica W, Zolle B gillar detta
  • Linn A
    Linn A skrev om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle överträffande mina förväntningar. Han är otroligt professionell och väldigt behjälplig med allt rörande försäljning av min lägenhet. Min försäljning gick jätte snabbt vilket inte var en självklarhet så som marknaden ser ut nu. Detta tror jag berodde på Zolles engagemang, och hans trevliga och proffsiga bemötande. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Joanna L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Kan rekommendera Zolle varmt och skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-02-21 Zolle B svarar Joanna L
    Hej Joanna. Stort tack för din feedback. Känns bra att ni uppskattade min insats och tack för förtroendet än en gång. Hälsa Charlie. Allt gott!
  • Niko P skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle gjorde ett kanonjobb med försäljning av vår vindsvåning i Vasastan. Zolle var väldigt aktivt med massor av privata visningar, samtal med köpare osv - gjorde en skillnad för försäljningen. Varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-02-21 Zolle B svarar Niko P
    Hej Niko. Tack för din feedback, uppskattar det. Du får hälsa så gott, så hörs vi inför tillträdet. Allt gott så länge!
  • Elsa K skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fick ett stort förtroende för Zolle direkt vid första mötet, hans bemötande var mkt professionellt. Är väldigt nöjd med hur Zolle skötte försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2017-09-04 Zolle B svarar Elsa K
    Tack för feedbacken Elsa, uppskattar det. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende - hör gärna av er om jag kan bistå er med något. Hörs inför tillträdet, hälsa Jonas och bebis så gott!
  • Erik L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var väldigt trevlig, flexibel och professionell i sitt bemötande! Kommer definitivt rekommendera honom som mäklare för mina vänner. Läs mer
    2017-08-23 Zolle B svarar Erik L
    Uppskattar feedbacken Erik, tack! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad, hör av dig om du behöver hjälp med något - I am at your service. Allt gott så länge/ Zolle
  • Jonatan L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är mycket professionell och kan verkligen sitt yrke. Jag kände mig trygg genom hela försäljningen, han fanns alltid tillgänglig för frågor (dag som kväll) och jag är mycket nöjd med försäljningspriset.

Jag rekommenderar varmt Zolle till den som går i säljtankar i Stockholm. Läs mer
    2017-08-22 Zolle B svarar Jonatan L
    Stort tack för din feedback Jonatan, uppskattar det. All lycka med ert nya boende, känn er välkomna att höra av er om det dyker upp några frågor/ funderingar. Allt gott/ Zolle
  • Samuel C skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Bästa mäklaren i jag använt! Otroligt uppmärksam, engagerad och lyhörd. Älskar service, när man får mer än man förväntar sig. Det får man med Zolle i alla bemärkelser. Verkligen att rekomendera. Läs mer
  • Marcus F skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Fick rekommendation om Zolle från en bekant.
    En extremt professionell och pålitlig mäklare med sinne för detaljer kring försäljning. Kändes helt rätt vid första mötet och timing/utgångspris/upplägg gav ett slutpris som sköt i taket.
    Otroligt nöjd! Läs mer
  • Linda S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag kan verkligen rekommendera Zolle som mäklare.

Jätteduktig och verkligen engagerad! Vi kände oss väldigt trygga och välinformerade under hela proccessen och är mycket nöjda! Läs mer
  • Alexandra R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är snabb, effektiv, påläst och proffsig rakt igenom. Det märks tydligt att han har passion för det han gör, en riktig stjärna! Läs mer
    2017-06-02 Zolle B svarar Alexandra R
    Stort tack för din feedback Alexandra! Ett sant nöje att få representera din fina lägenhet. Du är välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med något. Allt gott! / Zolle
  • Manar R skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt professionell och ger ett pålitligt och kunnigt intryck. Dessutom väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2017-05-11 Jessica W svarar Manar R
    Tack Manar. Övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya bostad, den är så fin!
  • Stefannie S skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevligt bemötande, professionell, skötte hela försäljningsprocsessen galant! Läs mer
    2017-05-11 Jessica W svarar Stefannie S
    Tack för omdömet Stefannie, ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen! :)
  • Philip N skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Duktig och driven mäklare som lyssnar på kunden och kommer med bra råd! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Christian A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle Baleng gjorde det ESNY inte lyckades med, nämligen att sälja vår lägenhet till ett förväntat pris. Zolle´s ödmjukhet och uppföljning genom försäljningen kunde inte ha varit bättre. Vi är oerhört glada att vi valde Zolle och kan starkt rekommendera Zolle vid försäljning av bostad. Tusen tack! Läs mer
    2017-01-27 Zolle B svarar Christian A
    Stort tack för din feedback Christian! Vad skönt att vi kunde lösa affären på ett så smidigt och lyckat sätt - det glädjer mig att ni är nöjda med min insats. Hör av er om ni behöver input i ert sökande efter ny bostad, jag hjälper gärna till. Trevlig helg också! Allt gott/ Zolle
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jag är väldigt nöjd från början till slut med allt som rörde försäljningen. Allt gick väldigt smidigt och lägenheten var såld på 11 dagar från att vi la ut annonsen. Väldigt fina bilder i annonsen också. Läs mer
    2017-01-27 Zolle B svarar Patrik I
    Kul att höra att du är nöjd Patrik! Hörs inför tillträdet, hoppas allt är bra annars. Trevlig helg! / Zolle
  • Jamal W skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Hej

Har anlitat Mäklarhuset och Zolle Baleng ett flertal gånger gällande försäljning av bostadsrätter. Väldigt proffsigt bemötande. Kommunikationen är rak och tydlig. Han är också väldigt tillmötesgående och effektiv. Kunderna och jag har alltid känt sig trygga med Mäklarhuset. Kommer definitivt anlita de igen. H/Jamal Wattar Läs mer
    2017-01-25 Zolle B svarar Jamal W
    Hej Jamal! Stort tack för din feedback, uppskattar det. Tveka inte att höra av dig om jag kan bistå dig med något i fortsättningen. Vi hörs! Mvh/ Zolle
  • Philip A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket professionell, trevlig och kunnig! Läs mer
    2017-01-11 Zolle B svarar Philip A
    Tack för din feedback Philip! Hör av dig om det är något jag kan göra för dig, och jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Allt gott/ Zolle
  • Andy
    Andy skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket nöjd med samarbetet med Zolle som tog väl hand om mig och löste en förändrat situation på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2017-01-09 Zolle B svarar Andy
    Tack för din feedback Andreas. Hoppas allt är gott i din nya lya, du är varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt! Gott nytt år!
  • Dan E skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica är professionell, rak, seriös, har ett trevligt bemötande, känns trygg och har ett lugn. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Dan E
    Tack för omdömet Dan. Ha en riktigt God Jul så hörs vi i början av 2017! :)
  • Anette T skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevlig och professionell.
    Tack! Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Anette T
    Tack Anette, övertygad om att ni kommer trivas.
    Må så gott och ha en riktigt god jul!
  • Kerstin F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    som kund så känner man sig trygg och omhändertagen, inga frågor som man ställer förblir obesvarade Både som säljare och köpare kanske detta är ett tillfälle i livet som man aldrig varit i kontakt med tidigare ,då kommer Jessicas lugn och kunskap väl till pass. Hennes proffsighet och vägledning är ovärderlig och att så småningom komma fram till ett resultat som man känner sig nöjd med är oerhört viktigt . i sin yrkesroll som mäklare får Jessica Winter högsta betyg av mig. Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Kerstin F
    Tack snälla Kerstin för omdömet! Ett sant nöje att hjälpa er att sälja bostaden. Även Stort Grattis till köpet, verkar ha hittat en lägenhet med alla kriterier ni sökt efter. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi av framöver.
  • Bengt F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Jessica hanterade förmedlingen mycket professionellt trots en del strul och förseningar från vår sida. Trevlig atmosfär vid träffen med köparen och undertecknades av kontraktet. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Bengt F
    Tack för omdömet Bengt, det gläder mig att ni är nöjda.
    Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!
  • Magnus J skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevlig och duktig mäklare som jag gärna skulle använda mig av igen. Läs mer
  • Maria S skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle var professionell och väldigt smidig att arbeta med under hela processen. Alltid tillgänglig och kunde med lätthet hantera situationen när läget förändrades! Läs mer
  • Alex A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Samarbetsvillig, snabb och får saker gjort. Är riktigt nöjd! Läs mer
    2016-10-09 Zolle B svarar Alex A
    Tack för feedbacken Alex, och tack för ett lyckat samarbete! Tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Allt gott/ Zolle
  • Joakim R skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionell, lyhörd och en extremt bra mäklare. Jobbar aktivt genom hela processen. Bästa mäklaren jag mött på. Läs mer
    2016-10-09 Zolle B svarar Joakim R
    Stort tack för feedbacken Joakim. Det gör mig väldigt glad att du är nöjd med hela processen, tveka inte att höra av dig vid ev. frågor/ funderingar. Mvh/ Zolle
  • Malin A
    Malin A skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är proffsig, mycket trevlig och mån om dig som säljare.
    Han är duktig och vi gjorde en snabb affär vi är mycket nöjda med! Jag ger Zolle mina varmaste rekommendationer och kommer att använda honom även framöver vid nästa försäljning. Högsta betyg! Läs mer
    2016-10-09 Zolle B svarar Malin A
    Tack för din feedback Malin, uppskattar det! Det är bara att höra av sig om jag kan hjälpa till med något i fortsättningen. Allt gott/ Zolle
  • Christopher K skrev om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Väldigt engagerad, gjorde det lilla extra och ville ta egna initiativ med styling etc. som man inte hinner med själv. Bra på att uppfölja och var väldigt driven från titt på lägenhet tills försäljningen var klar. Fick mer för min lägenhet på östermalm än vad vi kom överens om som lägsta pris! Läs mer
  • Markus H skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket kunnig och pålitlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2016-12-15 Jessica W svarar Markus H
    Hej Marcus,
    Hoppas verkligen du trivs i din nya bostad.
    Vill även passa på att önska en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt 2017!
  • Afshin Z skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle är extremt kunnig inom sitt arbetsområde.
    Han bemötte mig som kund på ett super bra sätt och ingav ett stort förtroende Läs mer
    2016-08-20 Zolle B svarar Afshin Z
    Hej Afshin! Tack för din feedback, uppskattar det. Tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något i fortsättningen. Allt gott! / Zolle
  • Jonas B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Ambitiös, ödmjuk och pragmatisk. Riktig trevlig kille som vi kommer att anlita för framtida lägenhetsförsäljningar. Läs mer
  • Katarina I skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket alert och tillmötesgående. Mycket bra kommunikatör, har inga som helst negativa omdömen att lämna. Läs mer
    2016-05-24 Jessica W svarar Katarina I
    Tack för omdömet Katarina! Finns på telefon om du har några funderingar! :)
  • Jimmy H skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Hon var jättebra och vi är nöjda Läs mer
    2016-05-24 Jessica W svarar Jimmy H
    Ett sant nöje att sälja er fina bostad! Vi hörs av framöver! :)
  • Frouzandeh G
    Frouzandeh G skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Trevligt bemötande bra information om objektet Läs mer
  • Åke B skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Zolle har visat på ett professionellt sätt att hantera försäljningen av min bostad allt ifrån förberedelser till avslut. Jag rekommenderar Zolle varmt. Åke Läs mer
  • Sarang C skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Extremt bra framförhållning och absolut inga lurenderier. Läs mer
  • Theodore L skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Professionellt bemötande
    Bra förhandlare
    Trevlig
    Punktlig Läs mer
  • Jessica F skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Mycket trevligt bemötande och seriöst intryck. Snabbt, tydligt, lätt och tryggt! Jag är mycket nöjd från början till slut! Rekommenderas! Läs mer

Primusgatan 73, 112 67 Stockholm