Läs vad 144 kunder tycker om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll 2

• 2020-12-16
    Mycket behaglig och proffesionell person!!! Rekommenderas å det varmaste!!!
    Agneta L
    • 74.0 m²
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
  • 2020-12-12
    Vi tog in Zolle när det kärvade med försäljningen av vår lägenhet. Snabbt, effektivt och med fokus analyserade han marknadsläget och sålde den på mindre än en vecka.
    Anders E
    • 74.0 m²
    • Kungsholmen
  • 2020-11-15
    Jag sålde nyligen min lägenhet i Fredhäll med Zolle. Zolle är trygg, professionell och levererade på alla plan. Är jättenöjd med hela affären och kan varmt rekommendera Zolle. ✨
    Viktoria G
    Viktoria G
    • 38.0 m²
  • 2020-11-11
    Zolle har sålt min 1a i Täby och jag är supernöjd!

Redan från start har det varit proffsigt, från första värdering till Lägenheten blev såld har Zolle gett ett bra stöd och gett tydlig information.

Jag kan verkligen rekommendera att välja Zolle som mäklare, från någon med kontrollbehov så har jag helt kännt att jag kan släppa och lita på Zolle!
    Sara K
    • 28.0 m²
    • Täby Centrum
  • 2020-11-10
    Zolle var mycket proffsig och väldigt smidig att ha och göra med. Fick bra hjälp genom hela processen och dessutom långt bättre betalt än förväntat.

All in all en toppenupplevelse!
    Christoffer S
    • 112.0 m²
    • Bandhagen - Högdalen
  • 2020-11-10
    2a på Fredhäll. Blev bra bemött och affären gick smidig.
    Oskar G
    • 42.0 m²
    • Kungsholmen - Fredhäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
  • 2020-11-05
    Zolle är proffsig och härlig att jobba med, kan verkligen rekommendera!
    Fanny S
    • 49.0 m²
    • Södermalm
  • 2020-11-05
    Utmärkt bemötande samt professionell från start till mål.
    Damir M
    • 56.0 m²
    • Södermalm
  • 2020-10-30
    Vi är supernöjda med valet av Jessica som vår mäklare! Hon är supertrevlig, proffsig och kunnig. Allt gick väldigt smidigt och vårt slutpris överträffade våran förväntning! Rekommenderar starkt Jessica!
    Lisa V
    • 70.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
  • 2020-10-29
    Zolle var proffsig och utmärkt service vid både vårt köp av ny lägenhet samt försäljningen av nuvarande lägenhet.
    Linus K
    • 2.5:a
    • 82.0 m²
  • 2020-10-26
    Jag sålde min bostadsrätt och fick en fantastisk mäklare!
    Magnus H
    • 88.5 m²
    • Hagsätra - Ormkärr
  • 2020-10-26
    Proffsig och hängiven mäklare som är otroligt förtroendeingivande.
    Ett givet val vid nästa försäljning.
    Full poäng!
    Tommy L
    • 71.0 m²
    • Nacka - Järla Sjö
  • 2020-10-26
    Proffesionell, trevlig och bra. Inga problem.
    Bjarne W
    • 22.0 m²
    • Södermalm - Högalid
  • 2020-10-24
    Zolle är en grym mäklare som prickade in sin värdering av våran lägenhet exakt vad vi fick betalt. Vi rekommenderar honom varmt.
    Christer G
    Christer G
    • 91.0 m²
    • Kungsholmen - Fredhäll
    Tack för feedbacken Christer, och tack igen för förtroendet. Allt gott!

• 2020-10-09
    "Jag kan varmt rekommendera Jessica som mäklare! Jessica är mycket seriös, professionell, engagerad, lyhörd och lätt att få tag på och har ett positivt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med allt från början till signering och med resultatet av försäljningen. Toppbetyg helt enkelt! "
    Susanne S
    • 50.0 m²
    • Fruängen
  • 2020-07-08
    Jessica är trevlig och pragmatisk
    Jesper S
    • 43.0 m²
    • Kungsholmen - Marieberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack för omdömet Jesper. :) Ha en skön sommar nu så hörs vi av när det närmar sig tillträde!
    Jessica Winter

Jessica Winter

• 2020-06-27
    Zolle brinner för sitt yrke och är en ambitiös och duktig mäklare. Han är professionell i sin yrkesroll vilket gör att man kan känna sig trygg som säljare😊.
    Annie B
    • 51.0 m²
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
  • 2020-06-27
    Jättetrevlig, lätt att kontakta. Köpte lägenhet.
    Daniela N
    • 25.0 m²
    • Södermalm - Mariaberget
  • 2020-06-27
    Zolle var mäklare då jag köpte en övernattningslägenhet i Stockholm city . Zolle var alldeles utmärkt . Trevlig , proffsig, fakta driven och service minded .
    Med vänlig hälsning, Lena
    Lena O
    • 31.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-06-26
    Zolle var väldigt lyhörd och ansträngde sig verkligen för att få igenom en bra affär.
    Kan varmt rekommendera honom.
    Hannah L
    • 42.0 m²
  • 2020-06-25
    Väldigt nöjd med all hjälp i samband med försäljning av lägenhet. Riktigt professionell och kunnig ! Kan varmt rekommendera!
    Fredrik K
    • 64.0 m²
    • Södermalm - Mosebacke
    Sålt bostadsrätt.
    Trevlig och kompetent mäklare! Jobbat hårt för att få den såld under pandemin. Fint bemötande mot alla parter.
    Skulle vilja haft mer återkoppling och information om bud som kommit in. Det känns som att kommunikationen och servicen inte riktigt kom fram till mig som säljare under processen.
    Evelina T
    • 24.5 m²
    • Kungsholmen - Stadshagen
  • 2020-06-25
    Bostadsrätt och Zolle slet som ett djur för att få iväg lägenheten för de priset vi ville ha,vilket borde varit en omöjlighet men han lyckades och han bemötte oss sjukt bra i alla lägen.
    Charlie S
    • 90.0 m²
    • Älta
  • 2020-06-19
    Är duktig att ta reda på alla praktiska lösningar och förklara båda för och nackdelar, inte bara vilja sälja , lyssnar på kunden och dess frågaor . Det är alltid oro och glädje när man köper fastighet, han visste hur han ska ge kunden den tryggheten att bestämma sig ute press. Vill se flera som han
    Trevlig midsommar/ Bedrije
    Bedrije B
    Bedrije B
    • 180.0 m²
    • Uppsala
    köpte sitt hus med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
  • 2020-04-16
    Sålde 121 kvm på Regeringsgatan samt 68 kvm på Flemmingatan fyra år innan det med Zolle Baleng. Som ni förstår är jag ypperligt nöjd med denna mäklares öga för detaljer, lyhördhet och vänlighet. Skulle rekommendera Zolle till både små och stora projekt.
    Dasha G
    • 121.0 m²
    • Norrmalm - Östermalm
  • 2019-10-28
    Sålde min etta på 29 kvm i Fredhäll. Kan varmt rekommendera Zolle som är en trevlig och vettig mäklare som ger bra resultat.
    Frida M
    • 29.0 m²
  • 2019-10-24
    Zolle sålde min bostad, och som han gjorde det! Superproffsigt bemötande från första möte till att affären var i hamn. Slutpriset landade över förväntan och ett stort plus var att Zolle tog sig tid att se över potentiella lägenhetsköp från min sida. Rekommenderar honom till alla som går i säljtankar!
    Per G
    Per G
    • 27.0 m²
    • Hjorthagen
    Stort tack för din tunga feedback Per!

• 2019-10-17
    Seriös och förtroendeingivande mäklare som alltid ser till kundens bästa.
    Nathalie S
    • 73.0 m²
    • Vasastan
    Tack för feedbacken Nathalie. Hörs inför tillträdet. Hälsa så gott!

• 2019-09-27
    Mycket flitig, driven, rak och tillgänglig mäklare!
    Annie M
    • 25.0 m²
    • Södermalm - Mariaberget
    Tack för rekommendationen och förtroendet Annie!

• 2019-09-25
    Klockren rådgivning och känsla för marknaden. Väldigt bra sinne för detaljer som gör stor skillnad! 10 av 10 poäng!
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Uppskattar feedbacken Fredrik och tack för förtroendet. Hörs inför tillträdet!

• 2019-08-15
    Vi sålde en två i Aspudden.
    Proffsig och trevlig. Vi hade ett tydligt mål och Zolle var förstående och lyckades få upp priset till det vi ville ha.
    Zolle var en utmärkt mäklare!
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Vad kul att höra Marielle! Hoppas flytten och renoveringen av nya lyan gått bra, ritningarna såg riktigt bra ut. Hälsa la familia så gott och glöm ej inbjudan till inflyttningsbrallan :)

• 2019-08-06
    Vi har sålt vår lägenhet på Lilla Essingen med stor, stor hjälp av Zolle. Zolle har i dessa osäkra marknadstider outröttligt kämpat på med vår försäljning under längre tid med STOR entusiasm, bra rådgivning och korrekta lägesanalyser. Vi upplever även att han varit en bra representant gentemot spekulanter och gjort sitt yttersta för att besvara deras funderingar korrekt och på bäst sätt. Han är grym!!
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack för feedbacken Patrik, det är uppskattat. Ja, vi fick köra hela vägen in i kaklet, men trägen vinner som någon sa. Hörs inför tillträdet, allt gott till dess.

• 2019-08-06
    Zolle hjälpte oss att sälja en 2:a på 47 kvm. Zolle fick oss att känna lugn och ha tålamod. Han tog oss på allvar och lyssna på allt vi sa. Zolle jobba hårt och fick många på visningar och extravisningar.
    Helt klart den bästa mäklaren vi haft, inget negativt att säga.
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tjena Björn, tack för din input! Med en sån fantastisk lägenhet så blir mitt uppdrag något smidigare. Hälsa Marielle och lilla gullig så gott!

• 2019-08-06
    Sålt en BR i Tyresö. Zolle Baleng skötte allt så snabbt och proffsigt.
    Väldigt trevlig och smidig mäklare.
    Jag kan rekommendera Zolle Baleng.
    Marie B
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack för förtroendet och feedbacken Marie! Hörs inför tillträdet, allt gott till dess.

• 2019-08-06
    Helt klart den bästa mäklaren jag jobbat med. Snabb i hantering, detaljstyrd och en känsla kring förhandlingsstrategi!
    Douglas H
    • 121.0 m²
    • Norrmalm - Östermalm
    Stort tack för din feedback Douglas, skönt att höra att du/ ni är nöjda med min insats. Hör av er när ni vill att jag ger input på köpet av ny bostad. Oavsett så hörs vi inför tillträdet. Janne hälsar förresten, allt gott!

• 2019-04-18
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Jessica! Hon är en riktigt duktig mäklare, noggrann och gör att fantastiskt bra jobb. Jag har redan rekommenderat henne till flera vänner!
  • 2019-04-09
    Jag sålde en lägenhet via Zolle Baleng. Jag upplevde hela processen med Zolle som mäklare som genomgående förtroendeingivande och proffsigt bemötande och en stor kunskap om sitt arbetsområde.
    Den gedigna erfarenheten och inställningen från mäklaren har under hela tiden varit en trygghet och stöd genom hela processen, från första kontakt till avslut.
    Calle A
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack för feedbacken Calle, det är uppskattat. Hörs inför tillträdet, och lycka till med flytten till den nya fina lägenheten, ni kommer stormtrivas på söder! Allt gott så länge.

• 2019-04-04
    Mycket mycket bra. 100% proffs.
  • 2019-03-20
    Jag har just sålt min lägenhet i Fredhäll. Inför försäljningen träffade jag flera mäklare och valde att ge uppdraget till Mäklarhuset och Zolle Baleng då jag upplevde honom som mest erfaren, professionell, realistisk och lätt att ha att göra med. Allt detta levde han upp till och visade sig även vara enormt hängiven sitt uppdrag. Egenskaper som varit ovärderliga för mig som säljare i en marknad där lägenheter inte längre säljer sig själva. I ett läge som för mig var nervöst var det guld värt att ha en erfaren och trygg mäklare som hängivet tog oss hela vägen till och förbi uppsatt mål. Otroligt nöjd med mitt val av grym mäklare och kan varmt rekommendera honom vidare!
    skrev om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
  • 2019-03-19
    Jag har just sålt min älskade lägenhet i Fredhäll och träffade olika mäklare innan jag bestämde mig för Zolle på Mäklarhuset. Jag valde honom pga han verkade mest seriös, erfaren, realistisk och enkel att ha att göra med. Allt detta uppfyllde han med råge och visade sig även vara en otroligt hängiven mäklare som drog fram nya ess ur rockärmen tills vi nådde det pris jag var nöjd med. Ovärderliga egenskaper i en marknad där det inte längre haglar in bud per automatik efter visning.
    Otroligt nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Zolle!
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Stort tack för feedbacken Emelie, väldigt uppskattat. Känns väldigt gott att du uppskattade mig och mitt sätt att jobba. Hörs inför tillträdet, allt gott så länge!

• 2019-01-21
    Zolle Baleng hjälpte oss med en framgångsrik försäljning av vår lägenhet i december 2018. I processen med att välja mäklare fastnade vi framför allt för hans lugn, professionalism och sunda syn på marknaden. Vi har träffat en del mäklare som lovat guld och gröna skogar utan egentliga grunder, men uppskattade att han baserade alla sina råd på faktisk erfarenhet och information om området och marknaden. Väldigt skönt i en process som annars upplevs som rätt stressig och svår. Vi är supernöjda med Zolles insats och uppskattar även att han tog sig tid till att stötta oss i köpet av vår nya lägenhet, inget som ingick i uppdraget men något som verkligen var till stor hjälp. Söker du en vettig och engagerad mäklare är detta helt rätt person!
    Linnea K
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tackar Linnea, uppskattar att du tog dig tid att komma med feedback - det är ovärderligt verkligen. Hörs inför tillträdet, hälsa Victor. Allt gott.

• 2018-11-28
    Köpte en lägenhet på Evenemangsgatan i Solna. Blev mycket vänligt och proffsigt bemött. Zolle var kunnig och påläst, engagerad och återkom snabbt på mejl eller telefon under processen. Han överträffade mina förväntningar och var mycket bättre än många andra mäklare jag träffat.
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack för rekommendationen Paulina, känns fantastiskt bra att du känner så. Du är välkommen att höra av dig om/ när det dyker upp någon fråga kring flyttprocessen. Allt gott så länge!

• 2018-11-12
    Oslagbar mäklare! Trevlig, kunnig och enkel att ha att göra med.
    Nils v
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack Nils, uppskattar din feedback. Hoppas allt löser sig smidigt med flytten till er nya bostad. Hörs inför tillträdet. Allt gott så länge. / Zolle

• 2018-11-06
    Alltid trevlig och tillgänglig och profsig.
  • 2018-11-02
    Sålt bostad i fredhäll. Zolle var tillmötesgående och förtroendeingivande. Ofta snabba svar på mail och kom med rådgivning under processen. Det enda negativa jag kan komma på är att han överlag kändes stressad vid våra samtal och ville snabbt avsluta, och att han kom precis på minuten till vår andra visning.
    Annars tipp topp!
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack för feedbacken Hanna. Ska ta till mig det du skriver om att jag kändes stressad i våra samtal, det är givetvis inte alls min avsikt eller i linje med min ambitionsnivå. Vi hörs inför tillträdet, allt gott så länge!

• 2018-10-25
    Engagerad, strukturerad och professionell. Mycket nöjd.
  • 2018-10-16
    Zolle är en grym mäklare som levererar och håller det han lovar. Skulle absolut rekommendera honom. Tack!
  • 2018-10-04
    Zolle var grym under hela processen och levererade verkligen på det han utlovat.
    Rekommenderas varmt!
    Swagg S
    Swagg S
    • 68.0 m²
    • Stockholm
    Tack för feedbacken Dean, uppskattar att du tog dig tid. Hörs vidare gällande köpet av ny bostad, jag håller utkik om något intressant dyker upp. Hörs inför tillträdet också. Allt gott så länge!

• 2018-08-24
    Mycket lyhört, tillmötesgående och professionellt bemötande. God förmåga att lyssna och anpassa sin service optimalt. Zolle har en förmåga att skapa lugn, förtroende och tillit. Vi sålde liten tvåa på Stora Essingen mitt i sommar-stiltjen och det gick bra, vi fick det förväntade priset. Andra mäklare tvekade. En enda förveckling i hela processen - vid nyckel överlämnande och fotografering som berodde på ett missförstånd/av oss säljare missad läst email. Skulle anlita Zolle Baleng och Mäklarhuset igen, vid nästa tillfälle!
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    Tack för feedbacken Caroline, uppskattar det. Hoppas allt är väl i Spanien. Vi hörs inför tillträdet, hör av dig om du undrar något. Allt gott!

• 2018-05-04
    Jessica är bra för hon är inte jobbigt "på" som många andra mäklare - lugn och saklig.
    skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte