Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Mäklarhuset Essingen & Fredhäll

Välkommen till Mäklarhuset Essingen Fredhäll!

Vi har lång erfarenhet och har verkligen koll på vårt område. Det gör att vi kan hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden och guida dig till en trygg, enkel och lyckad fastighetsaffär.

Vårt mål är att du ska känna att bostadsmarknaden blir en mindre krånglig plats när du samarbetar med oss på Mäklarhuset. Vi erbjuder alltid fri värdering och rådgivning när det gäller din nuvarande bostad, vi vet var potentiella köpare i området finns och vilka objekt som snart kommer ut på marknaden.

Vi värderar och förmedlar alla typer av bostäder. Oavsett om det gäller bostadsrätt, villa, fritidshus, tomt eller kommersiell fastighet kan vi bistå dig i den stundande affären.

Läs vad 154 kunder tycker om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2021-07-01
    Väldigt kompetent mäklare med stort engagemang och hjärta!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
    2021-06-26
    Jessica är professionell, effektiv och målinriktad. Kan starkt rekommendera henne vid en framtida försäljning.
    • Solna - Järvastaden
    2021-06-21
    Zolle är en kunnig och professionell mäklare. Försäljningen gick smidigt till och Zolle var stöttande från början till slut. Kommer definitivt använda mig av hans tjänster i framtiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    2021-05-14
    Snabb och smidig hantering i samband med vårt köp av lägenhet.
    • Birkastan
    2021-05-10
    Zolle hjälpte mig att sälja min lägenhet på Tomtebogatan. Zolle var professionell från första mötet och igenom hela försäljningsprocessen. Jag är själv bosatt i USA så för mig var det viktigt med en mäklare som kunde hjälpa till extra mycket då det kan vara utmanande att sälja på distans. Jag kunde inte valt en bättre mäklare en Zolle för detta!
    Tack för feedbacken och de fina orden Jonas! Hörs inför tillträdet, allt gott. Zolle Baleng
    • Edsberg
    2021-04-03
    Glad, positiv och lyhörd.
    Lätt att få tag i och väldigt hjälpsam.
    En riktigt bra och duktig mäklare helt enkelt!
    Rekommenderas!
    • Årsta
    2021-03-15
    köpte en etta i Årsta
    bemötandet var bra
    fick den information jag ville ha

Gott betyg/Per
  • Jeffery M
    2021-02-11
    Zolle was professional, honest, and easy to deal with. He sold my apartment before the ink even dried on the contract. If you prefer a down to earth no BS kind of agent then go with Zolle. I highly recommend him.
    • Vasastan - Hagastaden
    2021-01-25
    Vi köpte en lägenhet av Jessica och tycker hon skötte hela processen exemplariskt. Lugn och trygg person, både jag och min sambo är väldigt nöjda med allt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Bromma - Beckomberga
    2021-01-24
    Köpt lägenhet i Beckomberga.
    Zolle var trevlig att ha att göra med, återkopplade snabbt och kontraktsskrivningen gick smidigt.
    Rekommenderar honom varmt.
    • Kungsholmen
    2020-12-16
    Mycket behaglig och proffesionell person!!! Rekommenderas å det varmaste!!!
    • Kungsholmen
    2020-12-12
    Vi tog in Zolle när det kärvade med försäljningen av vår lägenhet. Snabbt, effektivt och med fokus analyserade han marknadsläget och sålde den på mindre än en vecka.
  • Viktoria G
    2020-11-15
    Jag sålde nyligen min lägenhet i Fredhäll med Zolle. Zolle är trygg, professionell och levererade på alla plan. Är jättenöjd med hela affären och kan varmt rekommendera Zolle. ✨
    • Täby Centrum
    2020-11-11
    Zolle har sålt min 1a i Täby och jag är supernöjd!

Redan från start har det varit proffsigt, från första värdering till Lägenheten blev såld har Zolle gett ett bra stöd och gett tydlig information.

Jag kan verkligen rekommendera att välja Zolle som mäklare, från någon med kontrollbehov så har jag helt kännt att jag kan släppa och lita på Zolle!
    • Bandhagen - Högdalen
    2020-11-10
    Zolle var mycket proffsig och väldigt smidig att ha och göra med. Fick bra hjälp genom hela processen och dessutom långt bättre betalt än förväntat.

All in all en toppenupplevelse!
    2020-11-10
    2a på Fredhäll. Blev bra bemött och affären gick smidig.
    • Södermalm
    2020-11-05
    Zolle är proffsig och härlig att jobba med, kan verkligen rekommendera!
    • Södermalm
    2020-11-05
    Utmärkt bemötande samt professionell från start till mål.
    • Hammarbyhöjden
    2020-10-30
    Vi är supernöjda med valet av Jessica som vår mäklare! Hon är supertrevlig, proffsig och kunnig. Allt gick väldigt smidigt och vårt slutpris överträffade våran förväntning! Rekommenderar starkt Jessica!
    2020-10-29
    Zolle var proffsig och utmärkt service vid både vårt köp av ny lägenhet samt försäljningen av nuvarande lägenhet.
    • Hagsätra - Ormkärr
    2020-10-26
    Jag sålde min bostadsrätt och fick en fantastisk mäklare!
    • Nacka - Järla Sjö
    2020-10-26
    Proffsig och hängiven mäklare som är otroligt förtroendeingivande.
    Ett givet val vid nästa försäljning.
    Full poäng!
    • Södermalm - Högalid
    2020-10-26
    Proffesionell, trevlig och bra. Inga problem.
  • Christer G
    2020-10-24
    Zolle är en grym mäklare som prickade in sin värdering av våran lägenhet exakt vad vi fick betalt. Vi rekommenderar honom varmt.
    Tack för feedbacken Christer, och tack igen för förtroendet. Allt gott! Zolle Baleng
    • Fruängen
    2020-10-09
    "Jag kan varmt rekommendera Jessica som mäklare! Jessica är mycket seriös, professionell, engagerad, lyhörd och lätt att få tag på och har ett positivt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med allt från början till signering och med resultatet av försäljningen. Toppbetyg helt enkelt! "
    • Kungsholmen - Marieberg
    2020-07-08
    Jessica är trevlig och pragmatisk
    Tack för omdömet Jesper. :) Ha en skön sommar nu så hörs vi av när det närmar sig tillträde! Jessica Winter
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
    2020-06-27
    Zolle brinner för sitt yrke och är en ambitiös och duktig mäklare. Han är professionell i sin yrkesroll vilket gör att man kan känna sig trygg som säljare😊.
    • Södermalm - Mariaberget
    2020-06-27
    Jättetrevlig, lätt att kontakta. Köpte lägenhet.
    • Östermalm
    2020-06-27
    Zolle var mäklare då jag köpte en övernattningslägenhet i Stockholm city . Zolle var alldeles utmärkt . Trevlig , proffsig, fakta driven och service minded .
    Med vänlig hälsning, Lena
    2020-06-26
    Zolle var väldigt lyhörd och ansträngde sig verkligen för att få igenom en bra affär.
    Kan varmt rekommendera honom.
    • Södermalm - Mosebacke
    2020-06-25
    Väldigt nöjd med all hjälp i samband med försäljning av lägenhet. Riktigt professionell och kunnig ! Kan varmt rekommendera!
    • Kungsholmen - Stadshagen
    Sålt bostadsrätt.
    Trevlig och kompetent mäklare! Jobbat hårt för att få den såld under pandemin. Fint bemötande mot alla parter.
    Skulle vilja haft mer återkoppling och information om bud som kommit in. Det känns som att kommunikationen och servicen inte riktigt kom fram till mig som säljare under processen.
    • Älta
    2020-06-25
    Bostadsrätt och Zolle slet som ett djur för att få iväg lägenheten för de priset vi ville ha,vilket borde varit en omöjlighet men han lyckades och han bemötte oss sjukt bra i alla lägen.
  • Bedrije B
    köpte sitt hus med hjälp av Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    • Uppsala
    2020-06-19
    Är duktig att ta reda på alla praktiska lösningar och förklara båda för och nackdelar, inte bara vilja sälja , lyssnar på kunden och dess frågaor . Det är alltid oro och glädje när man köper fastighet, han visste hur han ska ge kunden den tryggheten att bestämma sig ute press. Vill se flera som han
    Trevlig midsommar/ Bedrije
    • Norrmalm - Östermalm
    2020-04-16
    Sålde 121 kvm på Regeringsgatan samt 68 kvm på Flemmingatan fyra år innan det med Zolle Baleng. Som ni förstår är jag ypperligt nöjd med denna mäklares öga för detaljer, lyhördhet och vänlighet. Skulle rekommendera Zolle till både små och stora projekt.
    2019-10-28
    Sålde min etta på 29 kvm i Fredhäll. Kan varmt rekommendera Zolle som är en trevlig och vettig mäklare som ger bra resultat.
  • Per G
    • Hjorthagen
    2019-10-24
    Zolle sålde min bostad, och som han gjorde det! Superproffsigt bemötande från första möte till att affären var i hamn. Slutpriset landade över förväntan och ett stort plus var att Zolle tog sig tid att se över potentiella lägenhetsköp från min sida. Rekommenderar honom till alla som går i säljtankar!
    Stort tack för din tunga feedback Per! Zolle Baleng
    • Vasastan
    2019-10-17
    Seriös och förtroendeingivande mäklare som alltid ser till kundens bästa.
    Tack för feedbacken Nathalie. Hörs inför tillträdet. Hälsa så gott! Zolle Baleng
    • Södermalm - Mariaberget
    2019-09-27
    Mycket flitig, driven, rak och tillgänglig mäklare!
    Tack för rekommendationen och förtroendet Annie! Zolle Baleng
    2019-09-25
    Klockren rådgivning och känsla för marknaden. Väldigt bra sinne för detaljer som gör stor skillnad! 10 av 10 poäng!
    Uppskattar feedbacken Fredrik och tack för förtroendet. Hörs inför tillträdet! Zolle Baleng
    2019-08-15
    Vi sålde en två i Aspudden.
    Proffsig och trevlig. Vi hade ett tydligt mål och Zolle var förstående och lyckades få upp priset till det vi ville ha.
    Zolle var en utmärkt mäklare!
    Vad kul att höra Marielle! Hoppas flytten och renoveringen av nya lyan gått bra, ritningarna såg riktigt bra ut. Hälsa la familia så gott och glöm ej inbjudan till inflyttningsbrallan :) Zolle Baleng
    2019-08-06
    Vi har sålt vår lägenhet på Lilla Essingen med stor, stor hjälp av Zolle. Zolle har i dessa osäkra marknadstider outröttligt kämpat på med vår försäljning under längre tid med STOR entusiasm, bra rådgivning och korrekta lägesanalyser. Vi upplever även att han varit en bra representant gentemot spekulanter och gjort sitt yttersta för att besvara deras funderingar korrekt och på bäst sätt. Han är grym!!
    Tack för feedbacken Patrik, det är uppskattat. Ja, vi fick köra hela vägen in i kaklet, men trägen vinner som någon sa. Hörs inför tillträdet, allt gott till dess. Zolle Baleng
    2019-08-06
    Zolle hjälpte oss att sälja en 2:a på 47 kvm. Zolle fick oss att känna lugn och ha tålamod. Han tog oss på allvar och lyssna på allt vi sa. Zolle jobba hårt och fick många på visningar och extravisningar.
    Helt klart den bästa mäklaren vi haft, inget negativt att säga.
    Tjena Björn, tack för din input! Med en sån fantastisk lägenhet så blir mitt uppdrag något smidigare. Hälsa Marielle och lilla gullig så gott! Zolle Baleng
  • Marie B
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    2019-08-06
    Sålt en BR i Tyresö. Zolle Baleng skötte allt så snabbt och proffsigt.
    Väldigt trevlig och smidig mäklare.
    Jag kan rekommendera Zolle Baleng.
    Tack för förtroendet och feedbacken Marie! Hörs inför tillträdet, allt gott till dess. Zolle Baleng
    • Norrmalm - Östermalm
    2019-08-06
    Helt klart den bästa mäklaren jag jobbat med. Snabb i hantering, detaljstyrd och en känsla kring förhandlingsstrategi!
    Stort tack för din feedback Douglas, skönt att höra att du/ ni är nöjda med min insats. Hör av er när ni vill att jag ger input på köpet av ny bostad. Oavsett så hörs vi inför tillträdet. Janne hälsar förresten, allt gott! Zolle Baleng
  • skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    2019-04-18
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Jessica! Hon är en riktigt duktig mäklare, noggrann och gör att fantastiskt bra jobb. Jag har redan rekommenderat henne till flera vänner!
  • Calle A
    skrev om Zolle Baleng en del av Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    2019-04-09
    Jag sålde en lägenhet via Zolle Baleng. Jag upplevde hela processen med Zolle som mäklare som genomgående förtroendeingivande och proffsigt bemötande och en stor kunskap om sitt arbetsområde.
    Den gedigna erfarenheten och inställningen från mäklaren har under hela tiden varit en trygghet och stöd genom hela processen, från första kontakt till avslut.
    Tack för feedbacken Calle, det är uppskattat. Hörs inför tillträdet, och lycka till med flytten till den nya fina lägenheten, ni kommer stormtrivas på söder! Allt gott så länge. Zolle Baleng
    2019-04-04
    Mycket mycket bra. 100% proffs.
  • skrev om Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
    2019-03-20
    Jag har just sålt min lägenhet i Fredhäll. Inför försäljningen träffade jag flera mäklare och valde att ge uppdraget till Mäklarhuset och Zolle Baleng då jag upplevde honom som mest erfaren, professionell, realistisk och lätt att ha att göra med. Allt detta levde han upp till och visade sig även vara enormt hängiven sitt uppdrag. Egenskaper som varit ovärderliga för mig som säljare i en marknad där lägenheter inte längre säljer sig själva. I ett läge som för mig var nervöst var det guld värt att ha en erfaren och trygg mäklare som hängivet tog oss hela vägen till och förbi uppsatt mål. Otroligt nöjd med mitt val av grym mäklare och kan varmt rekommendera honom vidare!
    2019-03-19
    Jag har just sålt min älskade lägenhet i Fredhäll och träffade olika mäklare innan jag bestämde mig för Zolle på Mäklarhuset. Jag valde honom pga han verkade mest seriös, erfaren, realistisk och enkel att ha att göra med. Allt detta uppfyllde han med råge och visade sig även vara en otroligt hängiven mäklare som drog fram nya ess ur rockärmen tills vi nådde det pris jag var nöjd med. Ovärderliga egenskaper i en marknad där det inte längre haglar in bud per automatik efter visning.
    Otroligt nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Zolle!
    Stort tack för feedbacken Emelie, väldigt uppskattat. Känns väldigt gott att du uppskattade mig och mitt sätt att jobba. Hörs inför tillträdet, allt gott så länge! Zolle Baleng