Mäklarhuset Köping

Mäklarhuset Köping

Välkommen till Mäklarhuset Köping!

Letar du bostad i Köping, Kungsör, Kolsva, Arboga, Hamre, Lindesberg, Släta, Skinnskatteberg, Brattberget, Karlsdal eller Odensvi med omnejd? Våra professionella mäklare står redo att hjälpa dig mot ditt livs kanske största affär.

Vi på Mäklarhuset Köping har god lokalkännedom vilket gör att vi kan guida dig till ditt nya drömboende. Vi förmedlar alla typer av bostäder såsom villor, fritidshus, tomter, bostadsrätter och kommersiella fastigheter.

Varmt välkommen att kontakta oss om du funderar på att köpa ny bostad eller om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

Läs vad 7 kunder tycker om Mäklarhuset Köping 2

• Solmyra
    2022-03-12 Verifierad kund
    När jag via hemsidan anmälde intresse för ett fritidshus ringde hon upp inom loppet av fem minuter och hade ett objekt som hon beskrev. Efter en vecka efter vår första kontakt hade vi tittat på huset, blivit förtjusta, bestämt oss och undertecknat kontrakt. Hon har hela tiden funnits tillgänglig och mina förväntningar är fullt ut uppfyllda. Ser fram emot sommaren i vårt nya sommarnöje.
    • Odensvi
    2021-09-06 Verifierad kund
    Fick bra tips och råd. Bra kommunikation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Stigarna
    2021-05-20 Verifierad kund
    Hej!
    Jag har sålt ett dödsbo och har fått hjälp med allt gällande detta! Mycket som jag inte hade kännedom om innan har jag fått hjälp med och det har varit toppen på alla sätt och vis!

De har gjort ett fantastiskt jobb för mig och min familj under hela resans gång!

Rekommenderas varmt!

Hannele Märsylä
    • Solmyra
    2021-04-04 Verifierad kund
    Sommarstuga
    Super bra på alla sätt vi är hel nöjda
    Tack snälla gjorde bara mitt jobb som jag älskar. Maria Hellström
  • köpte sin bostad med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Hallstahammar
    2021-02-23 Verifierad kund
    har köpt skogsmark
    Bra bemötande, kollade upp frågor och återkom med bra svar. Okomplicerat handlingssätt
    Har inget att anmärka på utan bara positiv erfarenhet av henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Skinnskatteberg
    2020-08-02 Verifierad kund
    Hej,
    jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen.
    Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda.
    Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset.

Med vänliga hälsningar

Jürgen Beuche
    • Kungsör
    2020-06-23 Verifierad kund
    Jag har köpt ett radhus.
    Utmärkt bemötande.
    Bra info, snabb respons.