Mäklarhuset Köping

Mäklarhuset Köping

Välkommen till Mäklarhuset Köping!

Letar du bostad i Köping, Kungsör, Kolsva, Arboga, Hamre, Lindesberg, Släta, Skinnskatteberg, Brattberget, Karlsdal eller Odensvi med omnejd? Våra professionella mäklare står redo att hjälpa dig mot ditt livs kanske största affär.

Vi på Mäklarhuset Köping har god lokalkännedom vilket gör att vi kan guida dig till ditt nya drömboende. Vi förmedlar alla typer av bostäder såsom villor, fritidshus, tomter, bostadsrätter och kommersiella fastigheter.

Varmt välkommen att kontakta oss om du funderar på att köpa ny bostad eller om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

Läs vad 35 kunder tycker om Mäklarhuset Köping 2

• sålde sin stuga med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Sundänge
    2021-06-05
    Har sålt ett fritidshus. Jättetrevlig mäklare. Bra och seriöst bemötande. Rimligt arvode. Vi är nöjda!
    Tack för din recension, det var roligt att få hjälpa er med den spännande försäljningen och är glad att ni blev nöjda :). Rebecca Hellström
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Stigarna
    2021-05-20
    Hej!
    Jag har sålt ett dödsbo och har fått hjälp med allt gällande detta! Mycket som jag inte hade kännedom om innan har jag fått hjälp med och det har varit toppen på alla sätt och vis!

De har gjort ett fantastiskt jobb för mig och min familj under hela resans gång!

Rekommenderas varmt!

Hannele Märsylä
  • sålde sin stuga med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Högfors
    2021-05-10
    Rebecca hjälpte oss att sälja vårt fritidshus.
    Rebecca är väldigt professionell och överträffade våra förväntningar. Svarar alltid när man ringer. Tog kontakt med myndigheter för att få svar på olika frågor.
    Tack så mycket för en fin recension, det var roligt att få förtroendet att förmedla erat vackra fritidshus i Högfors! Jag hoppas att ni snart ska hitta ett nytt som ni kan glädjas åt. Rebecca Hellström
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Solmyra
    2021-04-04
    Sommarstuga
    Super bra på alla sätt vi är hel nöjda
    Tack snälla gjorde bara mitt jobb som jag älskar. Maria Hellström
  • köpte sin bostad med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Hallstahammar
    2021-02-23
    har köpt skogsmark
    Bra bemötande, kollade upp frågor och återkom med bra svar. Okomplicerat handlingssätt
    Har inget att anmärka på utan bara positiv erfarenhet av henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Kungs Barkarö
    2020-11-01
    Rebecca Hellström är en förstklassig mäklare, hon är mycket engagerad och tar hand om alla frågor omedelbart. Webbplatserna och broschyrerna för de hus du representerar är realistiskt utformade och inte alltför tungt redigerade med Photoshop.
    Turerna hanteras mycket väl och hon ser till att inte alltför många människor finns runt samtidigt.
    Vi skulle köpa ett hus av henne igen ;-)
    Thank you for a nice review. It was fun to meet you outside our office and to know that you are happy with the house :) Rebecca Hellström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Söder
    2020-10-02
    Hon är bästa , därför just nu om någon vill ha en lägenhet, jag ska ringa till henne, lycka till Rebecca .
    Tack för din fina recension och hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Rebecca Hellström
    • Östanås
    2020-08-10
    Köpte en bostadsrätt i köping. Rebecca är flexibel, snabb och ger ett trevligt bemötande! Är mycket nöjd med henne som mäklare.
    Har sett att jag missat svara på din recension här. Tack så mycket för den och jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och fick in diskmaskinen tillslut! Rebecca Hellström
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Skinnskatteberg
    2020-08-02
    Hej,
    jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen.
    Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda.
    Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset.

Med vänliga hälsningar

Jürgen Beuche
    • Brattberget
    2020-06-27
    Sålde hus i Arboga, blev affär före visning tack vare Rebaccas snabba insatser med spekulanter och besiktning.

Rätt val att köparen fick delta på besiktningen och själv kunna ställa frågor.

Mvh Daniel
    Tack Daniel för en fin recension! Ha det fint! Rebecca Hellström
    • Nannberga
    2020-06-25
    Sålde en villa.

Rebecca var alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på mail.
    Tack för din recension, det uppskattas! Hoppas du får en trevlig sommar! Rebecca Hellström
    • Nannberga
    2020-06-25
    Tillgänglig över förväntan.

Drev på affären bra.

Höll ihop budgivningen väldigt bra.

Perfekt upplägg och förberett för betalning och kontraktsskrivande.
    Hej! Vad kul att ni är nöjda med affären, ha en trevlig sommar! Rebecca Hellström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Åbrinken
    2020-06-24
    Försöker på nytt. Kontakten med Rebecca. Rebecca sålde min lägenhet i Arboga. Min uppfattning av Rebecca var att hon trots sin låga ålder var en mycket duktig mäklare Önskar henne en bra fortsättning.
    Tack Mats-Ola, hoppas du har hunnit börja trivas i din nya lägenhet! Rebecca Hellström
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Kungsör
    2020-06-23
    Jag har köpt ett radhus.
    Utmärkt bemötande.
    Bra info, snabb respons.
  • köpte en tomt med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Ramsnäset
    2020-06-23
    Rebecca är en engagerad person som ligger på och tar reda på saker.
    Snabba puckar och det gillar jag.
    Tack för ett bra jobb.
    Tack för att du tog dig tid och skrev en fin recension och tack själv för förtroendet! Ha en trevlig sommar vid Hjälmaren! Rebecca Hellström