Mäklarhuset Köping

Mäklarhuset Köping

Ring 0221-844 80 www.maklarhuset.se
4.4

Välkommen till Mäklarhuset Köping! Letar du bostad i Köping, Kungsör, Kolsva, Arboga, Hamre, Lindesberg, Släta, Skinnskatteberg, Brattberget, Karlsdal eller Odensvi med omnejd? Våra professionella mäklare står redo att hjälpa dig mot ditt livs kanske största affär. Vi på Mäklarhuset Köping har god lokalkännedom vilket gör...

10 omdömen om Mäklarhuset Köping

Lars-Göran P
Köpte sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Köping
Centralt

Enkelt att komma i kontakt, bra bemötande samt snabba svar.

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Lisa T
Hasta

Hon hade inte informationen och sa fel information hela tiden. Hela affären kändes slarvigt hanterad.

Mei J
Sålde sin bostad med hjälp av
Munktorp

* Lätt få kontakt med. Glad o positiv. Kändes som en kunnig mäklare. Tillgänglig i stort sett alltid. * Att anlita mäklare skulle ge fler spekulanter och ett högre pris än utgångspriset tänkte vi. Blev dock ingen budgivning åt det hållet utan vi fick nöja oss med ett prutat lägre pris av endast en spekulant. Kanske Sveriges ekonomi och världsläget spelade roll. * Kan rekommenderas.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Karin L
Solmyra

När jag via hemsidan anmälde intresse för ett fritidshus ringde hon upp inom loppet av fem minuter och hade ett objekt som hon beskrev. Efter en vecka efter vår första kontakt hade vi tittat på huset, blivit förtjusta, bestämt oss och undertecknat kontrakt. Hon har hela tiden funnits tillgänglig och mina förväntningar är fullt ut uppfyllda. Ser fram emot sommaren i vårt nya sommarnöje.

Belma C
Odensvi

Fick bra tips och råd. Bra kommunikation.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1119 omdömen 4.8 av 1119 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Hannele M
Sålde sitt hus med hjälp av
Stigarna

Hej! Jag har sålt ett dödsbo och har fått hjälp med allt gällande detta! Mycket som jag inte hade kännedom om innan har jag fått hjälp med och det har varit toppen på alla sätt och vis! De har gjort ett fantastiskt jobb för mig och min familj under hela resans gång! Rekommenderas varmt! Hannele Märsylä

Mikaela J
Solmyra

Sommarstuga Super bra på alla sätt vi är hel nöjda

Svar från Maria Hellström

Tack snälla gjorde bara mitt jobb som jag älskar.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Erik H
Köpte sin bostad med hjälp av
Hallstahammar

har köpt skogsmark Bra bemötande, kollade upp frågor och återkom med bra svar. Okomplicerat handlingssätt Har inget att anmärka på utan bara positiv erfarenhet av henne.

Jürgen B
Sålde sitt hus med hjälp av
Skinnskatteberg

Hej, jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen. Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda. Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset. Med vänliga hälsningar Jürgen Beuche

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2176 omdömen 4.8 av 2176 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Marie F
Kungsör

Jag har köpt ett radhus. Utmärkt bemötande. Bra info, snabb respons.