Mäklarhuset Köping

Stora Gatan 21-23, 731 30 Köping — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset Köping!

Letar du bostad i Köping, Kungsör, Kolsva, Arboga, Hamre, Lindesberg, Släta, Skinnskatteberg, Brattberget, Karlsdal eller Odensvi med omnejd? Våra professionella mäklare står redo att hjälpa dig mot ditt livs kanske största affär.

Vi på Mäklarhuset Köping har god lokalkännedom vilket gör att vi kan guida dig till ditt nya drömboende. Vi förmedlar alla typer av bostäder såsom villor, fritidshus, tomter, bostadsrätter och kommersiella fastigheter.

Varmt välkommen att kontakta oss om du funderar på att köpa ny bostad eller om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

Läs vad 29 kunder tycker om Mäklarhuset Köping

• 2020-11-03

Jacob J skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag har både köpt och sålt med Matilda och det har varit så smidigt som det kan vara. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-01

Sandra B skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Trevlig och gav ett trovärdigt intryck! Köpte en lägenhet och skulle absolut kunna tänka mig att anlita både firman och mäklaren igen när det är dags att sälja. Läs mer
  • 2020-11-01

Andre E skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Rebecca Hellström är en förstklassig mäklare, hon är mycket engagerad och tar hand om alla frågor omedelbart. Webbplatserna och broschyrerna för de hus du representerar är realistiskt utformade och inte alltför tungt redigerade med Photoshop.
    Turerna hanteras mycket väl och hon ser till att inte alltför många människor finns runt samtidigt.
    Vi skulle köpa ett hus av henne igen ;-) Läs mer
  • 2020-10-28

Camilla B skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Hej!
    Har nyligen fått hjälp utav Matilda Gustavsson att sälja vår villa i Kungsör. Det gick mycket snabbt och över vår förväntan. Hon lade ned ett jättefint arbete med fotografier och en jättefin beskrivning på vår villa varmt och inbjudande.
    Hon har ett varmt och engagerande sätt att arbeta och lyssnar till oss som säljare hur vi ville ha det på bästa sätt. Vi är mycket tacksamma och önskar henne all lycka till med framtida säljare/köpare.
    Med Vänliga Hälsningar Camilla o Jacek Bryniarski Läs mer
  • Andreas G

2020-10-28

Andreas G skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Vi är jättenöjda med Matilda! Vi köpte hus genom henne -
    Alltid snabb respons på samtal och sms, samt väldigt hög servicekänsla! 10 poäng! Läs mer
  • 2020-10-19

Anneli P skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag köpte en lägenhet men använde bara mäklare för pappersarbetet.Väldigt trevlig och hjälpsam.Allt har varit jättebra Läs mer
  • 2020-10-17

Lisa G skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Hej! Jag har precis köpt min egna första lägenhet.

Jag fick ett bra o väldigt trevligt välkomnande av Mathilda.

Jag hade en del men inte så många förväntningar tex att man skulle med tiden få mer och mer inblick i o med köpet av lägenheten o allt runtikring, men kan ibland tycka det blev lite rörigt via telefon och kände mig lite osäker på vissa saker men då hörde jag av mig till Mathilda. Tyckte Mathilda va väldigt trevlig och bra att prata med o va tydlig i verkligheten när vi pratade.

Sammanfattningsvis tyckte jag allt va bra och Mathilda va väldigt trevlig och professionell. Med vänlig hälsning, Lisa :-) Läs mer
  • 2020-10-16

Emma P skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Matilda hjälpte mig att sälja min 1:a i Köping. Efter att varit i kontakt med ett antal olika mäklare valde jag Matilda mycket på grund av hennes positiva attityd och otroligt vänliga bemötande. Under försäljningsperioden har Matilda varit otroligt hjälpsam, proaktiv och bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-02

Kent W skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Köpte fritidshus, jag blev varmt och trevligt bemött av en ung och vacker kvinna. Hon skötte det på ett mycket seriöst sätt.
    Är väldigt nöjd med affären Läs mer
    2020-10-15 Matilda G svarar Kent W
    Tack Kent för din fina recension, kul att du är nöjd!
  • 2020-10-02

Yagoup A skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Hon är bästa , därför just nu om någon vill ha en lägenhet, jag ska ringa till henne, lycka till Rebecca . Läs mer
    2020-10-05 Rebecca H svarar Yagoup A
    Tack för din fina recension och hoppas ni kommer trivas i lägenheten!
  • 2020-08-10

Ida L skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Köpte en bostadsrätt i köping. Rebecca är flexibel, snabb och ger ett trevligt bemötande! Är mycket nöjd med henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-08-02

Jürgen B skrev om Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Hej,
    jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen.
    Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda.
    Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset.

Med vänliga hälsningar

Jürgen Beuche Läs mer
  • 2020-07-04

Eva H skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Hjälpsam utöver vad tjänsten rimligen kan kräva, ödmjuk och mån om sina kontakter, både byggare, köpare och säljare. Jag köper bostadsrätt i nybyggd förening och det är mycket nytt och många frågor från alla möjliga håll. Matilda utger sig inte för att veta mer än hon vet, och hon tar reda på det som är oklart. Toppentjej och kommer att bli kanonmäklare när hon blivit lite mer erfaren. :) Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eva H
    Tusen tack Eva för din fina recension, uppskattas verkligen!! :) / Matilda
  • 2020-07-03

Joakim N skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Matilda hjälpte till med försäljning av mitt torp.
    Proffsigt, smidigt och med ett fantastiskt trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Joakim N
    Tack Joakim för det fina omdömet! Ett bra samarbete där du hade en egen köpare och jag hjälpte till med det juridiska, tack för det förtroendet! Hoppas du har haft en fin sommar! / Matilda
  • 2020-06-27

Daniel K skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Sålde hus i Arboga, blev affär före visning tack vare Rebaccas snabba insatser med spekulanter och besiktning.

Rätt val att köparen fick delta på besiktningen och själv kunna ställa frågor.

Mvh Daniel Läs mer
    2020-10-05 Rebecca H svarar Daniel K
    Tack Daniel för en fin recension! Ha det fint!
  • 2020-06-25

Tommy H skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Sålde en villa.

Rebecca var alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på mail. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Tommy H
    Tack för din recension, det uppskattas! Hoppas du får en trevlig sommar!
  • 2020-06-25

Lars H skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Tillgänglig över förväntan.

Drev på affären bra.

Höll ihop budgivningen väldigt bra.

Perfekt upplägg och förberett för betalning och kontraktsskrivande. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Lars H
    Hej! Vad kul att ni är nöjda med affären, ha en trevlig sommar!
  • 2020-06-24

Mats-ola C skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Försöker på nytt. Kontakten med Rebecca. Rebecca sålde min lägenhet i Arboga. Min uppfattning av Rebecca var att hon trots sin låga ålder var en mycket duktig mäklare Önskar henne en bra fortsättning. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Mats-ola C
    Tack Mats-Ola, hoppas du har hunnit börja trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-06-23

Marie F skrev om Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag har köpt ett radhus.
    Utmärkt bemötande.
    Bra info, snabb respons. Läs mer
  • 2020-06-23

Nils-erik L skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Rebecca är en engagerad person som ligger på och tar reda på saker.
    Snabba puckar och det gillar jag.
    Tack för ett bra jobb. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Nils-erik L
    Tack för att du tog dig tid och skrev en fin recension och tack själv för förtroendet! Ha en trevlig sommar vid Hjälmaren!
  • 2020-06-21

Ni W skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag har köpt en lägenhet. Hon bemött mig med respektfull och en person som man kan lita på. Jag förväntar mig att få mera information för vad jag har köpt och jag fick dessa informationer från henne. Hon svarar gärna alltid frågorna som man ställer och återkommer vidare med mera information. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Ni W
    Tack snälla Ni för att du tog dig tid att skriva en recension! Hoppas du haft en underbar sommar så hörs vi framöver! / Matilda
  • 2020-06-19

Sara E skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag upplevde att mäklaren var mer på säljarens sida då vi försökte förhandla tillträde till huset. Vi upplevde det som att hon lät säljaren diktera villkoren och hoppades på att vi bara skulle anpassa oss. I övrigt var hon väldigt trevlig, men hon hade behövt stå på sig mer. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Sara E
    Tack Sara för omdömet! Tråkigt att ni upplevde det så men jag hoppas att ni är nöjda med slutresultatet och ert nya hus. Önskar er all lycka i framtiden! / Matilda

Hasan K skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag och min fru har sålt vår bostadsrätt och köpt hus via samma mäklare . Matilda är trevlig och proffesionell samt väldigt hjälpsam med alla papper osv . Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Hasan K
    Tack snälla Hasan att du tog dig tid att skriva en så fin recension! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i huset. Och tack igen för förtroendet att förmedla eran bostadsrätt. Ha det så bra så hörs vi! / Matilda

Eva Gunilla W skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Blev mycket bra bemött , har även haft telefonkontakt efter köpet av tomt Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eva Gunilla W
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Ser fram emot att se ditt nya hus när det väl står på plats. Ha det så bra så hörs vi framöver! / Matilda

Eduard A skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Har sålt vår villa som vi bott I 45 år!
    Har fått rekommendation av vår granne som använde Matilda och Mäklarhuset .
    Allt har fungerat enkelt och smidigt!
    Kan verkligen rekommendera Matilda till alla som funderar på att sälja något! Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eduard A
    Tusen tack Eduard för din recension! Och tack så mycket för förtroendet att få hjälpa er med denna process, så tacksam! Ha det så bra så hörs vi framöver. / Matilda

Anna Y skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Köpt bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande, engagemang

Lite otydlighet mot slutet ang tillträde, dock har Matilda uppvisat stort engagemang och vilja att lösa situationen Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Anna Y
    Tack Anna för din recension. Tråkigt att det blev som det blev med tillträde men jag hoppas att ni tycker att lösningen blev okej ändå. / Matilda

Olle T skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Bra svar på alla frågor, känndes som hon var påläst, allmänt trevlig ch inte massa "säljarsnack" Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Olle T
    Tack snälla Olle för det fina omdömet! Hoppas att du fortfarande trivs i din lägenhet. / Matilda

Pasi S skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Köpte bostadsrätt i januari -20. Fick ett bra intryck och ett proffsigt bemötande, och trots att Matilda var ny på jobbet så sköttes allt korrekt.
    Lite roligt att säljaren var italienare och att affären därför genomfördes på engelska. Tufft, men även det klarade hon galant. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Pasi S
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en så fin recension, uppskattas verkligen!
    Hoppas att du skall fortsätta trivas i lägenheten. / Matilda

Alexandra M skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Vi sålde en bostadsrätt med hjälp av Matilda Gustafsson. Hennes bemötande var alltid positivt, svarade alltid på frågor oavsett när på dygnet man kontaktade henne. Det fanns inga problem. Bara lösningar.
    Skötte allt snyggt med bank och tillträde. Mycket smidigt.
    Hon stöttade oss vid inköp av vårat nya enplanshus, trots att detta såldes av en annan mäklare på samma firma, som inte verkade allt för intresserad av att göra sitt arbete.
    Tack vare Matilda så blev även det en trevlig upplevelse, trots ointresse av den andra mäklaren.

Jag skulle utan problem använda mig av Matilda Gustafsson som mäklare igen, om vi mot all förmodan skulle få för oss att flytta igen. Hon får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Alexandra M
    Tack Alexandra för dina fina ord, betyder otroligt mycket för mig! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i ert nya boende men hjälper er mer än gärna om det skulle behövas i framtiden!
    Ha det så bra så hörs vi :) / Matilda

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte