Alla kategorier Mäklare Västmanland Köping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Köping

Svensk Fastighetsförmedling Köping

Glasgatan 4, 731 31 Köping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling och Köping!

Här hos i Köping kan vi på Svensk Fastighetsförmedlings kontor hjälpa dig att hitta precis det boende du drömt om. Att anlita oss går alltid tryggt och smidigt. Vi har koll på Köping med omnejd och koll på mäklarbranschen.

Behöver du en värdering? Hos oss får du en kostnadsfritt. Du kan dessutom ställa frågor under hela bostadsaffärens process. Vi vet precis när det är läge att sälja och köpa och var alla säljare och köpare finns. Kontakta oss så hjälps vi åt på vägen mot ditt drömhem!

Läs vad 57 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Köping

• 2018-12-15

Joni L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi kan inte vara mer nöjda med Joakim!! Solklart 11/10 om det vore möjligt att poängsätta honom! Han uppfyllde våra förväntningar. Från första träffen har han varit genuin, tydlig och påläst.

Vi har haft fullt förtroende genom hela processen av försäljningen av vår villa.
    Vi kan därför varmt rekommendera Joakim!
    Joni & Anna Läs mer
  • 2018-12-14

Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket trevligt bemötande. Lite lite kunskap om lägenheten och föreningen. Men i det stora hela bra. Läs mer
  • 2018-12-08

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Engagerad och kommunicerat på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-11-13

Ronja O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Joakim Soininen och vi är otroligt nöjda på alla sätt. En otroligt närvarande och engagerad mäklare som ger snabba svar och alltid är tillgänglig. Läs mer
    2018-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ronja O
    Tusen tack för de fina orden! /Joakim Soininen
  • 2018-11-12

Caroline R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Supertrevligt bemötande och väl ordnat vid försäljningen av min bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt och jag kan varmt rekommendera Sanna Soininen och Svensk fastighetsförmedling Köping vidare! Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline R
    Tack Caroline för det fina omdömet och förtroendet att förmedla din lägenhet! /Sanna Soininen
  • Andreas S

2018-11-09

Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålde en villa. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-11-07

Mayleane H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevligt bemötande, inkännande för våra önskemål och proffsig gällande köp av nytt hus samt försäljningen av vårt. Läs mer
  • 2018-11-05

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi sålde vårt hus efter 21 år och Paulina hjälpe oss hela vägen med stort engagemang. Hon återkopplade och ringde direkt när det hände något nytt. Vi kände oss trygga och omhändertagna hela vägen. Tack för bra service Läs mer
  • 2018-10-20

Simon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi köpte ett kedjehus i Köping och mäklaren Joakim Soininen ett exemplariskt jobb.
    Vi är tacksamma och glada för ett snabb affär och att vi äntligen ska bli husägare. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simon D
    Stort tack för det fina omdömet, roligt att ni snart blir husägare! /Joakim Soininen
  • 2018-10-13

Sune L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Var första gången vi sågs. Vi hade dessförinnnan haft endast telefonkontakt.

Hon var lugn och gick igenom handlingarna och visste vad som
    var viktigt.

Hon var trevlig och hade vi träffats fler gånger tidigare hade hon fått betyget bättre. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sune L
    Tack för omdömet, hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet /Sanna Soininen
  • Carl R

2018-10-03

Carl R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi sålde vårt sommarhus med hjälp av Paulina som genom hela processen agerade proffsigt och serviceinriktat. Jag kan varm rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl R
    Tack Carl för ditt fina omdöme! /Paulina Sjölin
  • 2018-08-31

Stig-Göran David L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt ett fritidshus, och den första kontakten hade vi med mäklaren den 14 aug. I samtalet med honom fick vi omedelbart ett stort förtroende för honom. Vi ville att den nye ägaren skulle få utnyttja fritidshuset så snart som möjligt och ville ha ett snart avslut .Mäklaren lovade att göra så gott han kunde och så var ärendet på gång. Redan den 16 aug kom en fotograf och förevigade" pärlan". Den 19 aug på kvällen fanns annonsen på Hemnet, och den 22 aug besiktades stället av Securitas. Söndagen den 26 aug var det visning och på måndagen rullade det på med budgivning. Tisdagen den 28 aug skrevs kontrakt, och redan onsdagen den 5 sept. övertog den nye ägaren fastigheten. Tala om raketfart.
    Förväntningarna översteg på alla områden våra förväntningar, och vi rekommenderar svensk fastighetsförmedling Köping på det allra varmaste.
    Stig Lindeman Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig-Göran David L
    Tusen tack för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /Joakim Soininen
  • 2018-08-27

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    köpt 2 1/2 rums lägenhet

mycket professionellt

Vi möttes hemma hos säljaren så det blev ett lättsamt och trevligt möte för både mäklare säljare och oss köpare Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin E
    Tack Karin, det blev en smidig process och jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet /Sanna Soininen
  • 2018-08-07

Anna Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Södra Solmyravägen 7
    Vänligt bemött och tillmötesgående
    Snabbt tillvägagångssätt kanon.
    Jag fick förstroende av henne Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Maria M
    Tack för ett gott samarbete Anna! /Sanna Soininen
  • Kai P

2018-08-05

Kai P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt ett fritidshus och anlitade Svensk Fastighetsförm. Sanna gav mig redan vid första mötet ett gott förtroende med sitt lugn och sin proffsiga hantering av försäljningen. Sanna överskred våra förväntningar med råge.
    Rekommenderar Sanna Soininen, hon gör både säljare och köpare nöjda. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kai P
    Tusen tack för det fina omdömet Kai, samt förtroendet att förmedla ert fritidshus /Sanna Soininen
  • 2018-07-27

Martin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt en lägenhet, fem rum och kök. Sanna är otroligt trevlig, professionell och lätt att ha att göra med. Finns inte så mycket att tillägga förutom att jag är otroligt nöjd över valet av mäklare. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin K
    Tack för de fina orden Martin! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet /Sanna Soininen
  • 2018-07-07

Berith G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevligt och korrekt bemötande Läs mer
  • 2018-07-07

Malin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålde en lägenhet.
    Mycket gott bemötande. Kändes positivt och ärligt.
    Ville sälja för minst utgångspris. Fick budgivning, men då de med högsta budet hoppar av blev vi tvugna att börja om. Mäklaren var hjälpsam, positiv och stödjande. Fick sålt till utgångspris till slut. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin K
    Tack för det fina omdömet och ett gott samarbete! /Sanna Soininen
  • 2018-07-05

Hannu M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vid försäljning av en bostadsrätt har jag blivit väl bemött av mäklaren och försäljning blev bättre än väntat. Bra jobbat.
    Återkommer gärna en annan gång med en ny kund. Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hannu M
    Tack för det fina omdömet, jag hoppas vi får möjlighet att samarbeta igen! /Joakim Soininen
  • 2018-07-03

Jonathan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Utmärkt bemötande, mycket proffsigt intryck. Läs mer
  • 2018-06-30

Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag fick tips om Joakim på svensk fastighetsförmedling. Mycket seriös och duktig mäklare. Tydlig med hur allt går till och väldigt snabb på att lämna information om försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas H
    Stort tack för det fina omdömet, hoppas ni trivs bra i nya huset! /Joakim Soininen
  • 2018-06-22

Marika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålt mitt fritidshus via Sanna och Svensk fastighetsförmedling. Det kändes proffsigt, tryggt och kunnigt. Snabb återkoppling i alla frågor. Jag är grymt nöjd med hela försäljningsförfarandet! Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marika S
    Tack Marika, det värmer att höra! Tack för ett gott samarbete /Sanna Soininen
  • 2018-05-29

Niklas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Kan starkt rekommendera Joakim! Väldigt lättillgänglig och hjälpsam. Hade hört mycket gott om honom och kan starkt instämma. Så ska du sälja din bostad, kontakta Joakim! Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas P
    Hej Niklas, tack för de fina orden! Roligt att hjälpa till med försäljningen /Joakim Soininen
  • 2018-05-22

Jesper A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålt en bostadsrätt.
    Hade inte kunnat gå smidigare, allt från första mötet tills försäljning gick väldigt smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jesper A
    Roligt att höra, tack för ett bra samarbete! /Joakim Soininen
  • 2018-05-14

Mona G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi köpte en bostadsrätt i Köping, och mäklaren Joakim Soininen var bästa mäklaren!
    Saklig, kunnig, lugn och tog sig tid. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mona G
    Tack för de fina orden, hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Joakim Soininen
  • 2018-05-10

Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt en lägenhet. Mäkl skapade redan från början ett lugn och som ingav förtroende. Under hela processen fick vi löpande info. en proffsig fotograf skapade ett fint underlag inför försäljningen. Vi är väldigt nöjda med hela försäljningen. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo L
    Tack för ett fint samarbete, glädjande att ni är nöjda med försäljningen! /Joakim Soininen
  • 2018-03-25

Tony N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mäklaren gav ett bra intryck genom att vara påläst, komma i tid och ta sig tiden att förklara och ge oss goda tips och råd inför försäljningen. Hon gav oss rimliga förväntningar och höll oss uppdaterade vid förändrad status och var alltid tillgänglig vid behov.
    Flexibel och trevlig! Läs mer
  • 2018-03-19

Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Sanna S. Hon var alltid hjälpsam och tillmötesgående. Sanna och Svenska Fastighetsförmedling levde upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar Sanna till andra som ska sälja sin fastighet. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria F
    Tack för det fina omdömet Maria, roligt att hjälpa er i både köp- och säljprocessen! /Sanna Soininen
  • 2018-03-11

Jeanette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den hjälp jag har fått under försäljningsprocessen. Jag tycker att det var lätt att få kontakt med mäklaren när jag behövde stämma av olika saker, och jag kände mig trygg med det stöd jag fick, det var extra viktigt för mig som sålde lägenhet för första gången. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jeanette J
    Tack för förtroendet och det fina omdömet Jeanette /Sanna Soininen
  • Pontus T

2018-03-11

Pontus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag fick ett väldigt bra bemötande utav mäklaren. Hon var i stort sett alltid kontaktbar, om hon var upptagen så hörde hon av sig så fort det gick.
    I helhet så gick det väldigt smidigt och jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus T
    Kul att höra, tack för det fina omdömet! Hoppas att du trivs i lägenheten /Sanna Soininen
  • 2018-03-03

Johan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Seriös och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-02-20

Emil N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Toppenservice, supertrevlig och en snabb och extremt bra utdelning på försäljningen! Läs mer
  • Gotthard N

2018-02-17

Gotthard N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket trevlig och kunnig. Snabbt och fint resultat. Läs mer
  • 2018-02-13

Carl Anton A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har blivit bra bemött och har haft bra genomgående kontakt under hela försäljningen. Läs mer
  • 2018-02-12

Paula Kaarina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Kontakten med mäklaren var mycket trevlig och professionell, han gav mycket bra och kunnig information om köpobjektet. Läs mer
  • 2018-02-09

Joakim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Svårt att beskriva, men ett sant proffs, mycket mogen och jordnära med ett fantastiskt lugn och engagemang. Toppbetyg!! Läs mer
  • 2018-02-08

Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Med Joakim som mäklare gick vi igenom vårt första husköp med en otroligt trygg känsla. Vi rekommenderar Joakim varmt till andra som går i köp- eller säljtankar. Läs mer
  • 2017-11-29

Emily K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Duktig och professionell. Fick snabbt ett gott förtroende och vi kände oss trygga i köpet av våran bostad. Hög kunskap i sin roll som mäklare. Läs mer
  • 2017-11-25

Frida Viktoria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag tycker vi fick bra med hjälp och hon var väldigt trevlig. Mötet i allmänhet var bra. Förklarade bra om man inte förstod hon hetsade inte och var bara allmän jätte bra ☺️ Läs mer
  • 2017-11-19

Anders I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Allt fungerade bra rent logistiskt, allt var väl förberett och gick smidigt. Läs mer
  • 2017-11-15

Elfving C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag var supernöjd Mäklaren var riktigt bra! Läs mer
  • 2017-11-13

Ingrid V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Väldigt professionell mäklare man kände sig viktig som kund Läs mer
  • 2017-11-09

Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket bra bemötande och sakligt.
    Mycket nöjd Läs mer

Pia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevlig och serviceminded mäklare som faktiskt levde upp till våra förväntningar! Läs mer

Allmänna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Det var en bra mäklare med god insikt i prisbilden på orten och löste de problem som uppstod på ett mycket bra sätt. Läs mer

Dennis B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag tycker mäklaren var tanksprid och stressad. Jag fick påminna henne flera gånger om saker som inte stämde i annonsen för huset. Assistenterna tycker jag var riktigt bra. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis B
    Hej Dennis! Jag tror du har blandat ihop oss med någon annan mäklare då Sanna hos oss hjälpte dig att sälja bostadsrätten och inte huset. Hör av dig om du har några funderingar angående detta. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Köping

Tillda G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping

Kaja J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mäklaren levde upp min förväntan. Proffsig och trevlig Läs mer
  • 2017-10-31

Elisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Min mäklare arbetade mycket bra och gav mig all information i god tid. Läs mer

Glasgatan 4, 731 31 Köping