Alla kategorier Mäklare Västmanland Köping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Köping

Svensk Fastighetsförmedling Köping

Glasgatan 4, 731 31 Köping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling och Köping!

Här hos i Köping kan vi på Svensk Fastighetsförmedlings kontor hjälpa dig att hitta precis det boende du drömt om. Att anlita oss går alltid tryggt och smidigt. Vi har koll på Köping med omnejd och koll på mäklarbranschen.

Behöver du en värdering? Hos oss får du en kostnadsfritt. Du kan dessutom ställa frågor under hela bostadsaffärens process. Vi vet precis när det är läge att sälja och köpa och var alla säljare och köpare finns. Kontakta oss så hjälps vi åt på vägen mot ditt drömhem!

Läs vad 86 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Köping

• 2019-09-15

Kerstin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålde fritidshus.
    Bemötande, blev bemött på ett respektfullt och professionellt sätt.
    Förväntningar, någon som kunde fritidshus och någon som kunde få det sålt trots slutet på säsongen. Mäklaren lyckades få det sålt och det gick relativt snabbt.
    Är överlag nöjd trots relativt högt mäklararvode. Kan rekommendera mäklaren och mäklarfirman. Läs mer
  • 2019-09-07

Britt Inger H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Ja tycker Joakim Soininen har gjort ett bra jobb. Han var tillmötesgående o trevlig. Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt Inger H
    Tusen tack för omdömet! /Joakim Soininen
  • 2019-09-02

Dennis B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Han höll oss hela tiden underrättade ang. bostäderna. Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis B
    Tack Dennis, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina radhus! /Joakim Soininen
  • 2019-07-14

Henrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Köpte hus och haft väldigt bra kontakt och samtal med mäklaren. Väldigt trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik G
    Tack för ditt fina betyg, trevligt att samarbeta med dig! /Joakim Soininen
  • 2019-07-13

Jarmo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Har både köpt och sålt hus. Min mäklare har visat förståelse och har gjort rätta bedömningar är väldigt nöjd.han levde upp till alla våran förväntningar. Han arbeta väldigt intensivt och snabbt avslut och ringde alltid och meddela hur allting gick. Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jarmo B
    Stort tack för det fina omdömet, det har varit så roligt att få hjälpa er med både köp och försäljning, hoppas att ni kommer att trivas, det är en fantastisk plats! /Joakim Soininen
  • 2019-07-09

Julia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt vårt torp, ett projekt som vi lagt enormt mycket jobb och kärlek på. Huset är klassat som ett åretruntboende men i den mindre storleksklassen. Jag har bara upplevt Joakim som positiv, professionell och personlig. Han har varit effektiv utan att stressa, noggrann med att gå igenom detaljer med oss och alltid följt upp de olika stegen i processen. Vi har inte känt oss utlämnade, utan varit väldigt trygga med honom. Jag hade inte så många förväntningar, men jag hoppades att mäklaren skulle förstå vår kärlek till huset och se det jobb vi lagt ned. Det tyckte jag att Joakim gjorde. Jag kände att han var genuint glad att den som slutligen köpte huset precis som vi älskar gamla hus och är inställd på att bo här permanent.
    På det hela taget är jag jättenöjd med vårt val av mäklare. Kunde inte rekommendera honom mer! Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Julia S
    Tusen tack för den fina rekommendationen, det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag är övertygad om att köparen kommer att förvalta det fina ni skapat! /Joakim Soininen
  • 2019-06-25

Nina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Köpte ett litet fritidshus. Hon var mycket trevlig och hade ett respektfullt bemötande. Frågor jag hade besvarades jättebra och förståeligt. Läs mer
  • 2019-06-24

Anneli J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Köpt en trea i köping. Blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Hade väl som förväntan att det skulle vara lugnt och att man fick titta lite ifred. Och det fick jag verkligen.
    Var ett bra möte om man säger så väldigt lättsam och trevlig kille. Positiv
    Anneli Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli J
    Tack för det fina omdömet Anneli!/ Joakim Soininen
  • 2019-06-18

Sylvia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har fått vårt hus Släta 37 i Himmeta, Köping sålt genom
    Paulina Sjölin på Svensk fastighetsförmedling Arboga.
    Vi helt nöjda med både naturligt bemötande främst av Paulina, men också av övrig personal på kontoret.
    Hela processen har gått väldigt smidigt utan att vi behövt
    oroa oss alls. Vi ger högsta betyg och säger stort Tack!
    Med vänlig hälsning
    Sylvia o Jens Thostrup Läs mer
  • Minna K

2019-05-31

Minna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt ett hus och bemötandet från mäklaren Joakim har varit professionellt och bra. Han har varit flexibel och lugn, haft tålamod och svarat på alla frågor i samband med köpet. Han har varit noggrann med återkoppling och uppdateringar. Han har också varit noggrann med det juridiska vilket är toppen! Läs mer
    2019-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Minna K
    Tusen tack för det fina omdömet Minna, jag hoppas att ni kommer stormtrivas i ert fina hus! /Joakim Soininen
  • 2019-05-23

Mats J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har sålt Valbricka 27 för att flytta till Idre. Kontaktade Svensk Fastighetsförmedling som har gjort en kanonjobb. Jag hade väl inga direkta förväntningar. Jag ville bara sälja huset. Sanna och jag har samarbetat väldigt bra. Vi har tagit steg för steg. Lugnt och metodiskt. Slutresultatet blev ju bra. Jag är jättenöjd.
    Mvh Mats Läs mer
  • 2019-05-20

Inga-Lill B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    VI ÄR HELT IGENOM NÖJDA MED HELA BEMÖTANDET OCH MYCKET FINT SAMARBETE TILL BÅDE SÄLJARE OCH KÖPARE. STOR ELOGE.TACK Läs mer
  • 2019-05-18

Inga-Lill L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket artig och trevlig och kunnig Läs mer
    2019-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga-Lill L
    Tack för et gott samarbete Inga-Lill/Joakim Soininen
  • 2019-05-16

Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Seriöst intryck, inte forcerad mycket tillgänglig Läs mer
    2019-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna J
    Tack för det fina omdömet Anna! /Joakim Soininen
  • Gunilla S

2019-05-14

Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Väldigt trevlig, personlig, saklig och framförallt flexibel och lyssnade på både säljarens och köparens önskan. Bra länk mellan köpare och säljare.
    Vi har köpt ett fritidshus med sjötomt vid Mälaren. Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla S
    Tack Gunilla för det fina omdömet, jag hoppas att ni kommer att trivas vid ert fantastiska sommarställe! /Sanna Soininen
  • Gunilla S

2019-05-11

Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Kände stort förtroende. Lätt att komma i kontakt med. Klara och tydliga svar på alla mina frågor. Trevligt och seriöst bemötande. Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla S
    Tusen tack Gunilla, ett nöje att samarbeta med dig! /Joakim Soininen
  • 2019-05-06

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket trevlig och klok. Inger ett förtroende samt ger kloka rekommendationer. Lätt att få tag på när man undrade något.

Jag är nöjd med helheten.

Jag har sålt ett fritidshus Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders H
    Tack för ditt fina omdöme Anders, det var trevligt att få hjälpa dig med försäljningen! /Joakim Soininen
  • 2019-05-04

Hans W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Köpt Nissastigen 7 genom Joakim Soininen som utförde ett
    Mycket professionell arbete Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans W
    Stort tack Hans! /Joakim Soininen
  • 2019-04-15

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Joakim gjorde ett utmärkt arbete när vi köpte vår villa. Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan B
    Tack för omdömet Johan, hoppas ni trivs bra i er fina villa! / Joakim Soininen
  • 2019-04-05

Jimmy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålde vårat hus genom Joakim och det var toppklass rakt igenom.
    Väldigt tydlig och konkret och hade en bra strategi för att få en smidig försäljning som uppfyllde våra förväntningar.

Rekommenderas starkt! / Jimmy och Julia Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jimmy T
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete! / Joakim Soininen
  • 2019-04-05

Moa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har köpt ett kedjehus på Ållesta, Köping.
    Vi är mycket nöjda med Joakim!! Väl bemötta vid visningen, lätt att nå direkt efter samt under budgivningen. Vi hade en god konversation hela tiden. Allt gick smidigt! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Moa H
    Stort tack för det fina omdömet, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina hus! / Joakim Soininen
  • 2019-03-29

Köpings Pingstförsamling skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålt fastighet mäklaren var mycket lyhörd för våra önskemål, samt flexibel på alla sätt beredd att jobba efter säljare och köpares önskemål och behov.
    Jag är mycket nöjd och kan rekommendera andra att göra sina köp eller sälj objekt via dom. Läs mer
  • 2019-03-12

Åsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mäklaren var trevlig, saklig, kunnig och kändes pålitlig. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa B
    Tusen tack för de fina orden! /Joakim Soininen
  • Joanna G

2019-03-12

Joanna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har såld lägenhet. Jätte bra bemötande, trevlig mäklare. Ställer upp i alla tider och dagar. Snabba affär och bra återkoppling. Jag är jätte nöjd av Joakim som min mäklare som hjälpte mig sälja min lägenhet. Jag blev rekomenderat honom och kommer rekommendera till andra. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joanna G
    Stort tack för ditt förtroende Joanna! /Joakim Soininen
  • 2019-02-24

Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Supersnabbt, trevligt och mycket proffsigt såldes min bostadsrätt av Joakim Soininen.
    Jag rekommenderar varmt både Joakim och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin H
    Tusen tack för det fina omdömet Karin, det var roligt att hjälpa dig med försäljningen! /Joakim Soininen
  • 2019-02-07

Sanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Professionellt bemötande och jag fick ett förtroende av mäklaren på en gång. Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sanna H
    Tack för dina ord Sanna! Hoppas du kommer trivas bra i din lägenhet och i Köping. /Paulina
  • Rune R

2019-01-30

Rune R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Har köpt en 1 rums lgh i Köping.
    I från första telefonkontakt till ferdigt köp har jag bara + att tillföra mäklaren.
    Över förväntan.
    Kan egentligt bara sammanfatta det med ett ord. Toppen. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rune R
    Tack Rune, hoppas att du är nöjd med nya lägenheten! /Sanna Soininen
  • Agnes S

2019-01-28

Agnes S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt en bostadsrätt Jag blev väl bemött av såväl mäklare som mäklarassistent. Jag fick svar på mina frågor samt hjälp att få tillgång till att se lägenheten efter kontraktskrivning för att ta mått på lägenheten. Mäklaren var mycket hjälpsam, trevlig och jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling och Paulina Sjölin då mitt helhetsintryck är mycket bra och proffsigt. Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agnes S
    Stort Tack för dina rader Agnes! Hoppas verkligen att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. /Paulina
  • 2018-12-22

Magdalena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Har köpt ett hus från Paulina och sedan hon såld min lägenhet inom 3-4 veckor bara. Mycket professionellt tillvägagångssätt i båda fallen. Bra samarbete, mycket stor erfarenhet och marknadskunskap. Rekommenderar! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magdalena L
    Tack Magdalena för din rekommendation! och tack för ett gott samarbete :) Hoppas ni trivs bra i ert fina hus! /Paulina
  • 2018-12-15

Joni L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi kan inte vara mer nöjda med Joakim!! Solklart 11/10 om det vore möjligt att poängsätta honom! Han uppfyllde våra förväntningar. Från första träffen har han varit genuin, tydlig och påläst.

Vi har haft fullt förtroende genom hela processen av försäljningen av vår villa.
    Vi kan därför varmt rekommendera Joakim!
    Joni & Anna Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joni L
    Tusen tack för de fina orden, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av huset! /Joakim Soininen
  • 2018-12-14

Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket trevligt bemötande. Lite lite kunskap om lägenheten och föreningen. Men i det stora hela bra. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2018-12-08

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Engagerad och kommunicerat på ett bra sätt. Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta A
    Tack för förtroendet! /Joakim Soininen
  • 2018-11-13

Ronja O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Joakim Soininen och vi är otroligt nöjda på alla sätt. En otroligt närvarande och engagerad mäklare som ger snabba svar och alltid är tillgänglig. Läs mer
    2018-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ronja O
    Tusen tack för de fina orden! /Joakim Soininen
  • 2018-11-12

Caroline R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Supertrevligt bemötande och väl ordnat vid försäljningen av min bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt och jag kan varmt rekommendera Sanna Soininen och Svensk fastighetsförmedling Köping vidare! Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline R
    Tack Caroline för det fina omdömet och förtroendet att förmedla din lägenhet! /Sanna Soininen
  • Andreas S

2018-11-09

Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålde en villa. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas S
    Tack själva för ett gott samarbete med både köp och sälj :) /Paulina
  • 2018-11-07

Mayleane H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevligt bemötande, inkännande för våra önskemål och proffsig gällande köp av nytt hus samt försäljningen av vårt. Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mayleane H
    Tack för dina fina ord! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. /Paulina
  • 2018-11-05

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi sålde vårt hus efter 21 år och Paulina hjälpe oss hela vägen med stort engagemang. Hon återkopplade och ringde direkt när det hände något nytt. Vi kände oss trygga och omhändertagna hela vägen. Tack för bra service Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter H
    Tack Peter för era fina ord! Härligt att få vara med er både genom köp- och säljprocessen. /Paulina
  • 2018-10-20

Simon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi köpte ett kedjehus i Köping och mäklaren Joakim Soininen ett exemplariskt jobb.
    Vi är tacksamma och glada för ett snabb affär och att vi äntligen ska bli husägare. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simon D
    Stort tack för det fina omdömet, roligt att ni snart blir husägare! /Joakim Soininen
  • 2018-10-13

Sune L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Var första gången vi sågs. Vi hade dessförinnnan haft endast telefonkontakt.

Hon var lugn och gick igenom handlingarna och visste vad som
    var viktigt.

Hon var trevlig och hade vi träffats fler gånger tidigare hade hon fått betyget bättre. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sune L
    Tack för omdömet, hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet /Sanna Soininen
  • Carl R

2018-10-03

Carl R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi sålde vårt sommarhus med hjälp av Paulina som genom hela processen agerade proffsigt och serviceinriktat. Jag kan varm rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl R
    Tack Carl för ditt fina omdöme! /Paulina Sjölin
  • 2018-08-31

Stig-Göran David L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt ett fritidshus, och den första kontakten hade vi med mäklaren den 14 aug. I samtalet med honom fick vi omedelbart ett stort förtroende för honom. Vi ville att den nye ägaren skulle få utnyttja fritidshuset så snart som möjligt och ville ha ett snart avslut .Mäklaren lovade att göra så gott han kunde och så var ärendet på gång. Redan den 16 aug kom en fotograf och förevigade" pärlan". Den 19 aug på kvällen fanns annonsen på Hemnet, och den 22 aug besiktades stället av Securitas. Söndagen den 26 aug var det visning och på måndagen rullade det på med budgivning. Tisdagen den 28 aug skrevs kontrakt, och redan onsdagen den 5 sept. övertog den nye ägaren fastigheten. Tala om raketfart.
    Förväntningarna översteg på alla områden våra förväntningar, och vi rekommenderar svensk fastighetsförmedling Köping på det allra varmaste.
    Stig Lindeman Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig-Göran David L
    Tusen tack för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /Joakim Soininen
  • 2018-08-27

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    köpt 2 1/2 rums lägenhet

mycket professionellt

Vi möttes hemma hos säljaren så det blev ett lättsamt och trevligt möte för både mäklare säljare och oss köpare Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin E
    Tack Karin, det blev en smidig process och jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet /Sanna Soininen
  • 2018-08-07

Anna Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Södra Solmyravägen 7
    Vänligt bemött och tillmötesgående
    Snabbt tillvägagångssätt kanon.
    Jag fick förstroende av henne Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Maria M
    Tack för ett gott samarbete Anna! /Sanna Soininen
  • Kai P

2018-08-05

Kai P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt ett fritidshus och anlitade Svensk Fastighetsförm. Sanna gav mig redan vid första mötet ett gott förtroende med sitt lugn och sin proffsiga hantering av försäljningen. Sanna överskred våra förväntningar med råge.
    Rekommenderar Sanna Soininen, hon gör både säljare och köpare nöjda. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kai P
    Tusen tack för det fina omdömet Kai, samt förtroendet att förmedla ert fritidshus /Sanna Soininen
  • 2018-07-27

Martin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt en lägenhet, fem rum och kök. Sanna är otroligt trevlig, professionell och lätt att ha att göra med. Finns inte så mycket att tillägga förutom att jag är otroligt nöjd över valet av mäklare. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin K
    Tack för de fina orden Martin! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet /Sanna Soininen
  • 2018-07-07

Berith G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevligt och korrekt bemötande Läs mer
  • 2018-07-07

Malin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålde en lägenhet.
    Mycket gott bemötande. Kändes positivt och ärligt.
    Ville sälja för minst utgångspris. Fick budgivning, men då de med högsta budet hoppar av blev vi tvugna att börja om. Mäklaren var hjälpsam, positiv och stödjande. Fick sålt till utgångspris till slut. Läs mer
    2018-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin K
    Tack för det fina omdömet och ett gott samarbete! /Sanna Soininen
  • 2018-07-05

Hannu M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vid försäljning av en bostadsrätt har jag blivit väl bemött av mäklaren och försäljning blev bättre än väntat. Bra jobbat.
    Återkommer gärna en annan gång med en ny kund. Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hannu M
    Tack för det fina omdömet, jag hoppas vi får möjlighet att samarbeta igen! /Joakim Soininen
  • 2018-07-03

Jonathan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Utmärkt bemötande, mycket proffsigt intryck. Läs mer
  • 2018-06-30

Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag fick tips om Joakim på svensk fastighetsförmedling. Mycket seriös och duktig mäklare. Tydlig med hur allt går till och väldigt snabb på att lämna information om försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas H
    Stort tack för det fina omdömet, hoppas ni trivs bra i nya huset! /Joakim Soininen

Glasgatan 4, 731 31 Köping