Svensk Fastighetsförmedling Köping

Svensk Fastighetsförmedling Köping

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling och Köping!

Här hos i Köping kan vi på Svensk Fastighetsförmedlings kontor hjälpa dig att hitta precis det boende du drömt om. Att anlita oss går alltid tryggt och smidigt. Vi har koll på Köping med omnejd och koll på mäklarbranschen.

Behöver du en värdering? Hos oss får du en kostnadsfritt. Du kan dessutom ställa frågor under hela bostadsaffärens process. Vi vet precis när det är läge att sälja och köpa och var alla säljare och köpare finns. Kontakta oss så hjälps vi åt på vägen mot ditt drömhem!

Läs vad 133 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Köping 2

2021-06-24
    Blev bra bemött, trevlig och hjälpsam. Inte haft så mycket kontakt med andra mäklare tidigare men har absolut ingenting att klaga på nu!
    2021-06-18
    Sakligt professionellt bemötande som gav starkt intryck av ärlighet.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2021-06-16
    Joakim som person är verkligen supertrevlig, naturlig och professionell!
    Trodde aldrig att huset skulle säljas så snabbt och till det pris det blev.
    Supernöjd från start till mål!
    Tack Joakim!
    2021-06-13
    Vi kan inte vara mer än nöjda med Joakim Soininen! Han är en engagerad och ambitiös mäklare. Joakim har varit en trygghet genom hela processen. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer!
    Vänligen J & A Lindholm
    • Elund
    2021-06-03
    Tack Joakim för ditt engagemang och trevliga bemötande. Du är ett proffs 🤩
    • Byjorden
    2021-05-25
    Försäljning av bostadsrätt.
    Korrekt och trevligt bemötande.
    Proffsig handläggning av Joakim.
    2021-05-18
    Jag blev väl bemött av mäklare som var proffsig i sitt ämbete
    2021-05-17
    Sålde ett hus.
    Proffesionellt
    Trevligt
    Tillgängligt
    Kändes genuint intresserad av en bra affär
    • Köping
    2021-05-12
    Vi köpte ett radhus. Vi är mycket nöjda med kontakten med mäklaren och hur smidigt affären gick!
    2021-05-04
    Köpte lägenhet, bra bemötande, ingen påtvingande försäljning, fick skapa sin egen uppfattning, men fakta fanns när vi frågade.
  • Lisa A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Tunadal
    2021-03-11
    Vi fick hjälp av Joakim när vi skulle sälja vår bostadsrätt i Köping.
    Joakim har från första mötet ingett ett professionellt, kunnigt och säkert intryck. Vi har haft ett stort förtroende för honom genom hela processen. Vi rekommenderar honom starkt till alla som ska sälja, vi är så nöjda!
    2020-12-17
    Kunnig och otroligt påläst, Informerar bra och lyssnar på kunden. Känner mig trygg med min mäklare och skulle rekomendera honom varmt till andra.
    Stort tack Adam! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-12-15
    vi köpte en lägenhet , och mäklaren var super trevlig och hjälpsam. hans bemötande var respektfull och var väldigt proffesionel. han levde upp till våra förväntningar.
    vi är väldigt tacksamma för stödet som vi fick från mäklaren Joakin Soininen och önskar honom lycka till .
    Stort tack för det fina omdömet och för en trevlig affär! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Elund
    2020-12-11
    Enplansvilla såld på 95 kvadratmeter
    Utmärkt och positivt och familjärt bemötande
    Uppfyllde mina förväntningar
    All tänkbar hjälp
    Snabbt och informativ överlåtelse.
    Stort tack för förtroendet Lillemor & Dan! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-12-09
    I was buying a villa why I got in contact with Joakim and I must say, that he is a super friendly and professional markler. I always got fast, and even more important, right answers and information to my questions. Everything I expected was fullfilled. Really great and I will remember that, if I will sell / buy next time.
    Thanks for the great review Jörg! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Hästhagen
    2020-12-02
    Vi har köpt ett hus, Sanna hjälpte oss hela vägen. Vi hade massor av frågor om och kring fastigheten, Sanna återkopplade angående samtliga frågor. Det kändes väldigt tryggt, hon ville vara helt säker på att allt kändes bra för oss som köpte huset.
    2020-11-04
    Köpt brf. Proffsig o trevlig mäklare.
    • Karlsdal
    2020-10-31
    Sanna va jättebra inga problem als väldigt trevlig och allt funkade bra från början till slut har inget negativt att säga om svensk fastighetsförmedling mvh leif damgren
    2020-10-29
    Sålt villa. Bra bemött. Förväntningarna var att ha en bra kommunikation och att mäklaren hör av sig och berättar hur det går. Men nu var det vi som ringde och hörde av oss hela tiden för att få någon info. Mäklaren säger att hen ska ringa vissa dagar men hör inte av sig.
    Annars skit bra men behöver nog en anteckningsbok.
    2020-10-23
    Jag är nöjd med de kontakter med mäklare som jag haft. Jag har blivit uppdaterad under processens gång på ett bra, rakt och tydligt sätt, där allt skett på ett transparent sätt.
    2020-10-04
    Hade kunnat slutföra köpet snabbare.
    2020-07-27
    Sålt en lägenhet. Bemötande var som jag hade förväntat mig.
    2020-07-16
    Blä nä blä hä xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2020-07-14
    Köpt ett vinterbonat fritidshus och mäklaren var fantastisk. Hon gav oss en extra visning och har varit väldigt bra i kontakten. Väldigt upplyst och hjälpfull med alla våra frågor. Har rekommenderat er till några av mina vänner som letar hus
  • Brith Eli S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-07-09
    Trevlig mäklare som gjorde allt han kunde för att hjälpa till i min speciella situation. Det är inte lätt att köpa lägenhet från ett annat land, men han fikk det att fungera, jättetacksam👍🌹
    Tusen tack för ditt fina omdöme Brith Eli, vi löste det bra på distans! Hoppas att du trivs i din fina lägenhet! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Ullvi Backar
    2020-06-12
    Vi sålde ett enplanshus på 110m2 i Köping. Joakim hjälpte oss att få huset sålt, trots att det var Coronatider och få som kom på visningarna. Vi och mäklaren trodde att det skulle gå snabbare att sälja, men eftersom det var trögt, fick vi gå ner lite i priset. Joakim höll oss uppdaterad om läget och vi fick ett bra mottagande av honom. Vi är nöjda med allt på Svensk Fastighetsförmedling.
    Stort tack för det fina omdömet, hoppas att ni trivs i er nya bostad! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-06-03
    Otroligt hängiven personal, lyssnar. Proffsiga i både bemötande och återkoppling.
    Tack för ditt omdöme Marco! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-06-01
    ok, kunde dock vara lite mer på tårna, men väldigt trevlig att ha att göra med.
    2020-05-21
    Fick hjälp utav Joakim att sälja vårt hus i Köping . Så otroligt proffesionellt bemötande från början till slut , Vi kunde inte varit mer nöjda med valet utav mäklare , Stort tack för hjälpen . / Almira & Sadmir
    Stort tack för det fina omdömet, ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av huset! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-05-07
    apartment
    very nice and helpful.
    Thank you Edwin! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-05-02
    Köpte en bostadsrätt
    Helt okej
    Inga speciella
    Gick snabbt o smidigt jag är nöjd
    • Västra Skedvi
    2020-05-01
    Köpt sommarstuga.
    Fantastiskt bemötande och mäklaren var väl insatt i objektet.

Svensk Fastighetsförmedling i Köping håller toppklass och jag rekommenderar dem varmt.
    • Västra Skedvi
    2020-04-13
    Sålt fritidshus. Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande. Hade normala förväntningar som levdes upp med råge, Min mäklare var väldigt seriös och tillmötesgående på alla fronter.
    Tack Rolf, trevligt att hjälpa er med försäljningen! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Ållesta
    2020-03-24
    Har sålt en villa i Köping.
    Mäklaren hade ett mycket trevligt bemötande och agerade proffsigt.
    Stort tack för ditt omdöme Thomas! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-03-13
    Sålt fastighet i Köping. Hade högt ställda förväntningar och vår mäklare levererade. Professionellt bemötande under hela processen.
    Stort tack för det fina omdömet, och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-03-12
    Bra service vid vårt lägenhetsköp.

Väldigt tillmötesgående.
    Tack för det fina omdömet Örjan, jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet /Sanna Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Munktorp
    2020-03-11
    Har sålt mammas hus ett äldre hus från 1954. Blev väldigt bra bemött av vår mäklare från första början. Förväntningarna vi hade var att få en bra mäklare och att få huset sålt ganska snart vilket vi också fick.
    Mäklaren mycket proffsig med svar på alla frågor vi hade och informerade och återkopplade på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med val av mäklarfirma och mäklaren vi fick jobba med. MVH Janne
    Tusen tack för det fina omdömet, ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2020-03-04
    Snabbt och smidigt och information löpande
    om försäljningen av bostadsrätt
    Trevligt bemötande av mäklaren
    Är helt nöjd med mäklarfirman
    Tack för de fina orden Mats, trevligt att jobba med er! /Sanna Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-12-06
    Jag sålde en lägenhet,
    Jätte trevligt bemötande
    Ja mäklare var jätte bra
    Riktigt bra upplevelse mäklare gjorde bra jobb
    Tack snälla för det fina omdömet Ahmed! /Sanna Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-11-29
    Vi har haft en bra mäklare, Joakim Soininen som hjälpt oss att få lägenheten såld. Han har alltid varit nåbar.
    Tack för omdömet, roligt att hjälpa er med försäljningen! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Stigarna
    2019-11-14
    Sålt en 70-tals villa

Kompetent mäklare som jag kan rekommendera

Trevligt bemött

Hade hoppats på något högre försäljningspris
    Tack Jan-Erik för dina ord. En ära att få hjälpa till. Lycka till med det nya boende. Vi ses! /Paulina Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-11-01
    Sålt vårt fritidshus. Mäklaren gav oss ett mycket stort förtroende vid vårt möte inför försäljningen.
    Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar.
    Allt har varit mycket smidigt och snabbt. Vi är jättenöjda.
    Tack för det fina omdömet Jan! /Sanna Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-10-29
    Professionellt bemötande genom hela processen. Jag är väldigt nöjd.
    Tack för det fina omdömet! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-10-24
    Sålde vårt sommarställe genom Svensk F. ( Joakim Soininen). vilken vi uppfattat som en lugn och trevlig mäklare som kan sitt jobb.Förväntningarna är ju att få ett acceptabel pris för säljare och köpare vilket jag tror uppnåddes.Sammnfattningsvis en mäklare med både Pondus och ödmjukhet. Tack Set & Elvy.
    Stort tack för ert fina omdöme Set & Elvy! Det var trevligt att hjälpa er med försäljningen av ert fina sommarställe! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Skinnskatteberg Holmsbovallen
    2019-10-22
    Jag har köpt ett fritidshus.
    Paulina har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående.
    Tack för dina ord! Lycka till med ert fritidshus, hoppas ni får många fina stunder där ute. /Paulina Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-10-22
    Pålitlig och trygg mäklare som tar sig tid. Mycket bra bemötande.
    Tack för de fina orden, lycka till med nya boendet! /Sanna Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    • Köping
    2019-09-24
    Jag har köpt en bostadsrätt och alla kontakter jag haft med mäklaren har varit positiva.
    Jag har fått snabba svar på frågor jag haft och allt har skötts på bästa sätt.
    Jag har inget att klaga på.
    Tack för det fina omdömet Magnus, hoppas att ni trivs bra i lägenheten! /Sanna Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-09-15
    Sålde fritidshus.
    Bemötande, blev bemött på ett respektfullt och professionellt sätt.
    Förväntningar, någon som kunde fritidshus och någon som kunde få det sålt trots slutet på säsongen. Mäklaren lyckades få det sålt och det gick relativt snabbt.
    Är överlag nöjd trots relativt högt mäklararvode. Kan rekommendera mäklaren och mäklarfirman.
    Tack för dina fina ord Kerstin! Det var så roligt att få hjälpa till. Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-09-07
    Ja tycker Joakim Soininen har gjort ett bra jobb. Han var tillmötesgående o trevlig.
    Tusen tack för omdömet! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping
    2019-09-02
    Han höll oss hela tiden underrättade ang. bostäderna.
    Tack Dennis, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina radhus! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Köping