Svensk Fastighetsförmedling Köping

Svensk Fastighetsförmedling Köping

• Badge2022
Ring 0221-210 75 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling och Köping! Här hos i Köping kan vi på Svensk Fastighetsförmedlings kontor hjälpa dig att hitta precis det boende du drömt om. Att anlita oss går alltid tryggt och smidigt. Vi har koll på Köping med omnejd och koll på mäklarbranschen. Behöver du en värdering? Hos oss får du en kostnadsfritt....

182 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Köping

Mats F
Ullvi Backar

Väldigt trevlig och tillmötesgående säljare som man får förtroende för. Hon sa att det var svårare och tog längre tid att sälja men att det säljs och så var det. Vi är supernöjda

Jenny C
Centrum

Bra bemötande och engagemang av mäklaren. Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Köping och speciellt Sanna.

Amanda H
Stigarna

Jag och min sambo har haft en mycket bra upplevelse av vår mäklare Joakim och Svensk fastighetsförmedling! Joakim har varit otroligt kommunikativ och trygg genom hela processen och vi båda har känt ett stort förtroende till honom! Joakim har ringt och informerat oss vid varje steg i processen och alltid funnits tillgänglig för frågor. Joakim har levt upp till alla våra förväntningar och likaväl hans kollega Sanna som tog oss igenom hela hussigneringen för Bäverstigen 20.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Köping

Stort tack för det fina omdömet, så roligt att höra. Grattis till köpet av ert nya fina hus! /Joakim Soininen

Jerker P
Centralt

Har varit professionellt hela husköpet.

Kurt T
Centralt

Vårt första köp på bostadsmarknaden blev en mycket positiv upplevelse mycket tack vare Paulina som på ett trevligt och informativt sätt redogjorde för affären. Hon fixade extra visning där vi kunde mäta upp lägenheten. Vi är helt nöjda och kan rekommendera Paulina på det varmaste. Marie o Kurt

Karl K
Nyckelberget

Vi hade träffat Joakim på olika visningar tidigare och hade god erfarenhet därifrån. När vi väl gjorde affärer med varandra så tycker jag det fungerade bra med Joakim, samt övrig personal på kontoret som ser till att det fungerar som det är tänkt. Vi fick veta i god tid inför varje moment vad som förväntades göras, och när. Jag kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Köping. Tack vare denna positiva upplevelse anlitade jag även det lokala kontoret i Göteborg när jag skulle sälja min lägenhet där.

Michael S
Byjorden

Jocke var pedagogisk och återkopplade snabbt. Bra affär!

Margarit N
Ullvi Backar

Trevlig och kunnig mäklare. Nöjd med hela upplevelsen.

Anders L
Centralt

Allt var perfekt från början till affärens slut.

Svante L
Johannisdal

Trevligt och proffsigt bemötande! Var tillmötesgående och flexibel för att få ihop affären på bästa sätt.

Marcus L
Köping

Blev bemött väldigt bra, mäklaren svarade på alla mina frågor och det var aldrig något problem med något. Rekommenderar starkt

Anna L
Köping

Väl bemött, enkelt att få kontakt med, bra återkoppling hela tiden.

Leif Å
Blixbo

Trevlig och påläst kunnig informativ tillmötesgående

Monika J
Solberga

Vänlig och engagerad mäklare. Proffsigt skött rakt igenom.

Sirja N
Östanås

Bättre kan inte bli Sanna är toppen 👍

Robin K
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Köping
Sundänge

Väldigt bra bemötande. rekomenderar starkt

Bengt M
Elund

Mycket bra bemötande lyhörd Mycket nöjd!

Carmegren Lars Olof C
Elund

Försäljaren levde upp till sin stjärnstatus. Man kanske vill har mer för sitt hus men vi är nöjda. Proffsigt!

Anneli Marjatta A
Tunadal

Jag är 100% nöjd, stort tack 😍

Susanne D
Nyckelberget

Joakim är så otroligt tydlig, enkel, ödmjuk, duktig och trevlig. När man besöker kontoret så är det en härlig känsla man möts av.

Philip L
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Köping
Dåvö

Mäklaren var otroligt professionell och tillmötesgående när hon hjälpte oss sälja huset. Rekommenderar varmt.

Mikael G
Solbacken

Vid visning av huset hade mäklaren ett bra bemötande tydlig samt kunde svara på våra frågor. När budgivning var klar skrev vi papper hos svensk fastighetsförmedling i Köping som var mycket tydlig men också bra genomgång av alla dokument samt kontrakt i i lugn takt, då Det var första gången som vi köpte hus.

Maria E
Karlsdal

Jag blev mycket trevligt bemött. Engagerad och duktig mäklare.

Rebecca D
Karlsdal

Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Mäklaren levde upp mina förväntningar väldigt bra. Väldigt väldigt nöjd med mäklaren.

Björn Kent P
Nyckelberget

:På ett mycket proffsigt och sakligt sätt. Att få det sålt till ett bra pris, och det fixade Joakim. Joakim har en mycket trevligt och ärlig framtoning som gör att man får ett förtroende för honom som mäklare. Han genomförde försäljningen snabbt till glädje för både oss och honom. Bra att Joakim erbjuder oss hjälp vid deklarationen, så att man får hjälp med vilka avdrag man kan göra vid en hus försäljning. Han har gjort ett mycket bra arbete mot oss. Tack för hjälpen så här långt Joakim. .Björn och Annika

Emma N
Nyckelberget

Väldigt bra och proffsigt bemötande av mäklaren, både innan, under och efter köpet!

Håkan T
Himmeta

Proffsigt och alltid trevligt bemötande. Uppdraget hanterat enligt alla förväntningar.

Mohamad A
Nyckelberget

Jag är väldigt nöjd. Han var trevlig och hjälpsam.

Maria S
Skogslund

Trevligt, kunnigt och proffsigt bemötande från mäklare och mäklarassistent Uppdaterade mig hela tiden om vad jag kunde förvänta mig, tips om vad jag själv kunde göra inför visning och fotografering, kontinuerligt uppdaterade före och efter visningar Saknade inget Stort tack proffsig hjälp

Annakarin R
Köping

Man känner sig trygg och väl omhändertagen hos Svensk Fastighetsförmedling i Köping. Finns ingen annan mäklarfirma vi skulle anlita. Joakim Soininen har hjälpt oss otroligt mycket och vi är evigt tacksamma!

Alexandra C
Johannisdal

Ett gott bemötande från mäklaren. Jag fick information och återkoppling. Snabb respons vid funderingar. Hela köpet kändes tryggt.

David E
Johannisdal

Proffsigt bemötande, fick bra bemötande från första träff. Kunde förklara på ett bra sätt och var alltid tillgänglig.

Anna O
Johannisdal

Är väldigt nöjda då vi fick ett fint och proffsigt bemötande och service!

Kai G
Centralt

Mycket kunnig och proffsig mäklare. Snabb försäljning av lägenheten. Mäklaren fanns tillgänglig på ett enkelt sätt under hela processen.

Hanna H
Malmön

Upplevde inte mäklaren som driven. Dålig på att svara i telefon. Kändes som man själv mer jagade mäklaren. Allt lät så bra i början men slutade inte alls så som det hade låtit tyvärr. Slutade med att vi var oroliga under hela försäljningstiden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Köping

Det är väldigt tråkigt att höra att ni inte är nöjda med er upplevelse, jag uppfattade vår dagliga telefonkontakt som god, ibland är det dock tyvärr svårt att svara i telefon under pågående möten men vi återkopplar alltid fortast möjligt. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! Ni är alltid välkomna att höra av er! /Joakim

Donny L
Centralt

Professionellt bemötande. Inga onödiga tillägg utan bara raka bud. Bostaden såldes efter några veckor krångelfritt.

Björn W
Köping

Bra, seröst och professionellt bemötande.

Eero K
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Köping
Vavle

Mycket bra bemötande, bra kommunikation, trevlig personal. Liiite lång väntetid innan vi kunde genomföra köpet, men jag tror att säljaren hade lite beslutsångest. Ett stort beslut som kändes tryggt med alla inblandade, väl genomfört förmedlingsuppdrag

Sebastian G
Köping

Allt var jättebra, från start till slut👍

Ann-christine B
Sundänge

Otroligt bra service och kunnig.

Petra R
Köping

Proffitionellt och trevligt bemötande. En trygg,smidig o snabb affär enligt vårt önskemål. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare!

Petra R
Johannisdal

Lugnt ,trevligt o tryggt bemötande. Vi är så nöjda med köpet. Mäklaren levde upp till förväntningarna med information och snabb återkoppling.

Anna Kerstin Elisabeth E
Södra Krillan

Vi har bara possitiva omdömen .Mycket duktig mäklare som i lugn och ro berättade hur allt skulle gå till. Stort förtroende.

Helena J
Östanås

Hej! Mycket gott bemötande och förtroende fick vi av mäklaren. Ja han levde upp mycket väl mina förväntningar. Håll mig uppdaterad under hela processen. Han gjorde ett bra jobb måste jag säga. Helena J

Abel Tesfamariam Z
Karlsdal

Det gick jättebra från visning till undertecknande av köpekontrakt. Mäklaren bemöte oss med varm välkomna och hjälpte och hela vägen tills det dags att signera köpekontraktet.

Emelie P
Köping

Vår försäljning var fullständigt klanderfri från start till mål. Linda Eriksson, vår mäklare, gav ett mycket proffsigt första intryck och har funnits ett telefonsamtal bort genom hela försäljningen. Linda är trevlig, ärlig och noggrann och har varit en trygghet för oss säljare, som tyvärr inte haft någon bra erfarenhet av bostadsförsäljning tidigare (dock ej med Svensk Fastighetsförmedling). Vi hade trots historiken höga förväntningar på denna försäljning, vilka införlivades. Goda råd, bra kommunikation och alltid ett vänligt...

Axel Hans Jörgen P
Runnskär

Ett positivt och engagerat bemötande. Vår förväntan var att få information om och hur en försäljning går till och vilket krav som ställs på oss som säljare. Vår mäklare redogjorde väldigt tydligt vad mäklaren gör i form av fotografering, besiktning av fastigheten, annonsering, visning och budgivning. Då budgivningen avslutats och vi tillsammans bestämt köpare började den juridiska processen mellan köpare och säljare som mäklaren skötte på ett föredömligt sätt. Vi är väldigt nöjd med vår mäklare och hans stora kunnande.

Anton B
Köping

Superbra bemötande, hjälpte oss med både köp och försäljning, professionell och jättetrevlig

André A
Himmeta

Vi kände oss väl bemötta och det kändes att mäklaren verkligen var intresserad att hjälpa oss att sälja. Väl förberedd! Allt gick snabbt och Inge krångel. Rekommenderas verkligen!

Simon N
Nyckelberget

Blev bra bemött, trevlig och hjälpsam. Inte haft så mycket kontakt med andra mäklare tidigare men har absolut ingenting att klaga på nu!