Alla kategorier Mäklare Västmanland Köping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Köping

Svensk Fastighetsförmedling Köping

Glasgatan 4, 731 31 Köping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling och Köping!

Här hos i Köping kan vi på Svensk Fastighetsförmedlings kontor hjälpa dig att hitta precis det boende du drömt om. Att anlita oss går alltid tryggt och smidigt. Vi har koll på Köping med omnejd och koll på mäklarbranschen.

Behöver du en värdering? Hos oss får du en kostnadsfritt. Du kan dessutom ställa frågor under hela bostadsaffärens process. Vi vet precis när det är läge att sälja och köpa och var alla säljare och köpare finns. Kontakta oss så hjälps vi åt på vägen mot ditt drömhem!

Läs vad 44 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Köping

• Anna Maria M
    Anna Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Södra Solmyravägen 7
    Vänligt bemött och tillmötesgående
    Snabbt tillvägagångssätt kanon.
    Jag fick förstroende av henne Läs mer
  • Kai P
    Kai P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt ett fritidshus och anlitade Svensk Fastighetsförm. Sanna gav mig redan vid första mötet ett gott förtroende med sitt lugn och sin proffsiga hantering av försäljningen. Sanna överskred våra förväntningar med råge.
    Rekommenderar Sanna Soininen, hon gör både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har köpt en lägenhet, fem rum och kök. Sanna är otroligt trevlig, professionell och lätt att ha att göra med. Finns inte så mycket att tillägga förutom att jag är otroligt nöjd över valet av mäklare. Läs mer
  • Berith G
    Berith G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevligt och korrekt bemötande Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålde en lägenhet.
    Mycket gott bemötande. Kändes positivt och ärligt.
    Ville sälja för minst utgångspris. Fick budgivning, men då de med högsta budet hoppar av blev vi tvugna att börja om. Mäklaren var hjälpsam, positiv och stödjande. Fick sålt till utgångspris till slut. Läs mer
  • Hannu M
    Hannu M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vid försäljning av en bostadsrätt har jag blivit väl bemött av mäklaren och försäljning blev bättre än väntat. Bra jobbat.
    Återkommer gärna en annan gång med en ny kund. Läs mer
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Utmärkt bemötande, mycket proffsigt intryck. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag fick tips om Joakim på svensk fastighetsförmedling. Mycket seriös och duktig mäklare. Tydlig med hur allt går till och väldigt snabb på att lämna information om försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marika S
    Marika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålt mitt fritidshus via Sanna och Svensk fastighetsförmedling. Det kändes proffsigt, tryggt och kunnigt. Snabb återkoppling i alla frågor. Jag är grymt nöjd med hela försäljningsförfarandet! Läs mer
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Kan starkt rekommendera Joakim! Väldigt lättillgänglig och hjälpsam. Hade hört mycket gott om honom och kan starkt instämma. Så ska du sälja din bostad, kontakta Joakim! Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas P
    Hej Niklas, tack för de fina orden! Roligt att hjälpa till med försäljningen /Joakim Soininen
  • Jesper A
    Jesper A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Sålt en bostadsrätt.
    Hade inte kunnat gå smidigare, allt från första mötet tills försäljning gick väldigt smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jesper A
    Roligt att höra, tack för ett bra samarbete! /Joakim Soininen
  • Mona G
    Mona G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi köpte en bostadsrätt i Köping, och mäklaren Joakim Soininen var bästa mäklaren!
    Saklig, kunnig, lugn och tog sig tid. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mona G
    Tack för de fina orden, hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Joakim Soininen
  • Bo L
    Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi har sålt en lägenhet. Mäkl skapade redan från början ett lugn och som ingav förtroende. Under hela processen fick vi löpande info. en proffsig fotograf skapade ett fint underlag inför försäljningen. Vi är väldigt nöjda med hela försäljningen. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo L
    Tack för ett fint samarbete, glädjande att ni är nöjda med försäljningen! /Joakim Soininen
  • Tony N
    Tony N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mäklaren gav ett bra intryck genom att vara påläst, komma i tid och ta sig tiden att förklara och ge oss goda tips och råd inför försäljningen. Hon gav oss rimliga förväntningar och höll oss uppdaterade vid förändrad status och var alltid tillgänglig vid behov.
    Flexibel och trevlig! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Sanna S. Hon var alltid hjälpsam och tillmötesgående. Sanna och Svenska Fastighetsförmedling levde upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar Sanna till andra som ska sälja sin fastighet. Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den hjälp jag har fått under försäljningsprocessen. Jag tycker att det var lätt att få kontakt med mäklaren när jag behövde stämma av olika saker, och jag kände mig trygg med det stöd jag fick, det var extra viktigt för mig som sålde lägenhet för första gången. Läs mer
  • Pontus T
    Pontus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag fick ett väldigt bra bemötande utav mäklaren. Hon var i stort sett alltid kontaktbar, om hon var upptagen så hörde hon av sig så fort det gick.
    I helhet så gick det väldigt smidigt och jag är jättenöjd! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Seriös och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Emil N
    Emil N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Toppenservice, supertrevlig och en snabb och extremt bra utdelning på försäljningen! Läs mer
  • Gotthard N
    Gotthard N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket trevlig och kunnig. Snabbt och fint resultat. Läs mer
  • Carl Anton A
    Carl Anton A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag har blivit bra bemött och har haft bra genomgående kontakt under hela försäljningen. Läs mer
  • Paula Kaarina W
    Paula Kaarina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Kontakten med mäklaren var mycket trevlig och professionell, han gav mycket bra och kunnig information om köpobjektet. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Svårt att beskriva, men ett sant proffs, mycket mogen och jordnära med ett fantastiskt lugn och engagemang. Toppbetyg!! Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Med Joakim som mäklare gick vi igenom vårt första husköp med en otroligt trygg känsla. Vi rekommenderar Joakim varmt till andra som går i köp- eller säljtankar. Läs mer
  • Emily K
    Emily K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Duktig och professionell. Fick snabbt ett gott förtroende och vi kände oss trygga i köpet av våran bostad. Hög kunskap i sin roll som mäklare. Läs mer
  • Frida Viktoria F
    Frida Viktoria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag tycker vi fick bra med hjälp och hon var väldigt trevlig. Mötet i allmänhet var bra. Förklarade bra om man inte förstod hon hetsade inte och var bara allmän jätte bra ☺️ Läs mer
  • Anders I
    Anders I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Allt fungerade bra rent logistiskt, allt var väl förberett och gick smidigt. Läs mer
  • Elfving C
    Elfving C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag var supernöjd Mäklaren var riktigt bra! Läs mer
  • Ingrid V
    Ingrid V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Väldigt professionell mäklare man kände sig viktig som kund Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket bra bemötande och sakligt.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevlig och serviceminded mäklare som faktiskt levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Allmänna A
    Allmänna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Det var en bra mäklare med god insikt i prisbilden på orten och löste de problem som uppstod på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag tycker mäklaren var tanksprid och stressad. Jag fick påminna henne flera gånger om saker som inte stämde i annonsen för huset. Assistenterna tycker jag var riktigt bra. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis B
    Hej Dennis! Jag tror du har blandat ihop oss med någon annan mäklare då Sanna hos oss hjälpte dig att sälja bostadsrätten och inte huset. Hör av dig om du har några funderingar angående detta. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Köping
  • Tillda G
    Kaja J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mäklaren levde upp min förväntan. Proffsig och trevlig Läs mer
  • Elisa A
    Elisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Min mäklare arbetade mycket bra och gav mig all information i god tid. Läs mer
  • Kenth A
    Kenth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    När det blev krångelmed köparen fick vi intemycket hjälp Läs mer
  • Maya H
    Maya H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Goda, bra och rekommenderas varmt! Läs mer
  • Joakim C
    Joakim C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Min kontakt med Svensk fastighetsförmedling är Sanna Soininen och där har jag ingenting att klaga på. Det är precis vad jag vill ha av en mäklare. Genuint intresse, engagemang, och ett supertrevligt bemötande. Jag rekommenderar henne så fort jag får chansen! Läs mer
  • Malin V
    Malin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Trevlig, kunnig och oerhört professionellt bemötande. Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Jag är nöjd med det bemötande jag har fått under den tiden Sanna har haft mäklaruppdraget. Och jag skulle även rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • Robin J
    Robin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Mycket engagerad och kunnig mäklare. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Köping
    Enkelt tydligt och sakligt
    Kändes tryggt med en mäklare som ingav säkerhet och kunskap Läs mer

Glasgatan 4, 731 31 Köping