Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn Mäklarhuset Mäklarhuset Nynäshamn
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Nynäshamn

Mäklarhuset Nynäshamn

Fredsgatan 12, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 32 kunder tycker om Mäklarhuset Nynäshamn

• Per S
    Per S skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Mycket trevligt bemötande, snabba svar både på mail och telefon. Helt enkelt en snabb och smidig affär. Kan inget annat än att rekommendera Bengt!
    2016-02-11 Bengt B svarar Per S
    Hej Per. Det är ömsesidigt. Bra ordning medför en smidig hantering. Då du har fin koll på läget har du gjort det enklare för mig. Tack för ett trevligt uppdrag!
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Otroligt trevlig och jordnära mäklare.
    2016-01-13 Bengt B svarar Johnny L
    Tack Johnny och lycka till med din nya lägenhet!
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Jag har med mäklare Bengt Bjartorps hjälp köpt bostad i Nynäshamn. Positivt bemötande. Jag har sålt min lägenhet i Akalla och vid jämförelse är allt negativt vid försäljningen av lägenheten i Akalla, ingen glädje. Lägenheten i Akalla är köpt genom ombud. Informationen innan det blev klargjort vem köparen var har inte funnits vilket hade underlättat min planering däremot har det ena negativa efter det andra har dykt under tidens gång när det gäller försäljningen av lgh Akalla. När det gäller Bengt Bjartorp är det väsensskilt. Jag fått reda på det jag har velat + övrig information som har underlättat det för mig. Professionell mäklare mån om sin kund, köparen och även säljaren.
  • Göran B
    Göran B skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Bengt har haft i uppdrag att sälja vår mammas lägenhet, försäljningen gick som planerat och vi är mycket nöjda med hur Bengt genomfört sitt uppdrag
  • Kjell Å
    Kjell Å skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Efter kontakt med ett flertal mäklare ingav Bengt Bjartorp det största förtroendet och fick uppdraget att sälja vårt hus. Vi fick ett proffsigt bemötande och han trodde på ett högre pris än de andra mäklarna, vilket vi också fick.
  • Anders J
    Anders J skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Ett professionellt men ändå personligt bemötande.
  • Karin U
    Karin U skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Jag har haft kontakt med Bengt Bjartorp i egenskap av köpare av sommarhus. Under hela processen, som startade med inbokning för att delta i visning och slutade med kontraktsskrivning, har jag upplevt ett mycket gott bemötande. Kontakten har hela tiden präglats av ömsesidig respekt, snabba svar via telefon och mail, och förmedling av information på ett intresserat och korrekt sätt. Vi som köpare har upplevt oss jämlikt behandlade, alltså vid sidan av säljaren, av Bengt Bjartorp.
  • Lars Gunnar H
    Lars Gunnar H skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Mäkla en fastighet. Alla skeenden fungerade bra, även när det blev oförutsedda störningar.
  • Allan M
    Allan M skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Proffsigt och effektivt. Vänligt bemötande.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Bra och organiserad mäklare som vet sin sak. Och i och med våran situation där mor och far valde att sälja huset till sina söner(med alla möjliga problem från banker) gjorde han sitt för att få denna affär igenom och hjälpa oss.

Bra jobb och trevligt bemötande
  • Anna C
    Anna C skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Bengt var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Nynäshamn. Det var ett mycket fint bemötande, Bengt var intresserad och villig. Allt gick mycket smidigt, tack vare Bengt. Han gjorde det lilla extra!
  • Urban A
    Urban A skrev om Mäklarhuset Nynäshamn
    Mäklarhuset i Nynäshamn har gett min fru och mig ett mycket bra bemötande i samband med vår villaförsäljning 2013.
    Det var svåra tider för just villaförsäljning i det området vid den tiden och vi fick både sänka priset och piffa upp exteriören på huset innan den rätta kunden slutligen hittade dit. Men Bengt och Margareta Bjartorp gav oss hela tiden sitt fulla stöd tills det hela var klart.
  • Olle H
    Olle H skrev om Mäklarhuset Nynäshamn
    Bra, seriöst bemötande vid försäljning av hus.
    Mäklaren engagerad.
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    mycket bra bemötande, lugnt och sansat,pedagogiska förklringar, ordning och reda.
  • Johan A
    Johan A skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Mycket trvligt och proffesionellt bemötande i samband med köp av sommarstuga.
  • Leif E
    Leif E skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Jag är mycket nöjd med Bengt bjartorp och hans arbete i samband med vår fastighetsaffär enligt betyg nedan. Leif ericsson
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    En helt fantastisk mäklare som sätter kunden i fokus. Han är trevlig, ödmjuk och gör sitt arbete på ett proffsigt och imponerande sett. Han är helt enkelt BÄST.

Han har hjälpt mig sälja mitt hyreskontrakt på absolut bästa sett. Allt har gått till precis som jag ville.

Ett stort tack Bengt & Margaretha
    2014-10-31 Bengt B svarar Mattias H
    Tack Mattias. Du är själv värd allt beröm för din ödmjukhet. Och nu pappa till nykläckt barn nummer två dessutom!
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Mäklarhuset Nynäshamn
    Det gick snabbt och smidigt med vårt köp!
  • Ann V
    Ann V skrev om Mäklarhuset Nynäshamn
    Trevligt bemötande. Uppdateringar kontinuerligt under hela processen med försäljning av fastigheten.
  • Claes C
    Claes C skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Jag har bara gott att saja om bengt
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Bengt fick uppdraget att sälja vårt hus vilket han genomförde på
    ett proffsigt sätt.
    Bemötandet var mycket bra.
    Våra förväntningar infriades helt.
  • Inger B
    Inger B skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Professionellt och kompetent bemötande vid försäljning av sommarstuga. Snabbt och smidigt hanterande. Jag är på det stora hela nöjd. Men skulle ha önskat support vid beräkning av skatt på försäljningen och hur mycket jag ska betala in i fyllnadsbetalning till Skatteverket. Lite mer produktiv support.
    2014-04-03 Bengt B svarar Inger B
    Tack Inger. Nu när du börjar få deklarationsunderlaget färdigt, så skall vi nog klara ut skatten också!
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Bengt var tillmötesgående och var flexibel när det gäller önskemål om mötestider. Däremot kanske kontraktskrivandet gick lite väl snabbt. Eftersom detta var vårt första köp av hus var det mycket som var nytt för oss och som vore bra att få information om. Man kan inte ställa frågor om sådant man inte vet så mycket om i förhand. Men Bengt svarade ändå på de frågor vi hade angående vissa termer i köpekontraktet och andra frågor. Mäklaren bör ge tid åt säljare och köpare att diskutera under kontraktsskrivandet och inte bara efter mötestiden.
    2014-03-31 Bengt B svarar Tommy L
    Hej Tommy. Tack för dina synpunkter, alltid viktigt att vara lyhörd. Lycka till med lilla stugan!
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    På en liten ort som Nynäshamn med flera fastighetsmäklare kan man som kund vara villrådig. Man hör sig för om folks erfarenheter av olika mäklare. Nu har vi sålt vår fars borätt här i Nynäshamn. För oss var det inget problem att välja, eftersom vår familj tidigare anlitat Bjartorp, Mäklarhuset vid fastighetsaffärer. Vi har blivit mycket väl bemötta, all "pappersexercis" har skötts på ett professionellt sätt och hela försäljningen av borätten gick mycket snabbt och smidigt
    2014-03-28 Bengt B svarar Gunilla L
    Tack för den! Hoppas ni har det fint på ert Torö!
  • Henning S
    Henning S skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Forsaljning av fritidshus. Mycket bra och proffsigt bemotande. Mycket kompetent genomforande rakt igenom.
    2014-03-28 Bengt B svarar Henning S
    Tack Henning. Nu blir det en ny generation som får njuta av stugan i Skärlinge.
  • Peder L
    Peder L skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Bra och kunnit bemötande av mäklaren. Gav en rimlig bild av vad vi kunde få ut av husförsäljningen.
    2014-03-28 Bengt B svarar Peder L
    Hej Peder. Tack för den! Nu kan du och syrran koncentrera er på era egna boenden.
  • Göran N
    Göran N skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    MYCKET TREVLIGT BEMÖTANDE
    HAN SÅLDE MITT HUS
    KANN REKOMENDERA FÖRETAGET
    2014-03-28 Bengt B svarar Göran N
    Tack Göran. Och tack för att du tipsade Jeanette om vart hon skulle vända sig.
  • Hans V
    Hans V skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Vi är nöjda med Bengt och hans bemötande, kompetens, information och kundservice.

Mvh/Hans och Merja
    2014-03-28 Bengt B svarar Hans V
    Tack båda! Hoppas ni nu får en skön och avkopplande fritid på Torö.
  • Nils S
    Nils S skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Snabbt, effektivt och korrekt. Vi fick vad vi ville ha.
    2014-03-28 Bengt B svarar Nils S
    Tack Nisse! Vilket uppdrag i ordningen var detta? Många trevliga försäljningar har det blivit genom åren.
  • Baharak F
    Baharak F skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    En mycket trevlig och kompetent mäklare. Vi fick all stöd vi behövde från hela vägen från att vi visade intresse för objektet till och med efter alla papper var påskrivna. Rekomenderar honom varmt!
    2014-03-14 Bengt B svarar Baharak F
    Hej båda. Tack för rekommendationen och lycka till i ert nya hem!
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Jag är väldigt nöjd med hur min försäljnig sköttes,och rekomenderar gärna Bjartorp.
    2014-03-14 Bengt B svarar Lennart P
    Tack för rekommendationen Lennart och lycka till i de norra delarna!
  • Roland K
    Roland K skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn
    Ett genomarbetat prospekt, ett trevligt sätt och en snabb och professionell affär - det är vad Bengt Bjertorp kan erbjuda.
    2014-03-31 Bengt B svarar Roland K
    Tack för rekommendationen, Roland och välkommen till Nynäshamn!

Fredsgatan 12, 149 30 Nynäshamn