Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Mäklarhuset Sundsvall

Mäklarhuset Sundsvall

Esplanaden 9, 852 31 Sundsvall — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 56 kunder tycker om Mäklarhuset Sundsvall

• Jan W

2019-01-15

Jan W skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Sålde mitt hus genom Mäklarhuset i Sundsvall. Kände mig väldigt trygg med Peter Erngrund som proffsigt och seriöst tog hand om försäljningen ända från värderingen till kontraktsskrivandet. Även den fina tjänsten inför deklarationen för kapitalvinst som Mäklarhuset tillhandahar. Gratis!! Jag rekommenderar Mäklarhuset i Sundsvall och Peter Erngrund i synnerhet Läs mer
  • 2018-06-13

S W skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Fick som köpare riktigt dåligt bemötande av Olle och Katarina. Har haft en sur eftersmak på grund av det i snart två år, det har påverkat mig i hur nöjd jag varit med boendet.
    Skulle aldrig falla mig in att ens be de om offert nu när vi ska sälja och jag undviker till största möjliga mån allt som Mäklarhuset säljer när vi nu är på jakt efter nytt.
    De stressar köparen, döljer fel, ger råd som de vet är av nackdel för köparen, är sedan väldigt svåra att få tag på och ljuger för att slingra sig ur det. En av lögnerna uppdagades bara ett par timmar efter att mailet kom när den andra av de gav helt annan information än den första, de hade alltså inte ens brytt sig om att prata ihop sig.

Fick bekräftelse på att hela kontoret jobbar lika illa när en kollega skulle sälja men fick otroligt dålig hjälp och nästan ingen kommunikation. Kollegan fick till slut byta mäklare inom Mäklarhuset men inte blev det bättre med den nya. Missnöjd kontaktade hen självklart inte de igen när hen senare sålde huset. Läs mer
  • Linus B

2018-02-08

Linus B skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Är så nöjd med försäljningen av min bostad som Olle Almqvist skötte! Proffsigt bemötande, bra kommunikation och jättefin annons på lägenheten. Rekommenderar Olle varmt till de som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • Kim S

2015-05-20

Kim S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Olle på mäklarhuset är den bästa mäklaren i sundsvall Läs mer
  • 2015-02-23

Anna J skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Köpte min lägenhet genom Mäklarhuset Sundsvall o det var en smidig affär helt igenom o ett otroligt trevligt bemötande av mäklaren Julia. Läs mer
  • 2015-01-13

Gustaf O skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Fick mkt bra hjälp vid lägenhetsköp! De var väldigt hjälpsamma och trevliga! Enda som jag kanske skulle önska var någon typ av uppföljning efter köpet. Läs mer
  • 2015-01-05

Bengt-erik O skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mycket god service och trevligt folk. Läs mer
  • 2014-12-25

Johan E skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Är mycket nöjd med Mäklarhuset.
    Jag använt dem två gånger vid försäljning och två gånger vid köp. De har lyckas med sina uppdrag varje gång. Läs mer
  • 2014-12-23

Chanette B skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Vi har bara varit nöjda med vår kontakt med Mäklarhust. Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2014-12-23

Ann-sofi H skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Buffel och båg gillar jag inte ! Fullt att utnyttja kunden! Läs mer

Malin E skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Intresserade av pengar inte kunden Läs mer

Ulrika D skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mäklarhuset känns proffsig och har kunnig och mycket trevlig personal. Läs mer

Marianne M skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Trevligt bemötande och lättsam kontakt som alltid återkopplade om hon inte var tillgänglig. Läs mer

Maria M skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mycket bra bemötande.
    Sålde både Bostadstätt & fastighet Läs mer

Åsa H skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig och tillmötesgående mäklare som jag absolut kan rekommendera i framtiden. Ångrar inte att jag anlitat dessa positiva människor på mäklarhuset! Läs mer

Ulf K skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mycket bra bemötande vid försäljningsuppdrag. Alltid trivsamt och hjälpsamt. Snabba svar och skyndsam handläggning.
    Jag rekommenderar Mäklarhuset Sundsvall. Läs mer

Tony H skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Ingela Lundgren är proffsig ut i fingerspetsarna. Pärmen man får vid försäljning är allt man behöver. Läs mer

Mats Ö skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Husvärdering. Utmärkt bemötande som alltid! Läs mer

Agneta E skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Vi sålde vårt hus och anlitade Mäklarhuset Läs mer

Sebastian S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Rekommenderar Olle Almqvist i Sundsvall.
    En supermecklare Läs mer

Lars K skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Funkade bra, ska ta kontakt för en försäljning av bostadsrätt. Läs mer

Daniel A skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mycket bra och lättsam mäklare som svarade på alla frågor mycket bra!!
    Riktigt nöjd köpare! Läs mer

Johan R skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Jättenöjd. Allt gick riktigt smidigt. Läs mer

Marianne T skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    I augusti 2013 sålde vi vår villa med hjälp av Mäklarhuset. Fick ett mycket bra bemötande. Vi är nöjda med Mäklarhuset och har rekommenderat dem till bekanta. Läs mer

Marcus S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    trevlig mäklare det som blev fel var att försäljningen dröjde pga av missförstånd i semestertider men så kan de gå annars funkade allt bra Läs mer

Gun A skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Sålt villa. Proffsigt bemötande och mäklaren utförde sina tjänster till full belåtenhet. Läs mer
  • Linda R

2014-12-21

Linda R skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Positivt bemötande, inlyssnande och proffsigt ledarskap hos era fastighetsmäklare. Tydlighet, raka svar vid frågor som jag har både som säljare och köpare! Läs mer

Dödsboet Efter Bengt H skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Betyget kan bara bli 1= uselt, och det beror på följande:
    Min epostadress har inte blivit borttagen ur Mäklarhusets register, trots att jag flera gånger bett om detta. Jag har INTE anlitat Mäklarhuset, det har däremot min mamma, och hon har ingen epostadress. Därför lånade hon min, för att Mäklarhuset skulle kunna skicka dokument till henne, med mig som mellanhand och "utskrivare".Det var tydligen för svårt för dem att använda den gamla hederliga "snigelposten. Läs mer

Elin K skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Personliga och proffsiga mäklare med fötterna på jorden och huvudet på skaft. Läs mer

M E skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Helt enkelt bästa mäklarna i Sundsvall Läs mer

Dick F skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Vi hade en bra kontakt med den mäklare som sålde huset vi köpte. Läs mer

Sara B skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Har bara bra att säga om mäklarhuset! Högsta betyg! Läs mer

Ann-helene T skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mäklarhuset har funnits till för mig, känner mig helt trygg med deras hjälp och arbete. Läs mer

Stefan E skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Alltid seriös och tar väl hand om en som kund Läs mer

Marie S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Jag fick ett mycket personligt och proffsigt bemötande av Mäklarhuset i samband med försäljningen av min lägenhet Läs mer

Anna-karin K skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Vi köpte hus av en mäklare i från Mäklarhuset. Bra service, trevlig bemötande. Enkelt och smidigt....kanon helt enkelt. Läs mer

Kerstin S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Proffsigt bemötande och värdering! Läs mer

Margareta E skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Vi sålde vårat hus och fick den bästa service man kan få.
    Dom fanns alltid till hands när man hade frågor och fick svar.
    Vi kan varmt rekommendera Mäklarhuset i Sundsvall. Läs mer

Barbro H skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Jag ger högsta möjliga betyg till vår mäklare Katarina Bufvers på grund av hennes tydliga proffessionalitet. Läs mer
  • Janne B

2014-12-19

Janne B skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Jag sålde mitt hus via er och är mycket nöjd med det bemötande jag fick. Läs mer

Johanna S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    En bra mäklaarfirma med trevliga anställda Läs mer

Christer R skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Väldigt trevlig och på under försäljningen.
    Dock inte lika hjälpsamma.efter köp då problem med fastigheten uppstod Läs mer

Taina B skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    jag har blivit väldigt bra bemött jag har sålt en lägenhet och köpt ett hus via Mäklarhuset och med samma mäklare som gjorde ett utmärkt jobb mycket nöjd så ni kan skänka en tia till Barncancerfonden tycker jag eftersom jag har gjort 2 bra affärer :)) God Jul Läs mer

Ewa K skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Företaget levde upp till min förväntan. Mäklaren gav oss bra råd, var komunitiv, gjorde vad hon lovade och var trevlig. Läs mer

Algot P skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Har fått min fastighet värderad och såld. Priset blev högre än utgångspriset Läs mer

Sven S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Personligt och effektivt engagemang som mynnade ut i en trygg och bra affär inom bara två veckor!!!!!! Läs mer

Josefine K skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mycket nöjd med allt. Köpet genomfördes smidigt och enkelt. God kommunikation mellan köpare och mäklare! Rekommenderar starkt Mäklarhuset i Sundsvall. Läs mer

Elisabeth P skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Mycket bra bra service och kunnig personal Läs mer
  • Ivar W

2014-12-19

Ivar W skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Inledningsvis tyckte vi de gick trögt, vi fick sänka priset som vi satt som utgångspris och vilket både mäklare och säljare tyckte var helt ok. Därefter blev det viss aktivitet och till slut landade vi strax över det tänkta priset. När köpare säljare hittat sin nivå så skötte mäklaren sig exemplariskt, speciellt under avslutet när köparen hade lite beslutsångest. Läs mer

Mathias S skrev om Mäklarhuset Sundsvall
    Vi har både köpt och sålt via Mäklarhuset samt haft hjälp med värderingar. Vi har bara mycket goda erfarenheter. Hjälpsam och trevlig personal. Läs mer

Bästa mäklarna i Sundsvall:

Lars Kent Bertil O Lars Kent Bertil O tycker: