Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Mäklarhuset Trelleborg

Mäklarhuset Trelleborg

Algatan 35, 231 22 Trelleborg — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 15 kunder tycker om Mäklarhuset Trelleborg

• Monica N
    Monica N skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Linda Olsson på Mäklarhuset i Trelleborg har sålt vårt hus och vi är mycket nöjda o vi kan varmt rekommendera henne. Linda är mycket kompetent, tillgänglig , ödmjuk o trevlig.
    Monica o Sven Nyberg Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Vi köpte vårt hus genom Mäklarhuset och är hittills mycket nöjda. Mäklaren har varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor och funderingar både på sms, telefon och mail. Ett bra bemötande och service-mind mot oss som köpare. Rekommenderas! Läs mer
  • annika l
    annika l skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Vi fick ett mycket trevligt, kunnigt och personligt bemötande av Catarina Löfberg som skapade ett gott samarbetsklimat. Klart den bästa mäklare vi har träffat genom åren.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kari K
    Kari K skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    mycket effektivt och snabb service. vänlig och trevlig mäklare som vi hade och hjälpsam
    vi har redan rekommenderat er till flera bekanta
    och kommer att göra det i framtiden. Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Kan bara säga att jag har gott att säga Läs mer
  • Sonny B
    Sonny B skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Mycket bra service, och kunnig personal Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Jag kan varmt rekommendera Mäklarhuset om ni ska sälja ert boende. Jag har gett dem uppdraget vid två husförsäljningar och varit mycket nöjd. Professionellt bemötande, kundorienterade och flexibla. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Vi är väldigt nöjda, vi fick personlig, snabb och effektiv service. Vi rekommenderar gärna Mäklarhuset i Trelleborg till andra. Tack! Läs mer
  • Maria D
    Maria D skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Mycket bra bemötande och service :) Läs mer
  • Andrea R
    Andrea R skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Fin service och personligt bemötande! Läs mer
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Har haft kontakt med olika mäklare i Skåne i samband med både köp och försäljning av hus/stuga/torp. Catarina Elg på Mäklarhuset i Trelleborg är i särklass den BÄSTA mäklaren jag har haft kontakt med! Ovan nämnda mäklare har både varit ansvarig för inköp och försäljning. Visat på stor kunskap av fastighet, fin balans i sin profession, ödmjukhet, tillit och respekt. Har berömt och rekommenderat henne till ett flertal personer. Dessutom en riktigt fin lokal med mycket atmosfär att avsluta sin affär i. Kan bara uttrycka lovord?? Läs mer
  • Ola C
    Ola C skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Dom sålde vårt hus, som ingen annan lyckades med. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Tjänst: sälja vårt hus!
    Utmärkt bemötande och professionellt hanterande av situationen. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Vid första kontakten möttes vi av en vänlig kär tös (Catarina) Hon fick uppdraget att sälja vårt hus i Beddingestrand. Hon gjorde en värdering och vi kom överens om ett pris för fastigheten. Det gjordes en fantastisk beskrivning av huset med härliga fotografier och text. Allt skedde mycket snabbt. På en vecka var huset sålt till begärt pris.
    Kan vara annat än mycket nöjd. Läs mer
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Mäklarhuset Trelleborg
    Bra bemötande. Det tog lång tid att sälja huset-1½ år- och vi fick gå ner i pris men hittade slutligen en köpare efter att ha övervägt att byta mäklare. Efteråt har vi förstått att många oavsett mäklare fått vänta länge på köpare och att vi ändå fick ett pris som var bättre än många andras. Vi fick mycket god hjälp med deklarationen därefter. Läs mer

Bästa mäklarna i Trelleborg:

Kungsgatan 10, 21149, Malmö