Mäklarhuset Trollhättan

Storgatan 30, 461 30 Trollhättan — Visa karta

4.7 i betyg av av 12 omdömen

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 12 kunder tycker om Mäklarhuset Trollhättan

• 2020-04-02

Patrik Bengt Andreas K skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Var hyfsat ok. Fick prutat på priset. Till en början ville dom ha 50 000:- för att sälja vår lilla lägenhet på 41 kvm, men gick sedan med på att ta 4% av arvodet istället.

Assistenten var den som gjorde allt arbete och detta gjorde att man aldrig fick raka svar när man ställde frågor.
    Mäklaren, som i detta fallet är självaste chefen på mäklarhuset, levde inte alls upp till förväntningarna. Han var inte ens närvarande när vi överlät lägenheten till köparen. Läs mer
    MOHV Göteborg
    4.9 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2020
    "Jag är väldigt nöjd med Nathalie och jag har använt mig av henne vid flera köp och försäljningar innan. Nu när det var dags att sälja igen f"
    Christian H
  • 2015-01-02

Katarina H skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Köpt och sålt hus. Mycket stort engagemang med god service. Läs mer
  • 2014-12-23

Gitte W skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Mkt bra info, saklig, kunnig, trevligt bemötande i samband med husförsäljning. Mäklaren gjorde ett helt suveränt arbete att snabbt få klart husförsäljningen. Återkommer gärna om jag behöver sälja på nytt. Kommer att använda mig av samma mäklare, Mats Thorin. God Jul och Gott Nytt år!/Gitte Läs mer
    Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    4.6 / 5 i betyg — 1169 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi har precis fått hjälp av Emma Samuelsson att sälja vårt radhus. Emma var lyhörd, erfaren och med en fantastisk magkänsla. Vi lämnade"

Glenn A skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Mycket kunniga,hjälpsamma och vänliga. Läs mer

Dödsboet Efter Greta M skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Mäklarhuset Trollhättan skötte försäljningen av lägenheten efter dödsboet Greta på bästa tänkbara sätt. Vi är supernöjda med allt! Läs mer
    HusmanHagberg Härryda/Landvetter
    4.7 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2020
    "Jag var köpare vid tillfället och hade kontakt med mäklare via HusmanHagberg flera ggr då jag tittade på olika bostäder. Upplever en jättebr"

Henrik H skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.
    Bra med möjlighet att få låna kärra. Läs mer

Rolf A skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Jag ger högsta betyg till mäklarhuset,med den hjälp jag har fått, Rolf Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    4.8 / 5 i betyg — 448 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt med hjälp av Jonathan! Han lade verkligen ner tid och energi på att hitta rätt köpare för att al"

Torbjörn L skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Professionella och trevliga sätter kund i fokus. Läs mer
  • 2014-12-20

Johan H skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Fick ett snabbt och bra bemötande vid en villaförsäljning.
    Bra beskrivning och bilder samt en duktig mäklare gjorde att jag blev mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2014-12-20

Anna L skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Proffesionellt och otroligt bra bemötande. Rekommenderar mäklarhuset till både de som säljer och de som ska köpa!! Läs mer
  • 2014-12-19

Anders L skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    Mycket nöjd med deras arbete. Dom jobbade på fort när det var dax att sälja och fina bilder och bra kommunikation med mäklaren. Läs mer
  • 2014-12-19

Magnus H skrev om Mäklarhuset Trollhättan
    En mycket bra mäklarbyrå med proffesionellt mäklare. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Mäklarhuset Trollhättan:

Göran J Göran J tycker:
“Vi har köpt en fastighet på Sa...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte