Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala Torbjörn Frylén

en del av Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, 751 49 Uppsala — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 50 rekommendationer
Maila mig gärna på:
torbjorn.frylen@maklarhuset.se

Läs vad 50 användare tycker om Torbjörn Frylén

• Sanna C
    Sanna C skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det är bara trevligt att träffas med Torbjörn Frylen.
  • Alejandro P
    Alejandro P skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Supertrevlig, kunnig, pålitlig. Bästa mäklaren jag haft o göra med hittills!
    2016-11-16 Torbjörn F svarar Alejandro P
    Hej Alex!

Vad roligt att allt känns bra och jag hjälper gärna till den dagen det blir dags för hus men först ska ni njuta av den nya lägenheten : )

• Maria L
    Maria L skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra. Kunnig och intresserad!
    2016-11-16 Torbjörn F svarar Maria L
    Hej Maria!

Tack för dom fina orden : )

• Erik B
    Erik B skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Rakt på sak och mycket pålitlig, vet vem som är första alternativ för mig nästa gång en flytt är på gång!
    2016-11-16 Torbjörn F svarar Erik B
    Hej Erik!

Tack för det fina betyget och jag ser fram emot att hjälpa till i framtiden : )

• Rebecca E
    Rebecca E skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Super bra mäklare! Trevlig och välorganiserad, han gör sitt bästa för att köpare och säljare ska bli så nöjda som möjligt!
    2016-11-14 Torbjörn F svarar Rebecca E
    Hej Rebecca!

Tack för dom fina orden och vad roligt att allt känns bra : )

//// T
  • Antouman J
    Antouman J skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn är väldigt proffsig och förtroendeingivande. Hjälpte oss i både köp- och säljprocess. Om vi skulle anlita mäklare igen så skulle Torbjörn vara vårt förstaval.
    2016-09-15 Torbjörn F svarar Antouman J
    Hej Antou!
    Vad roligt att ni är nöjda och det har varit jätte kul att hjälpa till att hitta en ny ägare till Er fina lägenhet : )

Tusen tack för att ni har rekommenderat mig till vänner som behöver hjälp med köp och försäljningar.

/// T
  • Ida E
    Ida E skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra och det kändes som att bostadsförsäljningen var i trygga händer
    2016-06-23 Torbjörn F svarar Ida E
    Hej Ida!

Vad roligt att det kändes tryggt och bra då det är en av de viktigaste affärerna som man gör, hoppas att ni får en härlig sommar : )

• Aras I
    Aras I skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt proffotinellt bemötande. Våran mäklare kunde sin sak och han var noga med att visa upp det i verklighet!
    2016-03-15 Torbjörn F svarar Aras I
    Hej Ikram!

Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen och hoppas att allt går bra med byggandet av det nya huset, jag ser fram emot att träffa din man i Dojon : )

• Theres S
    Theres S skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Supernöjd! Bra service från start till mål.
    2016-03-12 Torbjörn F svarar Theres S
    Hej Theres!

Vad roligt att allt känns bra och det är en ära att fått hjälpa till med försäljningen av Er tidigare lägenhet och även den nuvarande : )

• Petra S
    Petra S skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kompetent och mycket engagerad. Den bästa mäklaren som jag någonsin har haft. Har sålt 3 st bostadsrätter tidigare samt köpt 4 lgh.
    2016-03-10 Torbjörn F svarar Petra S
    Hej Petra!

Jag blir jätteglad över att du är så nöjd och uppdatera mig gärna om du behöver mig som bollplank när du ska köpa nytt, jag återkommer till dig när det närmar dig deklaration nästa år : )

• Lars H
    Lars H skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn är ett proffs. Vi upplevde att han verkligen såg till just våra behov och anpassade försäljningen därefter. Det märks att han är lång erfarenhet i branschen. Vi är otroligt nöjda över att vi valde Torbjörn och Mäklarhuset som vår mäklare!
    2016-03-10 Torbjörn F svarar Lars H
    Hej Lars!
    Vilka fina ord som värmer i det gråa vädret och det känns riktigt roligt att ni är nöjda då både köp och försäljning av boende är en av de viktigast affärer som man gör

Hälsningar Torbjörn
  • Ingela E
    Ingela E skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Ett trevligt och glatt bemötande. Torbjörn är en kunnig mäklare och det har aldrig varit några problem att ringa och fråga om det varit någon man undrat över.
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Ingela E
    Hej Ingela!

Vad roligt att ni är nöja med försäljningen då det är en av de viktigaste affärer man gör.

Jag hoppas att få se din man på Karateklubben : )

• Simon R
    Simon R skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn var trevlig och proffsig.
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Simon R
    Hej Simon!

Det värmer och jag hoppas att ni kommer att trivas i huset

• Natacha M
    Natacha M skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Min upplevelse utav Torbjörn var otrolig trevlig och tillmötesgående . Fick svar på mina frågor, hade kontakt vad det gällde affären, från början till slut. Man vet att mäklare har fullt upp, men fick man inte tag i Torbjörn när man ringde så kunde man ha kontakt via sms. På ett eller annat sätt så fick man sina frågor besvarade. Han är även otrolig serviceinriktad , både gentemot köiare som säljare. Den känslan fick jag som person av Torbjörn . Skulle inte tveka att göra fler affärer med han.
    Kanon kille och fortsätt med the good work 👏👏👏
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Natacha M
    Hej Natacha!

Vad glad jag blir av dina fina ord, det värmer i hjärtat : )

• Viktor P
    Viktor P skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Förtroendeingivande, strukturerad och väldigt lätt att få tag på med korta svarstider, överlag mycket professionell!
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Viktor P
    Hej Viktor!

Tack för dom fina orden och hoppas att du trivs i din nya lägenhet

• Maj S
    Maj S skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kunnig och trevlig. Bra bemötande, tiigänglig o lyhörd. Mkt nöjd!
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Maj S
    Hej Maj!

Vad roligt att ni är nöjda i familjen och på fredag blir jag intervjuad av barnbarnet på kontoret : )

• Erika N
    Erika N skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Smidig affär. Vissa saker gick inte att påverka, som grannen.
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Erika N
    Hej Erika!

Vad bra att allt känns bra och jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset

• Susanna A
    Susanna A skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Blev otroligt bra bemött som kund
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket bra service. Alltid lätt att få kontakt med och bra bemötande.
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Hanna H
    Hej Hanna!

Tack för de fina orden och jag hoppas att du trivs i Stockholm

• Michael E
    Michael E skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proaktiv och mycket kunnig mäklare!
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Michael E
    Hej Michael!

Vad roligt att allt känns bra och håll mig uppdaterad om du behöver ett bollplank när du köper nytt

• Jennie L
    Jennie L skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Synnerligen professionellt förfarande vid försäljningen av min lägenhet.
    Kommer definitivt att anlita Torbjörn igen vid nästa försäljning.

Bästa rekommendationer!

Jennie Larsson
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Jennie L
    Hej Jennie!

Tack för de varma orden och jag hjälper gärna till när du ska sälja men hoppas att du kommer att bo och trivas länge i den nya lägenheten.

• Elma L
    Elma L skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevligt bemötande. Mycket professionell. Stor kunskap, tydlig och mån om kunden. Allt har fungerat jättebra, trevlig och seriös mäklare som varit mycket hjälpsam!
  • Adam L
    Adam L skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Det kändes genom hela försäljningen stabilt och tryggt.
    Servicen från mäklaren var mycket bra.
    Som säljare kände jag mig aldrig osäker på vad som skulle göras.
    2016-02-17 Torbjörn F svarar Adam L
    Hej Adam!

Härligt att allt har känts bra och jag hoppas att du trivs i Göteborg : )

• Daniel O
    Daniel O skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn tog direkt ansvar för försäljningen av min lägenhet och har hjälpt mig på ett bra sätt hela vägen. Har också fått ett bra pris för lägenheten!
  • Joel J
    Joel J skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Affären gick smidigt och bra och jag är mycket nöjd med mäklaren, så ett tack till Torbjörn..
  • Anders K
    Anders K skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mäklare, försäljning.
    Bra bemötande och tillgänglighet. Mycket nöjd.
  • Thomas Z
    Thomas Z skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har fungerat bra och korrekt. Ordning & reda
  • Michael W
    Michael W skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn var mycket bra på att informera om säljeproceduren, ifyllandet av blanketter, fördelarna med mitt object jämfört med andra samt tänkbara kundkretsar. Hela processen flöt på helt planenligt och som kund är jag mycket nöjd.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är jättenöjda med Torbjörns arbete i samband med försäljningen av vår lägenhet. Ett plus var att han även hjälpte oss med coachning inför vårt husköp.
  • Michael F
    Michael F skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt gick bra. Fort gick det också. Rekomenderas
  • Tina A
    Tina A skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, tillmötesgående och förtroendegivande. Upplevs som lätt att ha att göra med och ger en bra vägledning genom köpet.
  • Evelina N
    Evelina N skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Professionell, kompetent, lätt att få tag på, tydlig. Väldigt bra mäklare!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick. Det motsvarar mer än väl mina förväntningar.
  • Anders I
    Anders I skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag kände direkt ett starkt förtroende och trygghet med Torbjörn. Och ett mycket trevligt och förtroende fullt bemötande. Snabba svar och tillgänglig samt upplyste om allt man behövde. Så mycket nöjd med Torbjörn.
  • Lena J
    Lena J skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick ett bra och proffsigt bemötande av Torbjörn Frylén.
  • Petra Å
    Petra Å skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra bemötande och god serviceanda.
  • Helena K
    Helena K skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra bemötande av mäklaren som skötte budgivningen på ett mycket bra sätt.
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Har sålt genom honom. Hade varit på visningar tidigare som han hållt i och tyckt att han levererat bra info till potentiella köpare och även visat gott säljresultat. Han skötte vår försäljning av lägenhet och det gick smidigt för oss. Inget krångel och han höll oss säljare kontinuerligt uppdaterade om hur allt gick.
    Hade kanske önskat att urstädning av hemmet skulle ha ingått i arvodet. Annars är han på topp.
  • Maria M
    Maria M skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Strukturerad och lätt att få tag på. Kollar snabbt upp och ger svar på frågor.
  • Vivian W
    Vivian W skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Gick alltid att få kontakt med.
    Vänlig, tillmötesgående, förstående.
    Ringer upp när han sagt att han ska göra det.
    Trevlig person som inte hela tiden är mäklare utan även
    människa med familj och har förstående även i sådana frågor.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn var den första mäklaren vi träffat som gav ett professionellt intryck och hade en tydlig försäljningsstrategi. Vi hade träffat flera mäklare innan som inte hade någon tydlig vision och strategi utan bara gick igenom punktvis vad de erbjöd emedan Torbjörn från första stund utstrålade förtroende, beslutsamhet och målmedvetenhet.
    Under försäljningens gång var han lätt att få tag på och vi kände oss väl uppdaterade på vad som händer just nu och när och vad som ska ske härnäst. Försäljningen gick mycket bra och vi är väldigt nöjda med vad vi fick för lägenheten.
    Efter försäljning fortsatte kontakten och vi fick hjälp med deklarationsfrågor samt rådgivning kring vårat nya hus.

Skulle vi sälja något igen så anlitar vi absolut Torbjörn igen och jag rekommenderar alla mina vänner/kollegor som ska sälja att kontakta honom.

Bra jobbat Torbjörn! Vi är mycket nöjda och du får gärna använda mig/oss som referens!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket duktig och tillmötesgående.
  • Tony E
    Tony E skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Supernöjd med Torbjörn. Rekommenderas starkt.
  • Mats W
    Mats W skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt många lägenheten genom åren, men har aldrig känt ett större förtroende än det jag upplevde och kände för Torbjörn "min" mäklare. Med sin professionalism sitt arbetssätt och sin närvaro kan jag inte ge honom något annat än ett högsta toppbetyg. Man kände sig verkligen omhändertagen från första mötet tills långt efter försäljningen var avslutat, helt fantastiskt tycker jag!
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mäklaren berättade mycket om säljaren (utelämnande uppgifter) vilket gjorde att jag som köpare kunde agera på ett visst sätt, troligen till säljarens nackdel. Uppgav felaktiga uppgifter om bostaden och om framtida renovering av allmänna utrymmen.
    Vid tillträde uppstod vissa problem med säljaren och när jag bad honom kontakta säljaren skickade han sms. På min uppmaning bad jag honom uppsöka säljaren på plats (då säljaren inte flyttat ut ur lägenheten). Istället ringde han. Upplevde genomgående att han inte gjorde mer än nödvändigt.
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn är utan tvekan den bästa mäklaren vi har haft. Önskar att fler kunde erbjuda vad han gav oss vid försäljningen av vår bostad.
    Han skapade en personlig kontakt och höll oss ständigt uppdaterade om vad som hände under hela förloppet.
    Han sålde inte bara en lägenhet utan tog även i beaktande livssituationen som vår bostad kunde erbjuda.
    Ex: närheten till gym, natur, mataffär, pendling etc.

Jag och sambon tycker att flera mäklare borde lära av honom. Det är en vardag för mäklare att sälja bostäder men en stor förändring i livet för dem som ska flytta och köpa nytt. Detta förstår Torbjörn.

Erfarenheten från affären med Torbjörn har gjort oss väldigt kräsna när det kommer till val av mäklare. Han satte "ribban" väldigt högt.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vår mäklare, Torbjörn Frylén, är väldigt trevlig. Han besvarade våra frågor och guidade oss genom hela köpeprocessen och vi kände oss hela tiden väl omhändertagna. Vi lade ett högt ingångsbud redan innan den andra lägenhetsvisningen, vilket ledde till att alla andra potentiella budgivare gav upp (det blev inte någon fortsatt budgivning). Vi fick meddelande om att vi vunnit "budgivningen" redan vid lunchtid dagen efter den sista lägenhetsvisningen och vi fick sedan skriva kontrakt omgående. Vi uppskattade verkligen den snabba hanteringen av köpet!
  • Inger S
    Inger S skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kan varmt rekommendera Torbjörn
    lugn saklig trevlig kan sitt arbete som mäklare
    Som ej några oklarheter
  • Tony A
    Tony A skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Gillar inte att skriva men Tirbjörn är den bästa Mäklaren jag har träffat. Klart kunnig
    Lyhörd med vet vad han pratar om så att säga
  • Emma S
    Emma S skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Torbjörn är den bäste, känsla för kundens behov och bra på att hålla dialogen igång - förmedlar trygghet och kunskap.
Katarina Wiksell
Mikael Ljungberg