Torbjörn Frylén

Torbjörn Frylén

Torbjörn Frylén är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Torbjörn Frylén har varit registrerad mäklare sedan 2000-09. Torbjörn Frylén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.8. Torbjörn Frylén har haft 26 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att gång på gång få förtroendet att hjälpa gamla och nya kunder med deras största affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för det jag gör och är tävlingsinriktat med tydlig målbild.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd för kundens behov vilket resulterar i ett lyckat resultat.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Bra utfört arbete,
    Bra återkoppling
    • Slavsta/Årsta
    2021-05-26
    Toppenservice från den bästa mäklaren!
    Tusen tack för de fina orden och det har varit jätte roligt att få hjälpa er med försäljningen : ) Hälsningar Torbjörn Torbjörn Frylén
    • City/Fålhagen
    2021-04-01
    Jag har köpt en lägenhet och Torbjörn var trevlig och pratade tydligt och fint när vi träffades och var glad . Annika
    • Luthagen
    2021-03-04
    Bostadsrätt, köp. Trevligt och bra bemötande, flexibel och tillmötesgående vg visningar. Kunnig och noggrann, snabb att ta fram kompletterande information. Så här långt mycket positiva erfarenheter.
    Hej Maria! Vad roligt att allt känns bra och jag är glad att ni får närmare till jobben : ) Hälsningar Torbjörn Torbjörn Frylén
    • Höganäs
    2021-02-07
    Köpt min första lägenhet genom Torbjörn. Han är mycket kunnig och alltid tillgänglig. Bara gott att säga! :)
    Hej Elina! Tack för de fina orden och vad roligt att allt känns bra. Jag är också glad att du hittade en passande lägenhet inför studierna Hälsningar Torbjörn Torbjörn Frylén
    • Tuna Backar
    2021-01-15
    Vi sålde vår 4a på svartbäcksgatan via Torbjörn som har skött alla steg i processen på ett väldigt tydligt, lugnt och betryggande sätt.
    Hej Claes! Tack för det fina omdömet och vad roligt att allt känns bra samt extra roligt att ni bor kvar i kvarteret : ) Hälsningar Torbjörn Torbjörn Frylén
    • Tuna Backar
    2020-12-19
    Inköp av bostadsrättslägenhet.
    Snabbt och trevligt bemötande. Hög yrkesmässig kompetens.
    God återkoppling. Professionellt handläggande med hänsyn till coronapandemin.
    Hej Bengt! Tack för de fina orden och jag är glad att lägenheten passar er så bra samt att ni får närhet till nära och kära : ) Hälsningar Torbjörn Torbjörn Frylén
  • Amanda N
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2020-11-28
    Torbjörn är helt fantastisk! Det var mitt och min sambos första bostadsköp och vi kände oss så trygga med Torbjörn som guide genom denna process. Vi är så nöjda!
    Hej Amanda! Tack för de fina orden och hoppas att ni kommer att trivas med det perfekta pendlarläget. Skicka gärna en bild när ni har renoverat klart : ) Hälsningar Torbjörn Torbjörn Frylén
    • Bellman
    2020-11-10
    Lägenhet, en 4:a på bellmansgatan.
    Jag skulle inte välja någon annan mäklare, inte heller rekommendera någon annan högre än Torbjörn.
    Hej Patrick! Jag är så glad att allt känns bra och att jag har ännu en ambassadör. Ni har verkligen en superfin bostad som passar perfekt för köparna Hälsningar Torbjörn Torbjörn Frylén