Torbjörn Frylén
Registrerad mäklare sedan 2000
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att gång på gång få förtroendet att hjälpa gamla och nya kunder med deras största affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för det jag gör och är tävlingsinriktat med tydlig målbild.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd för kundens behov vilket resulterar i ett lyckat resultat. Läs mer

Läs vad 75 Läs vad Torbjörn Frylén

• Johanna K sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-30

Kapellgärdet
    Torbjörn är proffsig och gav ett bra intryck och bemötande från första stund! Litade helt och fullt på honom genom hela processen. Läs mer
    2020-03-30 Torbjörn F svarar Johanna K
    Hej Johanna! Vad roligt att allt känns bra och jag är jätte glad att du får bo kvar i samma område fast med mer kvm och större balkong : ) Hälsningar Torbjörn
  • Bibi Hawa Said A köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-21

Löten / Övre Bellman
    Hej!
    Jag fick hjälp med allt , Torbjörn gör fantastiskt arbete. Läs mer
    2020-03-21 Torbjörn F svarar Bibi Hawa Said A
    Hej Bibi! Vad roligt att allt känns bra och jag är glad att ni hittade en lägenhet som passar för dig och din syster : ) Hälsningar Torbjörn
  • Eric K köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-09

Salabacke
    Kanon bra mäklare! Stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-03-21 Torbjörn F svarar Eric K
    Hej Eric! Tack för de varma orden och vad roligt att allt känns bra : ) Det blir en perfekt bostad för er och barnvänligt också Hälsningar Torbjörn
  • Anders J skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-10

Torbjörn har ett väldigt bra bemötande och jag fastnade direkt för hans personlighet. Han levde upp till de förväntningar jag hade och levererade på ett sakligt sätt. Ett extra plus var att han visste exakt vad köparen ville höra (talade i positiva ordalag om bostaden och området). Läs mer
  • Lizette J skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-07

Torbjörn har gedigen erfarenhet av mäklaryrket och han brinner för sitt yrke. Han kände till området väl och var förberedd inför våra möten. Han var tillmötesgående och mån om att vi skulle bli nöjda.

Vi kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • Arja H skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-07

Kanonbra! Allt gick proffsigt, snabbt och smidigt, kände mig trygg som köpare genom hela processen. Läs mer
  • Mohammad H skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-01-20

Enkel och smidig. Jag kände mig trygg. Läs mer
  • Birgit V skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-01-15

Torbjörn var alltid trevlig och snabb i kontakten. Han höll mig alltid ajour med vad som hände. Har inget negativt att påtala. Läs mer
  • Alf S skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2017-12-10

Trevlig och saklig när man frågar saker som köpare inte påflygen och jobbig utan ger ett lugnt intryck.

Riktigt ihärdig och jobbar hårt med att sälja även när marknaden är svår, väldigt nöjda även här. Läs mer
  • Caroline E skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2017-11-12

Bra och tydligt bemötande! Gjorde köpet lätt och smidigt utan några frågetecken. Allt har gått snidigt med bra service för köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell