Torbjörn Frylén
Registrerad mäklare sedan 2000-09-22
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-04
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att gång på gång få förtroendet att hjälpa gamla och nya kunder med deras största affär i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för det jag gör och är tävlingsinriktat med tydlig målbild.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd för kundens behov vilket resulterar i ett lyckat resultat. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Torbjörn Frylén

• Fredrik L köpte sin stuga med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-07

Nåntuna / Pustnäs
    Köpt ett fritidshus. Bemött med respekt och bra kundservice. Kändes som ”min” mäklare, trots att jag inte anlitat honom. Fick bra information och det kändes som att han ville väl och var genuin i sina tips och tankar. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-08-07 Torbjörn F svarar Fredrik L
    Hej Fredrik! Tack för det fina omdömet det värmer i hjärtat och jag kan verkligen se hur ni kommer att ta hand om huset och skapa er grönskande oas Hälsningar Torbjörn
  • Göran J
    Göran J köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-08-05

Luthagen
    Lugn, trevlig och formell. Lämnat svar på de frågor vi haft. MVh GJ Läs mer
    2020-08-05 Torbjörn F svarar Göran J
    Hej Göran! Tack för de fina orden och jag är glad att lägenheten passar er så bra Hälsningar Torbjörn
  • MARCO K skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-29

Andra gången vi använder Torbjörn som mäklare när vi sålt lägenhet. Kan endast varmt rekommendera honom till andra som vill ha en kunnig och professionell mäklare som är lyhörd både till säljare och köpare.
    Ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2020-06-29 Torbjörn F svarar MARCO K
    Hej Marco!

Tack för de fina orden och tack också för att ni är så fina ambassadörer för mig : )

Hälsningar

Torbjörn
  • Hans T köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-25

3:a
    Svartbäcken
    Köpt 3:a i Svartbäcken. Torbjörn är lyhörd och ger utrymme för betänketid. Erfaren och känner området väl vilket känns tryggt. Läs mer
    2020-06-26 Torbjörn F svarar Hans T
    Hej Hans! Vad roligt att allt känns bra och tack för dina fina ord Hälsningar Torbjörn
  • Linnéa T sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-01

4:a
    Industristaden/Kungsängen
    Det var andra gången Torbjörn hjälpte oss med försäljning av lägenhet. Engagerad, positiv och väldigt kunnig mäklare. Rekommenderar honom alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-06-01 Torbjörn F svarar Linnéa T
    Hej Linnéa! Tack ännu en gång för att jag har fått hjälpa Er och jag blir så glad för de varma rekommendationerna ☀️ Hälsningar Torbjörn
  • Walid E köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-01

4:a
    Industristaden/Kungsängen
    Trevlig, sakkunnig och professionell mäklare ! Läs mer
    2020-06-01 Torbjörn F svarar Walid E
    Hej Walid! Tack för dina fina ord och jag är jätte glad att lägenheten passade bra för dig och familjen : ) Hälsningar Torbjörn
  • Johanna K sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-30

Kapellgärdet
    Torbjörn är proffsig och gav ett bra intryck och bemötande från första stund! Litade helt och fullt på honom genom hela processen. Läs mer
    2020-03-30 Torbjörn F svarar Johanna K
    Hej Johanna! Vad roligt att allt känns bra och jag är jätte glad att du får bo kvar i samma område fast med mer kvm och större balkong : ) Hälsningar Torbjörn
  • Bibi Hawa Said A köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-21

5:a
    Löten / Övre Bellman
    Hej!
    Jag fick hjälp med allt , Torbjörn gör fantastiskt arbete. Läs mer
    2020-03-21 Torbjörn F svarar Bibi Hawa Said A
    Hej Bibi! Vad roligt att allt känns bra och jag är glad att ni hittade en lägenhet som passar för dig och din syster : ) Hälsningar Torbjörn
  • Eric K köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-09

5:a
    Salabacke
    Kanon bra mäklare! Stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-03-21 Torbjörn F svarar Eric K
    Hej Eric! Tack för de varma orden och vad roligt att allt känns bra : ) Det blir en perfekt bostad för er och barnvänligt också Hälsningar Torbjörn
  • Anders J skrev om Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-10

Torbjörn har ett väldigt bra bemötande och jag fastnade direkt för hans personlighet. Han levde upp till de förväntningar jag hade och levererade på ett sakligt sätt. Ett extra plus var att han visste exakt vad köparen ville höra (talade i positiva ordalag om bostaden och området). Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell