Läs vad 93 Läs vad Torbjörn Frylén

• 2021-01-15
    Vi sålde vår 4a på svartbäcksgatan via Torbjörn som har skött alla steg i processen på ett väldigt tydligt, lugnt och betryggande sätt.
    Claes E
    • 87.5 m²
    • Tuna Backar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Claes! Tack för det fina omdömet och vad roligt att allt känns bra samt extra roligt att ni bor kvar i kvarteret : ) Hälsningar Torbjörn

• 2020-12-19
    Inköp av bostadsrättslägenhet.
    Snabbt och trevligt bemötande. Hög yrkesmässig kompetens.
    God återkoppling. Professionellt handläggande med hänsyn till coronapandemin.
    Bengt L
    • 87.5 m²
    • Tuna Backar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Bengt! Tack för de fina orden och jag är glad att lägenheten passar er så bra samt att ni får närhet till nära och kära : ) Hälsningar Torbjörn

• 2020-11-28
    Torbjörn är helt fantastisk! Det var mitt och min sambos första bostadsköp och vi kände oss så trygga med Torbjörn som guide genom denna process. Vi är så nöjda!
    Amanda N
    Amanda N
    • 67.1 m²
    • Fålhagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Amanda! Tack för de fina orden och hoppas att ni kommer att trivas med det perfekta pendlarläget. Skicka gärna en bild när ni har renoverat klart : ) Hälsningar Torbjörn

• 2020-11-10
    Lägenhet, en 4:a på bellmansgatan.
    Jag skulle inte välja någon annan mäklare, inte heller rekommendera någon annan högre än Torbjörn.
    Patrick B
    • 97.0 m²
    • Bellman
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Patrick! Jag är så glad att allt känns bra och att jag har ännu en ambassadör. Ni har verkligen en superfin bostad som passar perfekt för köparna Hälsningar Torbjörn

• 2020-11-07
    Torbjörn är mycket vänlig och uppmärksam. vi är första gången köpare. han förklarade hela processen detaljerat - på engelska, vid behov. han är mycket erfaren på den här marknaden och är professionell.
    Abhijit P
    • 97.0 m²
    • Bellman
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Abhijit! Tack för de fina orden och vad roligt att allt känns bra. Jag är glad att ni kan flytta inom samma område och bo nära era vänner samt kunna flytta in utan att behöva renovera eller ändra något : ) Hälsningar Torbjörn

• 2020-10-28
    Mitt första köp, en lägenhet. Torbjörn förklarade varje steg och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor. Från dag ett har han varit trevlig, hjälpsam och underlättat. Han har ringt och kollat läget och den personliga kontakten har gjort att jag känner mig väldigt trygg med detta stor köp.
    Veronica L
    • 40.0 m²
    • Rosendal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Veronica! Tack för de fina orden och vad roligt att allt känns bra samt att du får nära till naturen och jobbet Hälsningar Torbjörn

• 2020-10-26
    Köpte min första bostad genom Torbjörn. Hela upplevelsen var nervös då jag aldrig gjort detta tidigare och kände att jag var ute på hal is, men Torbjörn var väldigt tillmötesgående och förstående. Om det var något jag undrade över så ställde han alltid upp och svarade på alla mina "dumma" frågor.
    Allt som allt så har min upplevelse varit bra och Torbjörn gjorde ett fantastiskt jobb.
    Mirja S
    • 61.5 m²
    • Gränby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Mirja! Vad roligt att allt känns bra och som jag sa tidigare så finns det inga dumma frågor då det är en stor affär och särskilt då det är första gången man köper : ) Hälsningar Torbjörn

• 2020-10-21
    Detta är andra gången som vi anlitar Torbjörn för att få hjälp med försäljning utav bostad. Precis som förra gången så har Torbjörn vart ett grymt stöd med alla frågor och funderingar vi haft kring försäljning och snabb på att återkoppla. Klockren!
    Emilia B
    • 82.5 m²
    • Gränby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Emilia! Tack för de fina orden och det är alltid roligt att hjälpa och coacha er : ) Hälsningar Torbjörn

• 2020-09-25
    Torbjörn sålde min gamla mammas lägenhet med renoveringsbehov. Vi har mött en helt igenom erfaren, kompetent och ansvarsfull mäklare som hela tiden hållit oss underrättade om allt. Han verkligen jobbade med visningar och kontakter och var också mån om och respektfull till köpare. Lyssnade och ville förstå våra behov. Kan inte tänka mig en mer proffsig och vänlig person som gjorde försäljningen trygg och trevlig. En mäklare man kan lita på.
    Silvia Maria S
    • 80.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tusen tack för de fina orden och det har varit jätte roligt att hjälpa till med försäljningen samt att vi hittade en kund som verkligen uppskattade lägenheten och området. Hälsningar Torbjörn

• 2020-09-22
    Köpt en centralt belägen lägenhet av Torbjörn. Tycker han har ett väldigt balanserat fokus på både köpare och säljare samt ett väldigt tryggt och förtroendeingivande förhållningssätt.
    Jakob Å
    • 80.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Frylén en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hej Jakob! Tack för de fina orden och jag är glad att lägenheten passade dig så perfekt : ) Hälsningar Torbjörn

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte