Alla kategorier Övrigt Jönköping Vetlanda Mäklarhuset Vetlanda

Mäklarhuset Vetlanda

Storgatan 7 D, 574 32 Vetlanda — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 7 kunder tycker om Mäklarhuset Vetlanda

• Camilla S
    Camilla S skrev om Mäklarhuset Vetlanda
    Försäljning av hus - bra bemötande, bra vägledning genom förhandling och affär.
  • Leif J
    Leif J skrev om Mäklarhuset Vetlanda
    Vi vill ge Mäklarhuset i Vetlanda våra bästa rekommendationer då de skötte försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt. Mäklaren hade ett mycket trevligt och förtroendeingivande sätt. Till visningarna av vårat hus hade mäklaren gjort ett häfte med presentation av vårat hus på ett riktigt proffsigt. Det blev en snabb och smidig husförsäljningen. Vi är mycket nöjda med att vi anlitade Mäklarhuset, och vill därför ge dem ett toppbetyg på det utomordentliga sätt de skötte försäljningen av vår fastighet.
  • Ernas M
    Ernas M skrev om Mäklarhuset Vetlanda
    Rekomenderas varm! Väldigt seriöst och hjälpsamt
  • Monika S
    Monika S skrev om Mäklarhuset Vetlanda
    Väldig vänlig och snabb service!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Mäklarhuset Vetlanda
    Det var ett mycketbra bemötande från Mäklarhusets sida.
    Både Mäklarhusets produkter och tjänster levde upp till mina förväntningar när jag och min sambo skulle köpa hus.
  • Anders L
    Anders L skrev om Mäklarhuset Vetlanda
    Försäljning av bostadsfastighet i aktiebolagsform. Jag har de bästa omdömen av Mäklarhuset.Dom visar en mycket god kunskap och ett mycket trevligt och positivt bemötande.Jag kan ge de bäst rekommendationer till Mäklarhuset.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Mäklarhuset Vetlanda
    Mycket bra bemötande. Förtroendeingivande.

Storgatan 7 D, 574 32 Vetlanda