Mäklarhuset Visby

Skolportsgatan 9, 621 45 Visby — Visa karta

4.3 i betyg av av 33 omdömen

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 33 kunder tycker om Mäklarhuset Visby

• 2015-01-14

Helge S skrev om Mäklarhuset Visby
    Jag har ganska stort förtroende för Mäklarehuset i Visby , och vill gärna lämna ett förtroende
    till dom vid ev andra ev affärer i framtiden.

Jobbet dom gjorde för oss var en fullträff och vi är mycket nöjda med vårat boende.

Med vänlig hälsning.

Helge Snöbohm Läs mer
  • 2015-01-08

Britta L skrev om Mäklarhuset Visby
    Blev nonchalant bemött vid vårt husköp, ville ha en värdering av vårt befintliga hus för försäljning men Mäklarhuset visade inget intresse för det. Vi sålde genom Scandiamäklarna där vi var fantastiskt nöjda med allt från bemötande till försäljning som gick på 11 dagar. Vi köpte trots allt av Mäklarhuset men det otrevliga bemötandet vi fick av Erik Randlert skall vi sent glömma. Har dessutom blivit utsatt för Mäklarhusets fula affärer vid senare tillfälle genom mitt yrke. Läs mer
  • 2015-01-03

Ove H skrev om Mäklarhuset Visby
    bra sålt och köpt bostad

helt ok. mycket nöjd. Läs mer
  • 2014-12-30

Eva H skrev om Mäklarhuset Visby
    Bra service hjälpsam personal och väldigt flexibla och förtroendeingivande. Har anlitat mäklarhuset Visby vid 3 tillfällen nu och det blir ännu en försäljning i domnar Läs mer
  • 2014-12-29

Mats A skrev om Mäklarhuset Visby
    Bra kommunikation och service, fra då köpet var lite speciellt till sitt innehåll. Vi kan rekommendera mäklare Randlert och säkerligen även övriga på kontoret också! Mvh Mats och Grazyna A. Läs mer
  • 2014-12-27

Kamilla K skrev om Mäklarhuset Visby
    Trevligt folk;). Måna om sina kunder. Läs mer
  • 2014-12-26

Minnamaria S skrev om Mäklarhuset Visby
    Köpte hus och blev väl omhändertagen som kund! Läs mer
  • 2014-12-26

Ann-sofie T skrev om Mäklarhuset Visby
    Riktig bra!++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2014-12-25

Ari B skrev om Mäklarhuset Visby
    Vi har varit väldigt nöjda med Mäklarhuset och skulle gärna anlita de igen Läs mer
  • 2014-12-25

Bengt-göran J skrev om Mäklarhuset Visby
    Mycket bra bemötande när vi köpte våran lägenhet Läs mer

Andreas W skrev om Mäklarhuset Visby
    Mycket bra. Jag är mycket nöjd med Mäklarhuset Visby. Läs mer
  • Börje A

2014-12-24

Börje A skrev om Mäklarhuset Visby
    Helt perfekt vid köp av lägenhet Läs mer

Nils F skrev om Mäklarhuset Visby
    Vänliga, hjälpsamma. Förklarar på ett enkrllt sätt så att man känner sig trygg i sina beslut. Läs mer

Liv H skrev om Mäklarhuset Visby
    Är väldigt nöjda på det stora hela! Läs mer

Håkan T skrev om Mäklarhuset Visby
    Mycket bra bemötande och service. Rekomenderas Läs mer

Anita S skrev om Mäklarhuset Visby
    När vi köpte vår lägenhet var representanten från Mäklarhuset professionell och kunnig. Både vid visningen och då vi skrev kontrakt. Hälsningar Anita och Ove Läs mer
  • 2014-12-23

Roger L skrev om Mäklarhuset Visby
    Har sålt ett hus genom Mäklarhuset Visby.
    Fick bästa tänkbara hjälp och bemötande. Läs mer

Lena H skrev om Mäklarhuset Visby
    Supertrevlig mäklare som visar intresse för dig som köpare! Känns personligt! Kanon! Håkan Eriksson är den perfekta mäklaren! Läs mer

Anne-marie L skrev om Mäklarhuset Visby
    Försäljning av fritidshus. Bra, engagerat bemötande från mäklaren Eric Randlert. Läs mer

Jennifer J skrev om Mäklarhuset Visby
    Kunniga, duktiga och seriösa. Kommer aldrig att byta mäklare! Läs mer

Gösta S skrev om Mäklarhuset Visby
    Bemötandet var alldeles utmärkt. Jag sålde min villa på Myrstigen 32 i Visby 2013 och sedan köpte jag en lägenhet i Visby samma år.
    I båda fallen anlitade jag Mäklarhuset i Visby och jag var mycket nöjd med Mäklarhusets personal i Visby. Allt fungerade bra och jag var mycket nöjd med både försäljningen av villan och köpet av
    den nya bostadsrätten. Läs mer

Thomas M skrev om Mäklarhuset Visby
    Vi kan verkligen rekommendera Mäklarhuset när man vill köpa eller sälja bostad. Man får god hjälp och seriösa förslag. Läs mer

Dödsboet Efter Evy J skrev om Mäklarhuset Visby
    Mäklarhuset tog hand om hela försäljningen och skötte det utmärkt

Jag har inget att klaga på.

Mycket bra och proffsigt. Läs mer

Andreas S skrev om Mäklarhuset Visby
    Fick din service som jag förväntat mig. Läs mer

Ola F skrev om Mäklarhuset Visby
    Erik är, precis som far sin, smidig och lösningsorieterad. Vi har både köpt och sålt bostad med deras hjälp och det har funkat mycket bra! Läs mer

Lars N skrev om Mäklarhuset Visby
    Uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt uselt ursulet Läs mer

Cecilia M skrev om Mäklarhuset Visby
    Håkan Eriksson kan vara en mest engagerade, professionella och socialt kompetenta person jag träffat! Han hade definitivt en stor del i att vi är så nöjda med Mäklarhuset Visby. Läs mer
  • Lars A

2014-12-22

Lars A skrev om Mäklarhuset Visby
    Utmärkt bra service, duktiga och trevliga mäklare som man kan ha förtroende för. Rekommenderas till alla vi känner! Läs mer

Håkan E skrev om Mäklarhuset Visby
    Alltid blivit positivt bemött även då vi vid ett fåtal gånger tyckt att något fungerat mindre bra, för den skull inte sagt att vi haft rätt i vår kritik. Det är en bra förmåga att snabbt kunna svara på positiv samt negativ kritik, det sätter man stort värde på som kund. tycker även att de arbetar som ett lag på Mäklarhuset och inte springer förbi varandra. det känns som att de kontinuerligt stämmer av sinsemellan och återkopplar även om det inte är just den personen på firman som äger försäljningen.

Försäljning av villor samt bostadsrätter

Arbetar snabbt och återkopplar våra frågor Läs mer

Gunilla N skrev om Mäklarhuset Visby
    Vi fick god hjälp att förverkliga vår dröm om ett hus på Gotland. Vi blev vänligt bemötta av mäklaren och samarbete var mycket gott. Läs mer

Patrik M skrev om Mäklarhuset Visby
    Godkänt. Hej jag heter Patrik och jag bor på Gotland i en socken som heter hörsne Läs mer

Lena A skrev om Mäklarhuset Visby
    Bra hjälp över hela resan. Stor tillgänglighet o trevligt bemötande. Vi är helnöjda. Läs mer

Gisela K skrev om Mäklarhuset Visby
    Vi sålde vårt hus genom Mäklarhuset i Visby och hade då kontakt med Eric Randlert.
    Husförsäljningen gick snabbt, vilket vi tyckte var bra. Eric är en fantastisk engagerad person som vi har fullt förtroende för och blir det aktuellt någon mer gång i framtiden så är Mäklarhuset absolut med på vår lista över mäklare som vi kommer att kontakta. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Mäklarhuset Visby:

Pär S Pär S tycker:
“Jag gillar att man för ett rak...” Läs mer