Moussa El Masri

Moussa El Masri

Moussa El Masri är mäklare på Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Moussa El Masri har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Moussa El Masri har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.9. Moussa El Masri har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 65 Läs vad Moussa El Masri

• sålde sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-08-02
    Sålde vårt hus snabbt och smidigt till det pris vi var ute efter. Proffesionellt och trevligt bemötande.
    Hej Cassandra, Tack för förtroendet och vad kul att du är nöjd! /Moussa Moussa El Masri
  • köpte sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2021-08-02
    Jag är jättenöjd med Moussa El Masri på Mäklarringen Farsta - Bandhagen . Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han starkt till alla som går i säljar tankar eller köpa bostad.
    Hej Anna, Stort tack för den varma rekommendationen och stort grattis till husköpet! /Moussa Moussa El Masri
    2021-08-02
    Proffesionell, alltid kontaktbar, snabb och duktig.
    Hej Nihad, Tack för förtroendet och vad kul att du är nöjd! /Moussa Moussa El Masri
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Bandhagen
    2021-07-13
    Noggrann, flexibel och snabb återkoppling genom hela processen, över förväntan!
    Lägenheten sålde rekord tack vare Moussa som hittade dom rätta spekulanterna som
    kunde flytta in snabbt vilket också
    var ett utav mina krav som Moussa uppfyllde.

Jag skulle rekommendera honom till alla
    om man vill ha en smidig affär där du inte behöver tänka på något själv.

5/5 stjärnor!
    Hej Antar, Tack för den fina rekommendationen. Önskar dig all gott! /Moussa Moussa El Masri
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Stureby
    2021-07-07
    Även om jag aldrig mötte mäklaren fysiskt så fick jag en väldigt god bild. Han var trevlig och tillgänglig
    Hej Henning, Tack för dom fina orden! Du kommer supertrivas! /Moussa Moussa El Masri
    • Stureby
    2021-07-05
    Trevlig på alla sätt, mycket duktig, engagerad, framåt, realistisk... Den bäste mäklaren
    Hej Olive, Tack för ditt omdöme och förtroende. Superkul att höra att du är nöjd! Önskar dig en fin framtid i ditt nya hus! /Moussa Moussa El Masri
    • Huddinge
    2021-06-18
    Moussa är professionell, kunnig och trevlig mäklare som gör sitt bästa för att uppfylla dina önskemål som kund. Går snabbt att komma i kontakt med och är informativ samt hjälpsam under hela köp processen.

Väldigt nöjd och rekommenderar starkt!
    Hej Metkelna! Stort grattis till din första bostadsaffär. Du kommer trivas super! /Moussa Moussa El Masri
    • Huddinge
    2021-06-18
    Sålde min lägenhet med Moussa och är så nöjd med honom. Jämförde honom med 4 andra mäklare och är så glad att jag valde honom. Hade absolut inte heller förväntat mig att lägenheten skulle säljas till ett föreningsrekord, vilket Moussa lyckades med! Han var alltid tillgänglig och visade ett enormt driv och engagemang! Vid nästa försäljning är det definitivt Moussa jag kommer anlita igen!!
    Hej Mustafa, Vad kul att du är nöjd! /Moussa Moussa El Masri
    • Fagersjö
    2021-06-16
    Väldigt bra med mötande.

Inga förväntningar, första gången i kontakt med mäklare.
    Fungerade väldigt bra, han var snabb att återkopplas när man hade en fråga via SMS
    Han ringde alltid upp när han fick lite tid över.
    Helhetsintrycket är mycket god 👍😁
    Hej Björn, Tack för din fina rekommendation. /Moussa Moussa El Masri
    • Fagersjö
    2021-06-14
    Ett väldigt trevligt och bra bemötande.
    Jag är väldigt nöjd med vårt möte.

Med vänliga hälsningar Liselott
    Hej Liselott! Tack snälla för din fina reco! Lycka till! /Moussa Moussa El Masri