Moussa El Masri

Moussa El Masri

Moussa El Masri är mäklare på Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Moussa El Masri har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Moussa El Masri har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 5.0. Moussa El Masri har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 133 Läs vad Moussa El Masri

• Bader J
    2022-08-04 Verifierad kund
    Bra bemötande, god service. Svarade på det vi undrade och gjorde det lilla extra.
    Vi är nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevlig mäklare!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Moussa är en otroligt duktig mäklare. Han va påläst och kunnig. Kände mig trygg i köpprocessen och kunde besvara alla frågor jag ställde utan problem. Tack för hjälpen! Jag rekommenderar Moussa El Masri!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    2022-08-02 Verifierad kund
    Min fru och jag anlitade Moussa El Masri när vi skulle sälja vår lägenhet. Han har verkligen gjort ett fantastiskt jobb och vi är mycket nöjda med hans arbete och resultatet.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Jag sökte kontakt med Mäklarringen för att få hjälp med försäljning av min lägenhet. Redan dagen efter fick jag besök av Moussa El Masri och han berättade hur han tänkte sig upplägget inför försäljningen. Jag fick genast stort förtroende för honom och han har verkligen skött uppdraget på ett alldeles utmärkt sätt. Jag är mycket nöjd med resultatet av hans arbete. Jag kan varmt rekommendera Moussa El Masri.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Moussa helped to ease our house hunt and helped us in choosing our right home.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Moussa was really helpful to understand the process as well as guided as very well to choose the right home.
  • Adam K
    2022-06-14 Verifierad kund
    Skulle rekommendera Mousa till den som söker en professionell mäklare. Mousa lyssnade på våra behov och löste resten smidigt. Fick ett tryggt intryck från första minut Vi anlitar gärna dig igen.

Tack så himla mycket. // Adam
    2022-06-13 Verifierad kund
    En toppenbra mäklare som alltid varit närvarande från början till slut. På mindre än 2 veckor efter mitt köp av en ny bostad fick han min bostad såld efter den första visningen.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Moussa is
    - really a fantastic broker with an excellent professional skills
    - someone who lives up-to your expectation
    - highly reachable through mobile for any queries and clarifications
    - a broker that analyses almost everything around the area under purchase that makes a buyer feel more comfortable buying an apartment

I would highly recommend anyone to hire Moussa for both buying and selling the asset of any kind.

Moussa, your effort is very much appreciated and keep doing it!