Mälaröarnas Hemstäd AB

Tegelbruksvägen 8, 178 30 Ekerö — Visa karta

5.0 i betyg av av 3 omdömen
Välkommen till Mälaröarnas Hemstäd!

Behöver du städhjälp i Ekerö kommun med omnejd. Då är Mälaröarnas Hemstäd något du borde överväga. Vi är ett professionellt företag med huvudet på kvastskaftet. Vi är en renodlad hemstädfirma och den enda i vårt slag. Vi är specialiserade på just hemstäd och kan därför se till att du få ut mer för pengarna. Du kan boka gratis hembesök på vår hemsida så kommer vår personal hem till dig för att skräddarsy just din hemstädning. Vi har känsla för hemtrevnad och vet hur vi får till den där extra finishen.

Hör gärna av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 3 kunder tycker om Mälaröarnas Hemstäd AB

• 2019-02-15

Johanna L skrev om Mälaröarnas Hemstäd AB
    Mycket nöjda med tjänsten. Noggrant städat och trevligt personligt bemötande. De få gånger vi haft något att anmärka på har vi fått jättesnabb respons och åtgärd. Flexibla och proffsiga! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2019
    "Vi beställde flyttstädning och möttes av trevliga Nataliya via mail, hon var flexibel och serviceinriktad. Eftersom vi hade flyttat till en"
  • 2018-12-30

Katarina A skrev om Mälaröarnas Hemstäd AB
    Vi är mycket nöjda kunder till Mälaröarnas hemstäd sedan många år tillbaka. Vi ger dem våra bästa rekommendationer! / familjen Ahlquist Läs mer
  • 2018-12-06

Christian E skrev om Mälaröarnas Hemstäd AB
    Min upplevelse var utmärkt. Professionella, pålitliga och utomordentligt kompetenta. Rekommenderar varmt denna firma till alla! Läs mer
    Niklas E gillar detta
  • Reco tipsar!
    Birgittas Städ i Stockholm AB
    4.7 / 5 i betyg — 365 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hela familjen är riktigt nöjda med städningen. Vi har städning varannan vecka och det är alltid samma par som städar hos oss, att det är sam"
    Therese H

Bästa städhjälpsfirmorna i Ekerö:

Anneli F Anneli F tycker:
“Jag har bara goda erfarenhetr,...” Läs mer