Mälaröarnas Hemstäd AB

Tegelbruksvägen 8, 178 30 Ekerö — Visa karta

5.0 i betyg av av 3 omdömen
Välkommen till Mälaröarnas Hemstäd!

Behöver du städhjälp i Ekerö kommun med omnejd. Då är Mälaröarnas Hemstäd något du borde överväga. Vi är ett professionellt företag med huvudet på kvastskaftet. Vi är en renodlad hemstädfirma och den enda i vårt slag. Vi är specialiserade på just hemstäd och kan därför se till att du få ut mer för pengarna. Du kan boka gratis hembesök på vår hemsida så kommer vår personal hem till dig för att skräddarsy just din hemstädning. Vi har känsla för hemtrevnad och vet hur vi får till den där extra finishen.

Hör gärna av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 3 kunder tycker om Mälaröarnas Hemstäd AB

• 2019-02-15

Johanna L skrev om Mälaröarnas Hemstäd AB
    Mycket nöjda med tjänsten. Noggrant städat och trevligt personligt bemötande. De få gånger vi haft något att anmärka på har vi fått jättesnabb respons och åtgärd. Flexibla och proffsiga! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2018-12-30

Katarina A skrev om Mälaröarnas Hemstäd AB
    Vi är mycket nöjda kunder till Mälaröarnas hemstäd sedan många år tillbaka. Vi ger dem våra bästa rekommendationer! / familjen Ahlquist Läs mer
  • 2018-12-06

Christian E skrev om Mälaröarnas Hemstäd AB
    Min upplevelse var utmärkt. Professionella, pålitliga och utomordentligt kompetenta. Rekommenderar varmt denna firma till alla! Läs mer
    Niklas E gillar detta
  • Reco tipsar!
    ER Lokalvård
    4.4 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2019
    "Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städning på samma vecka. Ja"
    Jonathan J