Maries Salong

Vällingbyvägen 137, 162 63 Vällingby — Visa karta

Marie jobbade 22 år i Vällingby tills hon bestämde sig för att öppna eget år 2002. Idag är vi 7 frisörer som alltid strävar efter att ge våra kunder professionell hårvård och bra service.

Vi erbjuder allt ifrån klippningar till håruppsättningar för bröllop, bal, student m.m

Medlem i Frisörföretagarna
-Branschorganisationen för utbildade frisörer
Ankdammsgatan 33, 17167, Solna
Samy´s Barbershop
Dennis F:
Mycket trevlig salong med service av hög kvalitet. Högst tveksamt om det går att hitta mer prisvärt.

Frisörer nära Maries Salong:

Drivbänksvägen 7, Hässelby
Välkommen till Zebra Salongen i Åkermyntan Centrum! Här ser vi till att du blir ... Läs mer ›
Rose Marie F:
Kanonbra, blev jättenöjd. Ska snart boka tid till Lara igen👍🏻

Klädesvägen 7, BROMMA
Gladys Hair & Cosmetics i Bromma är specialister på löshår och arbetar med både ... Läs mer ›
Emelie E:
Sjukt härlig personal med ett varmt bemötande och underhållning timmarna då jag fixade mitt hår! Rekommenderar starkt dessa!

Barkarbyvägen 56, JÄRFÄLLA
Daniella J:
Färga en ombre/ bayalage hos Saif. Super nöjd med resultatet 👌🏽

Ulvsundavägen 10, BROMMA
Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, stylin... Läs mer ›
Micaela J:
Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Läs vad 16 kunder tycker om Maries Salong

• Natta S
    Natta S skrev om Maries Salong
    Kävlig dåligt kan ej göra slingor, färgade hela håret ljust och det blev gult. Sen säga att håret är så dåligt att det inte går att göra nått år det. Gick till annan frissa och det blev super
  • ulla ö
    ulla ö skrev om Maries Salong
    Salongen har alltid haft trevlig och proportionell personal.. duktiga på det dom ska göra.. detta beror mycket på ägaren Marie... att hon tar in personal som vet vad som göras..
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Maries Salong
    Maries salong är en toppen-frisering! Alltid vänligt bemötande, snabba tider och - framförallt - oerhört bra kvalitet. Vill man bli garanterat snygg i håret och få en frisyr som passar stil och utseende; då ska man vända sig till Maries salong.
  • Barbro l
    Barbro l skrev om Maries Salong
    Trevligt bemötande och är alltid nöjd med klippningen efter ett besök hos Marie.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Maries Salong
    Duktig och kunnig personal.Gör absolut det bästa för att man ska gå nöjd därifrån. Marie ger allt för sina kunder.
  • Ann J
    Ann J skrev om Maries Salong
    Mycket bra salong med glad och duktig personal!
  • micke a
    micke a skrev om Maries Salong
    Alltid bra bemötande och bra service
  • Lucas M
    Lucas M skrev om Maries Salong
    Efter att ha gått dit i cirka 5-6 år så har jag aldrig tänkt på att klippa mig någon annanstans pågrund utav deras personal som är fyllda av energi och alltid lika trevliga :).
  • Victor
    Victor skrev om Maries Salong
    Ett gäng snygga och trevliga tjejer i varierande åldrar som skrattar mycket och klipper bra.
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Maries Salong
    Trevligt ställe .Alltid väl mottagen.
    Glada tjejer . Bra service å fram för allt
    Alltid bra resultat!
    Får alltid hjälp fast man alltid e ute i sista sekunden de e service de!!
    Bara ++++++
  • Cissi M
    Cissi M skrev om Maries Salong
    Bästa salongen jag känner till! De lyssnar på sina kunder, tipsar och är urtrevliga! Sätter inte foten på någon annan salong än denna
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Maries Salong
    Skickligaste frisörerna som är mor och dotter, aldrig omöjliga och jätte roliga och skrattiga när man är där.
  • Anne-Lee Å
    Anne-Lee Å skrev om Maries Salong
    härligt stämning och duktiga tjejer att komma till när man ska fixa till barret.
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Maries Salong
    Jag tycker att det är trevligt att åka till Vällingby och Maries salong. Trevligt bemötande och snyggt klippt och lagom mycket slingor. Min man tycker också jag blir snygg!!
  • Monica K
    Monica K skrev om Maries Salong
    Supertrevlig personal! Fick hjälp på en gång. Tack!
  • Linda P
    Linda P skrev om Maries Salong
    Jätte trevlig personal, bra råd, bra service, kanon salong med andra ord :)

Vällingbyvägen 137, 162 63 Vällingby