Märsta Bilhus AB

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Märsta Bilhus AB

• 2020-11-09

PER DANIEL F skrev om Märsta Bilhus AB
    Varning: Följer ej ARNs rekommendationer!
    De är på svarta listan. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Smista
    4.5 / 5 i betyg — 415 omdömen
    Badge2020
    "Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a"
  • Liisa S

2018-02-08

Liisa S skrev om Märsta Bilhus AB
    Dom hittade fel som skulle kosta 15000 kr att laga. Bla behövde drivaxeln och hjullagret bytas. Dom sa också att "det är klart att jag som kvinna inte har koll på bilar men det är tur att jag kan välja ut fina kläder till mina barn".

Valde att göra en felsökning på bilen hos en annan verkstad. Visade sig att både drivaxeln och hjullagret såg jätte fint ut. Totala kostnaden hos dom för reparationer landade på 3000 kr.

Fult att lura en nyskild tvåbarns mamma så där. Ekonomin är svår nog att få ihop. Läs mer
  • 2008-07-02

Joachim E skrev om Märsta Bilhus AB
    Skulle flyga me företaget från Arlanda 2 veckor och det var dax för service! Ganska mycket pengar både me parkering och service. Parkeringsavgiften skulle jag få tillbaka från jobbe men servicen får jag stå för själv. Verkstaden står normalt för parkeringen om man servar dock fick jag "normalpris på parkering och kanonpris på service" om ni fattar. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Solna
    4.6 / 5 i betyg — 769 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!"

Bästa Bilverkstäderna nära Märsta Bilhus AB:

Roger L Roger L tycker:
“Måste vara den bästa bilverkst...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte