Masmo Bil AB

Glömstavägen 572, 141 32 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Masmo Bil! Vi är familjeföretaget som har funnits sedan 1990. När vi tar hand om ditt ärende så tar vi hand om hela processen - med finansiering, inlösen och försäljning.
Vi på Masmo Bil har lång erfarenhet när det kommer till bilförsäljning, därför tror vi stenhårt på det vi gör och att vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

Vi tror på ett personligt kundbemötande och vill du bara ha råd när det kommer till att byta bil så är du välkommen att höra av dig. Vill du bara komma in och ta en kopp kaffe och titta på bilar i lugn och ro så går det lika bra. Vi hjälper dig i lugn och ro att hitta bilen för dig.
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: 11:00-15:00

Läs vad 5 kunder tycker om Masmo Bil AB

• Detdu
    Detdu skrev om Masmo Bil AB
    Stort skämt, blev bemött av en ung kille som var mycket otrevlig och inte hade någon som helst känsla för service och sälj. Slutade med att vi lämnade i STOR besvikelse, rekommenderar ingen att åka hit. Tips till de som jobbar där: Gör en ORDENTLIG behovsanalys istället för att säga åt kund vad han/hon ska göra så kanske det slutar i en affär istället för ett dåligt rykte. Läs mer
  • Lisa P skrev om Masmo Bil AB
    Vi köpte en Saab 9-5 där som vi är mycket nöjda med. De lämnade till och med in bilen till Mekonomen innan köpet för att kontrollera och reparera ett eventuellt oljeläckage och de stod för den kostnaden. De gav ett mycket bra bud på vår inbytesbil också så det var ingen tvekan att göra affärer med dem. Mycket serviceinriktat och professionellt bemötande. Läs mer
  • Lisa P skrev om Masmo Bil AB
  • Johan P skrev om Masmo Bil AB
    Väldigt trevliga och hjälpvänliga! Har nu varit kund hos dem i 1år och brukar ständigt byta bil hos dom. Läs mer
  • Daniel N skrev om Masmo Bil AB
    sämsta möjliga bilhandlare jag någonsin haft att göra med. otrevliga och 0% service känsla Läs mer

Glömstavägen 572, 141 32 Huddinge