Alla kategorier Bilvård Skåne Ängelholm Mekonomen Mekonomen Ängelholm
Rekommenderat företag 2015 - Mekonomen Ängelholm

Mekonomen Ängelholm

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Heimdallgatan 46, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Förutom service utför vi även reparationer på alla bilmärken. För avancerad felsökning och diagnostik använder vi toppmodern diagnostikutrustning från världsledande tillverkare. Tillsammans med konstant uppdaterad servicedata och teknisk information ger detta oss rätt verktyg för att göra det jobb du som kund förväntar dig. Vi erbjuder alltid originaldelar med 3 års garanti och 12 månaders garanti på utfört arbete.

Våra mekaniker har god grundutbildning och får kontinuerlig vidareutbildning för att kunna hantera nya som äldre bilar. Extra vikt läggs på utvecklingen inom områden som bränslesystem, koppling, bromsar, komfortkyla samt den avancerade mätutrustning som används för felsökning och diagnostik.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 200 kunder tycker om Mekonomen Ängelholm

• Sara K
    Sara K skrev om Mekonomen Ängelholm
    Alltid trevligt bemötande. Bäst pris på förvaring av däck också. Två tummar upp. Jag kommer återvända hit.
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Mekonomen Ängelholm
    Mycket bra! Trevligt bemötande och kunnig personal. Jag kommer att anlita firman i framtiden, m v h
  • Karl H
    Karl H skrev om Mekonomen Ängelholm
    Tack för snabb, proffsig och personlig service! Mvh Carina
  • Anne-sofie G
    Anne-sofie G skrev om Mekonomen Ängelholm
    Tack, ni är alla mycket vänliga, dock något glömska!
    Mitt bildäcksärende tog några extra dagar då någon dels glömde att beställa bultar, och sedan att ringa när de väl kommit.
    Sen blev de nya däcken inte inprogrammerade så däcktryckslampan började lysa efter någon mil. När jag återkom blev det ingen inprogrammering då kunskap om hur göra inte fanns.
    Dom lyser fortfarande. Skall till Toyota i kommande vecka, då får inprogrammeringen lösas.
    Nåväl, förra gången jag var hos er fungerade allt. Har tillförlit att det gör det nästa gång också.
    God jul och gott nytt år!
  • Mia S
    Mia S skrev om Mekonomen Ängelholm
    Snabb, smidig service där jag visste vad kostnaden skulle bli redan när jag lämnade bilen
  • Anthony P
    Anthony P skrev om Mekonomen Ängelholm
    Väldigt nöjd med bemötandet av Ricard
  • Marie-louise N
    Marie-louise N skrev om Mekonomen Ängelholm
    Är. nöjd med service av bilen och inget annat att klaga på vad gäller inköpta.varor heller
  • Jan O
    Jan O skrev om Mekonomen Ängelholm
    Detvar bra utfört arbete , det kan jag rekommendera till andra bilägare
  • Lars S
    Lars S skrev om Mekonomen Ängelholm
    Snabb tidsbokning och proffsigt arbete
  • Catharina D
    Catharina D skrev om Mekonomen Ängelholm
    Fick själv fylla på mer olja efter service.
    2016-11-10 Mekonomen Ängelholm svarar Catharina D
    Hej Catharina.

Tråkigt att höra att du behövt fylla på olja. Vi fyller alltid på oljemängden enligt tillverkarens rekommendationer och kontrollerar nivån innan bilen körs ut. Du får gärna kontakta mig för att ev boka in en felsökning på vart oljan tar vägen. Med vänlig hälsning Joachim 0431 - 180 05.
  • Maria A
    Maria A skrev om Mekonomen Ängelholm
    Enkelt, smidigt, prisvärt! Finns ingen anledning attb betala mer någon annanstans.
  • Arpad V
    Arpad V skrev om Mekonomen Ängelholm
    Gott bemötande och god hjälp från början till slut. Jag väljer sedan många år alltid denna verkstad.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Mekonomen Ängelholm
    Trevkigt bemötande snabbt och kunnigt arbete, kommer säkert tillbaka.
  • Mats P
    Mats P skrev om Mekonomen Ängelholm
    Nöjd bra jobbat!
  • Sven T
    Sven T skrev om Mekonomen Ängelholm
    Däckhotell. bytt däck 2 ggr. köpt reservdelar. tar snabbt hem det de ev ej har hemma, SMS när delarna kommer, vänlig personal
  • Leif P
    Leif P skrev om Mekonomen Ängelholm
    Jag blev väl bemött och fick den respons som jag förväntade mig. Servicen var det inga problem med så jag kommer nog tillbaka vid nästa tillfälle.
  • Åke Ö
    Åke Ö skrev om Mekonomen Ängelholm
    duktiga och bra. men väldigt dyra om man jämför med andra mekonomenaffärer vilket är konstigt. tycker att alla mekonomenaffärer ska hålla samma pris
    2016-11-10 Mekonomen Ängelholm svarar Åke Ö
    Hej Åke.

Roligt att läsa att du är nöjd med besöket hos oss. Att priserna skiljer sig kan bero på många saker. I våran verkstad använder vi alltid de bästa delarna som går att få tag på för att få bästa resultatet med de bästa garantierna trots att det kanske finns fler alternativ ibland. Vi ger vi alltid offert för godkännande innan vi utför arbete eller byter ut delar. Med vänlig hälsning Joachim
  • Karl O
    Karl O skrev om Mekonomen Ängelholm
    Positiv kontakt. Trevlig personal.
  • Lars F
    Lars F skrev om Mekonomen Ängelholm
    Ett positivt bemötande med en bra service.
  • Gisela G
    Gisela G skrev om Mekonomen Ängelholm
    Vänliga trevliga serviceminded. Fick lämna bilen tre gånger för samma fel. Personalen hjälpsam villiga att lösa problemet dock fick jag ta hjälp av märkesverktad för att få felet avhjälpt. Kommer trots detta att återvända.
  • John M
    John M skrev om Mekonomen Ängelholm
    Bra service och trevligt bemötande!
  • Marie W
    Marie W skrev om Mekonomen Ängelholm
    Alltid trevligt bemötande och snabb service
  • Florim N
    Florim N skrev om Mekonomen Ängelholm
    Mckt bra bemötande, bra service och jag e framför allt mycket nöjd med resultatet. Mvh Florim
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Mekonomen Ängelholm
    Jag fick snabbt en tid och det som skulle göras utfördes och jag är nöjd och belåten.
  • Karin S
    Karin S skrev om Mekonomen Ängelholm
    Hej, tack för gott bemötande. Det går också snabbt att få hjälp hos er.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Mekonomen Ängelholm
    Bra service!! Gott bemötande! Trevlig och bra var personalen på att delge information om min bil!
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Mekonomen Ängelholm
    Positiva och serviceminded . Glömde skruva fast locket till kylaren men det låg kvar så det löste sig. 😉
  • Karl H
    Karl H skrev om Mekonomen Ängelholm
    Mycket trevligt bemötande Bilen färdig på rätt tid åtgärdade snabbt fel som behövdes
    Full poäng
    Lennart Holmberg
  • Sandor K
    Sandor K skrev om Mekonomen Ängelholm
    Duktig, trevlig och kompetent personal hjälpte mig med mina bil bekymmer..
  • Eva T
    Eva T skrev om Mekonomen Ängelholm
    Trevligt mottagande och fick tid snabbt.
  • Roland G
    Roland G skrev om Mekonomen Ängelholm
    Lysande service. Snabb, enkel och relativt billig! Dessutom tips och öven en gratis försäkring!
    2016-10-05 Mekonomen Ängelholm svarar Roland G
    Hej Roland!

Roligt att läsa det du skriver. Det är dessa betygen vi strävar efter!

Mvh Joachim
    Mekonomen Ängelholm gillar detta
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Mekonomen Ängelholm
    Bra service. Trevligt bemötande. Lägre pris än det som offereras. Kanon!
  • Bernt N
    Bernt N skrev om Mekonomen Ängelholm
    Bra bemötande klara besked. Acceptabelt pris för service
  • Lars H
    Lars H skrev om Mekonomen Ängelholm
    Jag är ny kund och har Inte så stor erfarenhet. Jag har köpt mest småsaker och en ringklocka. Lite tvättmedel tror jag. Kommer att fortsätta att vara kund.
  • Lars G
    Lars G skrev om Mekonomen Ängelholm
    lätt förvirrade men bra att ha med att göra viss bristande kompetens vilket lett til ett flertal återbesök/reklamation
    2016-09-29 Mekonomen Ängelholm svarar Lars G
    Hej Lars

Tyvärr har du ett elfel på din bil vilket resulterar i dina återbesök. Vi har inte fått möjlighet att felsöka detta och därför inte kunnat åtgärda det.

Mvh Joachim
  • Sören E
    Sören E skrev om Mekonomen Ängelholm
    Upplevde besöket på Mekonomen som angenämt trevligt bemötande bra utfört arbete inom utlovad tid.Helhetsintrycket är bra.
  • Torsten F
    Torsten F skrev om Mekonomen Ängelholm
    Bra lagning, men usel kommunikation om när bilen skulle vara klar. Kunden får betala om underleverantörer inte levererar som lovat till firman. I det här fallet en utlovad ombesiktning som inte kunde utföras i tid. En förlorad dags lön för kunden, utan så mycket som en ursäkt.
    2016-09-29 Mekonomen Ängelholm svarar Torsten F
    Hej Torsten

Vi beklagar att det blev som det blev. Din bil skulle besiktigas efter att vårt arbete var utfört men dom hade stängt tidigare den dagen så det blev inte utfört. Tyvärr blev du drabbad av det eftersom du fick besiktiga den själv dagen efter.
  • Mats J
    Mats J skrev om Mekonomen Ängelholm
    Trots en akut uppkommen skada och att jag kom nästan vid stängningsdags så ordnade man en tid redan nästa dag vilket jag uppskattade mycket.
  • Klais L
    Klais L skrev om Mekonomen Ängelholm
    Jag är nöjd, bra service bra personal
  • Lena V
    Lena V skrev om Mekonomen Ängelholm
    Trevligt och proffsigt bemötande. Klara besked om kostnad och vad som skulle göras.
  • Ann A
    Ann A skrev om Mekonomen Ängelholm
    Alltid trevliga och snabb service.
  • Eva F
    Eva F skrev om Mekonomen Ängelholm
    Får bra hjälp o snabbt o bra pris. Så nöjd
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Mekonomen Ängelholm
    Helnöjd med tidsaspekt, bemötande och arbete.
  • Mimmi H
    Mimmi H skrev om Mekonomen Ängelholm
    Trevligt bemötande och superbra service!!
  • Jan E
    Jan E skrev om Mekonomen Ängelholm
    Snabbt och tillmötesgående trots stor och oförutsedd belastning vid tillfället.
    Svar från jan einar everitt gm Eva
    Jag har ålderdomlig telefon o. INGET eget surf abonnemang! :-)
  • Jan S
    Jan S skrev om Mekonomen Ängelholm
    Fin service trevligt bemötande.
  • Mats N
    Mats N skrev om Mekonomen Ängelholm
    Jättebra service kanon verkstadschef ordnade allt bra prisnivå
  • Pia G
    Pia G skrev om Mekonomen Ängelholm
    Fick snabbt hjälp och trevlig personal
  • Lars N
    Lars N skrev om Mekonomen Ängelholm
    Jag blev väl bemött från första stund. Snabbt mottagen, inga väntetider. Bra information om arbetet. Förhållandevis prisvärt.
  • Tim B
    Tim B skrev om Mekonomen Ängelholm
    Bra bemötande när jag ringde och sen snabbt agerande.
    Jättenöjd
    Dock problem med nätbokningen