Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Nacka Mekonomen Nacka
Rekommenderat företag 2015 - Mekonomen Nacka

Mekonomen Nacka

Vattenverksv. 2, 131 41 Nacka — Visa karta

Välkommen till din Mekonomen Bilverkstad. Här i verkstaden servar och reparerar vi i princip alla bilmärken, nya som gamla. Våra mekaniker och biltekniker kombinerar erfarenhet och upparbetad ”know how” med modern teknik och IT.

Läs vad 32 kunder tycker om Mekonomen Nacka

• Henrik D
    Henrik D skrev om Mekonomen Nacka
    ........................................................................................................
  • Maths J
    Maths J skrev om Mekonomen Nacka
    Tack, supernöjd!
    Dom finns alltid i min närhet när jag behöver hjälp.
  • Skuru Måleri Ab
    Skuru Måleri Ab skrev om Mekonomen Nacka
    Bra och snabb trevlig service
  • Yngve C
    Yngve C skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen i Nacka är enligt min erfarenhet utan tvekan den absolut bästa bilverkstaden jag anlitat. Oslagbar service, kunnig, vänlig och tillmötesgående personal. Man får en känsla av att den trivs och då blir jobben bra utförda. Jag har varit kund mer än 30 år och aldrig haft anledning att klaga. Jag ger verkstaden högsta betyg och kommer att fortsätta rekommendera den till mina vänner. Yngve
  • Karl S
    Karl S skrev om Mekonomen Nacka
    Bra verkstad som ställer upp när det behövs.
  • Christine G
    Christine G skrev om Mekonomen Nacka
    Mycket nöjd med Mekonomen i Nacka. Löser de flesta problem och är tillmötesgående
  • Anders K
    Anders K skrev om Mekonomen Nacka
    Jag har använt mig av Mekonomen i Nacka flera gånger för service och reparationer på en äldre bil (ca 15 år gammal). Det har alltid varit bra service. Vid något tillfälle blev reparationen inte riktigt bra, och då har Mekonomen alltid erbjudit mig att komma in med en gång och få det fixat utan extra kostnad. Särskilt uppskattar jag att man ibland föreslår en alternativ billigare lösning för att få bilen körbar när det skulle bli för dyrt att återställa en trasig del i nybilsskick.
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Mekonomen Nacka
    Jag rekommenderar Mekonomen å det varmaste. Glada hjälpsamma och proffsiga.
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Mekonomen Nacka
    Snabbt och vänlig service av vår BMW. Svårt med märkesverkstaden där de har långa köer och ointresserat mottagande.
  • Marie H
    Marie H skrev om Mekonomen Nacka
    Trevlig personal, snabb service:-)
  • Anneli P
    Anneli P skrev om Mekonomen Nacka
    Det är alltid snabb service och trevlig personal.
  • Annika V
    Annika V skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen i Nacka kan man alltid lita på. Proffsig personal som dessutom alltid har ett leende att bjuda på. Jag åker aldrig någon annanstans!!
  • Erik O
    Erik O skrev om Mekonomen Nacka
    Snabb service men var tvungen att åka tillbaka då bilen läckte olja.
  • Carro N
    Carro N skrev om Mekonomen Nacka
    Alltid trevligt bemötande, och snabb service. Glad personal och aldrig några problem!:)
  • Karin K
    Karin K skrev om Mekonomen Nacka
    Trevligt bemötande! Bra service.
  • Carl S
    Carl S skrev om Mekonomen Nacka
    Bra service och trevlig/rolig personal
  • Anna S
    Anna S skrev om Mekonomen Nacka
    Alltid trevligt bemötande, trovärdig personal och bra service.
  • Berit S
    Berit S skrev om Mekonomen Nacka
    Jag är nöjd med den service jag får hos Mekonomen i Nacka. Personalen är alltid glad och trevlig och jag känner mig trygg med att bilen blir servad korrekt. Några gånger har jag behövt få saker åtgärdade snabbt och då har man klämt in åtgärden för min bil i schemat vilket jag uppskattar mycket.
  • Sven H
    Sven H skrev om Mekonomen Nacka
    Jättebra service och mottagande. Så ska det alltid vara när man besöker en verkstad.
  • Taimi L
    Taimi L skrev om Mekonomen Nacka
    Det är lätt att rekommendera Mekonomen Nacka, utan dem hade jag inte känt trygghet och körglädje!!!
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Mekonomen Nacka
    Vid vårt första besök hos er med vår gamla fina merca cab blev vi vänligt bemötta och bilen fick god omvårdnad i form av service och nya däck. Allt levererat i utsatt tid och till överrenskommet pris, vi är mycket nöjda. Gunilla
  • Eeva B
    Eeva B skrev om Mekonomen Nacka
    Kunnig personal, jätte bra bemötande av kunder, profesionell kompetens inom bilar
  • Karlsson M
    Karlsson M skrev om Mekonomen Nacka
    Tack för bra service. Bra info och klart över dagen.
    Bra att ni stänger 18.
  • Jan K
    Jan K skrev om Mekonomen Nacka
    Vänligt bemötande, smidig hantering och inget att anmärka på utfört jobb. God service helt enkelt!
  • Georg Ö
    Georg Ö skrev om Mekonomen Nacka
    Mycket nöjd med Mekonomen Nacka.
    Fick snabbt tid för reparation, blev informerad om felen och vilka åtgärder som borde vidtagas samt kostnadsförslag.
    Bilen blev klar på utsatt tid.
  • Marion M
    Marion M skrev om Mekonomen Nacka
    fantastisk kundservice! snabbt & familjärt.
  • Carina S
    Carina S skrev om Mekonomen Nacka
    Hej,
    en mycket proffsig och trevlig bilservice. Gänget gjorde allt för att leta specialdelar till bra pris för min bil. Bilen hade körförbud och de åkte och gjorde besiktning av bilen samt åtgärdade de fel som bilen fick anmärkning på. Kan varmt rekommendera detta team.
    Solig hälsning Carina
  • Paula O
    Paula O skrev om Mekonomen Nacka
    Vänligt bemötande och snabb service.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Mekonomen Nacka
    Bra. Dock så verkar inte min elektroniska servicebok vara regad. Gärna återkoppling på nicke.f.svensson@gmail.com gällande WKE277
  • Hans L
    Hans L skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen Nacka är bäst kan jag säga efter lång erfarenhet
  • Eva R
    Eva R skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen gör proffsiga jobb och har ett trevligt kundbemötande
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Mekonomen Nacka
    Supertrevliga, enkla att ha och göra med och kunniga!

Vattenverksv. 2, 131 41 Nacka