Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Nacka Mekonomen Nacka

Mekonomen Nacka

Vattenverksv. 2, 131 41 Nacka — Visa karta

4.3 i betyg av av 36 omdömen

Välkommen till din Mekonomen Bilverkstad. Här i verkstaden servar och reparerar vi i princip alla bilmärken, nya som gamla. Våra mekaniker och biltekniker kombinerar erfarenhet och upparbetad ”know how” med modern teknik och IT.

Läs vad 36 kunder tycker om Mekonomen Nacka

• JOHAN G

2019-05-26

JOHAN G skrev om Mekonomen Nacka
    Lämnade in min JEEP för rutinservice. Själv reste jag bort under tiden, så bilen blev stående nästan en månad. Hämtar en ren och fin bil som nu går bättre än vad jag någonsin upplevt. Det är en -95:a, med 20.000 mil på mätaren, som för några få tusenlappar nu känns som ny! Tack alla Läs mer
  • 2018-03-12

Elin skrev om Mekonomen Nacka
    Lämnade in bil på service. De var inte klara i tid, samt säger att allting ser bra ut vid två tillfällen men sen när räkningen kom stod det att bromsbelägg behövde bytas. De ville antagligen inte nämna fel då de redan var sena. Fick förklaringen att felet (bromsbelägg behöver bytas) inte var vid ögonblicket tillräckligt för att få nedslag på en eventuell besiktning, därför behöver man på mekonomen inte nämna detta till kund som frågar om ”finns det någon anmärkning som är bra att veta”. Läs mer
  • 2017-04-16

Ove A skrev om Mekonomen Nacka
    Trevliga, men nästan alltid slarviga. En gång åkte jag i besiktningen på bakljuset och bromsen, lämnade in på Mekonomen och de fixade så den gick igenom besiktningen - men ingenting var åtgärdat, inte ens bakljuset! Jag åkte tillbaka dagen därpå, de fixade allt och så att de dagen innan hade fixat bromsen, men på fel sida. Bakljusesmissen förklarade de aldrig. Läs mer
  • 2017-01-11

Per skrev om Mekonomen Nacka
    VARNING - undvik Mekonomen i Nacka!!

Under flera år har jag nyttjat Mekonomen Nacka men nu är det slut med det. Verkstaden har tappat allt sitt förtroende. Man fick ett fel att lösa, lovade lösa det men klarade bara hälften och dessutom uppstod nya fel som man inte klarade av att lösa. Skickade mig till märkesverkstan på egen bekostnad men återbetalade det jag betalat och bekräftade överenskommelsen i SMS. Konstigt agerat men ändå OK. Ända till man efter någon månad ångrade sig - skickade faktura på de prylar man bytt. Har förklarat och visat den skriftliga uppgörelsen vilket chefen inte accepterat så nu skickar dom fakturan till inkasso i stället för att kreditera. Dessutom upptäcker jag ett antal fel på jobb de gjort under det senaste året som de vägrar åtgärda trots att det är självklara reklamationer.

Aldrig mer Mekonomen i Nacka - dem kan man inte lita på även om man oftast blir mycket trevligt bemött av Linda och Daniel. Läs mer
    Per gillar detta
  • 2016-07-12

Henrik D skrev om Mekonomen Nacka
    ........................................................................................................ Läs mer
  • Maths J

2016-02-13

Maths J skrev om Mekonomen Nacka
    Tack, supernöjd!
    Dom finns alltid i min närhet när jag behöver hjälp. Läs mer
  • 2015-11-10

Skuru Måleri Ab skrev om Mekonomen Nacka
    Bra och snabb trevlig service Läs mer
  • Yngve C

2015-11-05

Yngve C skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen i Nacka är enligt min erfarenhet utan tvekan den absolut bästa bilverkstaden jag anlitat. Oslagbar service, kunnig, vänlig och tillmötesgående personal. Man får en känsla av att den trivs och då blir jobben bra utförda. Jag har varit kund mer än 30 år och aldrig haft anledning att klaga. Jag ger verkstaden högsta betyg och kommer att fortsätta rekommendera den till mina vänner. Yngve Läs mer
    Fredde N, Jimmy N gillar detta
  • 2015-11-04

Karl S skrev om Mekonomen Nacka
    Bra verkstad som ställer upp när det behövs. Läs mer
  • Christine G

2015-11-04

Christine G skrev om Mekonomen Nacka
    Mycket nöjd med Mekonomen i Nacka. Löser de flesta problem och är tillmötesgående Läs mer
  • Anders K

2015-09-27

Anders K skrev om Mekonomen Nacka
    Jag har använt mig av Mekonomen i Nacka flera gånger för service och reparationer på en äldre bil (ca 15 år gammal). Det har alltid varit bra service. Vid något tillfälle blev reparationen inte riktigt bra, och då har Mekonomen alltid erbjudit mig att komma in med en gång och få det fixat utan extra kostnad. Särskilt uppskattar jag att man ibland föreslår en alternativ billigare lösning för att få bilen körbar när det skulle bli för dyrt att återställa en trasig del i nybilsskick. Läs mer
  • 2015-09-26

Magdalena H skrev om Mekonomen Nacka
    Jag rekommenderar Mekonomen å det varmaste. Glada hjälpsamma och proffsiga. Läs mer
  • 2015-09-26

Bengt M skrev om Mekonomen Nacka
    Snabbt och vänlig service av vår BMW. Svårt med märkesverkstaden där de har långa köer och ointresserat mottagande. Läs mer

Marie H skrev om Mekonomen Nacka
    Trevlig personal, snabb service:-) Läs mer

Anneli P skrev om Mekonomen Nacka
    Det är alltid snabb service och trevlig personal. Läs mer

Annika V skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen i Nacka kan man alltid lita på. Proffsig personal som dessutom alltid har ett leende att bjuda på. Jag åker aldrig någon annanstans!! Läs mer
  • Carro N

2015-09-24

Carro N skrev om Mekonomen Nacka
    Alltid trevligt bemötande, och snabb service. Glad personal och aldrig några problem!:) Läs mer

Erik O skrev om Mekonomen Nacka
    Snabb service men var tvungen att åka tillbaka då bilen läckte olja. Läs mer
  • 2015-08-12

Karin K skrev om Mekonomen Nacka
    Trevligt bemötande! Bra service. Läs mer
  • 2015-08-12

Carl S skrev om Mekonomen Nacka
    Bra service och trevlig/rolig personal Läs mer
  • Anna S

2015-08-10

Anna S skrev om Mekonomen Nacka
    Alltid trevligt bemötande, trovärdig personal och bra service. Läs mer
  • 2015-08-10

Berit S skrev om Mekonomen Nacka
    Jag är nöjd med den service jag får hos Mekonomen i Nacka. Personalen är alltid glad och trevlig och jag känner mig trygg med att bilen blir servad korrekt. Några gånger har jag behövt få saker åtgärdade snabbt och då har man klämt in åtgärden för min bil i schemat vilket jag uppskattar mycket. Läs mer
  • 2015-08-10

Sven H skrev om Mekonomen Nacka
    Jättebra service och mottagande. Så ska det alltid vara när man besöker en verkstad. Läs mer
  • 2015-06-11

Taimi L skrev om Mekonomen Nacka
    Det är lätt att rekommendera Mekonomen Nacka, utan dem hade jag inte känt trygghet och körglädje!!! Läs mer
  • 2015-06-11

Gunilla B skrev om Mekonomen Nacka
    Vid vårt första besök hos er med vår gamla fina merca cab blev vi vänligt bemötta och bilen fick god omvårdnad i form av service och nya däck. Allt levererat i utsatt tid och till överrenskommet pris, vi är mycket nöjda. Gunilla Läs mer

Eeva B skrev om Mekonomen Nacka
    Kunnig personal, jätte bra bemötande av kunder, profesionell kompetens inom bilar Läs mer

Karlsson M skrev om Mekonomen Nacka
    Tack för bra service. Bra info och klart över dagen.
    Bra att ni stänger 18. Läs mer

Jan K skrev om Mekonomen Nacka
    Vänligt bemötande, smidig hantering och inget att anmärka på utfört jobb. God service helt enkelt! Läs mer

Georg Ö skrev om Mekonomen Nacka
    Mycket nöjd med Mekonomen Nacka.
    Fick snabbt tid för reparation, blev informerad om felen och vilka åtgärder som borde vidtagas samt kostnadsförslag.
    Bilen blev klar på utsatt tid. Läs mer
  • Marion M

2015-06-09

Marion M skrev om Mekonomen Nacka
    fantastisk kundservice! snabbt & familjärt. Läs mer
  • 2015-06-09

Carina S skrev om Mekonomen Nacka
    Hej,
    en mycket proffsig och trevlig bilservice. Gänget gjorde allt för att leta specialdelar till bra pris för min bil. Bilen hade körförbud och de åkte och gjorde besiktning av bilen samt åtgärdade de fel som bilen fick anmärkning på. Kan varmt rekommendera detta team.
    Solig hälsning Carina Läs mer

Paula O skrev om Mekonomen Nacka
    Vänligt bemötande och snabb service. Läs mer

Niklas S skrev om Mekonomen Nacka
    Bra. Dock så verkar inte min elektroniska servicebok vara regad. Gärna återkoppling på nicke.f.svensson@gmail.com gällande WKE277 Läs mer
  • Hans L

2015-06-08

Hans L skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen Nacka är bäst kan jag säga efter lång erfarenhet Läs mer

Eva R skrev om Mekonomen Nacka
    Mekonomen gör proffsiga jobb och har ett trevligt kundbemötande Läs mer

Marcus L skrev om Mekonomen Nacka
    Supertrevliga, enkla att ha och göra med och kunniga! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Nacka:

Carl-Fredrik B Carl-Fredrik B tycker: