Mekonomen Nacka

Mekonomen Nacka

Ring 08-718 04 11 www.mekonomen.se
4.2

Välkommen till din Mekonomen Bilverkstad. Här i verkstaden servar och reparerar vi i princip alla bilmärken, nya som gamla. Våra mekaniker och biltekniker kombinerar erfarenhet och upparbetad ”know how” med modern teknik och IT.

39 omdömen om Mekonomen Nacka

Fabian S
Skrev om Mekonomen Nacka

Rekommenderar inte Mekonomen Nacka. 1. För att de är otrevliga, ointresserade och arroganta 2. För att de har dålig koll, är slarviga och tar inte ansvar Jag lämnade in min bil hos dem för att åtgärda ett förarhandtag som var trasigt och baklucka som ej fungerade. De kollade på den, fixade förardörren tillfälligt och skulle beställa delar för åtgärder. Hörde aldrig ifrån dem på över en månad, tog kontakt och kollade vad som hände. De sa att de ej fått besked av dem de köpte reservdelarna av. Var på dem flera gånger utan...

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 756 omdömen 4.5 av 756 omdömen

Billy William E Billy William E
MICHELLE B
Skrev om Mekonomen Nacka

Underbar personal och service. Det gillar vi! 92% av 100!

ANDREAS B
Skrev om Mekonomen Nacka

Verkstad som saknar såväl kompetens som servicenivå, dyrt och generellt arrogant bemötande. Lämnade in min BMW för att: (1) åtgärda felmeddelande om ABS-system ur funktion (2) åtgärda dragkrok När det gäller (1) så kostade det över 3000 kr utan att de lyckades lösa problemet (problem med kablage), vilket Bilia gjorde på en kväll. För (2) så rekommenderade de att borra upp låset på dragkroken vilket sedermera ledde till körförbud efter besiktning då det inte hade koll på lagar och regler. Lösningen av (2) fick jag...

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Johan G
Skrev om Mekonomen Nacka

Lämnade in min JEEP för rutinservice. Själv reste jag bort under tiden, så bilen blev stående nästan en månad. Hämtar en ren och fin bil som nu går bättre än vad jag någonsin upplevt. Det är en -95:a, med 20.000 mil på mätaren, som för några få tusenlappar nu känns som ny! Tack alla

Elin
Skrev om Mekonomen Nacka

Lämnade in bil på service. De var inte klara i tid, samt säger att allting ser bra ut vid två tillfällen men sen när räkningen kom stod det att bromsbelägg behövde bytas. De ville antagligen inte nämna fel då de redan var sena. Fick förklaringen att felet (bromsbelägg behöver bytas) inte var vid ögonblicket tillräckligt för att få nedslag på en eventuell besiktning, därför behöver man på mekonomen inte nämna detta till kund som frågar om ”finns det någon anmärkning som är bra att veta”.

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1099 omdömen 4.8 av 1099 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Ove A
Skrev om Mekonomen Nacka

Trevliga, men nästan alltid slarviga. En gång åkte jag i besiktningen på bakljuset och bromsen, lämnade in på Mekonomen och de fixade så den gick igenom besiktningen - men ingenting var åtgärdat, inte ens bakljuset! Jag åkte tillbaka dagen därpå, de fixade allt och så att de dagen innan hade fixat bromsen, men på fel sida. Bakljusesmissen förklarade de aldrig.

Per
Skrev om Mekonomen Nacka

VARNING - undvik Mekonomen i Nacka!! Under flera år har jag nyttjat Mekonomen Nacka men nu är det slut med det. Verkstaden har tappat allt sitt förtroende. Man fick ett fel att lösa, lovade lösa det men klarade bara hälften och dessutom uppstod nya fel som man inte klarade av att lösa. Skickade mig till märkesverkstan på egen bekostnad men återbetalade det jag betalat och bekräftade överenskommelsen i SMS. Konstigt agerat men ändå OK. Ända till man efter någon månad ångrade sig - skickade faktura på de prylar man bytt....

Per gillar detta
Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Henrik D
Skrev om Mekonomen Nacka

........................................................................................................

Maths J
Skrev om Mekonomen Nacka

Tack, supernöjd! Dom finns alltid i min närhet när jag behöver hjälp.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Skuru måleri ab
Skrev om Mekonomen Nacka

Bra och snabb trevlig service

Yngve C
Skrev om Mekonomen Nacka

Mekonomen i Nacka är enligt min erfarenhet utan tvekan den absolut bästa bilverkstaden jag anlitat. Oslagbar service, kunnig, vänlig och tillmötesgående personal. Man får en känsla av att den trivs och då blir jobben bra utförda. Jag har varit kund mer än 30 år och aldrig haft anledning att klaga. Jag ger verkstaden högsta betyg och kommer att fortsätta rekommendera den till mina vänner. Yngve

Fredde N och Jimmy N gillar detta
Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 445 omdömen 4.8 av 445 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Karl S
Skrev om Mekonomen Nacka

Bra verkstad som ställer upp när det behövs.

Christine G
Skrev om Mekonomen Nacka

Mycket nöjd med Mekonomen i Nacka. Löser de flesta problem och är tillmötesgående

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2269 omdömen 4.7 av 2269 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anders K
Skrev om Mekonomen Nacka

Jag har använt mig av Mekonomen i Nacka flera gånger för service och reparationer på en äldre bil (ca 15 år gammal). Det har alltid varit bra service. Vid något tillfälle blev reparationen inte riktigt bra, och då har Mekonomen alltid erbjudit mig att komma in med en gång och få det fixat utan extra kostnad. Särskilt uppskattar jag att man ibland föreslår en alternativ billigare lösning för att få bilen körbar när det skulle bli för dyrt att återställa en trasig del i nybilsskick.

Magdalena H
Skrev om Mekonomen Nacka

Jag rekommenderar Mekonomen å det varmaste. Glada hjälpsamma och proffsiga.

KW Bilservice i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 445 omdömen 4.6 av 445 omdömen
BadgeFourYears

Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!

Janette J Janette J
Bengt M
Skrev om Mekonomen Nacka

Snabbt och vänlig service av vår BMW. Svårt med märkesverkstaden där de har långa köer och ointresserat mottagande.

Marie H
Skrev om Mekonomen Nacka

Trevlig personal, snabb service:-)

Mekonomen Hemmesta
4.7/5 i betyg av 1279 omdömen 4.7 av 1279 omdömen

Alltid bra bemötande och bra service!

Jonathan David H Jonathan David H
Anneli P
Skrev om Mekonomen Nacka

Det är alltid snabb service och trevlig personal.

Annika V
Skrev om Mekonomen Nacka

Mekonomen i Nacka kan man alltid lita på. Proffsig personal som dessutom alltid har ett leende att bjuda på. Jag åker aldrig någon annanstans!!

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1064 omdömen 4.7 av 1064 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
Carro N
Skrev om Mekonomen Nacka

Alltid trevligt bemötande, och snabb service. Glad personal och aldrig några problem!:)

Erik O
Skrev om Mekonomen Nacka

Snabb service men var tvungen att åka tillbaka då bilen läckte olja.

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Karin K
Skrev om Mekonomen Nacka

Trevligt bemötande! Bra service.

Carl S
Skrev om Mekonomen Nacka

Bra service och trevlig/rolig personal

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Anna S
Skrev om Mekonomen Nacka

Alltid trevligt bemötande, trovärdig personal och bra service.

Berit S
Skrev om Mekonomen Nacka

Jag är nöjd med den service jag får hos Mekonomen i Nacka. Personalen är alltid glad och trevlig och jag känner mig trygg med att bilen blir servad korrekt. Några gånger har jag behövt få saker åtgärdade snabbt och då har man klämt in åtgärden för min bil i schemat vilket jag uppskattar mycket.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4088 omdömen 4.8 av 4088 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Sven H
Skrev om Mekonomen Nacka

Jättebra service och mottagande. Så ska det alltid vara när man besöker en verkstad.

Taimi L
Skrev om Mekonomen Nacka

Det är lätt att rekommendera Mekonomen Nacka, utan dem hade jag inte känt trygghet och körglädje!!!

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 197 omdömen 4.9 av 197 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Gunilla B
Skrev om Mekonomen Nacka

Vid vårt första besök hos er med vår gamla fina merca cab blev vi vänligt bemötta och bilen fick god omvårdnad i form av service och nya däck. Allt levererat i utsatt tid och till överrenskommet pris, vi är mycket nöjda. Gunilla

Eeva B
Skrev om Mekonomen Nacka

Kunnig personal, jätte bra bemötande av kunder, profesionell kompetens inom bilar

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 750 omdömen 4.8 av 750 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Karlsson M
Skrev om Mekonomen Nacka

Tack för bra service. Bra info och klart över dagen. Bra att ni stänger 18.

Jan K
Skrev om Mekonomen Nacka

Vänligt bemötande, smidig hantering och inget att anmärka på utfört jobb. God service helt enkelt!

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1223 omdömen 4.7 av 1223 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Georg Ö
Skrev om Mekonomen Nacka

Mycket nöjd med Mekonomen Nacka. Fick snabbt tid för reparation, blev informerad om felen och vilka åtgärder som borde vidtagas samt kostnadsförslag. Bilen blev klar på utsatt tid.

Marion M
Skrev om Mekonomen Nacka

fantastisk kundservice! snabbt & familjärt.

Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1098 omdömen 4.8 av 1098 omdömen

Kunnig personal, bra service

Borrexpress S Borrexpress S
Carina S
Skrev om Mekonomen Nacka

Hej, en mycket proffsig och trevlig bilservice. Gänget gjorde allt för att leta specialdelar till bra pris för min bil. Bilen hade körförbud och de åkte och gjorde besiktning av bilen samt åtgärdade de fel som bilen fick anmärkning på. Kan varmt rekommendera detta team. Solig hälsning Carina

Paula O
Skrev om Mekonomen Nacka

Vänligt bemötande och snabb service.

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2364 omdömen 4.8 av 2364 omdömen

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Niklas S
Skrev om Mekonomen Nacka

Bra. Dock så verkar inte min elektroniska servicebok vara regad. Gärna återkoppling på nicke.f.svensson@gmail.com gällande WKE277

Hans L
Skrev om Mekonomen Nacka

Mekonomen Nacka är bäst kan jag säga efter lång erfarenhet

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Eva R
Skrev om Mekonomen Nacka

Mekonomen gör proffsiga jobb och har ett trevligt kundbemötande

Marcus L
Skrev om Mekonomen Nacka

Supertrevliga, enkla att ha och göra med och kunniga!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 515 omdömen 4.5 av 515 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å