Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Nynäshamn Mekonomen Nynäshamn

Mekonomen Nynäshamn

Nynäsvägen 54, 149 40 Nynäshamn — Visa karta

Välkommen till Mekonomen i Nynäshamn!

Här hos oss i verkstaden servar vi alla sorters bilar, gamla som nya, och alla bilmärken. Våra tekniker och mekaniker har lång erfarenhet av bilar och god kompetens när det kommer till modern teknik och IT.

Här får du alltid minst tre års garanti på utfört arbete. Dessutom får du en stämpel i din servicebok, vilket gör att din bil inte förlorar något värde. Vägassistans vid olyckor som punktering, motorhaveri eller bensinstopp ingår också under första året.

Vi erbjuder helt enkelt våra kunder ett enklare billiv!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 182 kunder tycker om Mekonomen Nynäshamn

• Ingrid B
    Ingrid B skrev om Mekonomen Nynäshamn
    5000 mil service. Trevligt bemötande. Lätt att få tid för service.
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Bra bemötande, inget att klaga på.
  • Alve J
    Alve J skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Jag upplevde bemötandet som vänligt och servicebetonat.
    Bara ett påpekande, när jag bokade tid diskuterade vi priset och de gick med på något lägre än konkurrent, men tyvärr ej skriftligt, varför priset blev högre än lovat.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Positivt bemötande och såvitt jag kan bedöma gott genomfört arbete.
  • Ida L
    Ida L skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Trasig xc90. Fick bra hjälp med allt. Kunniga och hjälpsammaö
  • Solveig G
    Solveig G skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Mycket bra service. Trevligt bemötande.
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Mycket bra service, bra personal
  • Gudrun K
    Gudrun K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Jag är nöjd med bemötandet över huvud lag. Ni åtgärdade besiktningsanmärkningar, ombesiktigade bilen samt bytte ut ett uttjänta bilbatteri.
  • Lars H
    Lars H skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Bara positivt dom har till och med hämtat mig och bilen när jag har fått stopp
  • Gull-britt F
    Gull-britt F skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Mycket bra. Nytt bromsok bak. Tog bort en 2a från bilbesiktningen.
  • Freddie H
    Freddie H skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Har alltid bemöts som en kompis. Jag har oftas fått det där lilla extra vid servicen. Tack personalen
  • Ibrahim D
    Ibrahim D skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Byte bromsar runt om.
    Bemötande, servis helt OK.
    Kan rekomenderas.
  • Bo K
    Bo K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Hej Mekonomen Nynäs.
    Vi fick ett engagerat möte inför val av extra ljusramp till bilen. Bokad tid bara några dagar bort. Bilen togs emot direkt och proffsigt jobb blev utfört på utsatt tid.
    LEDrampen sitter snyggt och ger en mycket bra ljudbild.
    Mvh Bosse och Meta
  • Erik S
    Erik S skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Fick en tid till verkstan inom en vecka. Hade problem med plåt vid avgasrör, höger lykta fram byttes samt putsning av glaset. Fick kostnadsförslag av byte på handbroms samt spolarvätskebehållaren men det blev lite dyrt för en så gammal bil. Möjligt att jag återkommer om det sist nämnda. Men är mycket nöjd!! Bra att man kan lämna in nycklarna i brevinkastet och ställa bilen där då man kanske inte kan komma just den tiden, som är sagt, 👍
  • Ted P
    Ted P skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Dom har varit bra o bemöta o gör bra jobb
  • Bosse W
    Bosse W skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Snabb bokning, tydligt vad man gjort och priset stämde väl in med det preliminära
  • Leif B
    Leif B skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Dom är toppen bra på
    Mekonomen i Nynäshamn
  • Christofer E
    Christofer E skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Jättetrevliga och snabb personal och resultatet blev bra också
  • Stig K
    Stig K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Blev just bemött när jag bokade service, lämnade in min bil och hämtade bilen när den var klar. Fick även lite hjälp med hur batterit ska lossas vid byte. Sammantaget en bra upplevelse.
  • Per S
    Per S skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Jag har fått hjälp med en lös plåt under bilen. Bemötandet är som alltid trevligt.
  • Mats H
    Mats H skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Väl mottagen i tfn. Lätt att hitta lämplig tid. Noggrant jobb. Dom hittade bra och billiga lösningar
  • Göran G
    Göran G skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Det blev bra när vi hade pratat
  • Lars A
    Lars A skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Bra bemötande, tog kontakt och informerade om omfattningen innan genomförande. Snabbt utförande.
    Fixade p-broms och bytte bromsar bak samt besiktigade för stt släcka 2:or.
  • Glive H
    Glive H skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Bemötandet var trevligt o vänligt Helt nöjd med Mekonomen i Nynäshamn Mina förväntningar helt okej med allt Kommer att återkomma igen som kund .Med Vänliga hälsningar Glive Hoff
  • Peter B
    Peter B skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Alltid lika trevligt att kliva in i värmen hos Mekonomen folket... Humana priser, snabb okonstlad service och svaren man oftast vill höra, utan överdrivna förhoppningar! Kanske inte de bästa öppettiderna, men försöker göra det bästa av det!

/Peter Bergman
    Bilentusiast Nynäshamn
  • Gert K
    Gert K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Anlitar Mekonomen i Nynäshamn för att dom är kompetenta och gör ett bra jobb och har alltid ett bra kundfocus
  • Annica K
    Annica K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Servning av bilen. Snabb tid, bra information efteråt vad som fixats och bör fixas. Mycket nöjd
  • Christer J
    Christer J skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Bromsbyte. Fick tid nästa dag samt utmärkt jobb. Trevligt mottagande.
  • Ester L
    Ester L skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Mekonomens verkstad i Nynäshamn har jag anlitat i många år.Alltid tillmötesgående, kunniga och pålitliga.
  • Bogdan B
    Bogdan B skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Redan vid ingången möts man av en hemtrevlig känsla och lukten av nybryggt kaffe. Vid disken sitter oftast två riktigt trevliga och kunniga personer. Har haft enstaka mekaniker som pysslat om min bil och de arbetar till perfektion. Jag upplever att tjänsterna är prisvärda och upplever bra transparens gällande dessa. Det känns skönt att ha en trovärdig och professionell verkstad att vända sig till.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Alltid redo att ställa upp när det behövs. Ordning och reda och trevligt bemötande. En av de få bilmek jag kan rekommendera .
  • Lina G
    Lina G skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Super bra service, och grymt bra och trevlig personal.
  • Maskinservice H
    Maskinservice H skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Mekonomen nynäshamn fixar allt man ber dom om även om det kräver lite forskning och många ringa runt samtal! Proffsig hjälp och oftast har man delarna dagen efter! Inget negativt att säga om butiken eller personalen👍 mvh Jonte
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Snabb service av alltid trevlig personal!
  • Nedzad K
    Nedzad K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Jätte nöjd. Alltid trevligt bemötande och glada människor. Ni är bäst.
  • Rune C
    Rune C skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Vad jag upplevt såhär långt gör ni ett bra jobb till ett vettivt pris och tid.
    Rune
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Hello Mekonomen ! Fick lite problem med bilen efter servicen hos Stavboms , men dom tog mina problem med bilen på ett proffsigt sätt. Har servat bilen en gång till hos Mekonomen ,dock inte i Nynäs pga att jag reser över landet. Jag blev väldigt bra hjälpt av Mekonomen i Nynäs
  • Jakob K
    Jakob K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Mycket bra och kunnig service.
    Alltid beredd att göra det där lilla extra för att servicen eller reperationen går så lätt och smidigt som det kan.
  • Pia S
    Pia S skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Bästa service och bemötande i världsklass har mekonomen i Nynäshamn
  • Lars A
    Lars A skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Trevligt bemötande, bra service och framförallt inget krångel..
  • Ulla-britt Ö
    Ulla-britt Ö skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Mycket bra, lånebil under tiden.
  • Eva A
    Eva A skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Bra service och bra bemötande. Inget att klaga på.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Allt funka bra. Bemötande, själva arbetet, när det behövde kompletteras programmering och ringde upp när det var färdigt.
  • Lena L
    Lena L skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Känner mig grundlurad! Lämnade in bilen på service inför besiktningen. När jag hämtar bilen så visar det sig att det kommer att kosta minst 15 000:- kr att få den genom besiktningen. Att Mekonomen genomfört servicen utan att jag fått reda på bilens dåliga kondition, kostar mig 3 600:- kr! Pengar som jag kunde lägga på annat än en bil med körförbud!
    2016-06-03 Kenny S svarar Lena L
    Hej Lena, Det är trist att du upplever dig lurad. Vi utförde den service som var beställd. Det är naturligtvis tråkigt att det fanns många fel på bilen och att du dömer ut den. När man utför service på bilen görs den i många moment och man gör olika saker under tiden medans tex oljan rinner ut. Många av dom punkter vi fann på din bil upptäcktes då bilen var uppe på lyft och oljan tömdes. Då är det svårt att backa bandet och få det ogjort. Vi utförde servicen och resultatet var tyvärr att det fanns många fel på bilen. Vi beklagar att du inte är nöjd med den service du fått. Med vänlig hälsning Per
  • Pia F
    Pia F skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Hej!
    Familjen behövde 2 nya startbatterier, ett till fritidsbåten och till gamla Volvon. Vi erbjöds flera olika modeller med argument för och emot. Mycket proffsigt. Då vi inte är helt unga fick vi hjälp att lyfta in de nya tunga batterierna i bilen.
  • Marie K
    Marie K skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Fullt nöjd med bemötande och utfört arbete.
  • Ann S
    Ann S skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Ett bra och trevligt bemötande Som alltid
  • Karl T
    Karl T skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Väldigt trevlig och kunnig personal. Bilen var klar samma dag. Man hölls hela tiden uppdaterad via telefon hur reparationen framskrider och om man behövde ändra eller byta något utöver det som var beställt
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Trevlig personal, bra bemötande. Väl utfört arbete.
  • Pia B
    Pia B skrev om Mekonomen Nynäshamn
    Som vanligt är allting bra, service lånebil

Nynäsvägen 54, 149 40 Nynäshamn